Jablečné letní novinky - iPod Aneta a Apple Store na Smíchově - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Zprávy o Applu

Jablečné letní novinky - iPod Aneta a Apple Store na Smíchově

21. června 2005, 23.00 | Aneta Langerová a společnost Apple v zastoupení společnosti CDS včera představily v pražském klubu Rock Café novou edici přehrávačů iPod Aneta. U této příležitosti jsme vyzpovídali zástupce CDS a získali pár nových informací o plánovaném otevření pražského Apple Storu, který by se měl za pár měsíců objevit na pražském Andělu.

Aneta Langerová a společnost Apple v zastoupení společnosti CDS včera představily v pražském klubu Rock Café novou edici přehrávačů iPod Aneta. U této příležitosti jsme vyzpovídali zástupce CDS a získali pár nových informací o plánovaném otevření pražského Apple Storu, který by se měl za pár měsíců objevit na pražském Andělu.

Aneta Langerová v Rock Café

iPod Aneta

Stejně jako existuje iPod U2 v podobě speciální edice, dočkali jsme se i my lokální "Special Edition" v podání iPod Aneta. Jedná se o stříbrný iPod mini s 4 GB diskem a s gravírovaným podpisem Anety Langerové na zadní straně. Cena této verze je stanovena na 7 999,- Kč, t.j. o 500,- Kč dražší než standardní 4 GB iPod mini. iPod Aneta se bude prodávat pouze ve stříbrné barvě a jeho součástí nebude žádný hudební obsah (jako je například u U2 iPodu), ale navíc kupující získá malý dárek. Tento iPod je dostupný od dnešního dne na internetovém obchodu store.apple.cz, na stránkách Anety (www.anetalangerova.cz) a na stáncích v pražském Bontonlandu, Metropoli Zličín a v nákupním centru Flora. Na dalších prodejních místech bude iPod Aneta k dostání postupně do konce června.

Společnost CDS se navíc stala partnerem veškerých aktivit Anety Langerové v období roku 2005 - 2006, včetně plánovaného koncertního turné. Kampaň má název "poslouchej hudbu i legálně" a fotografie z ohlášení a ze křtu lze vidět okolo. iPod mini byl při křtu polit "živou vodou", dle jedné z písní Anety Langerové, nikoliv běžným šampaňským. CDS se o spojení Anety a iPodu vyjádřilo v tom smyslu, že stejně jako iPod si jde vlastní cestou a jedná se o unikátní výrobek, i Aneta Langerová je v našem hudebním šoubyznysu ojedinělá a razí si vlastní cestu. Z toho důvodu padla volba při hledání vhodného "spojence" pro iPod na našem trhu právě na Anetu Langerovou. Samotná Aneta uvedla, že zatím žádný iPod nevlastnila, i když jej znala již dříve, ale nevěděla, kde si jej koupit. Spojenectví s iPodem chápe jako podporu kvalitního hudebního přehrávače a iTunes Music Store, který je pro ní i symbolem legálního stahování hudby. I to je pravděpodobně jeden z důvodů názvu "Stahujte hudbu i legálně". Sama doufá, že i u nás bude iTunes Music Store brzy dostupný, ale dle posledních informací se zatím nepodařilo domluvit Apple Europe s lokálními hudebními společnostmi a iTunes Music Store se dočkáme nejdříve příští rok. Škoda :-(.

Křest "živou vodou"

Apple Store na Andělu

Když už jsme měli možnost mluvit se zástupci CDS, neopomněli jsme se zeptat na pražský Apple Store. I když název Apple Store není správný - obchod by měl vzhledově vycházet z originálních Apple Storů známých ze zahraničí, ale jedná se o společnou aktivitu CDS a MacSource, nikoliv Applu jako takového. Nebude to tudíž oficiální Apple Store. Tento obchod by měl být zprovozněn v průběhu listopadu na pražském Andělu vedle prodejny Albert.

Jedná se o dvoupodlažní prodejnu, kterou v současnosti okupují luxusní domácí potřeby. Nejenom, že by obchod měl vzhledově vycházet z prvků známých z originálních Apple Storů, ale měl by například nabízet i Genius Bar - místo, kam může uživatel Maců zajít, sednout si na barovou židličku a požádat o radu a pomoc Génia (jinak řečeno super zkušeného uživatele/zaměstnance) na druhé straně baru. Vypadá to, že lokalita je vybrána dobře a fanoušci otevření obchodu přijmou dost pravděpodobně s nadšením. Teď už jen doufat, že součástí obchodu bude i Wi-Fi připojení zdarma (stejně jako u ostatních Apple Storů) a že můžeme očekávat dobře připravený personál.

Zde bude v průběhu podzimu otevřen pražský "Apple Store"

Osobně výběr personálu bych viděl jako nejdůležitější - kdo měl možnost navštívit Apple Store v Anglii, Japonsku či USA mi dá asi za pravdu, že se jedná o zaměstnance s velkým zápalem pro značku a s velkou dávkou entuziazmu (až nakažlivého) a především ochotných návštěvníkovi pomoci. Osobně v tomto směru vidím 80% úspěchu Apple Storů a důvod, proč do něj vždy rád zajdu - nejenom kvůli nakousnutému jablíčku, ale i kvůli atmosféře, o kterou se stará právě personál. Pokud se podaří stejnou atmosféru dostat i na Smíchov, máme se na co těšit.


Reklamní fotografie určené pro kampaň "Poslouchejte hudbu i legálně"

Mimochodem, všímáte si také nárůstu uživatelů iPodů na ulicích? Den ode dne je možné v pražských ulicích potkat více uživatelů s bílými iPod sluchátky. Máte stejný pocit?

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Zprávy o Applu  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Politej iPod mini

Autor: Modrak Muž

Založeno: 21.06.2005, 23:27
Odpovědí: 0

To je ten co nekdo vyhraje v soutezi ;) ?
Jak to vlastne ma ipod s politim..vodou by to nemelo vadit kdyz se leje na display a po touch-wheelu to sjede a okape :)
Kdyz se nedostane dovnitr...

Odpovědět na příspěvek

RE: Politej iPod mini

Autor: Roman Petrla Muž

Založeno: 21.06.2005, 23:53

Jedná se o experiment - žádná pohádka nepopisuje působení živé vody na elektroniku.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Politej iPod mini

Autor: creature Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:05

co by se melo stat, promeni se v samera issu:). aneta je mala shitka, ale volba je to rozhodne marketingove nejvhodnejsi... az na to, ze moc nechapu: 1) proc ma na te horni fotce v kapse velky ipod, kdyz propauje "svuj" mini, 2) proc je poutac na tuto akci s vizualem shuffle, kdyz to ma byt mini, 3) proc tam proboha nejsou ty songy, beztak si to koupi jen par lidi, klido to mohli hovnousove z cds zadotovat... proste prace na pul huby...

btw, pouziva cds jeste stale k propagaci ipodu s click wheel letaky s motivem ctyr dotykovych cudliku z treti generace?:D

c.

Odpovědět na příspěvek

RE: Politej iPod mini + reklamni foto

Autor: Janacek Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:51

No, je to orisek pro reklamacni oddeleni Apple,
zajima me jesti orisek rozlousknou a reklamaci
vyridi kladne, nevim nevim jestli bych chtel
vyhrat politej iPod.

Jinak Doufam, ze tak otresny fotky nebudu potkavat na ulici, pod pojmem reklamni foto se mi v hlave jevi teda zcela jineho. Skoda ze cds setri uz i na fotografech...

Jinak Aneta je sympaticke devce, a jsem rad, ze
je spojena se znackou Apple s vyrobky iPod.

Odpovědět na příspěvek

houmless shop

Autor: kuk Muž

Založeno: 22.06.2005, 01:25
Odpovědí: 0

Přesně na tom místě před Albertem se zdržuje největší procento všech pobudů a houmlesáků i s pejskama na celém Andělu.
Já bych jim rozdal o vánocích pár iPodíků a u Armády spásy by si vždycky mohli za vodměnu nasosat nové songy aby si taky trošku užily.. :)))

Odpovědět na příspěvek

RE: houmless shop

Autor: jk Muž

Založeno: 22.06.2005, 08:30

Jasne, tomu mistu se snazim tak jako vsichni co tudy musi chodit zdaleka vyhnout. Presne v tech mistech se neustale povaluje tlupa zcasti ozralych (starsi generace) a zcasti zfetovanych (maladici a smazky) smrdicich a neodbytne zebrajicich houmlesu s jejich zubozenejma psiskama. Je to ostuda Prahy a Smichova zvlast, policajti je ignorujou a oni beztrestne obtezuji kolemjdouci chodce. Apple Store se bude houmlesum mooooc libit ;-).

Odpovědět na příspěvek

RE: houmless shop

Autor: heh Muž

Založeno: 22.06.2005, 09:56

heh, presne to me taky napadlo - pred albertem se shlukuji nejvetsi houmlesove a socky, a to je vskutku reprezentujici prvek pred vchod do Apple kramu.. jaka skoda... uz jsem se tesil, ze to bude v Novym Smichove u carrefouru..:((((

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: houmless shop

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 22.06.2005, 12:03

Právě proto to tam asi bude, protože na takovém místě jsou levnější nájmy než v místech, kde nikdo neobtěžuje a je klid.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: houmless shop

Autor: jk Muž

Založeno: 22.06.2005, 15:44

Kdyz se reklo Andel a AppleStore, tak jsem si predstavil ten roh kde je parfumerie, knihkupectvi, sportovni potreby kolem zastavky tramvaji 9,10,4,7,.. nebo snad primo v Carrefouru misto nejakyho hrackarstvi nebo butiku v prizemi, poloha vedle Alberta je bohuzel misto kterymu se vsichni vyhybaji a mijite ho kdyz uz mate po nakupech v Carrefouru a okoli a koukate zmizet rychle v metru, nez se na vas nalepi nejakej santus..

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: houmless shop

Autor: LP Muž

Založeno: 22.06.2005, 21:42

Klídek, 20 metrů od jednoho z prvních AppleStorů v SF na Market Street zakopáváte o hromadu homelessů, někdy jsou i dost vlezlí, ale vevnitř jste v bezpečí :-)

LP

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: houmless shop

Autor: kaaja Muž

Založeno: 27.06.2005, 20:58

No jo, ale co kdyz vyjdete ven?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: houmless shop

Autor: Michal Muž

Založeno: 01.07.2005, 20:49

Jdes koupit dalsi iPod..:)

Odpovědět na příspěvek

A jeje.

Autor: Kapitan Sam Muž

Založeno: 22.06.2005, 02:03
Odpovědí: 0

Dalsi reklamni sdeleni vydavajici se za clanek.

Odpovědět na příspěvek

Proc jste se pri te prilezitosti nezeptali

Autor: Santal Muž

Založeno: 22.06.2005, 02:08
Odpovědí: 0

na nefungujici stranky CDS atp? Aha, ja zapomnel, ze mujmac publikuje hlavne komercni sdeleni.

Odpovědět na příspěvek

ad. vlastni cestou

Autor: Ardan Muž

Založeno: 22.06.2005, 09:37

No znam pomerne hodne muzikantu, kteri si jdou vlastni cestou, nez je tato druha Lenka Dusilova, ale chapu ze Raduza, Koubek aj. nejsou tak medialne zajimavy. Asi si iPod fakt nekoupim...

Odpovědět na příspěvek

RE: ad. vlastni cestou

Autor: ED Muž

Založeno: 22.06.2005, 09:46

No o bys Dusilku asi nepotesil. Ale ac aneta take neni moje krevni skupina, v nasi POP music to prijemna zmena v pristupu je. Raduza a Koubek to je koreni, ochuti ale samotne to k jidlu ( poslechu) neni.

Odpovědět na příspěvek

Edo a co tohle?

Autor: Kakaxa Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:51

http://3bees.cz/cz/refere
nce/_ukazky.htm
To se prece posloucha dost dobre. A ma tam i naprostou radiohitovku "Dustojnosti". Kakaxa doporucuje :-)
http://vaclavkoubek.
cz/koubek/kazdejpes.phtml

Odpovědět na příspěvek

RE: ad. vlastni cestou

Autor: Kakaxa Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:47

Nejde o to, koho hudba se ti libi - ten interpret to ma za ukol medialne propagovat. Raduza by byla dobra, ale moc si ji nespojuju s peckami na usich...
A Koubek walkmany neposloucha, ten posloucha lidi v klubu, v hospode a duchy ve svy hlave.
Snad te ale potesi, ze pri mixu jeho desky jsem iPoda pouzival - dneska to je pro me referencni poslech. Dokonce i muj znamy hifista zahodil Kossy...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: ad. vlastni cestou

Autor: claire Muž

Založeno: 22.06.2005, 16:07

Kossy maj vychytanou zaruku. Porty hraji slusne (mozna jsou prilis nabasovane), ale nechapu, odkud se bere ten mytus a gloriola. Jako ze iPod uz zrovna nemusim, tak zvukem me celkem dostal.

Odpovědět na příspěvek

RE: ad. vlastni cestou

Autor: LP Muž

Založeno: 22.06.2005, 21:51

To je drsná demagogie. Brrrrr.

LP

Odpovědět na příspěvek

To je vtip ?

Autor: ED Muž

Založeno: 22.06.2005, 09:43
Odpovědí: 0

Skutecne ti je " poslouchej hudbu i legalne" ? Ktery textar je autorem sloganu a kolik lidi mu do toho pak kecalo? Proc se ptam? Protoze pri bezne mluve to vyslovime : "poslouchej hudbu ilegalne" :-))) Jinak Aneta je myslim dobra volba. ( oz jsem se desil aby to nebyl Kaja nebo Helenka Brrrrr) ale proc k tomu neni Anetino CD ?

Odpovědět na příspěvek

RE: To je vtip ?

Autor: sepa Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:00

Z hlediska obchodu je to dorba volba - masy, co poslouchaji anetu a ctou blesk, a sledujou superstar, jsou velke, takze to znamena urcite krok spravnym smerem, ale co se tyce prestize znacky, nevim nevim.. ma to byt neco podobneho jako spojeni s U2 v USA? Ne ze by se mi zamlouvalo zarazeni Apple brandu do techto mas, co jsou zive z bulvarniho krmiva..

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: To je vtip ?

Autor: Anonymous Coward Muž

Založeno: 22.06.2005, 11:04

Hmm. mno ono se tam asi BLESK ctouci masy nezaradi. Jenak 8000,- je cena dovolene v Jugosce, eh pardon, Spanelsku, ale hlavne cloveka jehoz cit pro design "kultivuje" Blesk a TV Nova nema iPod cim oslovit. Ti si radsi koupi neco zbastleneho "designed in Taiwan" jen proto, ze to je levnejsi.

Takze nezbyva nez usoudit, ze tohle je dalsi z naprosto zmatenych akci CDS, kteri vubec netusi ktera bije. Idiotsky slogan je kapitola sama pro sebe. A i kdyby se jim povedla lepsi formulace, tak jakou to ma pointu, kdyz v Cechach Music Store neni?!?

Odpovědět na příspěvek

RE: To je vtip ?

Autor: Kakaxa Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:40

Aneta je myslim vyborna volba, za to lze CDS jedine pochvalit, nicmene za 500,- navic bych ocekaval Anetino CD included. CDS hloupe setri, kde nema.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: To je vtip ?

Autor: MaCoffee Muž

Založeno: 22.06.2005, 11:40

Souhlasim, volba Anety absolutne skvela - dle vseho, ji opravdu "basti" od 13-30 let. To ze neni album soucasti iPodu je hloupe az skoro neodpustitelne, opravdu setreni kde se setrit nema. Slogan "i legalne" mi prijde naprosto v pohode, prave proto, ze "ilegalne" je velmi rozsirene, jenze to by musel existovat iTunesStore i u nas, pak by nemuselo byt CD pribaleno k iPodu [coz stejne neni], ale zdarma stazitelne, takze to opravdu spis nabada k ilegalnosti. Konstrukce Jakuba Formanka ke sloganu mi prijde malinko kostrbata. Akce iPod Aneta je nedotazena a to jen diky neexistenci ceskeho iTunesStore.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: To je vtip ?

Autor: rve Muž

Založeno: 22.06.2005, 22:53

naprosto souhlasim pri neexistenci ceskeho itunes music store dostava tento slogan uplne opacny vyznam, nez ma zrejme mit. No hold kdyz se cds snazi na necem usetrit pak ani aneta nepomuze, skoda, ze kdyz uz si vybrali ji, coz myslim je dobra volba, neuvazovali i poradne reklamni agenture...:-(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: To je vtip ?

Autor: Jakub Formánek Muž

Založeno: 22.06.2005, 22:59

"Konstrukce Jakuba Formanka ke sloganu mi prijde malinko kostrbata" a o čem je řeč? Nějak mi uniká souvislost...

Pokud jde o iTMS rozhodně jej k propagaci iPodu není nezbytně třeba... Stejně jako v zbytku světa se nejprve prodával iPod a pak se otvíral obchod... Jenže to by musel být použit normální slogan a ne infantilní (respektive imbecilní) záměna legálně a ilegálně ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: To je vtip ?

Autor: KamilT Muž

Založeno: 22.06.2005, 13:50

Nechapu, jak to vubec muze byt naopak - TO JE PRECE venku SMYSL te edice, nebo ne???????
KRUCI

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: To je vtip ?

Autor: Garfield Muž

Založeno: 22.06.2005, 15:24

Cena je fakt bombova a nejen toho specialniho modelu. :(
Kdyz jsem pred par dny uvidel v centru Vidne v kamennem obchode iPod Mini za 199 Euro, bylo mi to jasne. Kupovat iPod od CDS? Nikdy! A proc vubec iPod, kdyz je kolem tolik jinych prehravacu :)))?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: To je vtip ?

Autor: napo Muž

Založeno: 22.06.2005, 16:42

Tak se chytraku podivej na zaruky... ve Vidni mas 1 rok, v Cechach podle zakona 2.... podekuj ceskejm politikum....
a 199 EURO je 6169Love, pridej zaruku a 5ti kilo a mas tu cenu jako u Anety... nauc se trochu pocitat...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: To je vtip ?

Autor: MaCoffee Muž

Založeno: 22.06.2005, 16:55

Mozna se vsichni shodnem na tom, ze Aneta udela mistnimu Applu vetsi reklamu, nez si zaslouzi - osobne doufam, ze to CD k iPodu budou dodavat, jinak to chapu (vzhledem k nefunkcnosti iTunesStore) jako ostudu, bohuzel poplatnou mistnim podminkam.

Odpovědět na příspěvek

nevedela kde si ho koupit...

Autor: kerio Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:04
Odpovědí: 0

Nevim nevim, ale pokud Aneta tvrdi, ze nevedela, kde se da iPod koupit, zda se mi to jako vymluva uplneho dementa - na prvni pohled mi vubec nepripomina mentalne retardovaneho cloveka, takze nechapu, co to placala - mlady clovek, ktery zrovna nezije v chudobe a nedostatku snad umi pouzivat internet nebo aspon vlastni hubu, aby se zeptal, kde se to da koupit, pripadne nasel na internetu...???

Odpovědět na příspěvek

RE: nevedela kde si ho koupit...

Autor: creature Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:10

mno, stim prvnim pohledem si nejsem jisty, ale co se tyce propagace vyrobku apple u nas, ani se tomu prohlaseni nedivim, imho to mohla byt docela prca, protoze kdyz padne takova hlaska na akci, ktera ma pozvednout prodeje, zni to dost huste:))). chtel bych se pri tecvh slovech divat primo do oci zastupcum cds, to muselo byt zuzo!!! tahle jedna veta totiz presne vystihuje jejich pristup k zakaznikum.

c.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: nevedela kde si ho koupit...

Autor: Bajaja Muž

Založeno: 24.06.2005, 01:13

no kdosi se po tech slovech zeptal, zda bude aspon to Apple Centrum aby pak vsichni vedeli, ze se vyrobky od Applu daji koupit i v CR a byl slusne panem Nemeckem odkazan nekam, ze to se probere pozdeji... (coz verejne neprobehlo)
osobne si myslim, ze CDS mohlo vyuzit Anety a te tiskovky k tomu, aby ukazali novinarum a zakaznikum,ze jejich vyrobky se daji koupit uz na hodne mistech, konkretne iPod uz i v Datartu a podobne.

Odpovědět na příspěvek

RE: nevedela kde si ho koupit...

Autor: j.t.d Muž

Založeno: 22.06.2005, 18:22

Jedna znama si privezla z Anglie Apple ponozky.
Od te doby za mnou jeji zname chodi a ptaji se, jestli se i v nasi republice da od Applu neco koupit... iPod, notebook nebo ty ponozky...
Muj vlastni bratr si mysli, ze Apple je vyrobce hodne drahych luxusnich DVD prehravacu...

Odpovědět na příspěvek

RE: nevedela kde si ho koupit...

Autor: cockmaster Muž

Založeno: 26.06.2005, 23:33

ipody prodavaji uz i v hypernove. minulej tejden sem si tam koupil 4GB mini za 6999 coz je slusna cena. A co me dost prekvapilo ze tam maji i 20GB a Ipod photo s barevnym displayem 30gb a 60gb. Hypernova se vubec v elektru nejak posledni dobou zvedla.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: nevedela kde si ho koupit...

Autor: jarda Muž

Založeno: 12.07.2005, 00:18

taky sem si vsim. nedavno sem byl v hypernove v elektru a najednou ke me priskocil prodavac v kravate a co pry si preju.tak sem se nim dal do reci a nakonec sem si odnesl i kdyz sem to naprosto nemel v umyslu DVD prehravac.
Rekl bych ze se na hypernove nekdo zamyslel a investoval penize tim spravnym smerem.

Odpovědět na příspěvek

i( )legalne - huh?

Autor: ANo Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:10
Odpovědí: 0

Nemuzu si pomoct, ale ten slogan se mi nezda vhodny. I bez te homofonie ("i legalne" zni stejne jako "ilegalne") z toho jednoznacne plyne zaroven legalni i nelegalni poslech hudby. Podle me se tomuhle tematu meli uplne vyhnout. Kontroverze tu neni na miste.

Jsem velmi rad, ze iPod se k ochrane kopirovani stavi rozumne a volbu nechava na mem svedomi, ale takovyhle slogan to posouva zase trochu jinam.

Jinak, lidi s iPody skutecne vidam cim dal tim vic, sice mam vetsinou pocit, ze jde spise o turisty, ale i Cechu pribyva.

Odpovědět na příspěvek

RE: i( )legalne - huh?

Autor: atomix Muž

Založeno: 22.06.2005, 10:50

tak aby bylo jasno: marketing ma na starosti 4PROMO, zadnej copywrighter neexistuje, vsechno bastlej sami, jsou odbornici na vsechno a jejich grafik dela na PC/windouz

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: i( )legalne - huh?

Autor: gringo Muž

Založeno: 22.06.2005, 12:04

Myslim, ze je opravdu zbytecne hodnotit grafika podle toho, jestli dela na PC/Win nebo Mac/OSX. Grafici jsou dobri a spatni. Jine deleni je nesmyslne. Sam delam v design studiu na Macich a doma mam PC/win. Takze podle teto logiky bych mel po vecerech trpet slusnou schizofrenii. Nemyslim, ze by to tak bylo...

P.S. Ale to nic nemeni na faktu, ze bych si kampan predstavoval take docela jinak. Cistsi a vice respektujici CI Apple.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: i( )legalne - huh?

Autor: zzen Muž

Založeno: 22.06.2005, 13:43

Nezávisle na tom, na čem dělá grafik 4promo, je to juvenilní debil! (A to jsem obvykle ve výrazivu střídmý)

Důkaz místo slibů je na
http://www.4promo.cz/

(v těch světlých chvilkách, kdy jim to zrovna funguje)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: i( )legalne - huh?

Autor: gringo Muž

Založeno: 22.06.2005, 14:02

Jeden z pripadu kdy "kreativita" sezrala sveho pana ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: i( )legalne - huh?

Autor: jakub.s Muž

Založeno: 22.06.2005, 14:33

teda musim rict, zes vyrazne obohatil muj slovnik:-)))
od ted budu vsem podobnym rikat juvenilni debil...

muzu? i bez copyrightu?

jakub

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: i( )legalne - huh?

Autor: claire Muž

Založeno: 22.06.2005, 16:04

Uff ... ty stranky jsou i na mne trochu 'hard/core' ;-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: i( )legalne - huh?

Autor: j.t.d Muž

Založeno: 22.06.2005, 18:17

Uz jsem to chtel jen tak prejit jako choromyslny vyplod nejakeho juvenilniho debila*, ktery umi jen kritizovat... ale na ty stranky jsem se podival.
Ano, ten grafik je opravdu ... !

*) super spojeni

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: i( )legalne - huh?

Autor: adam Muž

Založeno: 22.06.2005, 18:25

i can say YES!

tak přesně za tohle bych urážel ruce!

Odpovědět na příspěvek

Velký skok pro CDS, malý krůček v propagaci Apple u nás...

Autor: Jakub Formánek Muž

Založeno: 22.06.2005, 11:19
Odpovědí: 0

Jednoznačně musím říci, že z marketingového pohledu je volba Anety výborná, bohužel VŠE ostatní je již přinejmenším hodně diskutabilní.

Slogan -- to je největší katastrofa, propagovat "ilegální" hudbu... Kdo to vymyslel? Tohle je akorát k smíchu... Dokonce to je snad i žalovatelné... prostě nechápu, jak tohle někoho mohlo napadnout... Apple v USA založil reklamu na propagaci legálnosti a u nás to bude "i legálnost"... ufff

Vizuály -- pominu-li tradiční zmatek v propagaci produktů -- připadá mi, že v CDS ani nevědí co vlastně chtějí propagovat (viz minulá kampaň na "jarní Mac" -- což měl být iPod), tak i samotné fotografie mi připadají trošínku mimo -- myslím, že lepší by bylo jednobarevné pozadí (bílé, nebo v nějaké "in" ;-)) barvě -- více by to zaujalo--strhlo pozornost, chtělo by to více života. Trošku diskutabilní je i to světlo... Otázka je, kde a jak budou vizuály presentovány. Každopádně mohlo to být i horší -- tohle je někde v běžném průměru...

iPod bez hudby za přípatek -- uff, trochu škoda -- když už 500 Kč, tak tam mohlo být jako dárek CD -- jistě by to šlo spojit... takhle to působní jako přinejmenším "nedomyšlené"...

Uvi
díme, jaký to bude mít celkový efekt...

Byl bych opravdu moc rád, kdyby to konečně byla kampaň, která by "neměla chybu" -- tohle byla asi ta největší příležitost -- nuž škoda...

PS: jinak iPod je hezký, stříbrná verze je dobrý výběr, Aneta má pěkný podpis -- tady fakt žádný problém nevidím... naopak...
...i když osobně bych preferoval "Speciální edice" (SE)...

Odpovědět na příspěvek

RE: Velký skok pro CDS, malý krůček v propagaci Apple u nás...

Autor: KamilT Muž

Založeno: 22.06.2005, 13:47

No to ja Ti povim, proc - protoze za tim stoji PR agentura aristonpr v cele se samotnym slavnym Vavrou .. z toho sloganu i vseho dalsiho to jen cisi (precti si na jejich strankach, jak jsou super a skveli). Slogan je DEBILNI, musel bych se hodne namahat, abych vymyslel vetsi blbost. Je mi lito, nemam ve zvyku navazet se do CDS, ale toto je skutecne tristni - typicky zvratek nejakeho TAKY-KREATIVCE

Odpovědět na příspěvek

Boze muj

Autor: Pes Karter Muž

Založeno: 22.06.2005, 12:10
Odpovědí: 0

Mac na Intelu, Aneta Langerova na iPodu a Apple Store v Homeless City, Pane Boze, ceho jsem se to dozil !

... to je snad zly sen.

Odpovědět na příspěvek

iPod? na co proboha?

Autor: Fik Muž

Založeno: 22.06.2005, 13:47
Odpovědí: 0

Mam kombinaci PDA iPaq 4700 a Koss Porta Pro a zvuk je s ipodem srovnatelny a krome poslechu hudby a prohlizeni fotek muzu delat spoustu dalsich veci...

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod? na co proboha?

Autor: j.t.d Muž

Založeno: 22.06.2005, 18:12

...a Widle CE, pardon, Mobile, a prima zvukove a graficke efekty po zapnuti a resetu, aby si to uzivatel, kdyz uz musi tak casto resetovat, mohl vychutnat... Pokud uz na to instaluje clovek Linux, tak boot stejne musi spoustet jako aplikaci ve Widlich CE... pardon, Mobile... takze se jim nevyhne...
Navic ma Pocket PC vymakane ovladani... stylusem pres displej, protoze nepotrebujeme klavesnici, a pod displejem nejaka tlacitka, protoze necim se to ovladat prece musi... iPodovske kolecko je preci tak hrozna sracka, ze? ;o)
A navic ta uzasna kapacita... 60 GB pro kapesni PeC zadny problem...
proste, najdou se obcas duvody, proc si poridit jednoucelovy prehravac a proc se vyhybat spatnemu softwaru.
Stejne, jako existuji duvody k tomu, vyuzit k poslouchani hudby kapesni PeC, kdyz uz ji jeden stejne nosi s sebou v kapse... :o)

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod? na co proboha?

Autor: napo Muž

Založeno: 23.06.2005, 10:55

tak naschval - muzes s tim jezdit na kole a poslouchat hudbu, nebo joggovat nebo jezdit na in-linech a pritom bezporblemove poslouchat hudbu a hlavne s tim, ze ti neprekazi, nebo si ho pripojit v aute misto changeru, nebo si ho propojit se svoji stereo soustavou doma... teda jestli neco z toho vubec mas.. asi mas dost omezeny videni, podivej se nejdriv co ti ten "proboha iPod" vlastne nabizi.... a pak se ozyvej...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: iPod? na co proboha?

Autor: Fik Muž

Založeno: 24.06.2005, 09:11

Jo jo, mam:-) mozna prave proto nemam ale iPod... do auta ho na Sonku nepripojim - proc bych to delal kdyz sama o sobe ma MP3, a do veze muzu pripojit klidne i toho iPaqa - proste mi prijde jako zbytecne zarizeni - bez urazky...ale to je muj pocit obecne o diskovych prehravacich.

Odpovědět na příspěvek

legalne i nelegalne

Autor: rve Muž

Založeno: 22.06.2005, 23:08
Odpovědí: 0

takze cds nam sloganem vlastne rika, ze muzeme poslouchat jak legalne, tak i nelegalne, coz jako teda nechapu, jestli si to z jejich pozice mohou dovolit, myslim, ze tento slogan brzo smete osa, nebo nekdo jiny. To je jak kdybych tvrdil: auto ridte i strizlivi... (trochu drsnejsi prirovnani, avsak ve stejnem slova smyslu)

Odpovědět na příspěvek

RE: legalne i nelegalne

Autor: PV Muž

Založeno: 23.06.2005, 08:47

ten slogan je opet ukazkou toho ze reklamu na apple v cr delaji amateri, tipuji to na reditele marketingu a jeho sekretarku. Normalni copywriter pri smyslech by tohle nevypustil.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: legalne i nelegalne

Autor: napo Muž

Založeno: 24.06.2005, 08:42

ty vis , kdo je autorem? To ti zavidim. Ja ne a rad bych toho autora(-ku) poznal. Delam v marketingu dost dlouho, ale tohle slovni spojeni patri mezi ty velmi zdarile. Delame pro veliky nadnarodni spolecnosti a tam se takove napady velmi draze prodavaji. Jenom by mne zajimalo, kolik za to CDS vysolila. Nasi kreativci by si za vzali docela balik.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: legalne i nelegalne

Autor: KamilT Muž

Založeno: 24.06.2005, 12:55

..a proc mne to vlastne ani neprekvapuje ... :(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: legalne i nelegalne

Autor: Jakub Muž

Založeno: 25.06.2005, 14:13

napo: Podle toho co píšeš, tak jsi asi onen zhrzený autor toho blábolu... takové kecy jsem už dlouho nikde neviděl, snad jako hodně ironický příspěvek by to bylo dobré, ale myslet to vážně může jen úplný ...

PS: a) nauč se psát česky, b) mysli (a to především) i na něco jiného než "balík peněz"...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: legalne i nelegalne

Autor: napo Muž

Založeno: 27.06.2005, 09:12

Mily Jakube, velmi se pletes. To ze pisu bez diakritiky neznamena, ze neumim psat cesky. Je smutne, kdyz si neumis v hlave srovnat vsechny souvislosti u produktu a jejich propagace. Z toho vyplyva jedinne, nikdy jsi nic profesionalne neprodaval a v reklame se bouhuzel vubec nevyznas.... a veliky baliky penez reklama fakt stoji, coz mozna netusis, ale jsem rad, ze jsem ti to mohl (asi jako prvni) rict. Pekny den...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: legalne i nelegalne

Autor: Jakub Formánek Muž

Založeno: 27.06.2005, 09:57

...ale o diakritiku mi vůbec nešlo... ale už se raději nezesměšňuj... opravdu jsi trochu mimo mističku... připadáš mi jako hňup, který se snaží chytře mluvit o věcech kterým moc nerozumí... uznávám, je to ztráta času, pokud si myslíš, že slogan je dobrý, je to tvůj názor (stejný má i tvůrce)... nám ostatní je jen líto, že Apple promarnil tak velkou šanci...

PS: než něco zase plácneš, přečti si reakce tady a na jiných serverech -- možná tě to překvapí, většinu těch diskutujících znám, a jsou to často lidé z branže -- a líbí se jim ten slogan? Myslím, že nikoliv. No, možná jsi ten jediný "kreativec", který je geniální a vydělává ty balíky peněz o kterých pořád tak rád mluvíš... hmm, pak je mi ale divné, že tě neznám a že tu vystupuješ jako anonymní mindrák...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: legalne i nelegalne

Autor: napo Muž

Založeno: 27.06.2005, 11:48

Vidim, ze jsi skutecne genialni. Ale promin, mimo jsi ty. Narozdil od tebe nepouzivam urazky, protoze to nemam zapotrebi. No a polemizovat o tom, kdo cemu nerozumi, je opravdu s Tebou ztrata casu. Apple podle mne sanci nepromarnil a myslim, ze se to velmi brzy ukaze.
Reakce na ostatnich serverech mne nezajimaji, mam svoji hlavu a zaplat pambuh nejsem stadni typ.... Necitim se jako anonymni mindrak, ale jsem rad ze nemusim pouzivat vulgarismy pro dodani vahy svym slovum.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: legalne i nelegalne

Autor: Jakub Formánek Muž

Založeno: 27.06.2005, 23:33

Přiznám se, že jinou reakci jsem ani nečekal, to by asi bylo i divné... Naopak, bylo by mi naprosto nepochopitelné, kdyby 100% lidí sdílelo stejný názor jako já... Kdo by poté dělal ty ohavné a nevkusné reklamy? Dobrých 90% reklam, které se na mne každý den od někud valí, mají stejně mizernou úroveň...

...jo a prozradím to malé tajemství, když někdo vyplázne balík peněz za reklamu NENÍ NAPROSTO ŽÁDNÁ ZÁRUKA, ŽE REKLAMA JE KVALITNÍ... ...respektive pro tebe bude spíše důležité, že POKUD TI NĚKDO DOBŘE ZAPLATÍ NÁPAD -- ROZHODNĚ TO NEMUSÍ BÝT NÁPAD DOBRÝ... tohle si prosím uvědom, až zase budeš něco uplácávat...

...a pamatuj si, dobrá reklama (nebo slogan) se většině lidí MUSÍ líbit a ostatní alespoň NESMÍ urážet nízkou úrovní, primitivní podbízivostí nebo prostě jen laciností... jinak může být sebegeniálnější, ale jako reklama je to nanic... a "ilegální" slogan se mi jednak nelíbí (dle reakce na sledovaných serverech stejně jako asi 97% lidí), ale navíc mě i uráží svoji laciností...

uff, zazvonil zvonec, hloupé reklamě je snad konec... :-))

PS: Jestli chceš něco ještě napsat, nejprve pošli url na své portfolio NEBO SE ALESPOŇ PODEPIŠ!

Odpovědět na příspěvek

RE: legalne i nelegalne

Autor: napo Muž

Založeno: 24.06.2005, 08:38

no nevim jestli jsi Cech nebo Tatar a jestli jsi sem spadnul minuly tyden z Marsu nebo tady zijes uz delsi dobu. Umis cist? Tak si to treba preslabikuj co je na ty fotce napsany...
Jestlize je dnes na netu u nas 80% nelegalni hudby tak tohle prave ten OPAK. Nevim kde jsi delal maturu, ale za tvoji logiku v pisemce by te asi vykopli od matury z cestiny behem nekolika minut. A OSA do toho nema co kecat, podivej se na jeji status a poslani :o))))

Odpovědět na příspěvek

Explanation

Autor: Anonym Muž

Založeno: 24.06.2005, 14:16
Odpovědí: 0

Sorry that this is in English, but my written czech is terrible.

Retail space in Prague is terribly, terribly expensive. Areas around Na Prikope (exclusive/downtown) are renting for cca 100-150Euros/m2. So a 100m2 shop would cost around 350 000,-Kc/month. At present margins of 10-13% an apple dealer would have to sell cca 4 000 000,-Kc/month just to cover rent (not to mention staff, marketing, equipment, phones, utilities). No dealer in the Czech Republic (maybe central europe) is presently doing anywhere near those volumes. Shopping centre locations are also expensive, and are absolutely full and reserved for many years in advance (vz. Novy Smichov/Carrefour)

Novy Smichov may have it's drawbacks, but it is fairly central, close to public transport, in a frequented shopping area and large and visible enough to be a useful marketing tool.
And, just for your information, the parties involved in opening the Apple Centre were looking for suitable space for over one year...
The phrase "As good as it gets." comes to mind.
Cheers,
Anonym

Odpovědět na příspěvek

Si skvelá.

Autor: misha,Humenne,Slovensko Muž

Založeno: 09.11.2005, 11:23
Odpovědí: 0

Ahoj Anetka,si super baba.Videla som ta v telke v relacii Doma s markizou.OBDIVUJEM TA!Nevsimaj si reci tych hlupakov co ta nemaju radi!ONI TI IBA ZAVIDIA!MAJ SA HVIEZDA!

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: