Nike+ a iPod - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Periferie

Nike+ a iPod

2. května 2008, 09.00 | Spojením nápadu firmy Nike a Apple vznikla nová možnost využítí nejoblíbenějšího hudebního přehrávače světa iPod jako osobního trenéra. Od teď kdykoli máte chuť si jít zaběhat, vždy vás bude někdo motivovat, povzbuzovat a počítat vám každý krok. Nike+ je perfektní jak pro profesionální sportovce, tak pro rekreační běžce a za cenu kolem 900 Kč se stává dostupným pro každého.

Co na vás čeká v balení

V precizním balení najdeme čidlo na botu a senzor, jenž připojíme k samotnému ipodu nano 1. nebo 2. Generace (pro ostatní ipody zatím zařízení neexistuje) Samozřejmě na nás z obalu vypadne i návod, který je kromě angličtiny a němčiny i ve španělštině a francouzštině. I když chybí čeština, nemusíte se bát, že něco nepochopíte, protože je vše vysvětleno názornými obrázky s velice jednoduchými popisky. Dále nechybí typická jednoletá záruka pro celý svět a pojednání o licenci Apple.

Zapojení a nastavení

Poté, co jsme si prohlédli obsah balen,í nezbývá než vše zapojit a vyběhnout na trať. Čidlo (nezapomeňte ho nejdříve zapnout malým tlačítkem na spodní straně) můžeme budˇ vložit do speciálních bot Nike, které jsou k němu přímo určené a pod vložkou mají místo, nebo jej můžeme připevnit k botě. Asi nejjednodušší řešení pak nabízí firma Marware v podobě kapsičky, do níž se čidlo pohodlně vloží a nasadí na tkaničky jakékoliv boty. Senzor zapojíme přímo do konektoru iPodu, z boku ho jistí dvě packy, takže opravdu nevypadne. Po připojení se v menu zobrazí nová položka nike+ipod , nejprve je dobré vše nastavit a kalibrovat čidlo. Kalibraci doporučuji provádět zejména pokud nemáte originální boty. Dále si můžete nastavit vaši hmotnost, pomocí níž pak ipod přesněji spočítá spálené kalorie. Mluvenou odezvu, pokud máte raději trenéra, trenérku nebo nikoho. Výběr mezi mílemi a kilometry je pak samozřejmostí. Poslední položkou nastavení je takzvaný Powersong, pod který si vyberete nějakou motivující písničku, a při běhu si jí pak spustíte, když vám docházejí síly.

První běh

Než vyběhnete, můžete si nastavit, kterou vlastnost chcete zlepšit. Na výběr je mezi časem, kaloriemi, vzdáleností a základním během. U každé vlastnosti si vyberete, kolik chcete uběhnout, spálit kalorií nebo jak dlouho chcete běžet. iPod vás pak hlasem v pravidelných intervalech informuje, kolik toho již máte za sebou, a co vás ještě čeká k cíli. Po celou dobu běhání na displeji vidíte čas cvičení, rychlost, kterou se pohybujete, a počet kilometrů / kalorií. Než vyběhnete, je potřeba si ještě vybrat album, popřípadě seznam skladeb, které chcete v průběhu cvičení poslouchat. Zde narážíme na podle mě jedinou chybu. Album totiž již v průběhu cvičení nemůžete změnit, dá se pouze přesouvat mezi jednotlivými tracky a měnit hlasitost, ale ať děláte co děláte, do výběru alb se již prostě nedostanete. Když skončíte, zobrazí se vám kompletní statistika, která se automaticky ukládá do paměti iPodu, a jednotlivé cvičení se i sčítají a vytvářejí statistiky.

Připojení k iTunes

Do iTunes se po připojení iPodu automaticky uloží data o běhání a přehled tak máte i ve svém macu. V momentě, kdy se začnete trošku více šťourat v iTunes store, zjistíte, že si můžete své výsledky porovnávat s těmi nejlepšími sportovci světa, což je naprosto perfektní, a jako profesionálnímu sportovci mně to velice pomáhá.Vážně vás totiž motivuje, když po tréninku zjistíte, že máte naběháno víc, než vaše oblíbená hvězda. Mezi sportovci, které v tomto výběru najdete, jsou například Vince Carter, Steve Nash, Lance Amstrong, Ronaldinho a další. Navíc se můžete podívat i na jednotlivé písničky, které při tréninku poslouchají, a koupit si přímo celý jejich playlist.

Nikeplus.com

Jako majitel nike+ se můžete zaregistrovat na stejnojmenných stránkách, kde se vám otevře zbrusu nový svět běhání, a teprve zde začíná ta pravá revoluce běhu. Najednou zjistíte, jak vás běhaní začíná bavit, když si zde můžete stanovit vlastní cíle, vybrat si tréninkové programy, které vás dostanou do formy, a porovnávat své výsledky s běžci celého světa. Máte najednou přehled nad vším co děláte včetně vaší výkonnosti.

Závěr

Nike+ je perfektní věc, která přináší profesionálním sportovcům přesný přehled nad jejich tréninkem. Rekreačním běžcům radost z běhu a věčné začátečníky konečně přesvědčí, že běhání může být zábava. Nemluvě pak o tom, jak vás povzbudí a potěší, když po výkonu uslyšíte good workout! Nike nijak výrazně nezatěžuje ani baterii ipodu, takže rozhodně odpadnete dříve vy než iPod. Já osobně ho mám téměř půl roku a zatím funguje tak, jako na začátku. A poté, co přežil soustředění na Kvildě, kde jsem s ním běhal v -18 stupních, již věřím, že přežije vše. Mezi jediné nevýhody tak patří již zmiňovaná absence výběru alba v průběhu běhu a také nevyměnitelná baterie v čidlu, ovšem neznám nikoho, komu by baterie již došla.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Periferie  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Chybí CZ návod?

Autor: Jouda Muž

Založeno: 02.05.2008, 09:12
Odpovědí: 0

Kde bylo zařízení koupeno? Pokud v ČR, CZ návod by měl být přibalen jako u jakéhokoliv výrobku prodávaného v ČR.

Odpovědět na příspěvek

RE: Chybí CZ návod?

Autor: nice.j Muž

Založeno: 02.05.2008, 09:17

Kupoval jsem ho v CR v iStyle , mate pravdu navod by tam mel byt bohuzel apple tuto skutecnost nedodrzuje jelikoz ho nemam ani k mac mini a ani k mighty mouse.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Chybí CZ návod?

Autor: Jouda Muž

Založeno: 02.05.2008, 09:55

Což samo o sobě vypovídá o úrovni dovozce nebo prodejce.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Chybí CZ návod?

Autor: helenka Muž

Založeno: 02.05.2008, 16:24

http://www.apple.cz/cze/s
upport/1065/

Měli by si to aktualizovat a doplnit (odstranit neplatné odkazy)...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Chybí CZ návod?

Autor: Kerny Muž

Založeno: 03.05.2008, 09:46

Vypovida to o urovni dovozce - viz stranky apple.cz, kde tusim v jedne kategorii stale inzeruje Mac mini 1.6Ghz a jeste asi pred mesicem me bila do oci veta "Tiger vypusten!" Ted pri najeti na kategorii Mac OS X se objevi 404 :)

Odpovědět na příspěvek

pro profíky?

Autor: -jf Muž

Založeno: 02.05.2008, 10:03
Odpovědí: 0

Mě jako naprostému amatérovi tohle řešení zase až tak nevyhovuje, více potřebuji vědět informace o pulzu, dobách pobytu v zónách a časové údaje -- tady mi iPod+nike nepomůže ani omylem... Měření vzdálenosti je hezké, ale když jdu běhat, tak vím jakou trasu si vybírám a znám její parametry (délka,převýšení,nad
.výška) -- prostě jdou běhat 5, 10, 15 km ... a řeším už jen čas...

Levný "sportovní počítač" je třeba toto:
http://www.s-shop.
cz/pulsmetr-sigma-fit-wat
ch-s-krokomerem-p-137.htm
l

Opravdu PROFI záležitosti:
http://po
larshop.cz/store/

Odpovědět na příspěvek

RE: pro profíky?

Autor: nice.j Muž

Založeno: 02.05.2008, 10:17

No ted jde o to cemu rikas amater , ja jako profesionalni sportovec jsem tohle reseni velice uvital a vazne se mi libi spojeni hudby s behanim. Hraju basketball takze kratsi vzdalenosti se behaji vic , ale i tak jsem rad ze vim kolik jsem spalil kalorii , kolik jsem za trenink nabehal a u toho si poslechnu hudbu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: pro profíky?

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 14:11

Myslim, ze mame na mysli profesionalni bezce. Jen tezko budes s Nike+ urcovat zda bezis tempo, nebo se presouvas do VO2max kategorie a delas intervaly. Na to je treba znat svoji srdecni frekvenci a to Nike+ nedela. Nike+ je OK reseni za nizkou cenu, ktere je urceno k motivaci. Rozhodne to neni reseni pro profesionalni bezce nebo lidi co trenuji seriozne na ruzne behy nebo triatlon.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: nemo Muž

Založeno: 02.05.2008, 15:17

Vazne jsem zvedav, az "technicke" behani vyzkousim. Sam to beru pro delsi behy taky spis motivacne (statistika). Jestli bezim tempo myslim poznam shora dost presne, prave protoze se na beh soustredim a prekroceni anaerobniho prahu je celkem znat. Jina vec je poznat to zdola, tedy jestli se trosku neflakam. Nebo treba intervalovy trenink.

Co povazujes za nejvetsi prinos treninku "podle pristroju" pro sebe? A nekazi ti "masinky" trosku ten pocit, ze proste obujes tenisky a vyrazis do lesa?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: nice.j Muž

Založeno: 02.05.2008, 15:36

Ted nevim pro koho to byla presne otazka , jestli mohu ale taky odpovedet tak ja beham delsi trate vlastne 2x tydne jinak prevazne sprinty a to si to pak beru protoze jsem zvykli poslouchat hudbu pri treninku a pri tom zjistim kolik jsem zmeril CCA kalorii a kolik nabehal km, navic kdyz prijdu domu a pripojim a kouknu na to v itunes / nikeplus.com jsem rad z vysledku. Jinak pokud nerad poslouchas hudbu pri treninku tak se da vzit ipod do kapsy u trenek bezproblemu a o treniku zjistis co a jak. . .

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 18:05

Kdyz jsem zacal behat pred vic nez dvema lety tak jsem mel jen Nike+ a myslel jsem si ze je to to nejlepsi zarizeni na svete. Po asi pul roce jsem si poridil prvni HR monitor (Polar S625X) a zacal trenovat podle srdecniho tepu. V podstate jsem pouzil metodologii od Joe Friela (jedna z kapacit triatlonu v US) a stanovil jsem si na zaklade par testu threshold HR (prahovy tep). Podle toho lze z tabulek urcit zony 1,2,3,4,5a,5b,5c. No a trenink pak probiha v danych zonach. Kdyz jsem behal bez testeru tak jsem behal pravdepodobne hlavne v zone 3, ktera neni ani ryba ani rak. Takze clovek dela recovery beh moc rychle a tempo moc pomalu. Docela dobre cteni je Triathlete Bible nebo dalsi knizky od Friela. Prvni prinos behani s testerem bylo, ze jsem zpomalil v lehke dny a trochu zrychlil v dny kdy jsem mel byt v jine zone. Za ten rok a pul co takhle trenuju jsem si posunul prahovy tep z 143 na 153. To ale nevyhraje zadne zavody takze hlavni prinos je, ze tech 143 jsem mel za rychlosti 10:00 na mili a tech 153 mam pri zhruba 7:23 na mili. Metodika treninku je asi hodne kontroverzni tema, nicmene pro mne dost funguje.

Na zacatku roku jsem zkusil jeste 'pace based training' - to je zase beh zalozeny na specifickych zonach pro kazdy beh. Behal jsem 3x tydne - jednou intervaly rychlosti jako pri 3mi behu, jednou tempo 10k ruchlost a jednou dlouhy beh 20-30 vterin pomaleji na mili nez planovany zavod. Tohle mi pomohlo posunout rychlost jeste kousek nahoru. Ale asi bych to nedoporucil uplnemu zacatecnikovi.

No a co se sport testeru tyka - mam jich doma hafo Polar S625X, RS800, Suunto T6 a nejnoveji Garmin 405. Beham vzdy jen s jednim (i kdyz o vikendu pri zavode jsem mel dva - coz se vyplatilo).

V diskusi muzeme pokracovat zde a nebo pres e-mail (ci na Nikeplus.com v jejich diskusnich skupinach).

Jeste podznamka na konec - uzivatelem Nike+ jsem uz nejaky patek takze pokud bude autor clanku chtit muzu poradit s vecma co funguji a s vecma co jsou nedostatky Nike+ systemu. Mimochodem Nike uvedl zrovna novy naramek, ktery lze pouzit misto iPodu. Hlavne jako reakce na spoustu zavodu v US, ktere zakazuji pouziti MP3 prehravacu a sluchatek pri zavodech. My triatlonisti jsme na tato omezeni zvykli USAT ma tohle v pravidlech a za tu penaltu pri zavodu to nestoji. Hlavne se s iPodem blbe plave a jezdi na kole :-).

Odpovědět na příspěvek

RE: pro profíky?

Autor: nemo Muž

Založeno: 02.05.2008, 10:46

Přemýšlel jsem o tomtéž, ale trochu souhlasím s autorem: nike+ipod bude fajn i pro profesionály, s výjimkou právě běžců a cyklistů (myslím na kolo, na běhání bude fajn i pro ně). Ostatní sportovci (i profesionální) mají běh prostě jako součást kondiční přípravy a často si jen orientačně měří čas. Tohle je velký krok vpřed.

Naopak i amatérský běžec se soustředí právě na ten běh, a tak může chtít víc. Osobně také chci znát tep a na Nike+iPod se mi nelíbí, že nemá výměnnou baterii. Až dojde, což údajně bývá méně než dva roky, je třeba to zahodit a koupit novou sadu.
Navíc sám se na běh raději soustředím a hudba mě ruší :)
Takže pro nás jsou zde Polar, Suunto či Garmin. Garmin má solidní macovský software.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: pro profíky?

Autor: nice.j Muž

Založeno: 02.05.2008, 10:55

Mate samozrejme pravdu ze je to nevyhoda co se tyce baterie zase si myslim ze pro lidi kteri maji veci od apple ta investice 900 kc na dva roky neni tak strasna ale je to rozhodne nevyhoda taky to je v clanku napsano. Co se tyce tepu atd rozhodne se nejedna o vec pro profi cyklistu nebo maratonce to ne ale napriklad fotbaliste , basketballiste atd. + rekreacni bezci to urcite uvitaji. S tim soustredenim na beh mate pravdu hudba mue dokonce pri behani zpusobovat srdecni aritmie jelikoz se tep prizpusobi hudbe a ne tempu behu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: nemo Muž

Založeno: 02.05.2008, 11:04

Wow, to o hudbe a tepu jsem opravdu netusil. Diky za informaci. Jako vystudovaneho telocvikare me takove veci zajimaji.

Ja to beru jako vyborne (az na tu baterii - jde mi spis o princip, nez cenu) zarizeni pro lidi, kteri by meli behat, ale beh sami moc radi nemaji. Hudba, statistiky a porovnavani jim hodne pomuzou.

Kdo beh ma rad i bez hudby a beh je pro nej hlavnim sportem, sahne proste dnes po necem jinem. I kdyz do budoucna bych se nedivil, kdyby udelali i variantu s pasem pro mereni tepu. On je i levnejsi, nez ten krokomer v bote, spis jde o marketing (presvedcit lidi, ze chteji mit gumovy pas kolem hrudniku).

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: -jf Muž

Založeno: 02.05.2008, 11:37

Přiznám se, že při běhu také nemám rád hudbu. Na kratší vzdálenost možná, ale když běžím hodinu uprostřed lesa, tak raději poslouchám "hudbu" z okolí :-) Pochopitelně je také pravda, že hudba může "nakopnout" a člověk se snaží přizpůsobit se tempu hudby, ale opět nejsem toho fanda, jelikož nejsem profi sportovec, tak běh je pro mne primární záležitostí, nikoliv jen jednou částí nějakého denního cvičení...

Tím nechci říkat, že iPod+Nike je na nic, myslí, že pro spoustu lidí je to ideální (zvláště do města, kde hudba asi lepší kulisa než "bordel z okolí"). Takže pro spoustu lidí + , ale myslí, že by se každý měl seznámit i se sportovními počítači.

Další dobrý odkaz je třeba tento: http://sportestery.cz/sho
p/

Sám teď hodně uvažuji o Suunto X3HR (zejména kvůli výškoměru -- využil bych takovou hračku i při turistice)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: nice.j Muž

Založeno: 02.05.2008, 11:54

Jasne mate pravdu ale nike+ stoji 900 Kč kdezto vase Suunto X3HR stoji kolem 4600 kč , v tom bude asi nejvetsi rozdil. Jinak mama ma mereni tepu v hodinkach bez pasu

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: -jf Muž

Založeno: 02.05.2008, 12:06

Ano souhlasím, tenhle DOPLNĚK je pro stávající majitele iPod Nano výhodný, ale když jej nemám (já mám třeba shuffle), tak bych musel investovat nikoliv 900, ale minimálně 4800 Kč (počítám-li, že nejlevnější nano stojí 3900 Kč).

Pravdou také je, že levný pulsmetr (bez pásu) se dá pořídit do 1000 Kč. Ovšem toto je jen orientační měření. Zařízení s pásem mají přesnost až 99.8 % (EKG).

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 14:13

Dva roky? Hahahaha. Za rok sel ten muj do kose. Nebo take po 1500 milich. Takze zalezi kolik toho clovek nabeha. Ale za 30 babek to neni tak hrozne. Hned jsem koupil novej a beham dal.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: pavel 123 Muž

Založeno: 03.05.2008, 17:21

baterka v senzoru NIKE jde vymenit... zasah by mel zvladnout temer kazdy... byl o tom clanek

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: pro profíky?

Autor: Honza Muž

Založeno: 04.05.2008, 05:25

Bylo by mozne poslat sem link? Docela by mne to zajimalo. Ne ze bych se do toho poustel, ale vzdycky mne zajima co lidi jsou schopni vymyslet...

Odpovědět na příspěvek

RE: pro profíky?

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 14:08

S tim naprosto souhlasim - Nike+ je hezka motivace pro beznou populace. Profesionalni sportovci nebo lidi co se snazi vyhrat v amaterskych soutezich budou nejspis pouzivat HR monitor s merenim vzdalenosti, rychlosti a kadence. Asi nejcesteji pouzivane jsou Polar, Garmin a Suunto. Vsechny tyto firmy nabizeji slusne monitory s velice dobrou podporou analyzy vykonu na pocitaci. Pro Macy je asi nejzajimavejsi Garmin, ktery jediny nativne podporuje Mac. Jenze to pak mluvime o castkach vyrazne vyssich nez za co lze poridit Nike+. V mnohyvch pripadech 10x i vecekrat vyssi castky.

Odpovědět na příspěvek

Prima

Autor: Osios Muž

Založeno: 02.05.2008, 10:39
Odpovědí: 0

Prima článek a hezká věcička....:-)

Odpovědět na příspěvek

Garmin + mac

Autor: standa Muž

Založeno: 02.05.2008, 12:16
Odpovědí: 0

Zajimaly by me teda zkusenosti s jinyma sportestrama hlavne v kombinaci s macem. Garmin vypada ze funguje co ostatni Sigma, Polar.....
dik

Odpovědět na příspěvek

RE: Garmin + mac

Autor: nemo Muž

Založeno: 02.05.2008, 13:12

Taky by me to zajimalo. Zatim, co jsem koukal, tak jen ten Garmin. Ten je rozumny i cenou, protoze napr. Suunto a myslim i Polar prodava zarizeni k propojeni s pocitacem zvlast a ne zrovna levne. U Garminu je to v cene i nejnizsiho modelu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Garmin + mac

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 14:01

Garmin umi Mac (s vyjimkou noveho 405, kde bude podpora ke konci roku). Polar, Suunto nemaji Mac nativni software, ale oba funguji v pohode v XP pod Parallels. Jinak presnost Nike+ je docela hrozna i po kalibraci mam u behu 3 mi Nike+ statistiku 5.5 mile. Trochu optimisticke. Takze Nike+ je jen pro zacatek. Take jsem po dvou letech behani s iPodem nasel zalibeni v bezich bez muziky - proste jen tak venku v prirode. iPod si hlavne beru na treadmill a nebo kdyz se mi nechce bezet.

Pro Nike+ uzivatele - nedame si virtualni zavod? Je to sice nepresne, ale to by nemelo az tak vadit jde o motivaci ne o to kdo vyhraje...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Garmin + mac

Autor: nemo Muž

Založeno: 02.05.2008, 14:31

Prave se chystam koupit ForeRunner 50.

Zda se, ze tento serial bude mit 2. dil. Nechtel bys napsat 3. - takove srovnani s Garminem? Myslim hlavne srovnani toho, co nabizi software ruznym uzivatelum, jak jsem napsal autorovi clanku vyse. Garmin ma Connect: nabizi take srovnani s jinymi uzivateli a veci jako "virtualni zavod"?

Je to takove pekne a zdravi prospesne tema.
Kdybych bydlel nekde vic v prirode, asi bych si uvazoval o Forerunner 405 a prave aplikaci Trailrunner pro behani crossu nazdarbuh lesem. Co bych za to dal, kdyz jsem behal orientacni zavody :)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Garmin + mac

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 18:22

Uvidim kolik budu mit casu sem neco napsat. Zrovna v pondeli jsem napsal kratkou recenzi Garmin 405 a o den pozdeji natocil video. Je to sice mimo tema clanku, ale Garmin ma ten software docela vychytany - aspon pro 405 na PC. Mac verze neprijde az do zari ci rijna. Navic ja mam vsechno na PC laptopu co s sebou taham vsude. PC mne zivi, Macem se bavim.

Odpovědět na příspěvek

software TrailRunner: 2. dil clanku?

Autor: nemo Muž

Založeno: 02.05.2008, 13:20
Odpovědí: 0

Pekny planovac tras, zda se, ze umi s Nike+iPod spolupracovat: http://trailrunnerx.com/
Zrovna nekde na soustredeni na horach by se mohla integrace map do iPodu hodit.

Docela bych uvital 2. dil clanku, ktery by priblizil webovy software Nike (planovace treninku? srovnani s jinymi bezci? historie mych behu? ... neumim si to poradne predstavit) a treba i tento program, pokud ho autor vyzkousi.

Odpovědět na příspěvek

RE: software TrailRunner: 2. dil clanku?

Autor: nice.j Muž

Založeno: 02.05.2008, 13:59

Dobry den, jakmile se domluvim se sefredaktorem a schvali to nebude problem software testuji jiz temer pul roku protoze ho kazdodenne pouzivam pri treninku. Co jeste krome toho co jste jiz uvedl byjste do pokracovani chtel pridat a chtel o nike+ vedet ? Zalezi taky na tom jak bude clanek hodnocen

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: software TrailRunner: 2. dil clanku?

Autor: nemo Muž

Založeno: 02.05.2008, 14:17

Vyborne.
Nejzajimaveji mi pripada prave to, jaky je prinos toho software pro ruzne lidi: co vyuzijete Vy, jako profesionalni basketbalista, ale amatersky bezec, co kondicni bezci, kteri poradne nevi, jak si naplanovat trenink, co treba obycejny nesportovec, ktery by chtel zhubnout a potrebuje trochu motivace, sledovani pravidelnosti a planovani cviceni (treba nejdriv jen chuze, pak i beh...). Takze jestli to nabizi nejake treninkove plany, nebo treba i skupiny, kde se daji dohromady lide s podobnym cilem, tak to by podle me bylo velmi zajimave.

Honza nize v diskusi zminuje nejaky "virtualni zavod". To by bylo asi taky dost zajimave. Tesim se na pokracovani.

Odpovědět na příspěvek

Zmena hudby pri behu

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 14:19
Odpovědí: 0

Oprava clanku: "Zde narážíme na podle mě jedinou chybu. Album totiž již v průběhu cvičení nemůžete změnít , dá se pouze přesouvat mezi jednotlivými tracky a měnit hlasitost, ale at‘ děláte co děláte, do výběru alb se již prostě nedostanete."

Zkus stisknout menu, pak najed na Change Playlist a vyber si jiny playlist. Mozna by se ten navod v cestine hodil co?

Doporucuju si vytvorit par playlistu pro behani a pak mezi nimi prechazet. Sam mam na dlouhe behy pripravene podcasty na ktere nemam jindy cas a misto muziky posloucham 'radio' :-).

Odpovědět na příspěvek

RE: Zmena hudby pri behu

Autor: nice.j Muž

Založeno: 02.05.2008, 14:45

Ano jde zvolit charge playlist ale nikoli charge album , takze jak je psano v clanku album si opravdu vybrat nemuzete , pokud vy ano mate asi jine zarizeni , ipod mam v cestine takze myslim ze polozku zmenit album / vybrat album bych snad nasel ale je tam : Prave prehravane , seznamy ( playlisty ) nahodne poradi , neni. nic vic takze nemohu listovat mezi alby jak je napsano v clanku.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Zmena hudby pri behu

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 17:48

Ano lze zmenit jen playlist. Ale neni prece zadny problem udelat playlist specialne pro beh. Osobne nesnasim pomale skladby takze muj playlist ma jen rychlejsi skladby a nebo jen mluvene slovo.

Odpovědět na příspěvek

skoda ze len nano

Autor: Pavel Muž

Založeno: 02.05.2008, 20:34
Odpovědí: 0

skoda ze od kedy nike+ vysiel je len pre nano - na internete sice koluju uz nejaky cas naznaky novsej verzie, ale nez nebude verzia pre iPhone (resp. iPod touch) je nike+ pre mna nezaujimavy - urcite by bol zaujimavy, ale kupovat nove bezecke topanky + nike+ + ipod nano len kvoli tomu je drahy spas...

Odpovědět na příspěvek

RE: skoda ze len nano

Autor: Honza Muž

Založeno: 02.05.2008, 21:31

Uz jsem to nekde psal drive, ze se mi iPod nano zamlouva ze vseh nejvic. Hodne toho vydrzi a nvadi mu, kdyz se do nej 2-3 hodiny potim (na dlouhych bezich). Nechtel bych se potit do iPhone, ktery je podstatne drazsi. 4GB Nano se ted da sehnat za pouhych 99 USD. Ale chapu, ze nekteri uzivatele co maji iPhone nebo touch maji zajem o Nike+. Uvidime jestli Apple zareaguje az se prodej iPhone a touch zmensi.

Odpovědět na příspěvek

Pekny PR clanek.

Autor: Stinil Muž

Založeno: 02.05.2008, 23:40
Odpovědí: 0

Jen tak dal.

Odpovědět na příspěvek

tak UŽ

Autor: petka Muž

Založeno: 04.05.2008, 16:01
Odpovědí: 0

pomalu začínám šetřit prachy na tuhle vymoženost hehe,vemu si ji s sebou na Kamčatku a pak podam report,jestli fakt vydrží:)
v poho článek

Odpovědět na příspěvek

Hm...

Autor: Matthew Muž

Založeno: 05.05.2008, 09:34
Odpovědí: 0

Cidlo uz mam vic jak rok. Divim se ze o tom pisete az ted jako o novince. Samozdrejme jde pripojit i na nano 3G.

Odpovědět na příspěvek

RE: Hm...

Autor: Iceman Muž

Založeno: 20.05.2008, 08:27

třeba je to pro autora novinka :X

Odpovědět na příspěvek

Hodnoceni

Autor: nice.j Muž

Založeno: 20.05.2008, 11:00
Odpovědí: 0

Clanek se drzel na hodnoceni 5/5 14dni bezezmeny s hodnocenim 158 lidi. Nyni za jedinou noc pribylo dalsich 150 hlasu. Proto neverim ze se opravdu za noc 150ti lidem nelibi a hodnoti ho jako propadak. Nekdo tuto vec dela zamerne po resetovani ip adresy a poskozuje tak moji osobu. Chci tedy dotycneho poprosit zda by mohl na muj email nebo do diskuze verejne napsat proc takto kona a co ho k tomu vede. Dekuji. Vec jsem jiz predal pravnikum.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Odpověď na příspěvek:

Uz jsem to nekde psal drive, ze se mi iPod nano zamlouva ze vseh nejvic. Hodne toho vydrzi a nvadi mu, kdyz se do nej 2-3 hodiny potim (na dlouhych bezich). Nechtel bych se potit do iPhone, ktery je podstatne drazsi. 4GB Nano se ted da sehnat za pouhych 99 USD. Ale chapu, ze nekteri uzivatele co maji iPhone nebo touch maji zajem o Nike+. Uvidime jestli Apple zareaguje az se prodej iPhone a touch zmensi.


Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: