Apple uvedla nové MacBooky a 24" LED Cinema Display. Splnila se očekávání? - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Počítače

Apple uvedla nové MacBooky a 24" LED Cinema Display. Splnila se očekávání?

15. října 2008, 00.00 | Včera představila společnost Apple nové modely svých přenosných počítačů. Ty se mohou pochlubit hliníkovým tělem vyráběným novou technologií, výkonnou NVIDIA grafikou, skleněným trackpadem a dalšími novinkami. Mnohé z těchto inovací se přitom dostaly i do low-endových MacBooků. Poměrně překvapivě se pak objevil i 24" Cinema Display. Více přinášíme v tomto článku.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Počítače  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Pěkné.

Autor: redgoblin Muž

Založeno: 15.10.2008, 07:59
Odpovědí: 0

Líbí, líbí.

Odpovědět na příspěvek

zklamani

Autor: sakra Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:06

s tim firewirem me teda trochu nastvali, v podstate tim odepsali celou domaci audio komunitu, vetsina lidi jede na externi firewire zvukovky, jen co udelali priznivou cenu na logic, vypustili zaroven nepouzitelny pocitace, z fw800 je sice nejaka redukce, ale jestli je to v pohode, to netusim.

Odpovědět na příspěvek

RE: zklamani

Autor: Smiricky Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:40

Mas pravdu. Ted si muzes vybrat jestli upgradujes notebooka a nebo zvukovku. Ti stastnesji znas si koupili si ovsem pro jistotu koupili USB zvukovku od Edirolu, nebo M-Audio. Uz to pres USB beha super.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: zklamani

Autor: hm Muž

Založeno: 15.10.2008, 15:59

spis downgradujes, ne? ty na FW jsou vetsinou na 8 a vic kanalu, naprosto vsechny slusny, na usb jedou max do 8 stop a dela to fakt jen par firem, jak to funguje nevim, ale vim ze do staryho poverbooka sem zapich digi002+8kanalu optikou+2 spdif a jelo to vsechno najednou v pohode do xterniho fw disku, to ted teda leda na mbp a este si clovek musi koupit kabel s prechodkama,
nebo by snad fungovalo kdyz ma nekdo disk kterej umi 800 i 400, ze by tam pich tu 800 a z nej to vytah 400 do zvukovky? to sem nikdy nezkousel...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: zklamani

Autor: Smiricky Muž

Založeno: 15.10.2008, 23:03

No casy se trochu meni, ale budes mit trochu mensi vyber nez ve FW a otazku co se soucasnym vybavenim.
Driv byla FW jasna volba, protoze USB melo latenci a sehnat vicekanalovou zvukovku byl problem. To se ale zmenilo, a kvalita sla v poslednich letech dost nahoru a USB uz je v zasade taky standard, kterej v pohode funguje.

Vim o lidech co vymenili Digi-2 z USB zvukarnu. Sam mam M-Audio Fast track Ultra (6 vstupu/vystupu + 2Spdif). "Nastesti" jsem dlouho nemel penize a do FW jsem nenainvetoval. A kdyz jsem je mel, tak jsem kupoval tu zvukovku prave proto, ze jsem si delal pruzkum a zjistil jak malo je notasu s FW, kdezto USB ma vsechno.
Jinak ta nejvyssi M-Audio ma 8x8 vstupu. Videl jsem na koncertu Sto Zvirat v Akropoli v Praze, ze, zvukar mel pripojeny naopak to nemensi M-Audio Fast Track Pro k MacbookPro a k necemu to tam pouzival - cert vi co.
Karta od Edirolu UA-101, ma 10x10 a taky neni vubec spatna. (to je ta vymena za Digi-02.
Jak ale bude fungovat MB, kdyz bude v jednom USB karta a v druhym zvukarna nevi ani Steve Jobs. Je otazka jestli to neni jen jeden USB kanal a dva vystupy. Stejne tak nevim co dela vytizeni procesoru FW vs USB zvukovka. To by se dalo testnoutr na tom Edirolu, kterej dela to samy ve FW i USB verzi.
Nekdo psal ve foru ze to tvoje zapojeni - nejdriv HDD FW 800 + za nej zarizeni FW 400 by melo v pohode fungovat. A jinak osobne by me teda taky tedkon dost s..lo kdybych mel FW zvukarnu a rozhodoval se jestli platit spis za novou zvukarnu, nebo za vysi model MCP.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: zklamani

Autor: S Muž

Založeno: 15.10.2008, 23:11

Chybka se vloudila, chtel jsem napsat Jak ale bude fungovat MacBook, kdyz bude v jednom USB HardDisk a v druhym zvukarna nevi ani Steve Jobs.

Odpovědět na příspěvek

RE: zklamani

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 15.10.2008, 21:30

Tak horke to neni, FW se da poridit do Express slotu (http://www.maczone.cz/_p
rodukt/aaxeon-34-express-
card-firewire-400-2-porty
/1255807567/). Ale take mne s tim nastvali. Neda se tak resit vsechno

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: zklamani

Autor: Matej K. Muž

Založeno: 15.10.2008, 21:56

A čo to vyrieši? Pri MBP stačí redukcia z FW800 a Macbook express slot nemá.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: zklamani

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 15.10.2008, 21:59

Resi to MacBook, ktery FW nema vubec...

Odpovědět na příspěvek

Express Card

Autor: Lukáš KUČA Muž

Založeno: 15.10.2008, 22:44

No, abych pravdu řekl, taky mi to nějak nespíná - kam by tu Express Card v případě MacBooka nacpal?

Odpovědět na příspěvek

A co MacMini?

Autor: Martin Muž

Založeno: 15.10.2008, 08:30
Odpovědí: 0

Ten MacMini už je docela ostuda.

Odpovědět na příspěvek

RE: A co MacMini?

Autor: Daniel Kvasnicka Muž

Založeno: 15.10.2008, 10:09

Ja uz se radsi pomalu smiruji s tim, ze Mac Mini konci -- proste ho nechaji uplne zastarat a pak pomalu stahnou.

A je to opravdu velka skoda. Nedovedu si predstavit, co jineho bych si koupil k HDTV (teda ne, ze bych uz nejakou mel ;)

Odpovědět na příspěvek

inovace

Autor: joe Muž

Založeno: 15.10.2008, 08:46
Odpovědí: 0

Tak tedy nic noveho, je jen skoda ze apple zaspava dobu kdy se zmensuji pc a prichzeji s touchscreen a macmini ani nemluvit tak se me zda ze pc upadaji ponevac je ted nejdulezitejsi iphone.

Odpovědět na příspěvek

RE: Mac Book

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 15.10.2008, 09:09
Odpovědí: 0

Dve veci mi tedy vadi hodne - leskly displej a ze udelali predni hranu jeste ostrejsi, nez u soucasnych booku. Pritom uz u te soucasne zapesti pri psani dost trpi :-( Designe je pekny, ale nemel by byt na ukor prakticnosti, natoz zdravi...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Mac Book

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 15.10.2008, 09:22

A jeste dodatek - nejak jsem nepochopil ten trackpad. Bez tlacitka mi to prijde dost nebezpecne. Pokud mam zaple klikani na plose, tak mivam celkem dost falesnych kliknuti. A celkem casto na mistech, kde opravdu nechci (typicky treba na potvrzeni nejake mazaci operace). Proto preferuji tlacitko, je bezpecnejsi. A take jsem nepochopil, proc Apple rusi FireWire >:-(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Mac Book

Autor: Metal Muž

Založeno: 15.10.2008, 14:46

Když nejsem vyloženě donucen, tak preferuji myš, a tam s ukliknutím problém není. FW je kapitola sama pro sebe, prostě je to normální PC, akorát Win NTB je ohromná škála modifikací a verzí, u OS X je výběr jak v socialistické masně :(
Nemáte někdo zprávy o funkčnosti toho "EFI emulátoru"? Tohle by možná byla cesta.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Mac Book

Autor: Lars Turms Muž

Založeno: 16.10.2008, 03:39

Ale ono tam je tlacitko, jenom je po cele plose. Dava to smysl, akorat jde zmacknout na muj vkus dost ztuha

Odpovědět na příspěvek

K ACD...

Autor: dr. Avalanche Muž

Založeno: 15.10.2008, 09:12
Odpovědí: 0

K Cinema displeji mi chybi pripominka, ze je urcen pouze pro MacBooky a MacBooky Pro. Takze kdo se tesi, ze ziska k Mac Pro s koupi noveho ACD kamerku a mikrofon, tak ma smolika.

Odpovědět na příspěvek

RE: K ACD...

Autor: Tomáš Muž

Založeno: 15.10.2008, 09:47

Což samozřejmě není pravda. Bude dodáván také s běžným napájecím kabelem a tím trojkabelem. Ono je také docela nepravděpodobné, že by samotný MacBook utáhl na svou baterii 24palcový displej.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: K ACD...

Autor: mac user Muž

Založeno: 15.10.2008, 09:55

Toto \"že by samotný MacBook utáhl na svou baterii 24palcový displej.\" je presne naopak, z ACD je napajany Book.

Odpovědět na příspěvek

Jsem zklaman :-(

Autor: Bobrik Muž

Založeno: 15.10.2008, 10:01
Odpovědí: 0

Ach jo,

tak si asi Macika nekoupim, tento upgrade je proste velke zklamani:

- vypusteni FireWire je ostuda
- lesklý display snad nema cenu ani komentovat
- ale co mi vadi hlavne je DisplayPort, boze kdo to podporuje ? Proc musim mit ke svemu monitoru za desitky tisic predrazenou redukci od Apple, kdyz mate graficky monitor tak je toto uplne debilni reseni, nechapu tuhle hura akci, na prechod na DisplayPort je jeste par let cas.

No nic Mac nebude, aspon si koupim neco rozumneho misto pocitace.

Odpovědět na příspěvek

RE: Jsem zklaman :-(

Autor: Topper Muž

Založeno: 16.10.2008, 09:29

to stejne se rikalo, kdyz v prvnim iMacovi vypustili disketovku ....

Odpovědět na příspěvek

No, tak tedka fakt nevim.

Autor: Flashback Muž

Založeno: 15.10.2008, 10:05
Odpovědí: 0

Jak na to koukam, tak jestli Apple bude pokracovat timhle stylem, tak uz nevim co si koupim za budouci stroj a skoncim u Hackintoshe, i kdyz se me to vnitrne prici. Stejne me jde prakticky jen o operacni system, az na par prijemnych vychytavek se jedna o klasicke PC. To je teda upgrade...jen co je pravda. Sklenenky misto normalnich matnych displeju, 1394 u MB neni. "Gratuluji" chlapci z Apple. Budto moc hulite, nebo by jste meli zacit!!!!!!

Odpovědět na příspěvek

RE: No, tak tedka fakt nevim.

Autor: Lukas Kuca Muž

Založeno: 15.10.2008, 10:58

Kdyz jsem to videl, pomyslel jsem si neco velice podobneho. U iMacu se mi ta zmena libila, ale aplikovat totez i na MBP mi pripada jako ulet. Chybejici FW u MacBooka tezko komentovat.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: No, tak tedka fakt nevim.

Autor: Flashback Muž

Založeno: 15.10.2008, 11:17

No ja tedka nejak nechapu kam smeruje Apple. Uvidime.. Platforma se me urcite menit nechce, na OSX jsem si zvykl jak na svoje trenky. (:

Jen me pripada, ze Jobs a spol trosku ulitavaji. Mozna jim to prinese nove lidi, ale to stare jadro gto musi tocit...odebrani 1394 u iPodu tak nejak beru, ale u pocitace fakt ne.

Odpovědět na příspěvek

Zklamání

Autor: Styx Muž

Založeno: 15.10.2008, 10:09
Odpovědí: 0

Myslel jsem za to, že MacBook Pro je cílen do profesionálního prostředí, jako pracovní nástroj, případně náhrada stolního počítače.

- jenom lesklý display? To si dělají srandu?
- vypuštění FW400?
- stále jenom 2 USB?
- nutnost dokoupení redukce k stávajím monitorům?
- klávesnice ala MacBook?
- trackpad bez tlačítka?...

Co mě zaujalo.
- více dotykový trackpad - mám ale obavu kvůli sklené ploše-její adhezi
- kontrastnější klávesnice černá bílá písmena - dizajnově ale krok zpět
- nová grafika - i když hry pro Maca abys pohledal, spíš tedy akcelerace při zpracování grafiky a videa pokud jej systém a aplikace podporují

Co bych chtěl oproti původnímu 15,4" MacBook Pro
- Blue-ray - Jobs a jeho kecy o licencích, k smíchu, pokud jej můžou mít všichni ostatní výrobci...
- vyšší rozlišení (1600x1024?)- do 17" se mi nechce, je to kráva, ale většině asi přijde stávající rozlišení v pohodě
- RGB podsvícení s lepší uniformitou - to bych chtěl asi moc :-)
- více USB - tohle považuji za zásadní
- větší kapacita baterky - ta původní ale ujde
- přístup a snadná výměna disku (to udělali), nebo mechaniky
- vyšší výkon (to udělali) i když zatím to celkem ujde
- DockingStation konektor a základna - u profi řady to považuji za samozřejmost
- WiMax - zatím není rozšířen, ale kdy by byl zabudován, určitě bych uvažoval o investici do základny
- skener otisků prstů - spíš kvůli pohodlí, ať člověk nemusí stále sázet heslo
- HDMI, i když DVI-D zatím stačí

Celkem by mě zajímalo, kdo využije signalizaci stavu baterie na boku. Já ho využívám hlavně na baterii samotné, když chci vědět, kterou mám nabitou mimo notebook, a tu pak použiji. Asi Jobs potřeboval zaplácnout volný prostor nesmyslem, FW400 a USB nebyli dost sexy.
K tomu beztlačítkovému trackpadu. Vždy jsem nadával, proč Apple nemůže mít tlačítka dvě. Pak je dali u myši (senzorově), u trackpadu dvou-dotekem. Nikdy jsem nezapínal poklepání na trackpad, protože mě to způsobovalo potíže kvůli nechtěným překlepnutím. Sem zvědav, jak to bdue fungovat u trackpadu, který je celý sám tlačítkem.

Pro mě jsou tedy nové MacBook Pro zklamáním.

Měl jsem v úmyslu obměnu za stávající MacBook Pro s LED, asi budu muset počkat na další generaci.

Odpovědět na příspěvek

RE: Zklamání

Autor: Styx Muž

Založeno: 15.10.2008, 12:11

Poznatek. Tak dle videa by to suplování tlačítka klikáním na dolní část trackpadu mohlo docela fungovat.

Odpovědět na příspěvek

RE: Zklamání

Autor: Jirka Muž

Založeno: 15.10.2008, 15:03

ten konektor pro monitor - bavili se o tom po té prezentaci - tvrdí, že přes HDMI by neutáhli 30" monitor, ale takto obslouží všechny.
Nasírací spíš byla odpověď na otázku, proč xakru není normální matný display - proč jen lesklý se svými odlesky - odpověděl, že jde přece o přenosné zařízení a dá se natočit - odpověď hodná facky.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Zklamání

Autor: Styx Muž

Založeno: 15.10.2008, 21:21

Hmm, prostě se mi to nezdá. I z marketingového hlediska mi přijde, že se něco po....o. Není to po prvé, co se mistr guru utnul. Tedy musím říct, že pro mě je Gates Jobs a spol jedna pakáž, sice Bill zauvažoval nad svým projevem když nahrabal, ale tolik nese.e jako dřív. I když Balmer to vynahradí. Jaaaaaaaaaaa chci Tos anebo něco kde není nasazen malý Hitler Marx Topolánk Klaus a spol :-) :-) :-) S Linuxem na mě nechoďte. Furt nepochopili, ŽE SPOUSTĚ LIDÍ SE PŘIKAZOV8 ŘÁDKA jeví jako děrný štítek. Zato si můžou samy prophaghátory:-) LvíNuXu :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Zklamání

Autor: MarcelL Muž

Založeno: 16.10.2008, 13:20

DisplayPort je kompatibilni s HDMI, takze staci jen redukce. Problem je ze ji nedela Apple, takze se to bude muset resit redukci mini DisplayPort/DisplayPort a DisplayPort/HDMI.
Nebo mini DisplayPort/DVI a DVI/HDMI.
Dost nesikovny reseni :(

Odpovědět na příspěvek

moje hodnoceni

Autor: MartyM Muž

Založeno: 15.10.2008, 10:32
Odpovědí: 0

mam powerbook a novy MB mi nabizi vyobrnou kombinaci displaye, grafiky, trackpadu a OS, proto do nej pujdu,
FW - je skoda, ale kazdy externi HDD ma USB a rychlost je v podstate stejna
tlacitko na tracpadu - je, je to vlastne cely trackpad, kouknete na video, normalne se to promackne v dolni casti, podle mne to bude vyborny
glossy - driv jsem se toho bal, ale kdyz jsem videl MB ten soucasny, tak jsem byl velmi mile prekvapen, tudiz se nebojim

jestli jsem dobre cetl, tak rozdil mezi MB a MBP je FW800, express card, display a grafika (kterou podlem mne vetsina lidi neoceni), tudiz pro me ted uz nema vyznam upgradovat z PB na MBP ale pujdu do MB,

cili MB revize dobra
MBP revize spatna, podle mne je i mnohem hezci soucasny MBP

nevim jeste jak to bude s podsvicenou klavesnici, myslim, ze to budou mit vsechny modely

Odpovědět na příspěvek

RE: moje hodnoceni

Autor: Martin22 Muž

Založeno: 15.10.2008, 10:40

Ano, USB je stejne rychle, ale podivejte se na zatizeni procesoru pri prenosu USB a pri FW!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: moje hodnoceni

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 15.10.2008, 11:06

Krom toho USB ma velky problem utahnout nektere disky (zvlast pokud jde o nejaky starsi model nebo je na sbernici jeste jine zarizeni). A navic - pres FireWire se notebook da pripojit pres Target mod, coz je super vec, kdyz jsou nejake problemy!!!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: moje hodnoceni

Autor: jfb Muž

Založeno: 15.10.2008, 11:48

Myslím si, že do MB nedali FW shchálně, aby byl vůbec důvod kupovat MBP

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: moje hodnoceni

Autor: Jirka Muž

Založeno: 15.10.2008, 14:44

přesně!

celkově je celá akce podle mne o tom, že si na Airu vyzkoušeli nový způsob výroby, ten se jevil jako dobrý, tak holt přehodili (skoro) celou produktovou řadu na tento způsob - jenže co dál? Sjednotíme design!. Když teď bude rozdíl jen ve velikosti displaye a grafárně, tak musíme rozdíl udělat uměle - odeberem tedy FW z MB - to je nápad! Ještě by ti vychcánci zjistili, že jim bude MB sloužit stejně jako MBP - to tak! (ti co kupují MBP na nich většinou nepaří hry - a tudíž naopak žádné zvlášť výkonné gr. karty nepotřebují - narozdíl od displaye, na který se dá dívat) Obecně - vše je dnes věcí marketingu a ten určuje kam vývoj smí a kam ne. Logika do toho nepatří vůbec - tedy, je tam, ale ta obchodní a ta je selskému rozumu zákazníka na hony vzdálena. Je mi z vývoje už několik let smutno. (na Applech pracuji od roku 1991)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: moje hodnoceni

Autor: Juraj O. Muž

Založeno: 16.10.2008, 13:37

na mackach jsem od 2000 ale taky jsem zklamavan cim dal vic.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: moje hodnoceni

Autor: kinski Muž

Založeno: 16.10.2008, 16:56

nebude to spis tim, ze nVidia do novyho chipsetu FW nezahrnula? u laptopu za 2k$ se kontroler da doplnit, ale u spotrebaku jako MacBook se to nevyplaci?
nene, nikoho se nezastavam, design se mi spis nelibi, leskly displej je u MBP na skodu, diplay port a adaptery jsou jasnej hidden cost a vsecky porty zleva jsou diskriminaci pravoruke casti populace : )

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: moje hodnoceni

Autor: radimv Muž

Založeno: 16.10.2008, 11:16

Presne tak,
proto taky byla pakárna servisovat první revizi iMacu, který měl jen USB1.x a žádný FW

Dneska bez FW ani ránu :-)

Takže i tobě pěknou předvánoční pohodu!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: moje hodnoceni

Autor: MartyM Muž

Založeno: 15.10.2008, 11:42

ja tomu rozumim, taky mi je lito chybejiciho portu , ale podle mne to realny dopad nebude mit, ty notebooky maji rychle moderni procesory, a rozsah pouziti neni takovy, aby to v kombinaci s pripojenym HDD delalo problem, ten notas je pro masy , tem to muze byt jedno, jestli tam je FW

Odpovědět na příspěvek

RE: moje hodnoceni

Autor: Petr Muž

Založeno: 16.10.2008, 02:34

ne jenom drassi verze

Odpovědět na příspěvek

lesklý displej

Autor: JurajD Muž

Založeno: 15.10.2008, 10:36
Odpovědí: 0

Hmm, tak som uvažoval že môj notebook od HP vymením o pár týždňov za nové Jablko, ale pre lesklé displeje sa Apple v podstate sám vyšachoval a je von z hry. Škoda. Takže asi zostávam verný HP značke.

Juraj

Odpovědět na příspěvek

RE: lesklý displej

Autor: Marvinn Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:45

To som uz cital na Zive.sk ...do kolkych dalsich diskusii si napchal tento svoj vykrik?

Odpovědět na příspěvek

MacBook HDD

Autor: claire Muž

Založeno: 15.10.2008, 11:21
Odpovědí: 0

Proc neni mozne nakonfigurovat si slusnejsi disk i v MacBooku? To si zaroven s Macem mam jinde objednat rychlejsi disk a prvni veci po vybaleni bude rozebrani, vymena disku a opetovne slozeni?

Mate nekdo konkretni info o te integrovane grafice? Co jsem zatim videl na netu, tak je to spise nic nez moc...

Odpovědět na příspěvek

RE: MacBook HDD

Autor: MartyM Muž

Založeno: 15.10.2008, 11:50

na americkem storu jde vybrat vetsi (320 GB) nebo solid 128 GB

http://store.apple.
com/us/configure/MB466LL/
A?mco=MTkzOTIzOQ

grafi
ka bude dobra, pokud tedy nebudes chtit na tom hrat farcry 2 :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: MacBook HDD

Autor: claire Muž

Založeno: 15.10.2008, 12:08

Myslel jsem slusnejsi a rychlejsi nikoli vetsi. 5400 SATA mi v dnesni dobe prijde OK mozna do nejlevnejsich entry-level laptopu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: MacBook HDD

Autor: MartyM Muž

Založeno: 15.10.2008, 12:42

ja jsem kdysi provadel uzivatelske testy , kde jsem srovnaval 5400 s 7200 a 10000, s pohledu uzivatele jsem nenasel rozdil, jen pri prevodu filmu z jednoho disku na druhy to bylo pozorovatelne rychlejsi, ono totiz je problem i propustnost vsech rozhrani a vysledna rychlost je ovlivnena vice faktory, u OSX je podle mne mnohem dulezitejsi mit dost pameti operacni a zvalste na notebooku by me rychlost otacek disku vubec netrapila

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: MacBook HDD

Autor: Petr Muž

Založeno: 16.10.2008, 02:14

apple uz nezajimaji vyspelejsi technolegie ,ale zisky ceny zustavaji a kdyby pouzily neco drazsiho tak by sobje snizovali marzi driv se apple pohyboval na relativni spicce, ale dnes ji jenom dohani nebyt Sw na ktery jsem zvykli tak nevim

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: MacBook HDD

Autor: LP Muž

Založeno: 16.10.2008, 20:34

Bacha na to, při upgradu na 7200 je to hlučnější, celej notes vibruje, ale podle benchmarků ani subjektivně se to skoro nezrychlí. Apple ví, proč zrovna toto dělá.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: MacBook HDD

Autor: Radek Muž

Založeno: 17.10.2008, 01:21

nepřehánějte... nijak víc nevibruje.. teď z něj píšu.... a pro AV aplikace je to lepší... ovšem ty nepoužívá každý :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: MacBook HDD

Autor: windowsák Muž

Založeno: 14.11.2008, 17:19

dá se na jabku hrát far cry 1?

Odpovědět na příspěvek

RE: MacBook HDD

Autor: AldaV Muž

Založeno: 15.10.2008, 15:47

Nejake info o rychlosti grafiky je ted na www.cdr.cz

Odpovědět na příspěvek

bez FW???

Autor: Radek Muž

Založeno: 15.10.2008, 12:02
Odpovědí: 0

Tak to se asi už vážně v Apple zbláznili... Lesklé displeje bych jim odpustil, trackpak bez tlačítka je sice zhovadilost ale budiž, ovšem absene FW u MB a pouze 800FW u MBP je útok na všechny co používají Booky na audio či video... nevím kam si připojím převodníky... u MBP se to dá vyřešit redukcema nebo přes ExpressCard, ale u MB ???? přemýšlím pro koho jsou tyto stroje určeny...:-(

Odpovědět na příspěvek

RE: bez FW???

Autor: Jiří Fiala Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:08

Pro lidi, kteří si koupí "profesionální HD kameru" s AVCHD (obrazový pazblint horší než ze starých DV kamer)aby vypadali cool, připojí ji přes USB a "videjko" hodí na Youtube. Tzn. pro 70 procent dnešních uživatelů počítačů.

Odpovědět na příspěvek

RE: bez FW???

Autor: JR Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:46

FW 800 je zpětně kompatibilní s FW 400, takže máte-li FW 800, máte i FW 400, jen mít ten správný káblík!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: bez FW???

Autor: Radek Muž

Založeno: 16.10.2008, 01:17

však jsem o redukci psal... takový kablík tu i mám... ale nepřijde mi to dostatečně elegantní...:-) ovšem více mne trápila situace MB... ten už je pro mne skutečně nepoužitelný...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: kablik

Autor: Perry Muž

Založeno: 19.10.2008, 23:12

Co je divnyho na kabliku co ma na kazdem konci jinej konektor, ale frci jak ma? Tomu bych snad ani nerikal redukce.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: kablik

Autor: Radek Muž

Založeno: 20.10.2008, 12:50

to je už slovíčkaření.. Tento kabel není běžný... úplně náhodu jsem ho dostal k externímu HDD. Závážnější je to u MB... tam už mi ani tento kabel nepomůže.. nebo snad ano ?? .D

Odpovědět na příspěvek

RE: bez FW???

Autor: Petr Muž

Založeno: 16.10.2008, 02:05

pro dav myslim tim studenty a lidi kteri si poridili iPhon - taky pockam rok a uvidim - me pripadalo na vystoupeni apple sefa ,ze hlavnim na pocitaci je hlinikovej obal a jeho tvar asi uz zblbl a jestli jste si vsimli nikdo netleskal a konec raci usekli muzu si jen domyslet proc jinak me novy mbp pripomina sony vaio ale to stalo $700 a melo vetsi rozliseni display

Odpovědět na příspěvek

Upgrade na novou verzi? Pro me ne:)

Autor: pold.1k Muž

Založeno: 15.10.2008, 12:13
Odpovědí: 0

Je to uz skoro dva roky, co jsem si poridil svyho prvniho maca (mb pro) a myslim ze sem si vybral idealni dobu...
Koupil jsem hned prvni revizi, ktera mela druhou generaci procesoru c2d..a vzpominam si, jak jsem z neho byl nadsenej a rikal, ze tenhle notebook mi vydrzi klidne pet let....
koukam ,ze daleko od pravdy jsem nebyl:)

Nevidim nic duleziteho, co by me melo presvedcit k upgradu...hon za vykonem prenecham pc-tuningarum, me ten muj staci.
Co se tyce vychytavek, ktery podle rozhodujou pro koupi: zadne extra jsem nevidel.
Trochu by lakal led displej a silnejsi grafika...ale...i tak mi ten muj soucasnej v pohode stiha mayu i vsechny adobe aplikace...


nevim..n
emate taky pocit, ze se co se tyce hardwaru tak nejak stira rozdil mezi macem a pc?
Je to podle me skoda..

a jak uz nekdo vyse napsal....mb pro mi rozhodne nerpijde jako pro rada....

Odpovědět na příspěvek

cool

Autor: Amen Corner Muž

Založeno: 15.10.2008, 12:34
Odpovědí: 0

Lesklé displeje - OK (mají lepší barvy)
Firewire - k ničemu (krome pripojeni kamer se to nepouziva)
Design - vypada to skvele
Trackpad - zdá se, že je to stejné jako na iPhonu, kterej je super
Grafika - konečně to vylepšili
trochu me vadi, ze displej nema vetsi rozliseni a neni 16:9

Odpovědět na příspěvek

RE: cool

Autor: Radek Muž

Založeno: 15.10.2008, 12:56

Firewire - k ničemu (krome pripojeni kamer se to nepouziva) ???
Jako vtip to bylo dobré... přes FW mám připojeno 80% zařízení včetně externích HDD.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: cool

Autor: Amen Corner Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:27

tak to přeformuluju, nepoužil/neviděl sem zařízení (kromě kamer), které by FW používalo

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: cool

Autor: Chris Muž

Založeno: 15.10.2008, 15:00

To myslis vazne?????? Kde si zil doteraz? Odhliadnuc od HDD. Drviva vacsina profesionalnych externych zvukoviek bezi na FireWire.
http://www.apogeedigita
l.com/products/
http://w
ww.motu.com/products/motu
audio/
http://www.m-audi
o.com/index.php?do=produc
ts.family&ID=FWinterfaces


FW ma oproti USB milion vyhod, daisy-chaining, napr. K pocitacu pripjis zvukovku, k nej externy HDD, pripadne dalsiu zvukovku, k tomu kameru..... atd.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: cool

Autor: Jiri Holan Muž

Založeno: 17.10.2008, 11:56

Velke zklamani a souhlasim, ze FW hodne chybi. Prodavame zvukovky a kdyz jde o latenci, tak vzdy maji Firewire. Nemluve o HDD, ktere v pripade takove Lacie pripojovat pres USB je trosku anachronismus.
Pritom Apple jako prvni zacal u sveho iMaca v roce 1998 s Firewire a vsichni jsem na to cuceli.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: cool

Autor: Lukas Kuca Muž

Založeno: 15.10.2008, 15:19

Ja svuj filmovy scanner bez FW proste nepripojim.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: cool

Autor: Boo Muž

Založeno: 15.10.2008, 16:33

A to ako scaner vlacis spolu s notasem nebo co? Notas je notas, pro studenty a manazery, tedy pro lidi co NIC nedelaj. Pro nas co neco delame tak jsou desktopy a servery. A jestli si potrebujete nosit praci domu tak jste chudak co okrada rodinu o cas!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: cool

Autor: bukowskit Muž

Založeno: 15.10.2008, 21:18

Tak jednoduche uvazovani jsem uz dlouho nevidel, nevim, proc by se nemohl pouzivat NB i doma, je-li to pohodlnejsi (coz pro me osobne ano, iMac zapominam uz pise vyjimecne). A jde-li to to okradani o cas tim, ze si clovek nosi praci domu - holt nekteri z nas toho udelaji za den vice, nez ti ostatni, a clovek si obcas nevybere...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: cool

Autor: Radek Muž

Založeno: 16.10.2008, 01:24

...tak to je snad jeho problém a Vaše zbytečná starost :D Krom toho ne každý má jen jedno pracoviště. Já osobně se pohybuji mezi třemi, když tedy nepočítám domov,... kde tedy mimochodem okrádám o čas tak max sám sebe :-))) a už se vidím jak každý den stěhuju desktop... člověk by řekl že i kvůli tomu vznikly notebooky :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: cool

Autor: alchymister Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:10

uff.. ofajc.. s tym firewire.. dva usb a to vsetko? de sme? pekne v riti zda sa.. kombinacia kamera-FW + ext disk-USB je v mindzi.. seriem na nich.. odhliadnuc od toho ze biely mal onakvejsi smrnc.. ale to je subjektivne, ok.. no co.. nebudem jest mesiac dva a kupim macbook pro.. ale ten povodny.. a v us, ak sa bude dat.. leskly display? si asi robia rit z nasinca? uz ten matny nic moc, toto kto sa ma na to kukat? na stole mi stoji 23 cinema display.. prastary monitor, ktory konkurencia predbehla uz pred rokmi.. nevravim ze zly.. po kalibracii sa da zniest, fotky lezu ako chcem a vidim. sem tam vznikaju prechody vyrazne, a ta co uz.. mam ho, ratam s tym.. jediny upgrade na novom je vsak kamerka, repraky a glossy panel??? s tym ze este poslali do mindze dva FW??? sa posrali asi.. alebo chystaju o pol roka nieco nove? ech.. magori.. co toto? http://www.alza.cz/22-lcd
-eizo-cg222w-d96827.htm cena ako sucasny 23 ACD.. hardware kalibracia, 16 bit spracovanie obrazu, 92% adobe RGB.. a 6 odfajcenych pixelov ako dovod na uznanie vadneho kusu.. alebo sa chystaju radikalne znizit ceny povodnyc ACD?
ech.. keby som si nezvykol a nepracoval rad a uz nejaky cas na macoch tak sa na tom zasmejem.. takto len slza v oku cez krcovity usklabok.. coraz vaacej orientuju sa na entry a basic level, zda sa mi.. v pohode nech sa, nech si predavaju zelezo, nech vsak ale ponuknu aj cosi nove, ako to bolo zvykom kedysi.. alebo aspon porovnatelne s konkurenciou..

Odpovědět na příspěvek

MacBook PRo 17 Palců?

Autor: Jirka Předseda Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:20
Odpovědí: 0

Všichni tu řeší lesklé displaye (to mě osobně nevadí), absenci FW a ansenci tlačítka na klikání atd... Mě však štve jiná věc... To už jako Apple kašle na 17ti palcový model? Osobně se mi nový modely líbí... Ale proč chybí 17ctka? To ji nikdo nekupoval? :-(

Odpovědět na příspěvek

RE: MacBook PRo 17 Palců?

Autor: Amen Corner Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:33

pokud vím tak 17" by měla být updatována během pár měsíců

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: MacBook PRo 17 Palců?

Autor: Jirka Předseda Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:01

No jono, jenomže to zaseu bude za půl roku ta 17ctka a to na ni mám čekat? :-(

Odpovědět na příspěvek

petice za matný display:-)

Autor: rve Muž

Založeno: 15.10.2008, 13:46
Odpovědí: 0

http://www.ipetitions.com
/petition/matte-macbook-p
ro/index.html

Odpovědět na příspěvek

RE: petice za matný display:-)

Autor: Jirka Předseda Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:00

No mě podrž. Psát petici aby soukromá firma něco udělala jinak? Já se snad zblázním!!! Co Vám na těch lesklých tak vadí? Vždyť to při práci vůbec nevadí!!!!!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: petice za matný display:-)

Autor: radimv Muž

Založeno: 16.10.2008, 10:56

Naprosto souhlasim že soukromý subjekt si může produkovat co uzná za vhodné anebo taky může zavřít krám když se mu nechce dělat.

Jinak bych uvedl že na lesklých LCD mi nevadí vůbec nic pokud se mi nedostanou na stůl.
Všeobecně se všichni zkušenější páky v monitorovém oboru shodují na tom, že je to v přímém rozporu s hygienou práce koukat do lesklých ploch (dramatické zvýšení námahy zraku) a několikaletý feedback z DTP/grafického průmyslu říká jasně že lesklý LCD jsou např. na softproof barev prakticky "nepoužitelný" - s čimž já osobně naprosto souhlasim :-)

Mimo to taky můžem třeba uvest že např. certifikaci SWOP pro kontrolu barev na monitoru nikdy žádný lesklý LCD nezískal... a myslim že se žádný producent o získání takové certifikace pro lesklý LCD ani nepokusil.

Objektivně vzato jsou lesklé povrchy obrazovek vázány na průmysl zábavy+TV kde mají své logické opodstatnění.

Histor
icky to je jedna z velkých výhod LCD panelů že nemusí na vnější ploše používat lesklé sklo jako CRT (ale můžou).

Nové produkty Apple podle mne tedy směřují (nejen z důvodu lesku) více do segmentu zábavy než do profi-práce.
/absence DualDVI, FW, .../

Zatim zdar

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: petice za matný display:-)

Autor: alex botev Muž

Založeno: 16.10.2008, 15:18

ano, vsak je to sucast trhu. my sme zakaznici a nejako im musime dat vediet, ze treba pocitat aj na mensinu zakaznikov, ktorym objektivne nevyhovuju novo ponukane riesenia.

Odpovědět na příspěvek

RE: petice za matný display:-)

Autor: vashut Muž

Založeno: 16.10.2008, 22:14

Proč ti vadí lesk, když s tím stejně ven nepolezeš?!
A navíc dostaneš leštící hadérek zdarma.

Odpovědět na příspěvek

cena

Autor: cena Muž

Založeno: 15.10.2008, 15:45
Odpovědí: 0

Na nový macbook čekám už půl roku a teď už mě absence FW neodradí. Spíš přemýšlím jaká asi bude cena v čechách?

1299usd = 24 000kč
milý ale najivní přepočet :(

Odpovědět na příspěvek

RE: cena

Autor: Paolo Muž

Založeno: 17.10.2008, 16:53

No u MB to nebude moc. Blbých 10000, možná 15000.
U MBP mám obavy, že to bude víc.
To je těžko říct. Záleží na výši maďarské konstanty, kterou naši prodavači vynásobí reál cenu z USY

Odpovědět na příspěvek

zpocatku ane, ale uz jsem vychladnul

Autor: juramac Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:05
Odpovědí: 0

mam MBP , rok stary a rikal jsme si,ze ho prodam a koupim 13,3 MB. Ze mi na mou praci bude stacit. Design me zaujal, libi se mi, a hodne, byl muj prvni dojem.. Ale - pak jsem si uvedomil, ze zase tak dobra zmena by to nebyla. Ano, ma "rychlejsi grafiku, ale neni to az tak pravda - 8600M GT v MBP je podle testu, ktere jsem mel moznost cist ,stale nejmene o 1/3 rychlejsi , nez 9400M , chybi tomu to GT.....Dale se mi nelibi leskly display,absence FW a nutnost dokoupeni predrazene redukce, kdyz budu k nemu chtit pripojit 30 display. A co je des, ze ta redukce je nutna i pro MBP.....A ve finale jsem nakonec dospel i k tomu, ze i design puvodniho MBP je hezci.....i kdyz to je samozrejme ciste subjektivni. Takze me prvotni nadseni opadlo a zustavam dal u sveho puvodniho MBP, ktery jsem ted navic obohatil o 320 GB HD a rozsiril operacku na 4 GB, i kdyz "jen" s DDR2.....Zkratka neni zadny zasadni duvod k upgradu a predpokladam, ze letos uz ani nebude. Takze " Good Luck Apple - next year - maybe....."

Odpovědět na příspěvek

RE: zpocatku ane, ale uz jsem vychladnul

Autor: MarcelL Muž

Založeno: 16.10.2008, 10:37

No te grafice toho chybi mnohem vic nez jen GT.
Je to totiz grafika integrovana na chipsetu stejne jako byla ta od Intelu u starsich MB.
Nema ani vlastni pamet.
Je ale pravda ze je mnohem vykonejsi nez cokoliv od Intelu.
Me ale mrzi ta absence FW, na svem iBooku to pouzivam celkem casto na nahravani videa z kamery.

Odpovědět na příspěvek

17 palcovy MBP

Autor: drachir24 Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:15
Odpovědí: 0

chtel jsem se zeptat jak bude 17 palcovy model updatovan a kdy.cetl jsem ze uz updatovan byl takze tzn. ze jeste bude vice?Jo a druhy dotaz jaky je rozdil mezi Displayport a mini Display port.Je v tom mini neco ochuzene.Dik za odpoved.

Odpovědět na příspěvek

RE: 17 palcovy MBP

Autor: juramac Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:19

17 MBP by mel byt novy za cca 3 mesice, i kdyz to jsou samozrejme jen dogady...... a co se tyka tech portu, to me take docela nadzvedlo oboci. Rozdil neni nikde jinde, nez v nutnosti si koupit redukci (od apple a znacne predrazenou) a to dokonce i k MB Pro .

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: 17 palcovy MBP

Autor: drachir24 Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:47

mas pravdu kdyz jsem videl ten konektor myslim toho standartniho Display Portu tak nechapu .Vzdyt by to ani v nejmensim neprekazelo.No aspon sve vyrobky osadili stejnym mini.Jak ten displej tak laptopy.To uz by byl uplny gol dat na ten displej standart.Jinak nemate nahodou informace co by ta 17 palcovka mela mit navic oproti tomu mirne vylepsenemu 17 palcovemu MBP.Kdyz se podivam na konfigurator na americke webu tak jediny rozdil je mezi novyma 15 a 13 palcovkama a tou mirne vylepsenou 17 palcovkou jen v moznosti jit az na 2.8 GHz u procesoru u tech mensich a moznost jit do matneho displeje u te sedmnactky.Kdyz pominu ten procak a ten displej ktery bude za ty tri mesice na vyber jen ten glossy to se vsadim tak nevidim nic jineho co by to melo mit navic.I kdyz kdo vi.Je to vetsi takze ze by jeste eSATA?predesle sedmnactky mely oproti mensim take myslim navic jeste fw800 pokud se nemylim.Slysel jsem neco o vypalovacce BD nebo tak neco.nemate nejake info.Diky moc.

Odpovědět na příspěvek

RE: 17 palcovy MBP

Autor: jfb Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:45

Je fakt, že miniDP je fakt jen ojebávačka, když normální DispleyPort či HDMI je +- stejně velký jako USB

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: 17 palcovy MBP

Autor: drachir24 Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:51

takze mini umi tytez prenosy v teze bitove hlubce a vtemze rozliseni jako standart.Tzn pokud si prectu specifikaci standartu tak to presne plati i pro mini.Chapu to dobre?

Odpovědět na příspěvek

lcd

Autor: Tom Muž

Založeno: 15.10.2008, 17:46

prevzato z technetu:)

4. Na lesklých displejích není nic vidět
"Lesklý displeje sou úplně nanic. Vzal jsem si tudle notebook ven na pláž a na lesklym displeji sem viděl kulový!"

S největší pravděpodobností by ale bylo vidět zmíněné kulové i na displeji s klasickým matným povrchem. Různé displeje odráží světlo úplně jinak a společně s maximální úrovní podsvícení jsou nepříjemné odlesky u různých notebooků jiné. Na sluníčku jsou proto nepoužitelné jak některé matné, tak některé lesklé displeje a nelze je házet do jednoho pytle.

S displejem s lesklým povrchem si zpravidla musíte více pohrát s natočením, aby nebyla v odrazu vidět například lampička umístěná za vámi. Tento jev však vykoupí vysoký kontrast, obraz na leštěných displejích vypadá v drtivé většině případů lépe než u matných displejů. Kvalitní matné displeje dnes v noteboocích nalezneme již jen opravdu sporadicky.

Odpovědět na příspěvek

pockam

Autor: drachir24 Muž

Založeno: 15.10.2008, 18:32
Odpovědí: 0

no ale mozna ty tri mesice pockam na tu 17.Ten svuj starsi MBP jeste vyuziju a navic se mozna do te doby objevi firma ktera udela ddr3 1066 a hlavne v latenci 6-6-6.Ty standartni jsou urcite v 7-7-7.Takze ten rozdil oproti DDR2 v 800 zas neni tak markantni.jen doufejme ze Apple nesetril a nevrazi tam DDR3 s latenci 8-8-8.to by blo nahovno.
Stejne kdyz se tak zamyslim tak ta 17 byla updatovana jen v uprave nabidky konfigurace a pridanim jinych disku v nabidce.jenze to si do dosavadniho MBP mohu take dat treba 320 Scorpio a jsem na tom uplne stejne takze pockam.

Odpovědět na příspěvek

RE: pockam

Autor: Jirka Předseda Muž

Založeno: 16.10.2008, 02:51

Su možná idiot, ale co je 6-6-6, 7-7-7 a 8-8-8 ???
Díky za odpověď...

Odpovědět na příspěvek

CDS read?

Autor: Juraj O. Muž

Založeno: 16.10.2008, 13:49
Odpovědí: 0

Prosim, jestli tuhle konverzaci ctou lidi z CDS, prosim reportujte to vys. Jak se tak divam obecne tady panuje zklamani nad novymi produkty apple, hlavne nad absenci firewire matnych displeju.

Odpovědět na příspěvek

RE: CDS read? - oprava

Autor: Juraj O. Muž

Založeno: 16.10.2008, 13:50

firewire a matnych displeju.

Odpovědět na příspěvek

RE: CDS read?

Autor: Standa Muž

Založeno: 16.10.2008, 17:31

He he.. CDSka ta určitě. :-D Dobrej vtip.

Odpovědět na příspěvek

sklamanie

Autor: alex botev Muž

Založeno: 16.10.2008, 19:23
Odpovědí: 0

tak to vyzera, ze o pol roka vystupia na spolocnej tlacovke popredni predajcovia PC notebookov a vyhlasia, ze vdaka novym produktom Apple sa im zvysili trzby...
(a ja som sa sice tesil, ze budem mat konecne mbp, ale aspon usetrim, vsak udajne ide kriza :))

inak, akcie apple nezaznamenali (ako tomu vzdy tradicne byva po medialnej akcii) narast predchadzany prvotnym oslabenim. dokonca sa znizili od pondelka zo 110 na dnesnych 95 usd/ks (samozrejme aj vdaka inym faktorom na burzach)

Odpovědět na příspěvek

Nechcene Jobsove deti?

Autor: Marvinn Muž

Založeno: 17.10.2008, 22:03
Odpovědí: 0

...no tak rozhodne sme sa znovu nedockali dostojnych nastupcov PB 12". Nastastie na pisanie, internet a zakladnu upravu fotiek ten 4 roky stary stroj staci, ani dobity alebo skaredy nie je, ale nebolo by od veci, ak by Apple nadviazal aj na tento segment. O Mac Mini ani nehovorim...asi mam stastie len na tie modely, ktore Steve nema rad...

Odpovědět na příspěvek

Zklamání

Autor: Milan Úlehla Muž

Založeno: 18.10.2008, 09:48
Odpovědí: 0

Je mi to líto. Téhle akci předcházela kampaň že se můžeme těšit na něco opravdu na úrovni. Něco technologicky nového. Doufal jsem že se dočkám aspoň nového miniho, nového MB a kdo ví čeho ještě. Co přišlo mne zklamalo. Osobně nejvíc postrádám na MB FW.
Mini se upgrade nedočkal vůbec. Mám půjčený MBP a tento měsíc si musím pořídit vlastní, Myslel jsem že by mi MB mohl stačit, Ale kvůli absenci FW stačit nebude. Ach jo.Obávám se, že se Apple nezadržitelně řítí do průměrnosti. A hezký design to nezachrání.

Odpovědět na příspěvek

Jsem spokojeny .... a novy MBP je na ceste :)

Autor: kiter Muž

Založeno: 23.10.2008, 01:08
Odpovědí: 0

Ja jsem s upgradem spokojeny :) .... doted jsem mel prvni MBP s LED displejem 2.4 a ted uz mam na ceste novy MBP s 2.8. To, ze MB neobsahuje FW me vubec netrapi ... to je kompik pro studenty apod. Profici si poridi MBP.

Odpovědět na příspěvek

Tak me tak napadlo...

Autor: Dreamer Muž

Založeno: 05.11.2008, 10:43
Odpovědí: 0

...jak to bude u MBP s tim sklem, co tam nacpali? Pac docela casto cestuju se svou 17", parkrat se mi stalo, ze mi spadl batoh... ale ten powerbook to ustal bez ztraty kyticky... kdyz se mi nedej boze stane neco podobnyho s timhle... ?

Odpovědět na příspěvek

F-W

Autor: firer Muž

Založeno: 04.01.2009, 22:22
Odpovědí: 0

Může mi prosím někdo vysvětlit, v čem spočívá pokrok ve vývoji MacBooku odstraněním portu Fire-Wire (6 pinů, typ A)? Dle mého názoru je to cesta zpět, nikoliv vpřed...
Děkuji, f.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: