Aktuálně - Mac mini na návštěvě v Praze - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Zprávy o Applu

Aktuálně - Mac mini na návštěvě v Praze

25. ledna 2005, 00.00 | V salónku pražské restaurace Pelikán poblíž Václavského náměstí dnes dopoledne proběhla tisková konference českého zastoupení Apple - společnosti CDS. Důvodem bylo seznámení novinářů s produkty představenými na Macworld Expo 2005.

V salónku pražské restaurace Pelikán poblíž Václavského náměstí dnes dopoledne proběhla tisková konference českého zastoupení Apple - společnosti CDS. Důvodem bylo seznámení novinářů s produkty představenými na Macworld Expo 2005. Konkrétně se tedy jedná o iLife'05, iWork'05 a iPod shuffle a Mac mini. Jak Mac mini, tak iPod shuffle byl na místě dostupný a návštěvníci měli možnost si tyto produkty "osahat".

Mac mini by měl být u CDS dostupný v průběhu února za cenu 17 999,- Kč a 21 199,- Kč s DPH a zárukou na dva roky. Ceny jsou za Mac mini 1,25 GHz a 1,4 GHz. Mac mini se bude prodávat i s českou lokalizací a pracuje se i na "protlačení" mini do širší distribuce.


Krátké povídání o Macworldu od Petra Máry

iPod shuffle bude dostupný nejdříve koncem února a ceny jsou u CDS stanoveny na 3 399,- Kč a 5 099,- Kč za variantu s 512 MB a 1 GB kapacitou. Opět se jedná o cenu s DPH a dvouletou zárukou.


Petr Němeček upozorňuje na 250 miliónů prodaných skladeb přes iTunes Music Store


Krabice od Mac mini



Mac mini a shuffle iPod na pražské návštěvě

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Zprávy o Applu  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

:(

Autor: Pavel Muž

Založeno: 25.01.2005, 16:45
Odpovědí: 0

"...iPod shuffle bude dostupný nejdříve koncem února..." - predpokladam, ze na Slovensku to bude obdobne - cize treba pockat este cely mesiac :'(

ako to je s dostupnostou sw? iWork a iLife bude mozne zakupit kedy ?

Odpovědět na příspěvek

RE: :(

Autor: Ondřej Noak Muž

Založeno: 25.01.2005, 19:49

Hmm, a to jsem si chtěl koupit shuffle v polovině února na hory. Bomba.

Odpovědět na příspěvek

cena

Autor: lubos Muž

Založeno: 25.01.2005, 17:14
Odpovědí: 0

Muze mi prosim nekdo z CDS vysvetlit, jak se dostali k uvedenym cenam? Cetl jsem ze prodejni cena bude 499USD a 599USD a za hodne pesimisticke jsem pokladal nekoho srovnani USD=EURO (pro cesky trh), ale tady mi vychazi kurz skoro 36kc/USD. Proc je cena tak vysoka?

Odpovědět na příspěvek

RE: cena

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 25.01.2005, 17:22

Jsou různé možnosti:
1/ protože jsme v Čechách
2/protože největším problémem distribuce je u nás sám hlavní distributor
Nebo si taky můžeš odpovědět sám: Kdo má největší zájem, aby se Mac Mini, potažno Apple platforma pokud možno nikde nechytila? Byl by za bojkot této platformy ochoten něco zaplatit?
Napadá tě nějaké jiné vysvětlení? Vždyť Applu jde u minimacu o to, podlést cenu Win/PC. O co ale jde CDS je ve hvězdách. Podpora apple platformy to ale asi není.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: cena

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 25.01.2005, 17:33

Hmm, asi veris aj v paranormalne javy a v to ze nas sleduju mimozemstania...

CDS za dane ceny nemoze, prepocitaj si ceny v CR, SR, Francuzsku, Polsku a inde a uvidis, ze rozdiel je takmer nulovy.

Na vine je politika Apple a jej kurz dolar=euro. Tiez vyborne colne nariadenia EU o zahranicnom obchode...

Zastupenia s tym nic neurobia. Pokial do toho nevidis, zdrs sa komentara prosim, lebo si smiesny

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: cena

Autor: Pepa Muž

Založeno: 25.01.2005, 17:53

Sorry, ale na Apple mini se žádné clo nevztahuje neboť je to produkováno v EU.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: cena

Autor: Pavel Muž

Založeno: 25.01.2005, 17:58

tu by som uplne nesuhlasil, sice tu boli reci, ze Mac Mini sa vyraba v Cechach, ci je to pravda alebo nie neviem, ale dost znacna cas produkcie pochadza z Azie... na druhej strane aj keby to tu bolo, nic to neznamena, velka cast svetovej produkcie plasma tv samsung sa vyraba v samsung electronic slovakia a cela produkcia smeruje do koreje, odkial ide world distribution, cize to co si slovak vyrobi 'sam' a kupi si vedla v obchode preslo cez koreu

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: cena

Autor: Pepa Muž

Založeno: 26.01.2005, 00:40

Mini z Pardubic směřuje do centrálního skladu v Holandsku a odtud je přesunut do centrálního skladu pro východní Evropu (ano, to jsme i my) v Maďarsku. Takže ani jednou neopustí hranice EU.
Ta cena je opravdu způsobena buď neschopností CDS nebo jejich hamižností. porovnejte si cenu v okolních státech.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: cena

Autor: Martin Muž

Založeno: 26.01.2005, 17:23

Vzhledem k tomu, ze jsem jiz mel v ruce jeden z prvnich exemplaru, ta si nemyslim, ze by je delali v cechach nebot je na Mac mini uvedeno Made in China a to si tam nemuzou ani vyrobci davat jak chteji. Ma to jista stryktni pravidla.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: cena

Autor: Pavel Muž

Založeno: 25.01.2005, 17:55

bohuzial mas zas pravdu :|

Odpovědět na příspěvek

RE: cena

Autor: Petr Mara Muž

Založeno: 25.01.2005, 17:23

Nejsem z CDS :-) ale vychazi to 1USD = I EURO ... cena v USA je bez dane, zatimco u nas s dani.. tj 500 USD = 15.000,- Kc bez DPH.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: cena

Autor: kuk Muž

Založeno: 26.01.2005, 03:18

To jako myslíš tu daň třeba 7% na kerou se samozřejme vprdneš protože to koupíš po internetu z vedlejšího státu a máš to bez ní? PROBER SE!
A i kdyby si šel do krámu tak zapltíš 7% TAX a ne 19%!!!! To je argument

Odpovědět na příspěvek

RE: cena

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 25.01.2005, 17:32

Ac se mi koncova cena osobne take zda vyssi nez by Applu mini prospelo, nechapu prilis vase rozhorceni. Vsichni vime jaka je cenova politika Applu vuci EU trhu. Takze pokud vyjdeme z EU cen, pridame si k tomu to, ze nekdo nekde musi zaplatit druhy rok zaruky (Apple Computer Inc. to neni) a drobnost v podobe 19% DPH pro nas chudoucky stat, jsme tam kde musime byt ...

Proste zijeme v regionu, kde se za nektere zbozi plati vyrazne vice nez jinde a neni to jen otazka Applu ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: cena

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 25.01.2005, 20:43

Je snad každému jasné, že se nemohou porovnávat hrušky s jablky (teď nemyslím Apple), ale při porovnání cen je jistě správné srovnávat cenu bez DPH (jehož výši žádný distributor není sto ovlivnit). Ani tak to není v Čechách růžové - srovnej si navrženou cenu 15.152 bez DPH s cenou bez DPH například v Irsku - 429,-Eur/cca 13.300,-Kč. Mlžení o clech a podobné nesmysly tu neobstojí - nebo žeby snad Irsko vystoupilo z Unie?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: cena

Autor: Pavel Muž

Založeno: 25.01.2005, 21:47

Rakusko = 416 EUR bez DPH

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: cena

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 25.01.2005, 21:57

Souhlas, takže jak je vidět, v postoji Aplu US to asi nebude.... Neříkám že tou žábou na prameni musí být nutně české zastoupení, ale někde mezi tou zemí za velkou louží a námi to bude. To je snad už jasný. A taky si nemyslím, že by všude byli u kormidla tupci, co si nedokážou spočítat že na podstatně menším obratu se vydělá míň, i když v přepočtu na kus to může být víc. Vysoká marže je při nízkým obratu nanic - zejména když mini Mac je stavěný na filozofii prodat co největšímu počtu uživatelů a tak si připravit další odbyt. Pak se opravdu nezbývá než ptát qui bono - komu je to ku prospěchu. Platformě Apple určitě ne.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: cena

Autor: kuk Muž

Založeno: 26.01.2005, 03:22

ta naše ditribuce spadá pod Maďarskou a ta zase pod Vídeň - to je ale zábava

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: cena

Autor: ernesto Muž

Založeno: 27.01.2005, 09:10

C a K distribuce, no...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: cena

Autor: Pavel Muž

Založeno: 25.01.2005, 21:52

Polsko = 438 EUR bez DPH (podla akt. kurzu PL/EUR) = a snad prave Polsko ma k nam z uz spomenutych krajin asi najblizsie... (novy clen EU a pod.)

Odpovědět na příspěvek

RE: cena

Autor: Mino Muž

Založeno: 25.01.2005, 18:18

Cena je odrazom aj odrazom koknkurencie na trhu. Skuste si napriklad porovnat cenu Toyota Prius
USA 19.990 USD
EU 25.000 EUR

Komu to date za vinu ? Ditributorovi?

Na "vine" je socialisticka Europa, ktora smeruje k tomu samemu, co by bolo, keby v 1989 komunisti uvolnili podnikanie. Vid. dnes Cina. Akurat ze pomalsie ako zapadoeuropska cesta. Obavam sa ale ze to o par rokov krachne - myslim to smerovanie Europy.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: cena

Autor: claire Muž

Založeno: 25.01.2005, 18:33

- bingo -
Evropa, potazmo EU, si o volnem obchodu atp muze nechat jenom zdat.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: cena

Autor: Pavel Muž

Založeno: 25.01.2005, 18:45

je to tak, ale aspon si nam zlepsil nalasu s "kok-n-kurencami", nic v zlom, proste je to fun

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: cena

Autor: Jakub Muž

Založeno: 26.01.2005, 13:09

nevim jestli socialisticka je to spravne slovo, nebude to spis o tom, ze americke firmy se snazi v evrope vydelat vic penez, bigmac a levisky jsou tam taky podstatne levnejsi nez v evrope (a clem a danemi to rozhodne nebude)

Odpovědět na příspěvek

mac mini

Autor: Martin Muž

Založeno: 25.01.2005, 22:04
Odpovědí: 0

Cena :-( aspon 15.000,-vic ne.

Odpovědět na příspěvek

RE: mac mini

Autor: dph Muž

Založeno: 25.01.2005, 22:34

no jo, možný to teoreticky je (cena u nás bez daně, je prakticky stejná jako v celé EU a v průměru o 1500 Kč vyšší než v USA!), ale když je u nás nejvyšší daň z celé Evropy, tak to prostě nemůže ovlivnit nic a nikdo... jen příště volit někoho, kdo nebude jen neustále okrádat občany...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: mac mini

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 25.01.2005, 22:42

Cena bez DPH u nás není rozhodně stejná jako cena bez místní DPH v jiných státech EU. Viz při kurzu 1Euro=31Kč cena bez DPH! Irsko: 13.299Kč a Rakousko 12.896Kč.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: mac mini

Autor: MaCoffee Muž

Založeno: 25.01.2005, 22:52

kdo nebude jen neustále okrádat občany...


hm a kdo by to mel jako byt? - to by me opravdu zajimalo. Ale jinak nic ve zlem, proste recnicka otazka :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: mac mini

Autor: dph Muž

Založeno: 26.01.2005, 11:21

přiznám se, že to bych také moc rád věděl... socialisti to nebudou, nacionalisti také ne, a kdo by věřil komunistům -- jen blázen... no, nevypadá to moc nadějně... :-(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: mac mini

Autor: Viktor Muž

Založeno: 26.01.2005, 00:11

Anebo mozna nakupovat od nekoho, kdo neokrada obcany.

Odpovědět na příspěvek

Vyhody a nevyhody

Autor: Viktor Muž

Založeno: 26.01.2005, 00:18
Odpovědí: 0

Je pravda, ze v cechach je apple o neco drazsi. Ale zato ma horsi servis a musite na nej par tydnu cekat.

Odpovědět na příspěvek

RE: Vyhody a nevyhody

Autor: kaaja Muž

Založeno: 26.01.2005, 08:05

"Ale zato ma horsi servis a musite na nej par tydnu cekat."
A za to si kazdy rad priplati...

Odpovědět na příspěvek

RE: Vyhody a nevyhody

Autor: iRaq Muž

Založeno: 26.01.2005, 11:17

To by som velmi netvrdil staci si kuknut ceny IPod-u.

Odpovědět na příspěvek

Nejdrazsi CDS

Autor: MartinL Muž

Založeno: 26.01.2005, 01:04
Odpovědí: 0

V "drahem" Londyne stoji Mac mini ?339.00 (?288.51 ex VAT), tedy je vcetne dane a 1 rocni zarukou (za 2 roky zaruky muze CSSD a na EU) o cca o 3.000 Kc levnejsi. I na Slovensku je Mac mini podstatne levnejsi, rozsireni na 1 GB RAM vyjde jen na 7.319 s DPH. Vypada to, jakoby CDS kupovala stroje na Slovensku a ne od Apple...

Odpovědět na příspěvek

kecy v klecy velký voči

Autor: kuk Muž

Založeno: 26.01.2005, 03:26
Odpovědí: 0

pracuje se i na \\\"protlačení\\\" mini do širší distribuce.

Hehehe leda tak rajskej protlak, ten by protlačit šel :)))

Odpovědět na příspěvek

ach jo........

Autor: rarach Muž

Založeno: 26.01.2005, 09:09
Odpovědí: 0

Takze vezmete do ruky kalkulacku a pocitejte. Cena v US 499 , pri dnesnim kursucca 12000. Cena v Nemecku 489 EUR a v rakousku 499 EUR = 15100-resp.15400. To vse jsou ceny BEZ DPH . Cena u nas BEZ DPH 15125,- Kc. Pokud brecite, ze cena s dani je vysoka, neni to o CDS ale o tehle socialisticke zemicce, kde platite na veskerou elektroniku 19 % DPH.Takze nenadavejte na CDS ale nejlepe pred Strakovou akademii. A pokud se nekomu z vas chce , tak si zajedte do statu,zaplatte si letenku, kupte za 499 USD, propasujte a "usetrite".....Az se vam pak neco vysere, tak si udelejte jeste jeden vylet, protoze tady jinak zaplatite opravu natvrdo.I kdyz vlastne ta oprava vas mozna vyjde nastejno,jako dalsi letenka......a take dodam, ze CDS je soukroma spolecnost, ktera take musi z neceho zit, neni to zadna charita a verte, ze na pocitaci za 15000 toho zase az tolik nevydela, zejmena, kdyz komunita jablickaru je tady dost omezena......Kdyz tady ctu ty narky a nadavky na CDS, tak kroutim nevericne hlavou, jak jsou mnozi z vas -prominte mi ten vyraz - TUPI !!! Ale co, mozna si temi kecy chcete a nebo potrebujete neco sami sobe dokazat......

Odpovědět na příspěvek

RE: ach jo........

Autor: honza Muž

Založeno: 26.01.2005, 09:46

s tou reklamaci se prosimtebe pletes. aplle ma mezinarodni zaruku a tady se reklamuje u jedne firmy v modranech. zjisti si to.. k cds se s rozbitym powerbookem rozhodne nechodi;) jsou velice svizni a nic to nestoji. vyzkouseno. a nikoho nezajima jeslti si koupil predrazenou apple veec tady, nebo sis ji privezl z japonska.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: ach jo........

Autor: rarach Muž

Založeno: 26.01.2005, 10:17

Mezinarodni zaruka plati JEN PRO POWERBOOKY, nikoliv na vse ostatni. Ale opakuji, nekomu se usetrene 3000 za letenku do statu a ztracenou zaruku mozna vyplati.......

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: ach jo........

Autor: dph Muž

Založeno: 26.01.2005, 11:29

nevím jistě, ale pokud to koupíš ve státech EU, tak by ti i u nás měla platit roční záruka -- a když si DOKOUPÍŠ Apple care, tak až 3 roky? ale opakuji, nevím to jistě...

Odpovědět na příspěvek

RE: ach jo........

Autor: Pavel Muž

Založeno: 26.01.2005, 10:05

osobne proti CDS nemam absolutne nic a nikdy som nemal, budme radi ze tu vobec su...

ale skor by si sa mohol lepsie pozriet ty - kde si prisiel na to, ze cena v rakusku je 499 EUR bez DPH ???? cena je pri 1.25GHz modely 415,83 EUR bez DPH, v nemecku zas 421,55 EUR bez DPH

oproti ceskym cca. 15000 bez DPH za 1.25GHz model je to proste rozdiel

CDS musi tvorit zisk (aj ked skor predajcovia ako CDS), ale cca. 20% k tomu oproti rakusanom sa mi zda predsa len dost (nehovoriac, ze ak rakusky obchod to tiez nepredava bez zisku)

mi tu ale aj tak nic nevyriesime a mudrovanie kto za to moze a kto nie je aj tak k nicomu, nic to nezmeni na tom, ze ceny bez DPH su v ramci EU podstatne odlisne...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: ach jo........

Autor: rarach Muž

Založeno: 26.01.2005, 10:25

Citace z apple.de - sondern auch sein Preis: Der Mac mini ist schon ab nur €489 (D) / €499 (AT) erhältlich "....... Ale nebudeme se hadat. Proste si nemyslim, ze je macmini predrazeny, naopak, ta cena je velmi dobra a ja osobne , pokud bych jej kupoval(nemam to v umyslu, mam G5),tak si radeji priplatim ty 3 tisice proti cene v USA ,budu mit zaruku a servis tady, bez problemu a dohadu. Je usmevne, jak tady 3 tisicovky dovedou vzbudit vasne a vice ci mene vulgarni duchaplnosti na adresu CDS, ale stejne 3 tisicovky jste mnozi schopni utratit za jine blbosti..... Ale kazdy pocitame podle toho, co se nam zda vyhodne. Me osobne se cesta do statu pro usporu 3000 vyhodna nejevi......Ale nekdo treba rad cestuje..:-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: ach jo........

Autor: Pavel Muž

Založeno: 26.01.2005, 10:42

len pre Mac Mini tam urcite nikto nepojde :) to potom fakt rad cestuje, ale prave na applestore si pozri ceny - toto su ceny s DPH, pripadne si rozklikni Mac Mini a najdes tam pod cenou 499 EUR aj cenu bez DPH - proste ceny su tam uvadzane primarne s DPH - je to pre koncovych uzivatelov, tak su ceny s DPH :)

Odpovědět na příspěvek

Už je to jasný - může za to Otýlie Nováková z Prahy1 Na Poříčí 7

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 26.01.2005, 09:45
Odpovědí: 0

Tak jak je to s tou pokaňhanou cenovou politikou Applu pro Čechy je už jasné. CDS stím má společného pramálo - asi jako CDU/CSU či ČSSD+US+KDU/ČSL. Pravda je jinde a teď se ji dozvíte. Za pozornost stojí následující: 1/ cenovou politiku Apple v ČR řídí maďaři a Vídeň 2/ a to už je trochu složitější, musíme pátrat v minulosti. V první světové válce byl v Praze krátce se svou dělostřeleckou jednotkou na výcviku i mladý vojín Eremi Péciš. Ten se při návštěvě místní hospůdky U koule přilehlé kasárnám zamiloval (na první pohled a sedmí půlitr) do Otýlie Novákové, mladé servírky v téže hospodě. Známost se zdárně rozvíjela, až do okamžiku příchodu party českých infanteristů. Konec byl jasný - došlo k bitce mezi dělostřelci z uher a infanteristi a z lásky nebylo nic. Péciš byl druhý den ráno (značně promodralý) převelen na frontu a zapřísáhl věčnou odplatu všem Čechům. V duchu tohoto nepřátelství vedl po návratu z války i své početné potonstvo (12 dětí, 34 vnoučat). Jedním z potomků je i Ugele Péciš, ze zastoupení Applu v Maďarsku. Tomu bylo velkou posilou, když našel zpřízněnou duši i na Vídeňské straně - ortodoxního zastánce Rakousko-Uherské monarchie, Kiliána Von Tyroll, vedoucího výdejního skladu ve Vídni. A zde je počátek komplotu a spiknutí proti všem příznivcům Applu v Čechách.... Ba ba, tak to je ...

Odpovědět na příspěvek

RE: Už je to jasný - může za to Otýlie Nováková z Prahy1 Na Poříčí 7

Autor: Pavel Muž

Založeno: 26.01.2005, 09:56

:))))

Odpovědět na příspěvek

RE: Už je to jasný - může za to Otýlie Nováková z Prahy1 Na Poříčí 7

Autor: MoRi Muž

Založeno: 26.01.2005, 09:59

LOL

Odpovědět na příspěvek

RE: Už je to jasný - může za to Otýlie Nováková z Prahy1 Na Poříčí 7

Autor: jremen Muž

Založeno: 26.01.2005, 18:07

No, ze ste bratia cesi z rodu J. Haska, sa nezaprete

Odpovědět na příspěvek

zlevněné Mini komponenty v US a EU Storech

Autor: Davy Muž

Založeno: 26.01.2005, 11:48
Odpovědí: 0

v Apple Storech byly včera zlevněny některé komponenty - npř. v US: příplatek větší HD u1,25 modelu (50 misto 80 USD), AirPort v kombinaci s BT o 30 USD, pamět\\\' 1GB (325 místo 476 USD) změnila se si specifikace DVD vypalovačky na 8x zápis

změny se promítly i do EU Store

Odpovědět na příspěvek

RE: zlevněné Mini komponenty v US a EU Storech

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 27.01.2005, 15:51

Vsďte se, že u nás z toho nic moc nebude. A víte proč? No, dovedete si spočítat, kolik stojí taková lokalizace AirPortu nebo ramky. A to vše nese na svých bedrech české zastoupení...

Odpovědět na příspěvek

iWork & iLife ???

Autor: Pavel Muž

Založeno: 26.01.2005, 12:14
Odpovědí: 0

Nevie niekto, kedy zacne distribucia iWork a iLife aj u nas ??? Ostatne EU krajiny startuju 29.1.

Odpovědět na příspěvek

RE: iWork & iLife ???

Autor: honza Muž

Založeno: 26.01.2005, 21:57

iwork a ilife uz probehly na newsech a ti chytrejsi z nas je maji uz davno doma;))

Odpovědět na příspěvek

Pekna fotka

Autor: Adam Nohejl Muž

Založeno: 26.01.2005, 18:23
Odpovědí: 0

Moc se mi libi fotka pana Nemecka, musela to byt fuska vyfotit ho zrovna s takovou peknou grimasou;).

K cenam se vyjadrovat nebudu. Postup, kterym je nekteri pocitaji a srovnavaji, je mnohem zahadnejsi nez ceny samotne. A kdo umi pocitat, zvladne si je srovnat sam.

Odpovědět na příspěvek

škoda

Autor: Krtek Muž

Založeno: 26.01.2005, 21:38
Odpovědí: 0

byl jsem na 100% rozhodnutej že pokud to vyjde do 15 tisíc s DPH a 2ma rokama záruky že ho koupim. Bohužel... Nezajímá mně politika CDS či kdo to je nebo Apple samotnýho. Prostě za tu cenu je to furt moc drahý. Tý snaze protlačit to... bych se s odpuštěnim vysmál. Levnej comp (což prcek má bejt) se u nás kupuje včetně OS, monitoru a tiskárny a trochou legálního softu za max. 12-15 tisíc.
Holt budu zatim čekat dalších X let na PC s Linuxem. eMac má zas blbej monitor (prej jenom 1024*768 v rozumný frekvenci, to neumí 1280x1024 v 85 Hz jako běžnej monitor za 4000 s DPH ? )

Odpovědět na příspěvek

RE: škoda

Autor: Pavel Muž

Založeno: 26.01.2005, 21:54

v jednom mas pravdu, skutocne to mohlo byt lepsie :(

1024x768 89 Hz
1152x864 80 Hz (asi najpouzitelnejsie)
1280x
960 72 Hz (uz zacina byt citit, je to proste malo)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: škoda

Autor: Krtek Muž

Založeno: 26.01.2005, 22:00

Dík za info. Tak to je fakt bída. První dvě rozlišení pod 100 Hz nepoužívam už dávno, 1280x1024 běžně v 85 Hz (eMac to neumí ani s nižší frekvencí ? ) a když je to nutný občas tak si pustim 1600x1200/75 Hz ale to je fakt jenom nouzovka.

Odpovědět na příspěvek

NO

Autor: PAJA Muž

Založeno: 27.01.2005, 11:43
Odpovědí: 0

NO VE VELMI DAVNYCH DOBÁJ KTERÉ JEŠTĚ MNOZÍ Z VÁS NEPAMATUJI JSEM SI NECHAL DOVÉZT ZE STATU PERFORMU 630 A TO BYLA JEŠTĚ Z NĚJAKÉ PŘEDVÁDĚČKY. ŠLAPALA JAKO DIVÁ NĚKOLIK LET BEZ PBOBLÉMU TAKŽE TOMU DOVOZU BYCH SE NEBRÁNIL SAMOZŘEJMĚ ŽE KDYŽ NĚKDO ZDE PŘIDÁVÁ CENU LETENKY TAK JE HLUPÁK - NIKDO TAM PRO NĚJ NEPOLETÍ EXTRA - JSOU LIDÉ KTEŘÍ TAM CESTUJÍ NA DOVOLENOU ČI SLUŽEBNĚ.

Odpovědět na příspěvek

cena

Autor: Jirka Muž

Založeno: 27.01.2005, 15:35
Odpovědí: 0

Tak nevim - prijde mi divne, ze pokud se da mac mini koupit za cca. 415 euro (podle prispevku nize) a u nas 15000 Kc je tam rozdil nejakych 2,5 tisice Kc. To samotne je docela slusna marze - to jako kdybych to nakupoval v AT za jejich koncove ceny a tady prodaval za ceny CZ zastoupeni.
Docela by me zajimalo, jaka je dealerska nakupka CDS, resp. jestli je jina nez napr. pro AT zastoupeni. Je-li stejna - neda se to rict jinak, nez ze jsou to hovada nenazrana (mysleno CZ zastoupeni) a zcela nici i puvodni ideu macu mini - diky nizke cene se dostat mezi lidi.

Odpovědět na příspěvek

2.500 000 prodanych songu pres iTunes, ale ne v CZ!!!

Autor: http Muž

Založeno: 27.01.2005, 21:21
Odpovědí: 0

Je strasne krasne upozornovat na to ze se prodalo tolik skladeb a kdesi cosi, ale dokud to nepujde u nas v CZ tak je mi tato informace na dve veci s prominutim!!!

http

Odpovědět na příspěvek

co si kto deli

Autor: ejpi Muž

Založeno: 27.01.2005, 22:10
Odpovědí: 0

Mozno vas bude zaujimat ako sa rozdeluju peniaze za pocitac, ako ich uverejnil britsky MacFormat. Islo o imac G5 a suma 1048 libier sa delila takto:
-----------------
-------------
Display 22.5 percent
CPU and Logic Board 14.5 percent
Other parts and costs 7 percent
Graphics Card 5 percent
RAM 4.5 percent
HardDrive 3 percent
SuperDrive 2 percent
Apple margin 20 percent
Assembly and labour 10 percent
Dealer margin 8 percent
Distributor margin 3 percent
----------------
---------------
spolu 99,5 percenta (kam sa macformatu stratilo pol percenta neviem a ani neviem ci stanovene marze platia aj pre strednu Europu)

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: