Rok 2005 dle CDS - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Zprávy o Applu

Rok 2005 dle CDS

4. dubna 2005, 00.00 | Společnost CDS koncem minulého týdne v pražském klubu Mecca pořádala tiskovou konferenci s hlavním cílem oslovit širší novinářskou obec a seznámit ji s hudebním přehrávačem iPod.

Společnost CDS koncem minulého týdne v pražském klubu Mecca pořádala tiskovou konferenci s hlavním cílem oslovit širší novinářskou obec a seznámit ji s hudebním přehrávačem iPod.

O nových prodejních místech vás průběžně informujeme na našich stránkách a jejich souhrn včetně jmen partnerů byl součástí i tiskové konference. iPod se dá v těchto dnech pořídit na více než 500 místech celé České republiky - a to jak na stáncích, tak v síti partnerských obchodů (Datart, Carrefour, Okay, Levi, Comfor, Ahold a další). V tomto směru je určitě průnik iPodů na náš trh úspěšný - zvláště při srovnání se situací před 12 měsíci. V současnosti existuje pět demonstračních míst, kde mají návštěvníci možnost si iPod "osahat" a vyzkoušet. V dubnu by se měly objevit další tři místa včetně stánku v Olympii v Brně.

Pan Poulíček - obchodní ředitel CDS - si pochvaloval i prodeje, které stále rostou a jen v lednu a únoru se prodalo 4.000 kusů iPodů, což odpovídá celému loňskému roku. CDS počítá s prodejem 20.000 kusů iPodů v tomto 2005. Velká poptávka je i po iPodu shuffle, který by v následujících dnech měl konečně dorazit ve větším množství a uspokojit první vlnu čekajících zájemců. Samozřejmě problém s dostupností Apple produktů je známý a uvidíme, zda náš trh začne být dostatečně zajímavý, aby se k nám začaly dovážet Apple produkty ve větším (a dostatečném) množství.

Na tiskové konferenci pan Němeček mluvil i o iPodu U2, jehož obdoby bychom se měli dočkat i u nás - údajně by se mělo jednat o speciální edici spojenou s českou osobností. Bližší informace poskytnuty nebyly, uvidíme, zda CDS vsadí na někoho ze superstar, sportovce nebo politika :). CDS se snaží iPody uplatňovat i v jiném prostředí - konkrétně se jedná o nasazení iPodu jako průvodcovského systému v pamětihodnostech. U iPodu photo byl zmíněn i Camera Connector, který by se k nám měl za cca měsíc dostat. Otázky padaly i na český iTunes Music Store, odpovědi však byly hodně vyhýbavé a nedošlo ani k potvrzení, že by měl být obchod spuštěn ještě tento rok.

O dalších produktech společnosti Apple moc slov nepadlo, pouze u Mac mini bylo zmíněno, že bude dodáván v osmi různých kombinacích včetně displeje, klávesnice a myši a počítá se s ním na konec května. O Mac mini mají velký zájem i další distribuční společnosti - hlavně Levi a AAC holding. Tím by se Mac mini dostal na více exponovaná místa, kde by mohli být osloveni potencionální switcheři.

Dočkali jsme se i krátkého vyjádření k napadení internetových stránek hackery - chyba byla údajně na straně redakčního systému Stepnet. I přes toto vysvětlení je však dost nepochopitelné, že doména apple.cz byla tolik dní nefunkční a nebylo vydáno ani žádné prohlášení. K této situaci máme na příští týden slíbený rozhovor se zástupcem CDS, od kterého bychom se měli dozvědět více, včetně řešení daného problému.

Hudební přehrávač iPod je v současnosti nejlépe prodávaným produktem společnosti Apple a i CDS chce tento úspěšný výrobek u nás protlačit a je vidět, že se to i daří. Úspěšně vypadají nejenom statistiky prodejů, ale i rozšíření dealerské sítě a protlačení iPodů do dalších obchodů se spotřební elektronikou. Trochu problémově se pořád jeví dostupnost, především u iPodu shuffle a Mac mini. Dlouholetého uživatele počítačů Apple trochu zamrzí velká orientace na iPod a určité opomnění ostatních produktů společnosti Apple včetně operačního systému Mac OS X. I když zde je nutné chápat, že se jednalo o oslovení novinářů z různých lifestyle periodik, do kterých prostě iPod patří. Teď už jen doufat, aby se problémy s doménou apple.cz neopakovaly a aby podobné trable byly řešeny znatelně rychleji.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Zprávy o Applu  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Vida.

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 00:30
Odpovědí: 0

Ja myslel, ze tiskove konference jsou k tomu, aby se kladly otazky, i neprijemne otazky, vyzadovala se na ne odpoved a ne proto, aby se papouskovaly reklamni slogany. Tak se to delalo pry drive. Ale asi se pletu a MujMac je zde ne proto, aby informoval, ale aby delal PR CDS.

Odpovědět na příspěvek

Vida.

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 00:30
Odpovědí: 0

Ja myslel, ze tiskove konference jsou k tomu, aby se kladly otazky, i neprijemne otazky, vyzadovala se na ne odpoved a ne proto, aby se papouskovaly reklamni slogany. Tak se to delalo pry drive. Ale asi se pletu a MujMac je zde ne proto, aby informoval, ale aby delal PR CDS.

Odpovědět na příspěvek

RE: Vida.

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:34

Ano, na tiskovych konferencich byva vetsinou i prostor pro kladeni otazek a snazime se jej dle moznosti vyuzivat. Nicmene co se tyce iPodu a rozvoje jejich prodeje, nenapadaji me zadne neprijemne otazky, na ktere nejsou obecne zname odpovedi. Vas ano? Neni problem se na ne pokusit ziskat patricne odpovedi ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Vida.

Autor: houdek Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:56

Nu, jedna z tech otazek by treba byla, proc iPod shuffle stoji u nas o 30 % vice nez jinde. A jak se to slucuje se smernicemi Evropske unie. Nejde o to, ze CDS prodava o onech 30 % draz, ale ze prodava o 30% draz a pozaduje vyhradni zastoupeni.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Vida.

Autor: standa Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:27

vy jste tady snad vsichni natvrdly vzdyt to tady bylo vysvetlovano uz tolikrat delat zastupce nejaky firme neni jen dovezt a prodat za stejnou cenu vetsi dph zarucni servisfirma musi fungovat vzdyt je to vsude okolo nas stejny tak si to kupte v americe a neotravujte .Vsechno je tam levnejsi nejlip udelate kdyz se tam odstehujete a nebudete tady porad nadavat hlavne Viktorovi bych prispel na letenku at je tady konecne klid

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Vida.

Autor: dog Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:34

bylo by jich spousta, napr. prodalo-li se v urcitem obdobi 4 000 iPodu, kolik se jich vlastne neprodalo. tzn. kolik se jich ve stejne dobe mohlo prodat delali by experti z CDS svoji praci jinak. :))

Odpovědět na příspěvek

RE: Vida.

Autor: Petr Mara Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:28

Ad papouskovani - spolecnost CDS uvedla informace o prodejich a planech a asi neni od veci tyto informace uvest i na nasich strankach, nemyslite?

Co se tyce domeny apple.cz - otazky k tomuto tematu padaly a informali jsme o nich - urcite tato situace nevrha dobre svetlo na CDS jako zastoupeni Applu, na druhou stranu nevidim velky prinos v tom, abychom denne prinaseli zpravy o tom, ze apple.cz nejede - snazime se primarne pomahat uzivatelu s Mac OS X, prinaset tipy a triky a navody, nez se dokola venovat problemum CDS.

Ad CDS jako sponzor - CDS stejne jako jini inzerenti podporuji financne tento server. Osobne to beru jako plus, nebot diky podpore CDS a ostatnich tento server muze existovat pro vsechny uzivatele Macu zdarma. Denne zde vychazi clanek a snazime se ziskat externisty z ruznych oblasti, aby byl obsah dostatecne bohaty. Jak jiz bylo uvedeno, primarne se chceme venovat technictejsim tematu, jako jsou navody, tipy triky, recenze a pobone, mene se zamerujeme na situaci kolem spolecnosti Apple jako takove (i kdyz se temto tematum nevyhybame, tvori mensi cast nez drive).

Odpovědět na příspěvek

To si děláte srandu?

Autor: Pepa Muž

Založeno: 04.04.2005, 00:35
Odpovědí: 0

Skoro 2 týdny nejede Apple.cz a vy nás tu servírujete plky o tom, že iPod je nejlépe prodávaný přehrávač? Chápu. že CDS je váš sponzor, ale tohle už je trochu příliš, nemyslíte?
Anální turistika tohoto serveru vůči CDS začíná být příliš častá.

Odpovědět na příspěvek

RE: To si děláte srandu?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:30

Co se tyce domeny Apple.cz, celou dobu se snazime ziskat oficialni stanovisko CDS. Na tento tyden nam byl prisliben rozhovor, ktery zodpovi vsechny nase otazky. Nicmene dokud nebudeme mit k dispozici jakekoli oficialni informace, tezko muzeme delat zavery.

A co se tyce informaci z tiskove konference CDS, mate pocit ze by bylo lepsi, kdybychom neinformovali o jejim prubehu a prezentovanych informacich? Je zvlastni jak nevdecni jsou cesti uzivatele. Kdyz zastoupeni nic nedela - je to spatne. Kdyz neco dela - je spatne o tom psat ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:37

Pane kolego, trochu si pletete pojmy. Nevdecni nejsou cesti uzivatele, ale neschopni jsou novinari MujMac, kteri vlastni neschopnost omlouvaji nevdecnosti ctenaru.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:44

Tesi me osloveni kolego, zrejme jste take novinar. Pokud ano, jiste Vam nic nebrani v tom, aby jste vsem vdecnym ceskym ctenarum predvedl to, jak lepe a schopneji jim dokazete prinaset zpravodajstvi stejneho rozsahu jako MujMAC. Radi se priucime. Ale uprimne receno jsme na nasi praci dost pysni.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Huhla Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:49

Nejpysnejsi budete zrejme na svou cestinu. Nic ostatniho - na co byste (ne tedy "by jste") mohl byt pysny - mne nenapada.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: czeXit Muž

Založeno: 04.04.2005, 07:31

jj, "by jste", "aby jsme" a podobne ultraspisovnosti jsou vazne srandovni, nejlepsi je kdyz to uvidim vzdy nekde v oficialnim dokumentu :-)
"byste" a "abychom" je uz jen pro plebs :-)

no nic - k veci. ziskat vyjadreni je sice hezke, ale ten analismus mujmacu me trochu nastval. co konkretne?
1. mujmac cele dny mlcel, ani aktualita, nic. ani zminka aby se nahodou oooo velky sponsor nerozlitil.
2. po nekolika dnech zminka: "31.03. 2005 - Na příští týden máme slíbený rozhovor se zástupcem společnosti CDS a jeho vyjádření k nastalé situaci kolem domény Apple.cz."

jake nastale situace? vzdyt se prece nic nedeje? nebo ano? tak jak to ze jste o nicem neinformovali?

to si porad stezujete ze nemate clanky, a tady jste mohli mit serial. stacilo vzdy popsat co je aktualne na strankach cds a kdo to zrovna ten den hacknul.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:19

Dobra, tak jinak. Opravdu si myslite ze premytani o tom kdo, jak a proc hacknul domenu apple.cz bez jakychkoli oficialnich informaci je plodnejsi a prinosnejsi nez clanky typu: Nastal čas na kakao - Málem bychom zapomněli: NSAutoreleasePool, Velikonoční várka tipů pro všechny uživatele Mac OS X,Zprávy z Cupertina - plánovaná dubnová nadílka, čtyřprocesorový PowerMac G5 a útok DVD Jona ci treba Žraločí ploutev od Griffinů - povedený lovec rozhlasových vln?

Spekulovat, rozjimat, komentovat a glosovat deni kolem bez nutnosti podkladat informace fakty je jiste dost dobre pro Blog, ale nasim cilem je nabidnout ctenarum uzitecne, overene a pravdive informace. A jestli to delame dobre? Inu vzdy je co zlepsovat, ale verim ze 24.000 unikatnich navstevniku za unor o necem svedci.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Jirka2 Muž

Založeno: 04.04.2005, 11:28

Asi nejsem unikatni navstevnik, kdyz premitam s mekkym i, a navic o tom, ze o uspesnosti webu svedci pocet stalych navstevniku a pomer poctu spokojenych navstevniku vuci celkovemu poctu navstevniku, vidte?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Michal Muž

Založeno: 04.04.2005, 12:32

Neni treba spekulovat. Predstavoval bych si uvahu zhruba v tomto smyslu:
Pokud nebezi site den- da se to pochopit. Dva dny- to je na povazenou. Za tri dny musi jet ikdyby vyhorela serverovna.

Kdo nezprovozni web do tydne je hovado. CDS to trva dele nez tyden. CDS jsou hovada.

Jasne, pruhledne, logicke, pravdive, zrejme. Nula spekulaci. Nechapu co na tom shledavate tak sloztiteho?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 04.04.2005, 15:19

Dobra, pokud pomineme vulgarnost, k cemu by tako setsivetna uvaha byla dobra pokud bychom ji publikovali jako clanek na MM? Jde o prakticky tip pro uzivatele platformy? Je to informace, kterou je potreba ziskat redakcni cestou a predkladat ctenarum? Nebo mate pocit, ze by se jednalo o vyraz nezavislosti?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Michal Muž

Založeno: 04.04.2005, 17:40

Musim souhlasit s jmenovcem. Ano, takova informace by byla pro ctenare skutecne velice uzitecna.

Lide by se meli varovat, ze je tato firma neschopna (Jak jinak to nazvat?). Mnoho ctenaru MM je potencialnim zakaznikem ci obchodnim partnerem CDS a pro ne by to byla velmi dulezita informace.

Proto by bylo dle meho nazoru plne opravnene kdybyste napsali do toho clanku poznamku v tomto smyslu, ze od CDS ruce pryc.

Na druhou stranu chapu, ze to je sponzor a u toho se do zadnice tlaci hlavou napred (odborne se tomu tusim rika ritni speologie) radeji nez aby se do ni tezkou botou s kovanim vysokou rychlosti kopalo.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: czeXit Muž

Založeno: 04.04.2005, 13:29

to s tim serialem byl VTIP.

a pod vetou "...nasim cilem je nabidnout ctenarum uzitecne, overene a pravdive informace..."

ono totiz "pravdive" muze nekdy znamenat "neprijemne", ackoliv tu bezel 40let vychovny kurz ze tomu tak neni... a ja si tu v tech dnech tak pripadal. ticho po pesine, aby se ustredni vybor nezlobil... :-]

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: agent Muž

Založeno: 04.04.2005, 23:35

heh, mám tu letáček od CDS -- iMovie HD, Chtěli by jste pracovat s digitálním videem ve Vašem počítači? Pominu-li "by jste", tak i Vašem je v tomhle případě kravina -- je to letáček -- správně má být malé v -- dnes každý hlupák všude používá velké V a myslí si, jak je slušný a jak je to správné -- jediné na co to však ukazuje, je neznalost!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: czeXit Muž

Založeno: 05.04.2005, 07:08

no podle me ma byt "ve svem pocitaci", nikoliv "v/Vasem pocitaci".

ale od te doby co narod vola Vasi Novu a ne svou Novu, tak uz me nic neudivi :-)

i kdyz CT zdarne boduje s Brankami, body, vterinami, kterazto jako obrozenecka umelotina byla zrusena jiz v roce 1974, tj. pred 31 lety...

ach jo, ja jsem ale hnidopich :-D

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: To si děláte srandu?

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:50

Osloveni "pane kolego" bylo, pane kolego, ironicke.

Odpovědět na příspěvek

Ostatne

Autor: Vktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:32
Odpovědí: 0

docela by mne zajimalo, zda si opravdu ony velke prodejni retezce kupuji predrazene produkty Apple od CDS. To nedava logiku, navic nikde na svete to nedelaji, nakupuji ve velkem primo od vyrobce. Tak proc by to delaly u nas?

Odpovědět na příspěvek

RE: Ostatne

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:40

Ano mate pravdu. Velky prodejce vzdy nakupuje pres oficialni distribucni kanal. Ten je v CR prave jeden, at se nam to libi nebo ne. Takze jiny zpusob jak v CR "koupit iPod od vyrobce" prakticky neexistuje. Sedy dovoz nekolika stovek ci tisicu iPodu nikomu ze jmenovanych stat za to nebude.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Ostatne

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:46

Se pletete. A dost.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Ostatne

Autor: Pepa Muž

Založeno: 04.04.2005, 08:59

hehe, pokud se tu loni prodalo 4.000 kusů oficiálně, kolik si myslíte, že se jich prodalo "neoficiálně". :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Ostatne

Autor: jk Muž

Založeno: 04.04.2005, 14:05

Normalni clovek si predrazenou vec nekoupi. Pokud by tak cinil, nechoval by se ekonomicky a krivil by trh. Takze rozumny spotrebitel si to bud nekoupi nebo si to doveze. Vetsina spotrebitelu uvazuje ekonomicky tj. rozumne, tech 4k lidi co si koupili iPod v cechach je z tohoto pohledu exces, ten zlomek ktery se vzdy/obcas rozhoduje pri koupi jinak nez racionalne. U Macu je to jinak, zatimco iPod nepotrebujete, Mac mit musite, takze tam v cechach kupuje ten, koho by cesta do zahranici stala vic nez kolik by usetril. Osobne jsem si Mac koupil pri prilezitosti zahranicni cesty, zaruku mam mezinarodni (PB) a usetril jsem 16000,-. Za usetrene penize jsem si v cechach koupil prislusenstvi. Jestli to takhle pujde s cenou v cechach dal, tak uz si tu Mac nekoupi nikdo, lidi se nenechaji okradat, maji informace a maji moznosti. Neni duvod brecet nad osudem prodejcu: kdo se nedokaze prizpusobit at zkrachuje, to je trh. Simms & Cables to pochopili - pro mys si do ciziny nepojedu, pamet si poslat se mi nevyplati,..za chvili budou periferie a doplnky to jedine co dokazou cesti prodejci dodat s konkurenceschopnou cenou.

Odpovědět na příspěvek

RE: Ostatne

Autor: Kamil Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:44

Zrejme bavi tyto obchodni retezce cekat tech par tydnu, az predrazene zbozi prijde z centralniho skladu v Madarsku. Zakaznici se chodi stale znovu di supermarketu ptat, zda iPod prisel a pritom nakoupi i jine zbozi.
Jen jestli to nahodou neni tak, ze CDS se citi ohrozen.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Ostatne

Autor: standa Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:19

velkym obchodnim retezcum je podle mne jedno kdy a zakolik dostanou nejaky ipody ty zajimaj jen praci prasky

Odpovědět na příspěvek

web apple.cz

Autor: nm Muž

Založeno: 04.04.2005, 01:45
Odpovědí: 0

\"jen doufat, aby se problémy s doménou apple.cz neopakovaly\"

Aby se mohly problemy opakovat, musi byt nejdriv odstraneny. Po skoro 3 tydnech (!!!), ve chvili, kdy toto pisi, vraci www.apple.cz \"Error 404\".

Odpovědět na příspěvek

Běžte už někam...

Autor: OC Muž

Založeno: 04.04.2005, 02:14
Odpovědí: 0

Vážení machři, dozajistě kterýkoli z vás během chvilky dokáže vést zastoupení Apple lépe než CDS, a nejvýznamnější a nejlepší site v Čechách věnovanou Macům lépe než MujMac.

No tak, co vám brání? Přestaňte tady onanovat a pusťte se do toho. Založte si site, vytlačte MujMac -- všichni budou číst jen a jenom vás (všechna čest komukoli, kdo to tak dělá, byť -- zatím? -- neúspěšně, třeba Malér!). Vytlačte CDS -- všichni budou kupovat jen od vás (všechna čest komukoli, kdo to tak -- byť zatím naprosto neúspěšně -- dělá).

Nemáte na to? Nedokážete to? Tak sklapněte, vetší frajeři.

Odpovědět na příspěvek

RE: Běžte už někam...

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 02:45

Nejlepsi v Cechach nejhorsi v Evrope. To, co rikate ma svou logiku. Priznacnou pro mujmac. Kdyz se vam nelibi komentare - tak je proste zruste. A je to. Muzete se citit jeste lepe a byt jeste pysnejsi. Co vam v tom brani?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Běžte už někam...

Autor: OC Muž

Založeno: 04.04.2005, 02:54

Špatná reakce. Nadávat na cokoli umím také. To umí každý trouba, milý Viktore.

Zkus to lépe než oni. Nic Ti nebrání. Leda snad to, že bys to ve skutečnosti nedokázal *ani tak* jako oni, že? Ale to si jistě nedokážeš přiznat, viď? Tak radši nadáváš. To je totiž jednoduché, a vůbec nic to nestojí, žádné úsilí, jen trošku času.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 03:38

Neni pravda, ze to umi kazdy trouba. Nektery trouba, jako treba ty, ani nepozna, ze uroven mujmac-u je priserna.
A ohledne toho - zkus si sam - to je heslo ceskych truhliku. Nelibi se vam, jak pracujeme? Tak si to udelejte sam. Nelibi se vam, ze vam prodavame spatny vyrobek? No tak si jej udelejte sam. Tupa urazenost a neschopnost priznat vlastni chybu. A ohledne lepsich stranek: kuprikladu maler.cz jsou rozhodne lepsi nez mujmac.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: OC Muž

Založeno: 04.04.2005, 03:42

Naopak. Právě čeští truhlíci nadávají a prd dělají -- a proto to u nás vypadá tak, jak to u nás vypadá.

Na to ostatní škoda plýtvat časem na čtení, neřkuli na reakci...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 03:49

No - tak zacnete u sebe, truhliku.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 03:54

Uz je to tady - mujmac je spatnej, nebot na nej ostatni nadavaji (vypada to tady tak, jak to vypada). Chyba neni ani tak v mujmacu, jako ve ctenarich. Protoze ti maji byt pekne zticha a bastit to, co se jim naserviruje. Gratuluji umelce.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: AchichOuvejDalsi Muž

Založeno: 04.04.2005, 04:41

A ohledne lepsich stranek: kuprikladu maler.cz jsou rozhodne lepsi nez mujmac.

:-) jasne, ty prave slouzi k vlastnimu onanovani, jen by me zajimala logika s kterou chodis buzerovat na MujMac, kdyz ty tebou vychvalovane stranky jsou lepsi - ze by to tak docela pravda nebyla?
Ja osobne co potrebuji najdu tady, ostatni si snadno a neprefiltrovane vyhledam na zavedenych serverech, plkani o vlastni dulezitosti je jinak vsude dost.

Odpovědět na příspěvek

Ani ne.

Autor: Viktor Muž

Založeno: 04.04.2005, 05:25

Chodim se sem divat na negativni priklad. Totiz abych se poucil, jak stranky byt delany nemaji. A nekdy take pro pobaveni. CDS mne nepali, nebot nakupuji levneji, tychleji a kvalitneji pres obchod Applu v jinych zemich a zdejsiho mujmaca - sem zaskocim, az kdyz prohlednu jine, lepsi stranky, abych se podival co mistni truhlici zase vymysleli. Vcera davali zkusenosti z prechodu 9 na X, dnes ukazovali, jak servilne sekunduji CDS. To pobavi.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Jirka Muž

Založeno: 04.04.2005, 10:15

Pane Čada, myslím, že úplně nechápete situaci - já si chci přečíst něco zajímavého kolem Applů. Já bych se rád něco dověděl, ne tyto informace sháněl na X různých místech a pak se zabýval publikováním souhrnu. Přesně tuto činnost očekávám od někoho fundovanějšího, než jsem sám. Rozhodně nemám čas ukazovat, že něco umím udělat lépe, než někdo jiný. To bych celý život jen dělal něco lépe, než někdo jiný (protože jsem často nespokojený). Chci, aby švec dělal boty, lékař léčil, novinář dělal novinařinu ... a to dobře.

A chci, aby MujMac publikoval zajímavé články a seriály (což činí), ale - PROSÍM - bez PR blábolů a pokud možno se iPodům věnoval jen okrajově - tady opravdu očekávám články o počítačích. Pro ty další blbinky od Applu jste vyhradili spec. doménu, tak jsem si myslel, že už ty články na tohle téma zmizí - mají kam.

Dodávám na konec - neshazuji záslužnou činnost MujMacu - jen si myslím, že kvalita (přínosnost) článků je silně nehomogenní - od blábolení viz tento článek na jedné straně až po právě Vaše články o programování na straně druhé. Tyhle bláboly serveru škodí.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 04.04.2005, 10:32

Myslim, ze jste uhodil hrebicek na hlavicku. Plne s Vami souhlasim, ze by mel MujMAC delat svoji praci co nejlepe a verte ze se o to snazime. iPod je produkt specificky, takze jsme pro nej vytvorili specialni domenu a snazime se MM udrzet v rovine pocitacove. Bohuzel nam tuto snahu Apple dost komplikuje, protoze se prave na svuj nejuspesnejsi produkt dneska - iPod - zameruje cim dal vice.

Bohuzel s Vami nemohu souhlasit s tim, ze tento clanek je PR blabol. Tento clanek prinasi informace o asi nejaktivnejsim obdobi Applu v CR za poslednich par let. Prinasi informace o zmenach v prodejnim kanalu a ano o nekterych uspesich CDS. Jde o klasickou zurnalistickou praci a verte ze s nasim ci cizim PR toho nema vice spolecneho nez treba televizni zpravodajstvi o otevreni nove automobilky u Pardubic ...

Odpovědět na příspěvek

RE: Běžte už někam...

Autor: micker Muž

Založeno: 04.04.2005, 02:53

mno nemyslim si ze by to maler vedl nejak neuspesne, ale to je asi uhel pohledu...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Běžte už někam...

Autor: OC Muž

Založeno: 04.04.2005, 02:57

Tu všechnu čest jsem opravdu ***vůbec*** nemyslel ironicky. Jak mám osobně vůči Malérovi řadu výhrad (a on vůči mně také :)), cením si toho, že prostě založil vlastní site -- a vede ji tak jak umí (a to je dosti dobře). Na rozdíl od řady místních frajírků, kteří akorát kecají, kecají, a sami nedokáží zhola nic...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: OC Muž

Založeno: 04.04.2005, 03:00

A mínil jsem to tak, že není -- relativně -- tak úspěšný jako MujMac. A zdůraznil jsem *zatím*.

Jakkoli osobně přeji spíše MujMacu :), rozhodně ocením, až Malér bude mít desetkrát nebo stokrát větší čtenost. A poprosím ho pak, aby mi vydával moje články :)))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: micker Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:12

ok, beru, po tve reakci jsem mel chut hodit tu fialovou knizku o digi videu do kose ale necham si ji, i kdyz uz by se sikla novejsi .-)

nicmene CDS jako firma starajici se o macky v cr mne zatim nicim neuchvatila.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: OC Muž

Založeno: 04.04.2005, 12:25

Já bych novější rád napsal, stejně jako bych býval před rokem rád napsal OSX Krok za krokem: Panter a jako bych teď už nejraději dělal na OSX Krok za krokem: Tiger.

Ale to by to někdo musel kupovat. Mne psaní baví, a podle reakcí čtenářů snad ty výsledky nejsou ani tak docela nečitelné; bohužel si to ale *fakt nemohu dovolit*, jestliže -- jak jsem tady někde nedávno psal -- bych si za to, co jsem až dosud dostal za všechny tři knihy dohromady, nekoupil ani tu docela nejlevnější G5 :((

Osobně nemám pocit, že by to bylo neschopností Grafiky prodávat: spíše to bude souviset s kvalitou těch knih (nepochybně by mohly být lepší, zrovna Video -- byť jsem se jej skutečně snažil psát i pro úplné začátečníky -- je podle některých reakcí příliš odborné a nesrozumitelné), a hlavně s tím, že v této zemi není trh :(((

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Petr Muž

Založeno: 04.04.2005, 14:26

Nestrašte pane Čada, já jsem doufal že ještě nějaká ta kniha bude. Já je mám koupené všechny čtyři. S tím trhem máte bohužel pravdu, i lidem kteří mají nato, si koupit, je líto dát za i za cokoliv hodnotného peníze. Neuvažujete třeba o elektronické podobě příští knihy? Toby mohlo být možná pro někoho přijatelnější. Taky se nenechte otrávit několika hulváty co mají pouze na to urážet.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Pavel Kout Muž

Založeno: 04.04.2005, 14:30

A proc to nevydat jako eBook s vyrazne priznivejsi cenou - bez nakladu na tisk a distribuci by se to prece melo vyplatit, ne?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: zdeny Muž

Založeno: 04.04.2005, 14:56

Knihu by to chtělo. Ale nějak tak, jak byla napsaná MAC OS 7.5 for dummies. Tu psal skutečný autor. Na to nestačí jen znalost oboru. A tak nějak je to i s mujmacem. Ale díky za něj, jsem rád, že tady je. Tiskovka s CDS byla v pořádku. pokud někdo mluví o PR, plete si pojmy.

Odpovědět na příspěvek

RE: Běžte už někam...

Autor: pepa Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:05

Aha, je tu mraky velkoobchodů s počítačovými díly a jsou velmi úspěšné na trhu.
Proč CDS, která má navíc monopol toho není?
Proč se tu místo šíleností typu notebook UMAX či Acer nepordávají ve velkém iBooky? Proč si pomalu všichni jezdí pro počítače ven?
Viděli jste nějakou reklamní kampaň na Apple počítače? Proč není iPod k dostání v krámech hned vedle jiných "noname" přehrávačů?

CDS není schopná obstát v konkurenci na trhu a její obchody nejsou vytvářeny na trhu, ale v zákulisí. A z toho CDS žije. Pro nás ostatní jenom sedí na prameni.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Běžte už někam...

Autor: standa Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:16

to ale neni problem ceske republiky .Reklama a prodeje applu jsou mizive na celem svete nebo se neco zmenilo?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:26

Kez by to bylo tak snadne ...

Vim, ze se ted pustim na tenky led, ale budiz. Nejsem zadnym fandou CDS. Kolikrat jsem je jiz proklinal a nechapal. Bohuzel se kolem Applu ve smyslu Apple Inc, Apple Europe, MDS, CDS apod. motam roky a bohuzel Vas musim zklamat. Ta nejvetsi zaba na prameni sedi v Cupertinu a vytvari takovou globalni obchodni politiku, ze by stredoevropan zaplakal. Dalsi o nic mensi zabicku mame v Parizi, dalsi pak v Budapesti a vsechny jsou v podstate spokojene.

Nechci tim nijak omlouvat chyby CDS, ale mozna prave to jak to vypada vys je duvod, proc je zde CDS a proc jako jedina je oficialnim dovoznim kanalem...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Běžte už někam...

Autor: Pepa Muž

Založeno: 04.04.2005, 10:03

S těmito problémy se potýká každý distributor! To už holt patří ke značce úspěšnosti zajistit si takovéto základní věci.

Odpovědět na příspěvek

RE: Běžte už někam...

Autor: Pepa Muž

Založeno: 04.04.2005, 10:01

"během chvilky dokáže vést zastoupení Apple"

Ehm, ehm, jakže dlouho to tu CDS vede???

Odpovědět na příspěvek

maler

Autor: achich Muž

Založeno: 04.04.2005, 03:14
Odpovědí: 0

Ad ten nize zminovany web www.maler.cz: nedavno jsem ho objevil a jen jsem ziral - jsou tam perfektni informace (mnohem driv nez tady - napr o tom vystoupeni cds informoval jiz tesne po jeho skonceni a mnohem lepe), lepsi cestina i vyjadrovani a hlavne nevari z vody. Proc toho cloveka nepoprosite, aby Vam delal sefredaktora?

Odpovědět na příspěvek

RE: maler

Autor: OC Muž

Založeno: 04.04.2005, 03:21

Protože se to historicky neosvědčilo :)))

(Tedy, aby bylo jasno, já nemohu mluvit za redakci, nemám s ní nic společného (jsem jen externí pisálek), ostatně s Malérem si tykám a s panem Márou vykám :) Ale tak nějak ve světle historické reality mne tento příspěvek *opravdu hodně* pobavil :)))

Odpovědět na příspěvek

RE: maler

Autor: AchichOuvej Muž

Založeno: 04.04.2005, 04:19

...no, evidentne jsi tenhle web nenavstevoval cca pred rokem a pul, byl u k uzoufani a to byl redaktorem prave Maler.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: maler

Autor: Juraj O. Muž

Založeno: 04.04.2005, 10:04

No...... mujmac navstevujem asi 3 roky co je relativne kratka doba, ale obsah (clanky, atd.) sa mi skutocne zdal lepsi za cias p. Malera. Mozno to je subjektivne, lebo vtedy som bol relativne zaciatocnik - s macmi som zacal v roku 2000. Teraz ma sem uz nic moc netaha (dokonca ani aktuality na titulke nie su aktualizovane tak casto).

Rikam, subjektivni nazor.... ale co tak mujler.cz ?

Odpovědět na příspěvek

iPod by Czech.

Autor: Wensdy Muž

Založeno: 04.04.2005, 08:21
Odpovědí: 0

.... uvidíme, zda CDS vsadí na někoho ze superstar, sportovce nebo politika :)

To je legrační :-) :-)
Aby jsme neviděli brzo na pultech "AnetaPod", "ZátopekPod" nebo dokonce snad i "GrossPod" vlastnoručně podepsanej.
V případě "GrossPodu" navrhuji CDS aby dodávali přehrávač s výměnnými kryty a ty nabízeli podle aktuální politické situace :-).

Fakt legrační.

Wensdy

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod by Czech.

Autor: czeXit Muž

Založeno: 04.04.2005, 08:29

a uvnitr na vnitrni strane krytu by byl schovany bonus - ruda hvezda a ke kazdemu ipodu by byl zdarma kupon na stazeni internacionaly z itunes music store.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: iPod by Czech.

Autor: Wensdy Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:00

Jo to je přesně ono. Tak nějak bych to taky viděl.
A futrál na iPod by měl po stranách poutka na srp a kladivo.
A až se rozjede iTunes music store CZ tak tam bude možno kupovat známky do členskejch knížek.

Wensdy

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod by Czech.

Autor: Martin Muž

Založeno: 04.04.2005, 08:34

Tak GrossPod bych si nekoupil ani za korunu, i kdyby mel 200GB disk. A cerveny GrebenicekPod - no fuj, to je predstava.

Jinak se skoro zacinam bat, aby se Apple nestal firmou vyrabejici pouze spotrebni zbozi. Do cervna 2004 Steve sliboval 3GHz PMG5 a stale nic. Doufam, ze nas brzy prekvapi ctyrprocesorovou G5 a ze vsechno dozene.

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod by Czech.

Autor: Pepa Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:05

Vy tomu zoufalému PR plku věříte?

Odpovědět na příspěvek

mejmac zruste

Autor: mujmacpod Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:07
Odpovědí: 0

MujMac neni zadny portal o macich ale o hovn.... je to hruza.Nechapu jak tady nekdo muze neco cist.... ty bludy je mi z toho spatne

Odpovědět na příspěvek

HACK apple.cz

Autor: bimboss Muž

Založeno: 04.04.2005, 09:24
Odpovědí: 0

Polakum, madarum, slovakum, rumunum-no snad vsem to v 9 h 4. 4. 2005 funguje. Bohuzel domena cz je stale nefunkcni...

Odpovědět na příspěvek

MujMac.cz a CDS problemy

Autor: Martin Muž

Založeno: 04.04.2005, 10:06
Odpovědí: 0

Zdravim vsechny, po precteni vsech prispevku mam potrebu vyjadrit svuj nazor.
1) MujMac.cz - Myslim si, ze redaktori delaji dobrou praci a vydavaji kvalitni clanky. Znate snad podobny server na ceskem internetu? Co se tyce Maler.cz. Tento BLOG je take velmi povedeny a myslim, ze zde nelze srovnavat mujmac.cz a maler.cz jsou to weby zamerene trochu jinak.
2) CDS - To, ze problem s webem trva jiz 14dni je neomluvitelne (proto se nemuzu ztotoznit s prispevky OC, ktery CDS haji kde muze.) Vinu na tom ma take samotny Apple, ze neco takoveho u svych IMC trpi. Vrha to spatne svetlo na firmu s jinak vybornou image.

Odpovědět na příspěvek

RE: MujMac.cz a CDS problemy

Autor: Juraj O. Muž

Založeno: 04.04.2005, 10:28

IMHO, apple v cechach az tak "vyborny" image nema - teda co se tyce cen a podpory/servisu. Tu je vsak nutne podotknut ze to nebude tak celkom vina lokalni distribuce (CDS?). S takou podporou, aku apple dava europe a teda hlavne CE regionu se divim ze sa im do toho chce.
Takze vyroky typu "Vinu na tom ma take samotny Apple, ze neco takoveho u svych IMC trpi." moc neuznavam, preto ze to skor IMC by nemalo trpiet prodejni politiku apple. Ved co to je za zchujenost, dodavat na europsky trh produkty a poskytovat na ne jen 1 rocnu zaruku? To aby sa lokalni distributori starali o to co je v EU zakonom?

Odpovědět na příspěvek

mlzeni

Autor: gluon Muž

Založeno: 04.04.2005, 10:39
Odpovědí: 0

plky, plky, plky ... tak a uz budou od ted vsichni mlzit jako pan premier? :)

Odpovědět na příspěvek

Ve velkych retezcich ipod je.

Autor: Vojta Muž

Založeno: 04.04.2005, 11:38
Odpovědí: 0

Napriklad v Datart ipod k dostani je. Sice jen jen zakladni verze (ne photo ani u2), ale je. Staci se projit po vetsich prodejnach uvidite ho tam.

Odpovědět na příspěvek

cds / mujmac

Autor: achich Muž

Založeno: 04.04.2005, 15:02
Odpovědí: 0

Proc se tu tak nadava na CDS - z laickeho hlediska mi prijde, ze zato asi moc nemohou, prece jsou prodejci, takze kdyby mohli, tak prodavaji - nevite nekdo o tom vic?
Naopak Mujmac, kteryho se leckdo zastava, mi prijde hrozne amatersky - misty az nechtene smesny. Ten web maler.cz je vazne lepsi. A pro ty co mi chteji psat, abych sem nechodil - od te doby co o nem vim, uz sem taky moc nechodim...

Odpovědět na příspěvek

Proc tu prodavat Apple

Autor: Pavel Tauer Muž

Založeno: 04.04.2005, 17:49
Odpovědí: 0

Naprosto chapu kazdeho kdo si vezme do ruky kalkulacku, pak se podiva na americky web a rekne si, ze mistni prodejci jsou asi pekna particka zlodeju.
Ve skutecnosti jsou nase marze jeste nizsi nez v PC sektoru a naplno se venovat Apple mohou jen lide, kterym nechybi nadseni a sila tuto platformu podporovat. Pak ale zjistite, ze nejvetsim problemem neni ani tak konkurence v oblasti PC ale obchodni politika Apple samotneho. Lepsi ukazku symptomu zvaneho Hlava XXII snad ani neznam (krom statni zpravy). Kdyz chceme, aby Apple lokalizoval system, dodaval dostatek zbozi nebo treba rozjel nejakou masivnejsi reklamni kampan, temer vzdy to skonci na ukazatelych prodeje. Diky individualnim dovozum je tu sice mnohem vice stroju nez je prodano pres CDS ale tyto pocitace byly koupeny vetsinou v USA a tak CR nemame narok na nejake lepsi podminky. Proto kazdy kdo chce zlepsit zdejsi situaci muze zkusit napsat "ostrou prosbu" primo do Cupertina. Neverim, ze by jeden mail neco zmenil ale kdyz jich tam dojde tisic, treba se ta masinerie trochu pohne.

Odpovědět na příspěvek

RE: Proc tu prodavat Apple

Autor: Martin Muž

Založeno: 04.04.2005, 18:02

Já si myslím, že oni ani nevědí, že nějaká Česká republika existuje a pokud jo, tak netuší kde. Těch pár set kousků, co se u nás prodá, Steva absolutně nezajímá. Kdybych byl obchodník a měl tu stovky objednávek z EU a USA a mezitím jednu malou ze Somálska, myslíte že bych to řešil?

Takže on to je vlastně začarovanej kruh: Apple na nás kašle a proto se málo prodává a protože se málo prodává tak na nás Apple kašle.

Odpovědět na příspěvek

RE: Proc tu prodavat Apple

Autor: Martin Muž

Založeno: 04.04.2005, 19:10

Nejde tak ani o dostupnost produktu a mozna i ceny, to bych CDS jeste odpustil. Ale jde o jejich web, jeden z hlavnim prostredku prezentace. Jak mam mit duveru v takovy Apple Store CZ kdyz se tam zaregistruju a v jednom tydnu ten web nekolikrat hacknout. Zatim se neobjevilo zadne oficialni vyjadreni (a to ten web nejede 14dni). Napriklad Tauer.cz ma bravurni web tak proc, kdyz to jde u Taueru, to nejde u CDS??? Jooo kdyby takovy tauer byl IMC ;-)

Odpovědět na příspěvek

RE: Proc tu prodavat Apple

Autor: jk Muž

Založeno: 04.04.2005, 19:26

Vasi spolecnosti si vazim a byl bych moc stastny kdyby Apple v CZ nezastupoval CDS ale prave Tauer, vas webovy obchod - presne tak by to melo nejak vypadat, unikatni konfigurace, doplnujici informace, siroka nabidka pro vsechny, software od DTP az po hry. No a protoze nadavate na individualni dovozce a oni zase na ceny za ktere vy prodavate (at uz za to muzete nebo ne, to zakaznika prece NEZAJIMA), navrhuji vam smir protoze takove dohady nemaji smysl. Myslim ze jsem typickym predstavitelem tech kteri si z ciziny nechali dovezt (kdyz uz tam nekdo jede) prenosny pocitac. Hadejte kolik na tom prodelala vase spolecnost ktera mi ho mohla prodat? Budete se divit ale nic, vuuuubec nic, naopak na tom vydelavate. A proc? Protoze kdybych si ten samy notebook mel koupit od vas za vasi cenu, tak jak jsem psal nize by mne prisel v dane konfiguraci o 16000 draz (jeste dnes ten rozdil dela 11000 a to pocitam superdrahy upgrade pameti +512MB primo od Apple za 200$ misto 90$ u konkurence (pameti certifikovane pro Apple samozrejme)). No a tak drahy notebook si proste nemuzu dovolit, stejne jako 90% dalsich uzivatelu kteri zvazuji nakup Maca. Vim ze mate par bohatych zakazniku, spolecnosti apod., ale vetsina lidi MUSI uvazovat ekonomicky, Mac uz neni nejake exklusivni zbozi a tvari v tvar cenam produktu Apple v cechach nejsou ani WinXP zadnym zvlastnim strasakem, vetsina lidi s nimi problem nema a vyhody casto dokonce prevazuji. Takze koukejte na to pozitivne: Diky individualnim dovozum se zvysuje pocet uzivatelu platformy, coz by se jinak sotva delo. No a tito uzivatele kupuji periferie, prislusenstvi a software od mistnich distributoru, prinaseji jim tedy penize, ktere by jinak nedostali.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Proc tu prodavat Apple

Autor: Pavel Tauer Muž

Založeno: 05.04.2005, 10:52

Dekujeme za uznani a musim se priznat, ze kazde takoveto oceneni nasi prace nam dodava silu do dalsiho boje :)
Zcela chapeme ekonomicka hlediska uzivatelu, kteri si pocitac dovezou a verte mi, ze kdyby byla moznost prodavat za ceny srovnatelne s USA, byl bych jen rad. Bohuzel v Evrope prodava Apple za ceny vyssi, v CR je povinna 2 leta zaruka a 19% DPH nam vyslednou cenu take posune o neco vys. Na drouhou stranu od vstupu do EU se nam vicemene podarilo srovnat cenovou hladinu s ostatnimi staty. To plati pri cenach bez DPH a s jednim rokem zaruky. Ani jeden z techto faktoru nejsme schopni ovlivnit a proto zmenu cen muzeme ocekavat az pri splneni naslecujicich podminek:
- Apple srovna evropske ceny na uroven USA
- Apple zacne prodavat bezne s 2 letou zarukou nebo parlament odhlasuje zmenu povinne zaruky zpet na 1 rok
- dojde ke snizeni DPH z 19% na miru unosnejsi
Bohuzel me zkusenosti mi napovidaji, ze ani jedno z vyse uvedenych kriterii se v neblizsim casovem horizontu menit nebude a tak mi nezbyva nez zatnout zuby a s predstavou lepsich zitrku se znovu vrhnout do prace. Nakonec vsichni mame sve prekazky, jejichz prekonavani nas posiluje.

Odpovědět na příspěvek

RE: Proc tu prodavat Apple

Autor: Arminius Muž

Založeno: 05.04.2005, 21:08

Take me myslenka Vasi firmy jako idealni nahrady za antidistributora(CDS)napa
dla. Ale dokud bude Apple IMC pro CR spolecnost CDS, tak povazuji bojkot tohoto kanalu za jediny mozny zpusob jak casem zmenit zkostnately obchod s Apple v CR. Je neuveritelne, ze uroven CDS snasite tak dlouho.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: