Seznamte se s Mac OS X Tiger a platformou Apple! - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Zprávy o Applu

Seznamte se s Mac OS X Tiger a platformou Apple!

28. listopadu 2005, 11.00 | Redakce serveru MujMac.cz se rozhodla ve spolupráci s pražským Apple Centrem uspořádat sérii školení a seminářů na téma Mac OS X. Jedná se o školení zaměřená primárně na nováčky, switchery a uživatele Windows, kteří se chtějí o Mac OS X dozvědět více a získat tak bližší informace o platformě Apple.

Redakce serveru MujMac.cz se rozhodla ve spolupráci s pražským Apple Centrem uspořádat sérii školení a seminářů na téma Mac OS X. Jedná se o školení zaměřená primárně na nováčky, switchery a uživatele Windows, kteří se chtějí o Mac OS X dozvědět více a získat tak bližší informace o platformě Apple.

Vzhledem k tomu, že u nás ještě stále existuje řada uživatelů, kteří o Mac OS X nevědí zhola nic, rozhodli jsme s tím něco udělat a využít nabídnuté prostory Apple Centra na uspořádání těchto setkání, jejichž hlavním cílem je osvěta a představení platformy Apple těm, kteří ji ještě neznají, nebo ji znají pouze povrchně. Pokud vy nebo někdo z vašich blízkých patří do kategorie začátečníků, potencionálních switcherů, či vlastníte PC s Windows a hledáte ke svému počítači alternativu, přijďte ve středu 7. prosince do smíchovského Apple Centra (u výstupu metra Anděl). Školení začíná v 17:00 a mělo by se jednat o cca hodinovou prezentaci, to které bude následovat volná diskuze .

Vzhledem k tomu, že se akce koná v prvním patře Apple Centra, není problém si předváděné techniky hned vyzkoušet na okolních počítačích

Nač se těšít?
Rozhodně se můžete těšit na pohodově strávený podvečer v příjemném prostředí Apple Centra. Dozvíte se více o Mac OS X, platformě Apple, budete si moci hned s OS X pohrát a otestovat a dostanete odpovědi na své otázky.

Hlavním cílem je seznámení účastníku s jednoduchostí operačního systému Mac OS X a předvést, jak lehce se dá pracovat s Macem a přitom se nebát virů, spywaru a jiné havěti z internetu. Mac OS X je především o jednoduchosti a snadné obsluze a to je to, co by si měli návštěvníci ze semináře odnést. Budou představeny všechny silné zbraně Applu - Spotlight, Dashboard, Automator, ale i iLife a postupy, jak v OS X pracovat co nejrychleji. Máte speciální požadavky? Není nic jednoduššího než v průběhu registrace uvést svá přání a otázky, na které chcete získat odpověď, či témata, která vás zajímají.

Kdy, kde a za kolik?

  • Ve středu 7. prosince od 17:00 hodin v prostorách Apple Centra na Smíchově
  • Předpokládaná doba trvání je cca 1 hodina prezentace + diskuze, vstupné je stanoveno na 100,- Kč včetně DPH
  • Seminář povede Petr Mára - šéfredaktor serveru MujMac.cz
  • Kapacita je omezena - pouze pro 20 účastníků. Registrace nutná!



Registrace na akci



Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Zprávy o Applu  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Brno

Autor: Bubu Muž

Založeno: 28.11.2005, 12:32
Odpovědí: 0

A v Brne nic nebude??? :,( Skoda...

Odpovědět na příspěvek

RE: Brno

Autor: micker Muž

Založeno: 29.11.2005, 23:08

kdyz to tak ctu tak bude, vim o hospode kde nebude problem si od ledna zablokovat salonek pro 30 lidi, a kdyz to nevyjde hospodskej me hlavu neutrhne je to kamarad, nebude to teda formou prednasky, ale srazu mackaru kteri budou mit nejaky kompliky sebou, takze bude moznost si macka vyzkouset a pripadne se optat na neco tech co budou pritomni, TB ucil jeden cas na skole takze by chvilku mohl i prednaset, treba ukecame i romana sulu ten by taky mohl neco rict, mohl by pak v brne nekde prespat .-)
verim ze ukecam i naky prodejce v brne? :-) a ty by mohly dojit taky neco fundovane rict. mozna i predvect.

ps. samozrejme ze pokud budou chtit dojet i slovaciska, budu jen rad, nejakej normalni hotel pobliz se da urcite zarezervovat, navrhl bych to i cechum ale ti maji do brna daleko a nemaji cas... .-)

PS.PS. nejsem prodejce, ale grafik, aby nekdo nerekl ze si chci delat reklamu .-)a beztak si myslim ze i kdyz to bude zadarmo dojde tam lidi co macky neznaji jen par .-(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Brno

Autor: micker Muž

Založeno: 29.11.2005, 23:18

ani TB ani Roman Sula nevedi o tom ze jsem je navrhl, ale uz me znaji tak vedi co sem zac .-) a verim ze neodmitnou. mrzi me ze jozo je az tak z daleka, toho asi neukecame .-/ ale uprime to chapu, jet 200 kilaku do nejake normal hospody ve meste by me taky nelakalo. ale uvidime ne, slovaciska zatim nezklamali .-)

PS. pro romana sulu: romane neni tam vedle toho jak sem te nakladal hotel? bylo by to kousek

Odpovědět na příspěvek

RE: Brno

Autor: micker Muž

Založeno: 29.11.2005, 23:10

ses mackar nebo switcher? jen me zajima jestli opravdu existuji peckari kteri by radi neco takovyho potrebovaly.

Odpovědět na příspěvek

A Hradec Králové nebo Pardubice?

Autor: Martin22 Muž

Založeno: 28.11.2005, 12:38
Odpovědí: 0

Možná by se dalo 20 lidí taky dohromady.

Odpovědět na příspěvek

RE: A Hradec Králové nebo Pardubice?

Autor: koralek Muž

Založeno: 28.11.2005, 20:05

jestli mas zajem, dej vedet, pokud chces neco predvest :P

Odpovědět na příspěvek

fuj ani nahodou

Autor: drak Muž

Založeno: 28.11.2005, 13:18
Odpovědí: 0

pan Mara je ok ale na adnel bych ani nepachnul za to co dela CDS.... sorrry...Je to vsechno stejna ......

Odpovědět na příspěvek

hmm

Autor: Laco Muž

Založeno: 28.11.2005, 14:59
Odpovědí: 0

20 ludi to je nic...vele ludi sa tam nedostane.
Kiez by niekdo take nieco urobil v Bratislave, bez toho aby od Vas ocakavali hned kupu maca.

Odpovědět na příspěvek

RE: hmm

Autor: Petr Mára Muž

Založeno: 28.11.2005, 17:28

Zdravim, nejsem si jist, jak jste to myslel, ale navsteva skoleni rozhodne neni podminena nakupem cehokoliv v Apple Centeru.

Napad na kratka skoleni ala akce konane v Apple Storech v zahranici me napadl, kdyz jsme delali rozhovor s T. Haskem a on se zminil, ze prvni patro bude slouzit primarne k prezentacnim ucelum. Nasledne jsme se dohodli na skoleni v AC s primarnim cilem vysvetlim neznalym uzivatelum, co to je Apple, nebot na to konrektne v AC nejvice narazeji (neznalost) a i my sledujeme narust uplnych novacku. Proto vznikla tato akce, aby tito uzivatele meli moznost za minimalni cenu ziskat pokud mozno co nejvice odpovedi na sve otazky.

Myslim, ze prostory AC jsou k tomutu ucelu zcela idealni a rozhodne se nejedna o akci, ktera by nutila navstevniky neco nakupovat a podobne, nic takoveho! Hlavnim cile je seznamit navstevniky s platformou apple.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: hmm

Autor: koralek Muž

Založeno: 29.11.2005, 12:23

chvalim a vitam vsechny napady tykajici se zpristupneni apple platformy novackum. apple si zaslouzi mnohem vic, nez je u nas doposud vidno. prednasky a diskuse jsou prima, v apple storech ale ZDARMA. take nechapu nac, je ta stokoruna. apple centrum by si melo uvedomit, ze nejdriv musim "nejakou vatu pustit" aby si ziskalo klienty. bohuzel jsme v cechach a delat veci zdarma se tu proste nenosi :(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: hmm

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 29.11.2005, 19:55

Akci neporada AppleCentrum, ale MM. Toliko pro upresneni. Nicmene jak jsem psal jiz nize, MM dela i bezplatne akce, ale u teto konkretni jsme dali prednost mensi skupine, ktera je odfiltrovana pomoci vstupneho.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: hmm

Autor: koralek Muž

Založeno: 29.11.2005, 20:56

filtrovat movitejsi od nemovitych mi nejde na rozum. milejsi by mi bylo, kdyby jste tu natvrdo priznali, ze nechcete svuj volny cas "marnit" pro dobrou vec, a radsi si nechate zaplatit. holt, cechy jsou cechy...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: hmm

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 29.11.2005, 21:09

To myslite vazne? Mate pocit, ze "nemovity" clovek uvazujici o nakupu Apple HW nema 100Kc? Opravdu si myslite, ze to delame kvuli te stokorune? Nevim jake jsou vase prijmy, ale verte mi, ze pro tech par korun to opravdu nedelame, a kdybychom chteli vydelavat, budeme delat jine aktivity.

A mimochodem jake pak cechy jsou cechy. Kdyz zajedete treba na Macworld do SFO, zjistite ze bezna cena za dvouhodinnovy seminar poradany na veletrhu stoji od 25 do 250USD.

Kdyz jsem byl na PhotoPlus, tak se platilo za nektere seminare az 900USD ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmm

Autor: koralek Muž

Založeno: 30.11.2005, 07:09

no, musim rict, ze jsem ponekud zaskocen. v minule reakci jste napsal, ze prave tou stokorunou odfiltrujete dvacitku zajemcu. myslim, ze prave vy jste nekde vyse zminoval, ze kdosi micha jablka s hruskami a pritom vy ted delate to same.
meli bychom rozlisovat od akci, kde se lide nauci nove dovednosti a akci, kde se pouze seznamuji s "novym svetem". ja sice nezazil seminar v Moscone Center, kde se konaji spis velmi odborne seminare (alespon myslim), ale mel jsem to stesti navstivit nekolik AppleStoru po USA a musim rict, ze jsem byl nadsen. myslim, ze kdyz uz na cechy trochu zapomina sam apple (ikdyz cestina v nanu snad obraci vse k lepsimu, a doufam, ze pribude vice - iTunesMusicStore?), nemeli by na ne zapominat jejich vlastni distributori a trh se snazit nejak ozivit. a ozivovat za penize mi prijde mimo misu, ikdyz v cechach proste tradicni :(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmm

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 30.11.2005, 08:33

Bohuzel placete na spatnem hrobe. Chovani Apple, distributora ani prodejcu opravdu ovlivnit nemuzeme. Nebo aspon ne primo.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmm

Autor: koralek Muž

Založeno: 30.11.2005, 08:41

ne, ne, ja neplacu. jen mi je lito, ze ac nemuzete ovlivnit chovani Apple adal., nechovate se vstricne a nechate si za vse platit!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmm

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 30.11.2005, 08:58

Opet opakuji, ze MM usporadal letos nekolik zcela bezplatnych akci a uprimne receno vstupne 100Kc bych osobne take zaradil spis mezi charitu nez nejaky obchodni model. MM se, jako jediny v CR, snazi poradat akce, ktere nejsou komercne zamereny, ale jejich cilem je pouze podpora komunity. Koneckoncu cely server nabizi informace, bazar, diskuze vsem ctenarum zcela zdarma a jeho provoz financujeme z reklamy a casto i nadseni spolupracovniku

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmm

Autor: koralek Muž

Založeno: 30.11.2005, 09:58

jo, jo, kluci, ja vam hrozne fandim a vitam jakoukoliv akci. pokud me poznamky vyse vyzneli negativne, vezte, ze to tak nebylo mysleno. jen si porad myslim, ze "prezentace" pro novacky by mela byt zdarma, a pokud ne tak by se prostredky meli vyuzit napr. na reklamni banery, lakajici na tuto akci a na PC weby povesene.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmm

Autor: koralek Muž

Založeno: 30.11.2005, 07:45

no, musim rict, ze jsem ponekud zaskocen. v minule reakci jste napsal, ze prave tou stokorunou odfiltrujete dvacitku zajemcu. myslim, ze prave vy jste nekde vyse zminoval, ze kdosi micha jablka s hruskami a pritom vy ted delate to same.
meli bychom rozlisovat od akci, kde se lide nauci nove dovednosti a akci, kde se pouze seznamuji s "novym svetem". ja sice nezazil seminar v Moscone Center, kde se konaji spis velmi odborne seminare (alespon myslim), ale mel jsem to stesti navstivit nekolik AppleStoru po USA a musim rict, ze jsem byl nadsen. myslim, ze kdyz uz na cechy trochu zapomina sam apple (ikdyz cestina v nanu snad obraci vse k lepsimu, a doufam, ze pribude vice - iTunesMusicStore?), nemeli by na ne zapominat jejich vlastni distributori a trh se snazit nejak ozivit. a ozivovat za penize mi prijde mimo misu, ikdyz v cechach proste tradicni :(

Odpovědět na příspěvek

Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Modrásek Muž

Založeno: 28.11.2005, 20:36
Odpovědí: 0

Co sakra z toho Applu děláte? Kde jste vůbec v sobě vzali tolik arogance dělat nějakou takovou akci pod hlavičkou Apple? Myslíte, že vám někdo, kdo chce přejít na Maca (nebo se o něm jen dozvědět něco více) zaplatí 100 Kč za hodinu "prezentace a diskuze"?

Jestli vám tam někdo příjde, tak to určitě nebudou lidi, kteří si chtějí koupit Apple kvůli tomu, jaký Apple je.

Prosím vás, zamyslete se nad sebou i s tím celý Apple Centrem, které se opravdovému Apple Centru podobá tak maximálně designem... A i tohleto je na hodně hodně hodně moc nízké úrovni!

ACH JO!!! NAKOPAT VÁS... FAKT, JINÝ NÁZOR NA TO NEMÁM!

I tak vás zdraví letitý Applista z Ostravy.

Odpovědět na příspěvek

RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Petr Mára Muž

Založeno: 28.11.2005, 21:02

Vazeny pane, arogantni mi prijde spise vas prispevek, nez snaha usporadat skoleni pro lidi, kteri se Mac OS X chteji dozvedet vice.

Mimochodem, kdyz uz jste to nakousl - jaky podle vas Apple je? jaka je vase definice teto spolecnosti? Celkem by me vas nazor zajimal...

Nechapu neustalou kritiku nekterych ctenaru, kteri jakoukoliv snahu o priblizeni platformy nebo o zviditelneni znacky chapou jako podraz a bojuji proti teto snaze...

Apple Center - nestaci vam, stanky v obchodnich centrech, taky nic, skoleni pro lidi v AC, taky malo .. co by se vam libilo? Za jakych podminek budou lidi jako vy spokojeni? Co by vas uspokojilo?

Děkuji za odpověď

Petr Mára

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 28.11.2005, 21:17

idealne Apple Store ala Tokyo a promo akcia PowerBook zdarma. Asi tak…

Clovek sa nezavdaci niektorym ignorantom. Nema zmysel na to odpoved, pan Mara.

Odpovědět na příspěvek

RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 29.11.2005, 00:08

Vazeny letity Applisto z Ostravy,

obavam se, ze at uz bylo pricinou cokoli, neco se stalo s vasim vnimanim reality.

1)Motate hrusky a jablka. Apple Centrum provozuje MacSource a CDS. MujMAC s nim nema nic spolecneho, tedy krome toho ze vyuzil nabidky prostor, protoze nam to proste davalo smysl.

2)Plne souhlasim s Petrem Marou, ze by mne opravdu zajimalo, co podle Vas je Apple. MujMAC uz nekolik let jako jediny drzi nad vodou snahu vytvaret a udrzovat Apple komunitu v CR. Jako jediny pravidelne porada skoleni nejruznejsiho typu, jako jediny vydava ceske knihy, jako jediny vydava komunitni medium, atd.

3)Jsem si jisty, ze lidi co oceni moznost bavit se s odbonikem se najdou a 100Kc radi investuji. Jen doufame, ze lide jako vy tak neucini a nebudou zbytecne otravovat vzduch.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Marvin Muž

Založeno: 29.11.2005, 19:25

ad3) S Applem nemam prazadne zkusenosti a pri cteni clanku jsem zvazoval, ze se ve stredu na zminenou prezentaci zajdu podivat, neb to mam kousek z prace. Ovsem jen do te doby, nez jsem narazil na zminku o vstupnem ... To me take vyprovokovalo k vstupu do teto diskuze. Obchodni neobratnost je ve vztahu Mac-CR zrejme neodvolatelnym prokletim ... Za to, ze se me budete snazit cpat do hlavy, jak je Apple skvely, jak bych si ho mel hned ted o patro nize koupit, po me chcete jeste 100,-? Prominte, ale to je opravdu smesne :)))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 29.11.2005, 19:39

V prvni rade seminar nedela ani Apple Inc ci CDS jako takovy, ani Apple Center, kteri maji obchodni zajem na tom vas presvedcit, ale MujMAC, ktery se snazi nabidnout pristup k informacim.

Rozhodli jsme se nasadit vstupne, protoze kapacita kurzu je silne omezena a chteli jsme dat prostor zejmena vaznym zajemcum. Pokud vam nestoji akce za 100Kc, pak neni seminar jednoduse pro vas. MujMAC mimochodem letos poradal i bezplatne akce, takze verte ze to nedelame pro zavratny "zisk", ale proste z ciste praktickych duvodu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Marvin Muž

Založeno: 29.11.2005, 20:11

Prominte, ale me je jedno, kdo to porada. Rikal jsem, ze s Apple nemam zadne zkusenosti, takze ani netusim jake jsou ci nejsou vztahy mezi Apple Inc. - CDS - Apple Center - MujMAC.
Takoveto akce by spise mely, ve zminenem obchode, probihat nepretrzite, nez je poradat narazove pro 20 lidi ...
Podle ceho soudite, ze nejsem vazny zajemce? Pokud bych nebyl, asi by me tento clanek tezko zaujal.
Z nejakeho zavratneho zisku jsem vas neobvinoval, takze vasi narazku nechapu.
Tyto informace, dle meho nazoru z cilove skupiny, jsem vam poskytl zdarma, prestoze jak tady kdosi uvedl, ze to vstupne je za informace, ktere maji cim dal tim vetsi hodnotu :)
No nic, tak to stare PIII povysim na nejake AMD 64 a zustanu u PC, snad po me v tom krame, kde to budu kupovat nebudou chtit vstupne ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 29.11.2005, 20:20

Chapu, ze se nemusite orientovat, takze primer z PC sveta. Bude vamdivne, kdyz casopis PC World usporada v prodejne treba Mironetu nejakou prednasku a bude po vas chtit 100Kc? Budete mit pocit, ze by mel PC World bezpatne podporovat prodej PC?

A mimochodem bezplatnou akci jsme delali treba v zari a zajem nebyl o nic vyssi nez o seminar se vstupnym 100Kc, pouze ten kdo prijde, ma zcela jiny pristup

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Marvin Muž

Založeno: 29.11.2005, 20:57

Priznam se, ze by me to divne bylo :) Vite, ono nejde o tu konkretni castku 100Kc, ale o ten fakt, ze po me ty penize vubec chcete. Z meho pohledu se snazite delat evangelizaci, ale takto to pusobi, jako kdybyste chteli vybirat vstupne na msi.
Chapu, ze s tim mate urcite naklady. A jak jsem pochopil s onim obchodem nemate nic spolecneho. Pak by ale tyto naklady mely jit za prodejcem, protoze to je ten, kdo z toho bude mit zisk.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 29.11.2005, 21:12

Prijde vam divne, ze po vas nekdo za nejakou sluzbu chce penize? Nasim ukolem neni evangelizovat, ale nabizet co nejkonkretnejsi a nejobjektivnejsi informace. Nasim zajmem neni vas presvedcit k cemukoli, ale pomoci vam se svobodne rozhodnout. A to je sluzba a za sluzby se plati.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Modrásek Muž

Založeno: 30.11.2005, 00:30

Ach jo, že vás to, pane Březina, baví - prostě tady v českém zastoupení Apple, nebo i této vaší akce (možná zkrátka jen v Praze, protože Apple Center od MacSource se taky moc nechytá), není žádná manager.

Člověk, který to prostě s lidma umí. Vždyť jste mohl lepší reakcí mít dalších člověka na semináři. A v kapse další stovku. Škoda, no...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: koko Muž

Založeno: 30.11.2005, 12:18

vy jste fakt jak tatar!!! ...proc jste si to nedomluvili s MacSourcem tak, ze oni vam ty 2000 daji, je to nezabije a vy budete moct delat skoleni zadarmo! A kdyby jste byli jeste chytrejsi, tak se s nima domluvite, ze tam to skoleni budete delat kazdy den - uz ho budete mit pripravene, takze vas to ebude stat zadcy cas ani penize navic a MacSource by vam za kazdy den prezentace dal nejakou korunu...myslim, ze by se jim to bohate vratilo ikdyby si jen par lidi koupilo u nich pocitac, ale bohuzel ani vy ani MacSource neumi asi moc logicky a hlavne ekonomicky uvazovat... A timhle byste mohli oslovit mnohem vic potencionalnich zakazniku nez jednou prednaskou za 100!!!
Mejte se pekne a premyslejte priste vice, nez neco udelate!!!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Lidi, zbláznili jste se, nebo co?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 30.11.2005, 13:52

Pokud odhledneme od toho, ze jsme nechteli delat kurz zadarmo, tak pojdme spolu chvili pocitat.

Mame v prumeru 20 pracovnich dni v mesici. rekneme ze bychom udelali AC dobrou cenu a chteli 1500Kc za den, tak nam to hodi 30.000Kc mesicne. To v dnesnich marzich znamena prodat radove 10 pocitacu nebo 30-50 iPodu atd. To se obavam, ze se AC nemuze vratit. Navic myslite si, ze pokud se taova akce bude delat kazdy den, ze na ni kazdy den prijde 20 nazhavenych novych switcharu?

On ten problem nebude v tom, ze neumime premyslet ekonomicky, ale v tom ze vy si vubec neuvedomujete ekonomickou realitu CR ...

Odpovědět na příspěvek

titulek

Autor: pidibi Muž

Založeno: 29.11.2005, 00:29
Odpovědí: 0

podle mne by vic pomohlo udelat tyto prezentace formou clanku
pro prazaky za 100Kc? to moc lidi k apple nepritahne ...

Odpovědět na příspěvek

RE: titulek

Autor: Petr Mára Muž

Založeno: 29.11.2005, 08:00

Zdravim, clanku na toto tema je rada, ale jsou uzivatele, kteri radeji investuji hodinu az dve sveho casu, aby mohli na toto tema diskutovat a event. si vse rovnou vyzkouseli, coz napriklad clovek, ktery zvazuje nakup maca, nemusi mit sanci...

ad cena... je stlacena na minimum, podobne aktivity vyzaduji pripravy a casovou investici, ktera se musi zaplatit...

jinak za prvni den je jiz 40% mist obsazeno..

Odpovědět na příspěvek

poznámka

Autor: iBobek-mac.one Muž

Založeno: 29.11.2005, 02:18
Odpovědí: 0

No, někdo kdo si říká Modrásek je bud kokot nebo kokot, sorry, ale dedukuju že jste muž a to středního věku, tak proč si dáváte méno Modrásek, no sorry, ale to je to nejteplejší méno jaký sem kdy slyšel:)))))))!!!
A jinak ohledne té akce, je to fajn nápad, ale mělo by to bejt gratis a ve velkým, 20 je málo, no a taky by to chtělo na tu akci nějakou reklamu, prostě velký Bilbordy:) Nebo aspon reklamu někde kde se o tom běžní uživatelé doví a ne na stránkách Applu, kde má každej Mac a na takovou akci se vám vyprdnou...:)

Odpovědět na příspěvek

Odpověď :-)

Autor: Modrásek Muž

Založeno: 29.11.2005, 02:54
Odpovědí: 0

Takže ještě jednou mě tady máte...

Pane Mára, nejdříve k vašim otázkám:
1. Apple je pro mě to, co je vyjádřeno v původním sloganu, tedy Think first, think more, think different (Myslet jako první, myslet více a přemýšlet jinak - než ostatní). A s tím se i já osobně zcela ztotožňuji.

2. Co by se mi líbilo? Zkrátka ty všechny vaše projekty (mimochodem většinou skoro s křížkem po funuse) dotáhnout k dokonalosti. Ať se za ně člověk, co má rád Macy nemusí stydět, ale souhlasit s nimi. Vždyť se podívejte jen na aktivity CDS, úroveň některých vašich novějších článků, grafiku webu DTPobchodu atd. Všechno je, dle mého úhlu pohledu, jenom na oko a bez pořádného výsledku (zkrátka nedotažené do konce).

K panu Březinovi:
Ano, ano, ano, ale tahleta akce mohla být velkou promo akcí pro nové pocenciální uživatele značky Apple. Tak proč to zahodit pod koberec kvůli omezenému počtu míst a nesmyslnému vstupnému?

Poslední dobou se mi, bohužel zdá, že to jde s Applem v Česku hodně z kopce. Proč se řadíte to řady za CDS a nejste fakt tím, čím je Apple? Běžte psát o Winech a PC, tam jsou na takové povrchnosti zvyklí.

A k panu Bobkovi:
Ano, možná jsem si zvolil přezdívku, jakou jsem si zvolil, ale je to moje volba. Ať vám to připadá jakékoliv, zapojil jsem se do této diskuze kvůli situaci Apple v Česku, a ne kvůli čemukoli jinému.

A ještě pane Máler:
Touhletou vaší samochválou jste mi vlastně jenom potvrdil názor, že moc nehodláte věci dokončit. Stačí vám asi pouze to, že se něco uskutečnilo, uskutečňuje a bude dít. Ale to, že to za těch spoustu let nemá kýžený výsledek (myslím tím rostoucí popuparita a informovanost o Apple u nás), vám zřejmě nevadí.

Víte, já to tady nepíšu kvůli tomu, že bych se chtěl zviditelňovat, zapojil jsem se proto, že mě to leželo na srdci, a tak prezentuju svůj názor. To, jestli se to někoho dotklo (když přímo pojmenovávám místa, osoby, společnosti a oblasti), je věc druhá. Potrefená husa se ozve vždycky! :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: Odpověď :-) OPRAVA!!!

Autor: Modrásek Muž

Založeno: 29.11.2005, 02:55

Panem Málerem myslím v celé zprávě pana Máru.

Odpovědět na příspěvek

RE: Odpověď :-)

Autor: Petr Mára Muž

Založeno: 29.11.2005, 08:26

Ufff doufam, ze jste se Martina Lera svym prispevkem nedotknul...

jinak par mych komentaru:

1/Think different - skvely slogan, sam ho mam rad, na druhou stranu vzdy je potreba premyslet i realisticky, resp. znat realitu a na jejim zaklade cinit rozhodnuti

2/ web dtpobchod.cz patri spol. Quentin a je opravdu jen na ni, jak vypada, imho u takoveho obchodu jde spis o prodej a snadne vyhledavani, nez pusobit ala apple (Quentin prodava i jine zbozi nez Apple) a neznam duvod, proc by se mela prizpusobovat nejakemu trendu.
Ad CDS - napriklad spoluprace CDS s dealery a stanky v obchodnich centrech a Apple Center jako takovy (s Kinetikem) vidim jako pozitivni smer. Rozhodne netvrdim ze CDS je dokonala firma bez chyb, to urcite neni (na druhou stranu existuje dok. firma?) ale nemyslim si, ze by slo vse z kopce ... a neustala kritika a hazeni spiny na kazdou aktivitu mi prijde hodne kontraproduktivni (je spousta lidi, kteri umeji kritizovat, ale s vlastnim napadem, resenim ci aktivitou uz neprijdou.. ze by to byl vas pripad?)

Omezena mista - kdyz je v danem prostoru 20 mist, tak proste Apple Center nenafoukneme, to jsou fyzikalni zakony, kdyz bude vetsi zajem, pronajmeme si klidne prostor pro 1000 lidi. Ad nesmyslne vstupne - skoleni stoji cas, investici do pripravy a samozrejme je potreba mit znalosti na dane tema (coz je nekolikalete vzdelavani v danem oboru) .. 100,- kc za ziskani vice podkladu pro vlastni rozhodovani, jestli apple zvolit, mi prijde opravdu zanedbatelna castka ... mimochodem, blizime se do doby, kdy jsou informace to nejcenejsi (resp. spise uz v teto dobe jsme), ale to trochu odbocuji.

Ad samochvala - myslite si, ze tyto aktivity delam proto, abych se zviditelnil? Na to uz opravdu nevim co napsat.. v kazdem pripade, pokud tak ctite firmu apple a jeji zasady, muzete nam kdykoliv ukazat, jak to spravne delat ... pripravte par clanku, domluvte se s dealery, zajistete prostor a zkuste novackum vysvetlit, o cem apple je ... takze Think different (a po tom premysleni jeste zkuste jednat)

hezky den

Petr Mara

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Odpověď :-)

Autor: Modrásek Muž

Založeno: 30.11.2005, 00:16

Moc děkuju za odpověď, to je alespoň hezká diskuze!

Pane Mára, kéž bych měl možnost tyhle svoje nápady někde realizovat. Nechci se vám omlouvat za věci, které jste pochopil, jak jste je pochopil, jen se k nim vrátím tak, že jsem je tímto způsobem určitě nemyslel: 1. nejsem z těch, co pouze řečí a nedělají, 2. rád bych měl prostředky k tomu, abych to svoje Think different mohl zkusit uplatnit (myslím ve formě osvěty Apple v ČR; jinde v životě se snažím, jak to jen jde :-))

Odpovědět na příspěvek

Otázky

Autor: Modrásek Muž

Založeno: 29.11.2005, 03:02
Odpovědí: 0

Mohl bych, prosím, od vás zase na oplátku já čekat stručné odpovědi na několik otázek?

1. Používáte-li Apple, tak proč? Nebo proč něco jiného?
2. Jakou máte banku?
3. Jakého máte telekomunikačního operátora (mobil, pevná, net)?
4. Jaká společnost (firma, i celosvětově) je vám nejsympatičtější?


Děkuji a přeju hezkou noc!

Odpovědět na příspěvek

RE: Otázky

Autor: Martin22 Muž

Založeno: 29.11.2005, 05:39

Příště o 2 sklenky vína méně.

Odpovědět na příspěvek

RE: Otázky

Autor: Petr Mára Muž

Založeno: 29.11.2005, 08:08

Ale samozrejme

1/ apple - jednoduchost, provazanost sys a aplikaci, libi se mi filozofie firmy a zpusob, jakym premysli nad tim, co delaji. Na druhou stranu se nepocitam mezi fanaticke uzivatele - i apple ma sve chyby a jedna se predevsim o firmu - tj jde i o zisk a vydelek, nejenom o to, jak pusobi na lidi - to je potreba si uvedomit a nebrat apple pouze jako modlu (z toho uz jsem vyrostl), v kazdem pripade apple je pro me No1.

2./ ebanka

3/ oskar/eurotel

4/ apple / google / 37 signals / griffin / harman kard. / a rada dalsich na ktere si po ranu nejsem schopen vzpomenout .-(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Otázky

Autor: Modrásek Muž

Založeno: 30.11.2005, 00:19

K té modle se určitě připojuji!

Škoda, že nás asi dělí taková dálka Praha - Ostrava. Asi bych si s vámi rád popovídal osobně. Ale vy už asi po téhle mé sérii neutřepaných zpráv chtít nebudete, že :-/

Odpovědět na příspěvek

Nejde o stovku...

Autor: kacer-ov Muž

Založeno: 29.11.2005, 17:58
Odpovědí: 0

Škoda, že jste (Můjmac) skoro jediní, kdo se v ČR o nějakou osvětu Apple stará.
Sice opravdu nejde o tu stovku, ale o princip. Takovéhle přednášky by tam CDS a MacSource dohromady měly dělat denně až do Vánoc a zadarmo. Takhle totiž zamýšlený marketingový účinek vyzní téměř do ztracena. Mnoho z těch, co Apple neznají nepřijdou (možná zrovna kvůli té stovce) a ti co ho už vlastní (a přijdou) budou zklamáni, protože za hodinu se nedozví ani zdaleko to, co by potřebovali. Pane Mára, jedna věc je, že vy byste měli za svoji (bezpochyby kvalitní) přednášku dostat odpovídající odměnu, ale druhá věc je, že získání zákazníka také není zadarmo a nelze všechno jen prvoplánově přepočítávat na rostoucí cenu informací, v tomto případě jde snad hlavně o získání zákazníků a ne o morální ponaučení, že nic není zadarmo. :-)
A noví uživatelé navíc jsou s největší pravděpodobností potenciálně vaši budoucí čtenáři, ne? Takže můj názor je, že pořadatele ta stovka na hlavu vlastně přijde zbytečně draho (zjednodušeně řečeno).

Odpovědět na příspěvek

RE: Nejde o stovku...

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 29.11.2005, 19:45

V prvni rade bych rad konstatoval, ze MujMAC organizuje i seminare urcene jinym cilovym skupinam, takze je potreba se na tento jeden konkretni seminar divat v souvislostech.

A zadruhe. MujMAC nedela akci proto, aby ziskal nejake zakazniky. Neprodavame ani HW ani SW. Jedine o co se snazime je, aby ten kdo stoji o informace, k nim mel aspon nejaky pristup.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Nejde o stovku...

Autor: kacer-ov Muž

Založeno: 29.11.2005, 23:30

Vaší záslužné činnosti si jistě (nejen já) velice vážím, moje výtka nesměřovala na vás, na druhou stranu byste byli opravdu bílá vrána, pokud by vám nezáleželo na počtu návštěvníků vašeho serveru. :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Nejde o stovku...

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 30.11.2005, 10:21

To samozrejme ano. Je pro nas dulezite, aby MM mel co nejlepsi ctennost a doufame, ze nejakou velkou oklikou tomu pomuze i skoleni pro 20 osob. I kdyz ty v tech desitkach tisic unikatnich ctenaru asi uplne nepozname :)

Odpovědět na příspěvek

RE: Nejde o stovku...

Autor: Modrásek Muž

Založeno: 30.11.2005, 00:23

Děkuji za tento příspěvek. Přesně tak, včetně vaší reakce na odpověď pana Březiny.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: