Doplňující informace k hardwarovým novinkám Applu: fotografie nových iMaců, doplnění jejich specifikací a další modernizace hardwaru. (8.8.07) - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Počítače

Doplňující informace k hardwarovým novinkám Applu: fotografie nových iMaců, doplnění jejich specifikací a další modernizace hardwaru. (8.8.07)

8. srpna 2007, 09.00 | Na Webu se již objevily fotografie nových iMaců a upřesňují se jejich specifikace. Vedle nich však Apple uvedl i další hardwarové novinky, modernizoval Mac mini a některé periférie.

Jak se dalo čekat, počaly se na Webu objevovat fotografie nových iMaců, přibývají též doplňující informace k jejich specifikacím, mimo jiné přibyl další, ještě výkonnější iMac. A vedle toho Apple potichu uvedl další modernizace hardwaru, především aktualizoval Macy mini.

Fotografie nových iMaců

Na Webu se začaly vynořovat fotografie nových iMaců. Sadu kvalitních fotografií vlastního počítače i nové klávesnice přináší AppleInsider, jde zřejmě o fotografie ze včerejší konference. Z fotografií je vidět, jak tenké nové iMacy jsou (na první pohled vypadají jako normální LCD monitory).

Najdete tam i několik fotografií nové klávesnice, jak v kabelové, tak v bezdrátové verzi. Klávesnice jsou ultratenké (asi 8 milimetrů), užívají, stejně jako iMacy, hliníková pouzdra a jejich ploché klávesy připomínají MacBook.

Kabelová a bezdrátová verze klávesnice se však liší. Bezdrátový Bluetooth model kvůli zmenšení rozměrů obětoval numerický blok a některé dodatečné klávesy. Rovněž ztratil boční USB porty, místo nich tam má dutiny pro baterie. (To je celkem logické, kdo by připojoval USB kabely k bezdrátové klávesnici.)

Obě verze klávesnice doplňují na tradiční funkční klávesy vyhrazené mediální funkce, jako pozastavení přehrávaní hudby a vyvolání Dashboardu či Exposé. Klávesou Fn se tyto klávesy vrátí zpět do svých tradičních rolí. Zajímavé je, že z obou kláves Command zmizelo logo Applu.

Další galerii fotografií nových iMaců a též obrazovek s programy nových softwarových balíků předkládá MacNN. Snímky pocházejí z obchodu Applu v San Franciscu.

Videozáznam tiskové konference

Apple nabízí také videozáznam celé včerejší tiskové konference, můžete si ho proudově přehrát z této stránky buď jako QuickTime, nebo MPEG-4.

Přehled specifikací nových iMaců

Přehledné specifikace všech tří včera představených modelů iMaců najdete v tomto článku AppleInsideru.

Nejslabší 20“ iMac používá grafickou kartu ATI Radeon HD 2400 XT se 128 MB RAM GDDR3, všechny ostatní nasazují ATI Radeon HD 2600 PRO s 256 MB RAM GDDR3.

Zatímco nové iMacy se již dostaly do prodeje, nová bezdrátová klávesnice Applu se na trhu objeví až koncem srpna. Samostatně bude stát 79 USD, při koupi s novým iMacem za ni zaplatíte 30 USD, v kombinaci s bezdrátovou Mighty Mouse pak bude příplatek k iMacu činit 50 USD.

„Utajený“ nejsilnější iMac

Steve Jobs na včerejší konferenci představil tři modely nových iMaců, avšak na americkém webovém obchodu Applu se objevil čtvrtý, ještě lépe vybavený stroj. Má 24“ displej, nasazuje však procesor Intel Core 2 Extreme na 2,8 GHz, 2 GB RAM a pevný disk kapacitě o 500 GB. DVD mechanika a grafická karta zůstávají stejné jako u slabšího 24“ modelu. Tohle vše můžete mít za 2299 USD. Do zítřka se snad objeví nějaké další informace, kde se tento model vzal, z prvních náznaků vyplývá, že do kamenných obchodů Applu se ještě nedostal.

Další hardwarové novinky Applu

Apple včera přinesl opravdu hodně hardwarových novinek, jenže na rozdíl od iMaců ty ostatní uvedl na trh v tichosti.

Modernizovaný Mac mini

AppleInsider sice nadále trvá na tom, že Apple chce Mac mini časem vyřadit ze své nabídky, ovšem nyní musel přiznat, že to bude ještě chvíli trvat, protože včera se nejmenší stolní Mac dočkal modernizace. Na včerejší tiskové konferenci se o něm sice nemluvilo, ale v závěrečné diskusi provozní ředitel Applu Tim Cook potvrdil, že Mac mini byl modernizován (od té předchozí už uběhl skoro celý rok).

Macy mini jako poslední dostaly procesory Core 2 Duo, předchozí čipy Core Duo na 1,66 a 1,83 GHz nahradily procesory Core 2 Duo na 1,83, respektive 2,0 GHz. Systémová sběrnice běží na 667 MHz, takže teď se Macy mini nejvíce podobají současným MacBookům. (Čipová sada se nezměnila, tedy ani integrovaná grafika Intel GMA 950.)

Vylepšení se dočkala i operační paměť a pevné disky. Oba modely se nově nabízejí s 1 GB RAM (namísto 512 MB) a kapacita disků vzrostla. Levnější 1,83GHz model nasazuje 80GB disk (jeho předchůdce nabízel pouze 60 GB), 2,0GHz Mac mini obsahuje 120GB disk (místo dřívějšího 80GB).

Cena zůstala nezměněná, 599 USD za 1,83 GHz stroj a 799 USD za model na 2,0 GHz. Nové stroje jsou dostupné okamžitě. Podrobnosti naleznete na příslušné stránce webového obchodu Applu.

A změny se udály i kolem dvou periférií.

Modernizace AirPort Extreme Base Station

V lednu na trh uvedený bezdrátový přístupový bod AirPort Extreme Base Station, který přinesl podporu technologie 802.11n, byl potichu doplněn o gigabitový Ethernet port, přičemž cena 179 USD se nezměnila. To je dobrá zpráva, protože jak ukázaly testy, za určitých podmínek se „obyčejný“ Fast Ethernet port používaný k napojení na vnější síť mohl stát brzdou, nyní tedy bylo odstraněno poslední úzké místo.

PCI Express RAID karta pro Mac Pro

A ti, kteří se rozhodnou koupit Mac Pro, dostali nyní možnost vybavit svůj stroj PCI Express RAID kartou, poskytující hardwarovou akceleraci pro disková pole. Karta dovoluje pole v konfiguraci RAID 0+1 a 5 jak se zrcadlením, tak s rozkladem dat. Předtím byl Mac Pro odkázán pouze na softwarová RAID pole a mohl používat buď zrcadlení, nebo datový rozklad, ne však oboje současně.

Karta zvýší cenu Macu Pro o 999 USD, zatím však není dostupná samostatně pro rozšíření již zakoupených Maců Pro. Tato karta je přirozeně určena výlučně profesionálům, ti však její možnosti určitě ocení.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Počítače  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

grafika

Autor: MarcelL Muž

Založeno: 08.08.2007, 10:23
Odpovědí: 0

Ja porad nechapu proc Apple v pocitacich pro domacnost pouziva nejpomalejsi grafiky ktere jsou na trhu. Chtel jsem koupit pocitac na doma na kterem by si i deti mohly zahrat nejake hry. S takhle pomalou grafikou ktera je dokonce v nekterych testech pomalejsi nez predchozi generace to ale moc nejde :-(

Chtelo by to nejakou slabsi verzi Mac Pro kam by si clovek mohl dat co chce.

Odpovědět na příspěvek

RE: grafika

Autor: Vojtin Muž

Založeno: 08.08.2007, 10:35

Na hraní jsou konsole :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: grafika

Autor: maross Muž

Založeno: 08.08.2007, 11:07

Užasná odpověď, přesně takové mě vždy přesvědčí abych ještě neopouštěl MS když už mám cukání. Pořád nechápu naco si to Apple hraje a proč neuvolní OS i pro PC... ? Vždyť by na tom sam vydělal neskutečné prachy, takhle se jedná jenom o nějaké předváděcí naleštěné kousky pro pár metrosexuálu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: grafika

Autor: aton Muž

Založeno: 08.08.2007, 11:55

Ted mam na svojim pc osx... kdyz budete hledat na torrentu tak se tam da stahnout jedna celkem dobre funkcni verze... neni potreba byt hacker na nainstalovani je to jednodusi nez instale xp. Chtel jsem i presto pockat na novy imac a koupit s plnohodnotny stroj. zamlouva se mi imac 20" bohuzel po precteni specifikacich uz o nej zajem nemam:(((( to lcd co tam davaj je peknej smejd bojim se ze v realu bude horsi jak dnesni 20" za 7k:( blbe pozorovaci uhly stara technologie:( dobry je az 24" imac bohuzel nejakych 50-60k u nas za nej davat nechci. Takze mi zbejva si koupit mac mini a k tomu nejake slusne 24" lcd to me vyjde na necelejch 40k, ale i to mi prijde dost za pocitac:( co se tyce grafiky tak macmini ma integrovanou dal bych prednost tem geforce co davaji do tech imacu. Tak nevim no jak to dopadne. V podstate apple nenabidnul zadnou rozumnou konfiguraci. Jinak rychlost imacu je vic nez dostacujici, ale to co me trapi je to lcd:((( a musim se priklonit predchozimu nazoru na hrani je xbox, dnes se da koupit za slusne penize:)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: vitamac Muž

Založeno: 08.08.2007, 13:36

no nikdo vas nenuti Apple kupovat - volba je, kupodivu, na Vás

ale kdyz bych chtel Superb v plne palbe, tak tezko mohu nadavat, ze nestoji tolik co zakladni verze Octavie, a navic je hloupost kritizovat ze nemuzete mit silnejsi motor (nez si myslite, ze potrebujete) a koupit si model bez klimatizace, automatu, tempomatu, vyhřívání sedaček, skel, zrcátek, …
mimochodem výkon motoru, točivý moment ani zrychlení nevypovídá nic o tom jak se auto bude řídit

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: aton Muž

Založeno: 08.08.2007, 17:31

To jste popsal celkem pekne. Ja bych bral octavii (imac 20") s jeho zakladnim motorem, ale rad bych aby mel vsechny okna v elektrice, ne jen predni (PVA ne TN panel) superb (imac 24") nepotrebuju je na mne moc velky, takhle si opravdu dobre rozumime:) bohuzel takovato konfigurace u applu neni mozna:(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: vitamac Muž

Založeno: 08.08.2007, 17:59

jeste ze Apple nedela pocitace, jako nase byvala ceska automobilka auta - i volant je snad za priplatek, ale muzete si to poskladat :-) ||
Apple = hotove reseni (on to neni jen hardware), no a to nemusi (logicky nebude) vyhovovat vsem ||
to ze Apple nedela pocitace primarne urcene na hrani her, neznamena spatne pocitace, mam jich za ta leta mnoho za sebou a nikdy mne nezklamaly (ani v práci, ani při zábavě) ||
neustale upgradovani komponent je takovym sportem, z meho pohledu stejne hloupe jako honeni se za GHz procesoru, stejne to vsem slouzi jen ke chlubeni se jak (dle výrobce) má výkonnou kartu - neco jako decka "hec, ja mam lepsi" ||
viz přirovnání s auty, auto má úžasný zrychlení, strašně moc koní a je levný (tedy podle ceny, ne podle toho za co vlastně platíte), no a pak s tím člověk vyjede a za chvíli ho tlačí sedačky, a vadí mu každá dírka na silnici (viz oblíbený PC systém pro hraní her a jeho bezpečnost po připojení na internet) :-) ||
no, trochu dlouhé, ale poslední zde, vždy nalítnu na dojem, že se budu bavit s dospělými nebo dokonce zkušenými lidmy

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: aton Muž

Založeno: 08.08.2007, 18:19

Ja s vama plne souhlasim co se tyce grafiky a ghz na procesoru. Jak jsem drive napsal, prijde mi 2GHZ vic nez dostacujici procesor na dnesek. Hlavne pro osx neni az tak dulezity tak procesoru jako pro windows vista. Co se tyce grafiky co je v imacu take souhlasim ze na vetsinu veci je dostacujici a na hrani her je treba xbox ktery cely stoji jako nova prumerna grafika. Je ale fakt ze mezi nama jsou lide co si radi zahraji a vnucovat jim na kazdem kroku ze maji pouzit xbox nebo ps3 je kravina, kazdy ma jine pozadavky a fakt je ten ze pro domaci pocitac by mela byt vetsi nabidka grafik. Ale myslim si ze lcd s lepsi kavitu na prohlizeni fotek videa jen prece byt muze. Nepotrebuji mit na stole 24" lcd, snad by se mi ani na stul rozume nevesla:) ale rad bych 20" s lepsim panelem.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: aton Muž

Založeno: 08.08.2007, 18:35

Ja s vama plne souhlasim co se tyce grafiky a ghz na procesoru. Jak jsem drive napsal, prijde mi 2GHZ vic nez dostacujici procesor na dnesek. Hlavne pro osx neni az tak dulezity tak procesoru jako pro windows vista. Co se tyce grafiky co je v imacu take souhlasim ze na vetsinu veci je dostacujici a na hrani her je treba xbox ktery cely stoji jako nova prumerna grafika. Je ale fakt ze mezi nama jsou lide co si radi zahraji a vnucovat jim na kazdem kroku ze maji pouzit xbox nebo ps3 je kravina, kazdy ma jine pozadavky a fakt je ten ze pro domaci pocitac by mela byt vetsi nabidka grafik. Ale myslim si ze lcd s lepsi kavitu na prohlizeni fotek videa jen prece byt muze. Nepotrebuji mit na stole 24" lcd, snad by se mi ani na stul rozume nevesla:) ale rad bych 20" s lepsim panelem.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: grafika

Autor: Jouda Muž

Založeno: 08.08.2007, 14:19

Na co furt řešíte grafárnu? Na co vám iMac nebude stačit? Berte počítač jako celek. Já ani nevím co mám ve svým iMacu G5 1,9 za kartu a je mi to srdečně jedno. Počítač udělá práci, kterou po něm chci rychle, tak co bych řešil čip? Řeším, jestli ve své televizi je čip ten nebo onen? Hlavně, že to funguje. Apple je ucelený počítač, který prostě funguje, tak neřešte kraviny.

Odpovědět na příspěvek

RE: grafika

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 08.08.2007, 12:05

Moje děcka hrají hry (a stahují si i poslední verze) na eMacu G4, grafárna je tam samozřejmě na dnešní dobu už pomalá, přesto jim to všechno běhá, pouze jedna aktualizace jedné hry (nevím jaké, tím se nezabývám) jim nešla nainstalovat kvůli požadavku na dvojnásobek VRAM. Chápal bych tlak na výkonější grafárnu pro profesionální práci (video, 3D), ale na hraní? Vyhozené peníze.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: grafika

Autor: J2930 Muž

Založeno: 08.08.2007, 13:29

tak to je kravina. Prave na hry a pro hry a kvuli hram se zene trh s grafikama dopredu. V zavorce pisete 3D, ale hry jsou dnes hlavne 3D! Na video spoustu kravin v modernich grafarnach taky neuzijete. Neco o tom prectete a pak sudte.

Grafiky v PROFESIONALNICH strojich Mac Pro jsou nesmirne zastarale a predrazene, tak jakepak odkazovani se na profesionalitu. V novem cas. Level je lehky test starsich a nejnovejsich grafaren. Tam se mrknete co je vhodne pro moderni hry.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: grafika

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 08.08.2007, 14:00

Však ano, u Mac Pro bych chápal žehrání po výkonější grafárně, to souhlasím. Ale hry jsou určené pouze k tahání peněz gamblerů. Prostě tento problém neřeším. A u iMacu by výkonější grafárna na druhou stranu vyžadovala výkonější zdroj i chlazení a tím pádem možná i hlučnost.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: grafika

Autor: Radek.S. Muž

Založeno: 08.08.2007, 14:04

Omlouvám se za názor ale přijde mi že se tu řeší blbosti. Profesionál nemá čas si hrát. Profesionál pracuje... Tedy pokud zrovna netestuje hry.. Z toho vypláva že nejnovějsi a nejmodernejsi a nejrychlejsi grafarny asi tezko vyuzije... Pokud chci hrat hry, koupim si herni konzoli, která se mi zdá na tuto činnost vybavena nejlépe. Já teda asi ne.. Hry považuji nyní za zbytečnou ztrátu casu. 15-20 let mi prostě už neni. Kdyby se tím alespoň daly vydělávat prachy...:D

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: Pavel Muž

Založeno: 08.08.2007, 20:34

Daji se tim vydelavat prachy, a to i docela velke.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: MarcelL Muž

Založeno: 09.08.2007, 00:01

No vzhledem k tomu, ze iMac neni urcen pro profesionaly ale pro rodinu a deti tak jsou zrovna hry presne to, co se od nej ocekava.
Nehlede k tomu, ze se Apple nedavno chvastal tim jak na Macy bude spousta novych her.
Takze ani pro Apple to asi neni tak nedulezite. A hry jako treba prave ohlaseny Command & Conquer 3: Tiberium Wars proste na Radeonu 2600 PRO v nativnim rozliseni 20" displeje nebezi plynule ani omylem.
Clovek ktery u her netravi vetsinu sveho volneho casu si kvuli nekolika hram preci konzoli kupovat nebude a chce si obcas zahrat na pocitaci.
Takze je podle me skoda ze tam neni na vyber z neceho dalsiho. Treba takova GeForce 8600GT ktera je v MacBooku Pro by byla o neco lepsi volba.

Nechapu ale proc tady kvuli hram nekteri vyskakuji z kuze.
Profesional si prece nema cas hrat na neprofesionalnim stroji a koupi si MacPro. Takze profesionalove at si resi sve MacPro a profesionalni aplikace. Normalni lidi maji domaci pocitac pro zabavu a tu od nej taky chteji.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: grafika

Autor: vitamac Muž

Založeno: 08.08.2007, 13:32

jj, lepší grafická karta je pro hraní her zbytečný výdaj - tahání peněz z lidí - budete přece mít víc detailů, například dokonale kulatá kola u aut se kterými jezdíte tak rychle, že nepoznáte ani kdyby se vykreslovala jaké čtverce :-o :-)
nemám nejmenší problém všechny hry hrát v plném rozlišení a plné grafice na bežném iMacku PPC

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: grafika

Autor: J2930 Muž

Založeno: 08.08.2007, 13:59

no jasne. Je to jako kdyby jsem nemohl mit zapnute vyhlazovani linek a textu v Acrobatu... at uz profi nebo Reader. Je rozdil kochat se krajinou zubatou ci nezubatou v rozliseni 640x480... Vyuzit moznosti hry naplno nebo napul... zaplatite preci celou!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: vitamac Muž

Založeno: 08.08.2007, 14:26

dobra rada - nejdrive si precist cely prispevek a pak reagovat

pokud musite v dnesni dobe hrat 640x480, tak vas lituji, kupte si macka, iMac 20 ma 1680x1050 a krom her, ktere sirokouhle zobrazení nepodporují, vse jede v tomto rozliseni :-o

nemam problem hrat hry na plno na iMacku (maximum detailů však v rychlosti, kterou se ve většině her pohybujete je trochu uchylka - tedy ne ze by to karty v Apple strojich nezvladaly), at uz si v hernich casopisech pisi co chteji (nekdo to zminuje vyse v prispevku), herni casopisy (i weby a pod.) jsou placene z reklam a PR clanku vyrobcu her a herniho hardware a tak jim proste nezbyva nez tvrdit ze to jinak nez s novou kartou nejde hrat (bez omezeni)

jinak iMac opravdu neni herni pocitac, Mac Pro uz vubec ne, to vsichni v teto diskuzi, co na to zehraji, strili vedle - to ze na tom hry (a ve skvele kvalite a rychlosti) bezi, neznamena vubec nic

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: J2930 Muž

Založeno: 08.08.2007, 15:06

640x480... to sem zapomel smazat.

iMac neni herni pocitac, Mac Pro ma grafarnu mozna za 1000 Kc a taky neni herni... Mac Mini taky neni herni... Apple nevyrabi pocitace na hrani her. Pripravuje se tak o zisk. Tecka.

Psano na MacG5.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: grafika

Autor: Metal Muž

Založeno: 08.08.2007, 13:43

To je jak s ostatními koníčky, také dávám prachy do rybiček nebo potápění a nepočítám na kolik je to rentabilní. Když někoho baví být stále na špici grafického výkonu, tak prostě čte reklamní letáčky a kupuje nové a nové karty. A určitě je spokojený kolik frame mu to jeho dělo udělá, to že to z rozumového hlediska je úlet se neřeší. Ten kdo šetří si blbne na konzoli nebo hraje starší ale osvědčené hry. Stejně poslední leta ani není důvod utrácet prachy za nějaké novinky.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: grafika

Autor: Vojtin Muž

Založeno: 08.08.2007, 15:33

Z čistě finančního hlediska mi vyjde levněji koupit xbox nebo playstation za cca 12000 korunek, než nadupanej počítač za 60 000, to bych radši ten rozdíl vrazil do her (ale tady se moc hry nekupujou no...). A úplně největší blbost podle mě je kupovat grafárnu za 15000korun a za půl roku znovu, protože u týhle hry píšou, že je potřeba tuto grafárnu. Ano je to určitě koníček hodně lidí, ale mac jde prostě jinudy, určitě nastane doba kdy apple bude vyrábět svojí herní konsoli a to se všem pcčkařům protočej panenky :-) Holt mi už neni náct a na hry nemam čas, to radši zalezu s přítelkyní do postele :-) nebo si zajedu za cenu našlápnutýho pc (s možností měnit součástky) na měsíc do Thajska. :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: J2930 Muž

Založeno: 08.08.2007, 16:01

proc 15000? Proc ne treba 5000? ktera je jen otrochu pomalejsi. Ale grafarnu za 1500? V novem iMacovi 20"? Tak to pardon. Ale vlastne on neni na hry...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: grafika

Autor: bybop Muž

Založeno: 08.08.2007, 17:18

Tak se nám diskuze opět rozjela do obvyklého pošťuchování a tlachání o ničem...
Díky alespoň pisateli článku za kvalitní zpravodajství. Až se objeví testy a recenze, rád si je přečtu, půjdu si mašinky prohlédnout LIVE, a pak se snad rozhodnu pro koupi.

Odpovědět na příspěvek

USB na Bluetooth klávesnici

Autor: fe Muž

Založeno: 08.08.2007, 14:58
Odpovědí: 0

Citace:
"Kabelová a bezdrátová verze klávesnice se však liší. Bezdrátový Bluetooth model kvůli zmenšení rozměrů obětoval numerický blok a některé dodatečné klávesy. Rovněž ztratil boční USB porty, místo nich tam má dutiny pro baterie. (To je celkem logické, kdo by připojoval USB kabely k bezdrátové klávesnici.)"

Já bych třeba USB port na bezdrátové klávesnici uvítal. zapojoval bych do něj třeba USB Flash disk nebo USB dongle k aplikaci. Nevím, jestli je Bluetooth dostatečně rychlý na přenosy dat po USB, ale mě by stačila i rychlost USB 1.1.

Odpovědět na příspěvek

Klavesnice

Autor: Lin Muž

Založeno: 08.08.2007, 19:56
Odpovědí: 0

Ja bych jenom uvital kdyby existovala bezdratova ta USB klavesnice(s numerickou casti). Me spis vadi ten zbytecny kabel na stole.Jestlize je to BT klavesnice neznamena ze s ni budu chodit po celym byte porad:) Nekdy se to hodi ale nebudu ji porad nekam nosit:)

Odpovědět na příspěvek

Ad grafárna: co se Vám na ní proboha nezdá ???

Autor: CybeR Muž

Založeno: 08.08.2007, 21:21
Odpovědí: 0

Tedy vážení, začínám mít z té diskuse pod posledními dvěma články dojem jako z Absurdistánu ... Co mne dorazilo asi nejvíc (protože nářky na glossy vcelku chápu, sám mám glossy MacBook) jsou ale bezesporu ty nářky nad novými grafárnami v iMacích ... jako to snad nemůžete myslet vážně, že jsou ty grafiky nedostatečné ?! Jasně, možná ještě ta 2400XT, ta asi nijak extra neoslní (nicméně bude určitě X-krát rychlejší než cokoliv, co většina z nás českých applistů dosud používala ;) ), ale u té 2600PRO je to už opravdu hodně mimo mísu skuhrat! Mám PowerMac G5 Dual 2GHz a donedávna jsem v něm měl "jenom" Radeon9600XT/128MB DDR ... a nebyl problém, na práci paráda (tiché pasivní chlazení a dostatečný výkon) a i na hry to bylo vzhledem k silným hlavním CPU a 2GB RAM velmi slušné (rozhodně slušnější, než co jsem normálně vídal u svých PC přátel s porovnatelně starými stroji, o svých G4 přátelích nemluvě). Nedávno jsem si koupil GeForce 6800GT/256MB GDDR3 a to byl pak teprve opravdu MAZEC ... tak rychle jsem nikdy ještě nic na Macu chodit neviděl, prostě jsem z toho málem "uchcával" (pardon) - a to i přesto, že se také už "papírově" nejedná o nejnovější megaultradělo (což mne mimochodem nechává naprosto chladným). No a když se podívám na NETu na srovnání gfx karet, tak mi z toho vychází, že v případě té 2600PRO budu mít plus mínus dtto jako mám teď s tou 6800GT ... kor při slušných Core2Duo (resp. ideálně Core2Extreme) a alespoň 2GB RAM (na to se totiž jaksi zapomíná, že základ toho stroje je hodně dobrý!), tak proboha o co jde??? To vážně potřebujete "jet" v 1680x1050 se všemi vyhlazovacími technikami atd. přes 50 frejmů??? Nestačí Vám třeba nejvyšší detaily a všechny ty serepetičky o jakých se nám na Applech před nějakými 2 - 3 lety ani nesnilo při dejme tomu (stále velmi solidním) 1024x768 ??? Nevím tedy jak vám, ale mně ano ... iMac je all-in-one a buďme rádi, že je, jaký je (t.j. velmi příjemně svižný a přitom stále ještě velmi tichý - alespoň starší modely byly). Samozřejmě, že fundovaně to půjde říci až po pořádném testu (pražští HW testeři z MujMaca jistě nezklamou a testnou to pro nás ostatní), ale už teď, jen při pohledu na ty HW parametry bych se určitě nebál nasazení (v případě té 2600PRO) i na hry. Jak ale musím opakovat - chce to i hodně RAM (1GB je málo, určitě si pořiďte 2GB, pokud do toho stroje půjdete, rozšiřovací modul stojí v běžném PC shopu něco málo přes 1000 Kč) a čím lepší tam dáte CPU, tím taky nic nepokazíte.

Odpovědět na příspěvek

doplnění

Autor: CybeR Muž

Založeno: 08.08.2007, 21:52

A abych jen tak "nkecal do větru", podívejte se třeba sem: http://www.svethardware.c
z/art_doc-D46A398D3469BE2
9C125730800665987.html (je to jen jedna strana vícestránkového článku o 2600)

Odpovědět na příspěvek

Proc Mac a hry?

Autor: Vincent Muž

Založeno: 08.08.2007, 23:22
Odpovědí: 0

Proc chcete po Apple aby delal herni stroje? Nikdy to nedelal a delat ani nemusi. Apple je solidni stroj pro praci i zabavu (zabava nejsou jen nejnovejsi hry na nejvice detailu). Pokud to nekomu nevyhovuje, tak at koupi neco jineho. Nicmene hry na Aplle jdou hrat velice dobre.

Odpovědět na příspěvek

RE: Proc Mac a hry?

Autor: CybeR Muž

Založeno: 09.08.2007, 00:26

Jo jo, v tomto smyslu byla i moje odpověď viz níže (že to jde a to velmi dobře).

Odpovědět na příspěvek

Test Apple stroju v hrach

Autor: J2930 Muž

Založeno: 09.08.2007, 19:43
Odpovědí: 0

3D Gaming:

8-core Mac Pro x 4-core Mac Pro:
http://www.barefeat
s.com/octopro2.html

ru
zne stroje (noutasi, iMacy, Pro):
http://www.barefea
ts.com/santarosa.html


a to je konec. tadydadyda

Odpovědět na příspěvek

RE: Test Apple stroju v hrach

Autor: J2930 Muž

Založeno: 09.08.2007, 19:47

ne, ne, tohle je konec:

http://www.bare
feats.com/imcd4.html

:
-)

Odpovědět na příspěvek

Proc Mac a hry?

Autor: Vincent Muž

Založeno: 09.08.2007, 20:33
Odpovědí: 0

Proc chcete po Apple aby delal herni stroje? Nikdy to nedelal a delat ani nemusi. Apple je solidni stroj pro praci i zabavu (zabava nejsou jen nejnovejsi hry na nejvice detailu). Pokud to nekomu nevyhovuje, tak at koupi neco jineho. Nicmene hry na Aplle jdou hrat velice dobre.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: