S PowerBookem na cestách - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Tipy a Triky

S PowerBookem na cestách

16. srpna 2005, 00.00 | Snad každý, kdo si pořídí přenosný počítač, tak to dělá z důvodu, aby mohl pracovat kdekoliv a měl k dispozici svoje data kdykoliv. Ne jinak tomu bylo i v mém případě. Z důvodů všech svých činností, které dělám nebo se o to aspoň pokouším, a které by mě teoreticky měly živit, jsem nucen velmi často cestovat po České republice, převážně mezi okolím Prahy a Moravou.

Snad každý, kdo si pořídí přenosný počítač, tak to dělá z důvodu, aby mohl pracovat kdekoliv a měl k dispozici svoje data kdykoliv. Ne jinak tomu bylo i v mém případě. Z důvodů všech svých činností, které dělám nebo se o to aspoň pokouším, a které by mě teoreticky měly živit, jsem nucen velmi často cestovat po České republice, převážně mezi okolím Prahy a Moravou. Tento článek není zamýšlen jako vyčerpávající informace, ale spíš jako námět k diskuzi o tom, kde se na cestách může člověk dostat k elektrické energii pro svůj přenosný počítač a k připojení na internet.

Nemaje v současné době automobil, jsem nucen až na výjimky cestovat veřejnou dopravou, což má občas i některé výhody. Kromě ceny hlavně člověk v případě nutnosti nebo potřeby může pracovat. Problémem je po několika hodinách cesty zdroj elektrické energie a taktéž v mnoha případech i přístup na internet prostřednictvím GPRS, protože ne vždy a všude jsou operátoři mobilních sítí zcela posedlí pokrytím, jak se nám snaží vsugerovat ve svých televizních reklamách.

Zatímco při cestě autobusem po dálnici z Prahy do Brna mají prakticky celou cestu všichni operátoři signál (však stožárů s BTS bude brzy kolem dálnice snad více než sromů), o zdroj elektrické energie v autobuse nezavadíte. Autobus sice jede teoreticky dvě a půl hodiny, což baterie v PowerBooku, byla-li před cestou nabita, vydrží, ale znáte všichni situaci na dálnici D1, kdy se velmi často stává, že se plánovaná cesta může o několik hodin protáhnout. Další možností je jet vlakem, je to pohodlnější a i přes vyhlášenou nepřesnost Českých drah přece jenom na trase Praha - Brno mírně spolehlivější než cesta autobusem, cesta EuroCity trvá většinou něco přes dvě a půl hodiny. Navíc existuje právě na této trase několik vlakových spojů, které jsou vybaveny elektrickými zásuvkami. Na tomto místě bych chtěl poděkovat Mgr. Jiřímu Krtičkovi, PhD. z Masarykovy Univerzity v Brně, že si dal tu práci se sestavením seznamu vlaků, vybavených elektrickými zásuvkami včetně toho, v jakých vagónech a odděleních se nacházejí. Odkaz na seznam "zásuvkových" vlaků naleznete zde kliknutím na položku zásuvky. Seznam nemusí být nutně kompletní, pokud někdo ze čtenářů ví o dalších vlacích, ve kterých je zdroj elektrické energie pro cestující, nechť to napíše do diskuze.

Další kapitolou při cestování vlakem je přístup na internet. V úvahu pravděpodobně připadá asi jen GPRS, i když já osobně ho považuji s ohledem na datový tok jako nouzovou záležitost. Nemám bohužel zmapovány všechny tři operátory, z kompromisních důvodů jsem už léta zákazníkem T-Mobile, takže veškeré poznatky, které mám, se týkají tohoto operátora. Zkušenosti uživatelů s jinými operátory lze samozřejmě zveřejnit v diskuzi. Na trase Praha - Brno přes Českou Třebovou je slušný signál přibližně po Kolín, pak už začínají výpadky a v podstatě je stabilní signál jen v blízkosti větších měst (Pardubice, Choceň, Ústí na Orlicí, Česká Třebová). Nejkatastrofálnější je to mezi Českou Třebovou a Brnem, což ale s ohledem na terén je pochopitelné. O mnoho lepší to není ani při cestě přes Havlíčkův Brod a Žďár nad Sázavou, která navíc je o pár kilometrů delší a hlavně pomalejší. Cestu dál z České Třebové na sever Moravy nemám z mapovánu přesně, na trase Česká Třebová - Zábřeh na Moravě je signál se značnými a dlouhými výpadky a bude to ještě horší po dokončení dlouhých tunelů, které se tam momentálně budují z důvodu narovnání tratě, aby po ní mohly do Ostravy jezdit Pendolina vysokou rychlostí. Trasy Zábřeh na Moravě - Olomouc a Olomouc - Brno jsou díky rovinám bez větších problémů. Trasu z Olomouce na Ostravu nemám vyzkoušenou vůbec, tam už jsem nejel pěkných pár let.
V případě připojení na internet prostřednictvím GPRS se kvalita signálu i u stejných operátorů může lišit i podle typu telefonu, já už více než rok používám Sony Ericsson T-610, jelikož tato řada mobilních telefonů se mi v době nákupu jevila k Macům jako ideální.

Další možností připojení na internet jsou některá obchodní místa pokrytá signálem dle normy 802.11b/g, například čerpací stanice Shell (nevím, zda všechny) a bufety KFC (nevím, zda všechny), dále pak některé hotely ve větších městech, například hotel Olšanka na Praze 3 (alespoň loni tomu tak bylo v některých jeho prostorách). I zde by se hodilo v diskuzi rozšířit informace o zkušenosti dalších uživatelů, protože každý z nás cestuje jinam a jeho zkušenosti se mohou v případě potřeby hodit jiným uživatelům.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Tipy a Triky  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Jak je videt...

Autor: Fanda Muž

Založeno: 16.08.2005, 00:27
Odpovědí: 0

je okurkova sezona :-).

Odpovědět na příspěvek

RE: Jak je videt...

Autor: Marek Muž

Založeno: 16.08.2005, 00:34

Joo - ale prijde mi to jako uzitecne a nalezite letne odlehcene tema - tedy proc ne 8-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Jak je videt...

Autor: damadama Muž

Založeno: 16.08.2005, 09:22

Souhlas, i takových informací je třeba. Mě třeba pomohly. Také cestuji často z Brna do Prahy, teď si aspoň mám podle čeho rozhodovat, čím pojedu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Jak je videt...

Autor: psisko Muž

Založeno: 16.08.2005, 11:30

Tááky souhlas.Navíc se ukázalo že ten článek je dobrý i jinak.Donutil pár lidí k diskuzi či né?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Jak je videt...

Autor: micker Muž

Založeno: 16.08.2005, 23:00

no pro me porad lepsi nez navod jak programovat .-)
sice jezdim autem, ale aspon muzu kdyztak nekomu poradit.
m

Odpovědět na příspěvek

Pritom by bylo o cem psat...

Autor: Ruda Muž

Založeno: 16.08.2005, 02:52
Odpovědí: 0

...trochu si zaspekulovat kolem novych PowerBooku (mozna s PPC7448), kolem spoluprace Apple a Google (iTunes), trochu rozebrat hacknuty OSx86...

Odpovědět na příspěvek

RE: Pritom by bylo o cem psat...

Autor: Jakub Muž

Založeno: 16.08.2005, 10:09

...jen proboha ne žádné spekulace ... není nic nudnějšího a zbytečnějšího...

Odpovědět na příspěvek

...a nebo take

Autor: Ruda Muž

Založeno: 16.08.2005, 03:02
Odpovědí: 0

o prave vydanem Security Update005-007, nebo o zahadnem hromadnem (jako by nacasovanem) odumirani ovladacich chipu v bateriich TiBooku, o zahadnem GraphicUpdate pro nove PB 1.67 GHz, o novem Toast 7 nebo o nedostupnost iPodu mini 4 GB ve skladech Apple (a moznem nastupci iPod mini s 8 GB HD od Hitachi).......atd...atd.
....

Odpovědět na příspěvek

RE: ...a nebo take

Autor: Marek Muž

Založeno: 16.08.2005, 08:06

odumirani chipu v TiBooku - mam se na neco pripravit ?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: ...a nebo take

Autor: Ruda Muž

Založeno: 16.08.2005, 21:32

Posledni dobou se mnozi pripady odumirani baterii (uz i v Cechach viz. sekce Bazar). Pri provozu na baterii ukazuje indikator stavu baterie treba 30 nebo 40 % a z niceho nic - behem sekundy klesne indikator na 0 % a PB se uspi.
Po pripojeni zdroje se baterie zance normalne dobijet na 100 % ...... a za nekolik dnu se z niceho nic vrati na 0 % a uz tak zustane.
PowerBook nedokaze baterii dobit - protoze ta nekomunikuje s PowerManagerem na logicboardu pocitace.

Pokud se na takovou baterii podivate pomoci nejake prisl. utility, zjistite, ze clanky jsou v poradku, jen do nich neleze nabijeci proud.

viz. prislusne prispevky ve forech na Apple.com, Macfixit atd.
Tento jev se zacal objevovat ve vetsim mnozstvi zacatkem cervna 2005 a pokracuje.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: ...a nebo take

Autor: Marek Muž

Založeno: 17.08.2005, 16:05

Takze je treba vymenit - baterku ? TO je 150USD - takze zadny drama 8-)

Odpovědět na příspěvek

neeeeee

Autor: r Muž

Založeno: 16.08.2005, 06:49
Odpovědí: 0

mujmac.cz zacina vypadat jako blog nejake sedmnactky, kde publikuje slataniny: jak jsem o to prisla :(

Odpovědět na příspěvek

RE: neeeeee

Autor: :) Muž

Založeno: 16.08.2005, 07:28

No .. ale takova dobre stavena sedmnactka taky nemusi byt spatna ... mozna bych i odlozil PB :)

Odpovědět na příspěvek

Letní ano, ale odfláknuto - pod úroveň MujM.

Autor: Jakub Krč Muž

Založeno: 16.08.2005, 07:25
Odpovědí: 0

Jasně, je to letní téma, proč ne. Ale když už je tak dílčí, jako je cestování s noťasem a problémy se zdrojem energie, proč autor tvrdí, že v autě, stojíte-li v zácpě, jste odkázáni jen na baterii? Do "cigareťáku" se za pár stovek prodávají adaptéry, které vám z něj udělají přípojku třeba k "živení" Powerbooku. Takže buď letně, ale ne odfláknutě, anebo raději opravdu k něčemu aktuálnímu - viz jiné příspěvky v diskusi.

Odpovědět na příspěvek

RE: Letní ano, ale odfláknuto - pod úroveň MujM.

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 16.08.2005, 08:18

Za pár stovek? Adaptér k PowerBooku do auta je tak asi kolem 2000. Jinak o zácpách jsem psal o autobuse, nikoliv o autě.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Letní ano, ale odfláknuto - pod úroveň MujM.

Autor: Marek Muž

Založeno: 16.08.2005, 12:52

Nastesti uz se muzete u noveho auta rozhodnout zdali chcete mit 12V zasuvky a tim padem se musite starat o koupi dalsiho adapteru nebo 230V. Konecne to nekoho napadlo.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Letní ano, ale odfláknuto - pod úroveň MujM.

Autor: TN Muž

Založeno: 17.08.2005, 15:59

Za pár stovek taky nevím, ale konkrétně za jedenáct jsem minulý rok koupil měnič, který mi z 12V v zapalovači dává 22OV, kterými živým kameru, mobil, nebo notebook na cestách. Vyjde to trochu levnějš, než na všechny přístroje kupovat 12V adaptéry...

Odpovědět na příspěvek

prispevek k hovnu

Autor: sundevil Muž

Založeno: 16.08.2005, 07:39
Odpovědí: 0

to co v tom prispevku je, je uplne o nicem..nema to ano hlavu ani patu

Odpovědět na příspěvek

RE: prispevek k hovnu

Autor: barvy Muž

Založeno: 16.08.2005, 10:16

me zasuvky ve vlacich mezi Prahou a Brnem naopak docela vzrusuji;
ten odkaz na jejich seznam u pana Krticky mi staci, abych clanek povazoval (pro sebe) za prospesny,
(zacal jsem prave jezdit vlakem)
- chcete autory MujMacu motivovat nebo jen znechutit? z nadavani na MujMac se stava docela klise..

Odpovědět na příspěvek

pan sula

Autor: Vit Hrdlicka Muž

Založeno: 16.08.2005, 08:49
Odpovědí: 0

vazena redakce, neslo by prosim omezit clanky vyse zmineneho autora? po neuveritelne besobsaznem plkani o budoucnosti it vysel dalsi skvost - proboha proc? nebo se ceka na treti perlu a pak ukoncite spolupraci? tak tedy do toho, moc se tesim...

Odpovědět na příspěvek

RE: pan sula

Autor: damadama Muž

Založeno: 16.08.2005, 09:17

Vážený pane, mě se články zmíněného autora líbí, vedou k zamyšlení, já třeba nečtu články o programování, protože se tím nezabývá, a také to nepovažuji za důvod, abych o autorovi napsal, že jeho články jsou zbytečné. Článek o IT byl určitě přínosný pro uživatele, kteří nejsou odborníci, a je koncipován tak, že něco dá i uživateli, který nepracuje s Applem. Myslím si, že podobné obecněji koncipované články tento server potřeboval, může tak rozšířit okruh čtenářů. Zarytým applistům se to možná nemusí líbit.

Odpovědět na příspěvek

RE: pan sula

Autor: Jakub Muž

Založeno: 16.08.2005, 10:15

Kolego, tak se pochlapte, napište něco, dostanete za to i relativně slušný honorář -- a uvidíme jak dopadnete vy! Tlachat umí každý... Já netvrdím, že mě článek nějak nadchl, ale jsa sám autorem několika článku, tak vím, jak nesmírně komplikovaná práce to je -- i když výsledek pak vypadá třeba trochu jinak, než autor zamýšlel... každopádně pokud se v článku jen nespekuluje a nelže, tak nevidím důvod proč jej hned odsuzovat na základně nějakého subjektivního pocitů vůči konkrétnímu autorovi... to byste koukal jako bláboly píší "renomovaní" autoři třeba v Chipu...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: pan sula

Autor: JJ Muž

Založeno: 17.08.2005, 00:02

No nevím, jsem asi jediný, komu se podařilo na MujMac napsat článek, který vygeneroval dost trafficu na zahlcení všech serverů Grafiky Publishing, ale žádného relativně slušného honoráře jsem si tedy nevšiml ;-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: pan sula

Autor: Jakub Muž

Založeno: 17.08.2005, 11:01

no, pro člověka, který v přepočtu bere stovky tisíc měsíčně to asi opravdu k povšimnutí není... ovšem co jsi čekal? :-)) navíc srovnáváš nesrovnatelné...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: pan sula

Autor: JJ Muž

Založeno: 17.08.2005, 14:23

Ono to s těmi stovkami tisíc zase tak žhavé není, nesmíš věřit všem pomluvám ;-)

Jednak jsem za ten článek dodnes neviděl honorář žádný a druhak Grafika neplatí nijak výrazně lépe, než jiné servery, nebo dokonce časopisy - spíš bych řekl, že platí o něco hůř.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: pan sula

Autor: Jakub Muž

Založeno: 17.08.2005, 16:07

:-) no jo, ale to se pak někde stala chyba... pravdou je, že jsem je tuhle také musel "požádat", protože nějak zapomněli... ;-) Pravou také je, že časopisy platí více, mnohem více, ale stále si myslím, že ti kdož tu nejvíce kritizují kvalitu autorů nejsou schopni často sami napsat ani souvislou větu k tématu...

Odpovědět na příspěvek

díky

Autor: damadama Muž

Založeno: 16.08.2005, 09:03
Odpovědí: 0

Ten seznam vlaků je docela užitečná věc.

Odpovědět na příspěvek

názor

Autor: adam Muž

Založeno: 16.08.2005, 11:34
Odpovědí: 0

zdravím! nechci se připojovat k některým trapným výlevům o kvalitě článků pana Šuly, ale nemohu nevyjádřit jisté zklamání nad obsahem právě tohoto článku. bohužel mám pocit, že kromě zmiňovaného odkazu na zásuvky ve vlacích, se čtenář již ničeho konstruktivního v článku nedopídí... opravdu bych ocenil malinko "fundovanější" příspěvky. toto působí opravdu pouze jako letní (okurková) slátanina. děkuji.

Odpovědět na příspěvek

trochu jalovej clanek, ALE

Autor: Adam Švejda Muž

Založeno: 16.08.2005, 12:12
Odpovědí: 0

Článek je trochu jalovej, ale na druhou stranu můžeme být rádi, že se to na Mujmac aspoň trochu hejbe. Neútočí tu na nás milion reklamních bannerů a přeci je to free web. Možná pan Šula mohl přidat starší informace z archivu Mujmacu o nastaveni notebooku s telefonem (u T610 je nekolik zrad) a treba celej článek doplnit o free wi-fi siť v ČR. Treba by objevil nejaky roztomily rybnik - pokryty wi-fi.
No a naši anonymní přispěvatelé by si mohly zopakovat pravopis a zkusit napsat něco hodnotného!

Odpovědět na příspěvek

RE: trochu jalovej clanek, ALE

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 16.08.2005, 12:38

Pokud si vzpomínám, jediná trochu zrada byla v modemovém skriptu, pro BT používám skript pro IR, byl ale třeba upravit - změnit ANS. Pokud by zrovna tento dnes již starý telefon někoho zajímal, můžu to zkusit najít.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: trochu jalovej clanek, ALE

Autor: jakub.s Muž

Založeno: 18.08.2005, 14:22

vite co, zas takovej des to nebyl... budte v klidu
ale vazne, mozna jste mohl do odkazu pod clankem prihodit prave neco o skriptech, nebo se o nich zminit.
ja vim, ze je to stary tema, bylo tu nekolikrat, ale sam si pamatuju, kdyz jsem si v zime poridil svyho prvniho maca (i notebooka) a snazil se jako bfu pripojit pres gprs, tak jsem vubec netusil, ze neco jako script potrebuju. jen jsem chtel proste nekde neco vyplnit a spustit...
na oskarlince mi samozrejme neporadili (jaky win mate na macu) a jediny co mi na otazku jak se pres mobil pripojit na internet, mi oznamili "je to na internetu"...
no a nakonec jsem mel jen jalovy dotazy v diskuzi:-) ale uz jsem pripojenej

Odpovědět na příspěvek

RE: trochu jalovej clanek, ALE

Autor: pz Muž

Založeno: 17.08.2005, 13:29

"přispěvatelé mohly" - no, ten pravopis by si mohlo asi zopakovat vic lidí, že?

Odpovědět na příspěvek

Something new

Autor: Chris Muž

Založeno: 16.08.2005, 12:37
Odpovědí: 0

Ked idem na akukolvek apple stranku, tak ocakavam, ze sa dozviem nieco nove. Info o Security update, update grafiky v PB ci dalsie flash info su vsade a nevidim potrebu, preco by sa o tom mal MujMac opat rozpisovat. Sudiac podla niektorych pisatelov, aj tak to uz vsetci vedia.

Autor ponukol svoje osobne skusenosti, rovnako ako autor testu MightyMouse ponukol svoje. A o tom to je, o sluzbe citatelovi, ktory sa rozhoduje medzi kupim a nekupim, vyskusam a nevyskusam.

Komentovan
ie rumors a updates je mlatenim prazdnej slamy. Rovnako ako spekulacie, ci sa bude scroll point na Mighty Mouse spinit alebo nie.

Odpovědět na příspěvek

realita

Autor: rve Muž

Založeno: 16.08.2005, 12:53
Odpovědí: 0

občas je třeba se zabývat realitou a ne tím, co, kdy, kde a proč apple plánuje a kterej Lojza to vynesl z fabriky a říkat si, jo, to si koupím, až budu velkej! Na to jsou asi servry thinksecret a jemu podobné, tam mi to stačí a opakovat tyto řeci se mi jeví zcela zbytečné na tomto serveru.
Včera jsem měl právě cestu z Olomouce do Prahy a celkem mě udivuje, že za příplatek za IC (do dneška nevím, za co vlastně, je, když vagóny a doba jízdy jsou shodné s rychlíkem) není v kupéčku jediná zásuvka (2. třída), jen sem našel jednu na chodbičce a tahat kabel z chodby do kupéčka je o hubu.

Odpovědět na příspěvek

Zajimave, ale clanek?

Autor: Adam Nohejl Muž

Založeno: 16.08.2005, 17:09
Odpovědí: 0

Informace o zasuvkach je zajimava a urcite si zaslouzi publikovani, nema ale cenu psat o tom clanek. At uz je formalne dobre napsany nebo ne, chybi obsah.

Takze zdravim verne ctenare Romana Suly, asi se tu ve foru pod jeho clanky setkavame naposledy;).

Odpovědět na příspěvek

S powerbookem na cestach

Autor: RCY Muž

Založeno: 16.08.2005, 17:39
Odpovědí: 0

Sikovny clanek pro ty, kdo cestuji vlakem.
Na trase Praha Brno je to jeste rychlik Jaroslav Hasek Praha-Budapest. Jen v prvni tride.
Jinak ve vetsine vagonu eurocity je zasuvka u hasicicho pristroje :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: S powerbookem na cestach

Autor: Jakub Muž

Založeno: 16.08.2005, 23:52

Hašek je Expres, pro mě je však hlavní, že má vždy minimálně dva velkoprostorové vozy s velkými stolečky -- zásuvka mě až tak nezajímá, páč do Svitav to jsou jen dvě hodiny... ;-)

Odpovědět na příspěvek

???

Autor: claire Muž

Založeno: 17.08.2005, 21:38
Odpovědí: 0

Proc mam pocit, ze posledni opravdu slusny laptop od Apple byl G3 pismo resp iBook? Snad s Intelem naberou opet vitr do plachet.

Odpovědět na příspěvek

RE: ???

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 18.08.2005, 18:09

Já mám PB G4 1,5 GHz a jsem s ním naprosto spokojen.

Odpovědět na příspěvek

TO SOU STAROSTI

Autor: pier Muž

Založeno: 24.08.2005, 23:25
Odpovědí: 0

Ty vole ty ses kokot takovou blbost jsem uz dlouho necet o tech autobusek a vlacich - este bys tam mel napsat kde se kupujou listky a na kterym peronu maj parky - to by me zajimalo cim se zivis a co po ceste delas ty socko s power bukem. Tyhle vjeci vi snad kazdy dite a rozhodne by se takovejdlema kravinama nemelo plejtvat na servu kde se clovek chce neco dozvedet
pier

Odpovědět na příspěvek

RE: TO SOU STAROSTI

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 25.08.2005, 00:16

Kdybych jezdil všude autem, tak ze mě socka brzy bude a neměl bych PowerBook, ale nějaký Acer s Linuxem. Nejenže bych projezdil třikrát tolik, ale taky bych s rukama na volantu nic neudělal.
Jinak si myslím, že co hlavně na tento server nepatří, jsou vulgarity.

Odpovědět na příspěvek

RE: TO SOU STAROSTI

Autor: damadama Muž

Založeno: 25.08.2005, 13:21

Nevím proč by někdo, kdo jezdí vlakem, měl být socka. A aspoň sis mohl odpustit ta neslušná slova. Mimochodem, kdo jezdí autem, tak velmi výrazně ve formě spotřební daně z PHM sponzoruje stát, zatímco kdo jezdí dotovaným vlakem, tak si vezme zpět alespoň část toho, oč ho stát obral.

Odpovědět na příspěvek

CESTOVANI LETADLEM

Autor: letec Muž

Založeno: 25.08.2005, 17:03
Odpovědí: 0

Jak to mas spouzivanim power booka v letadle makas taky pri cestach letadlem a jaky s tim mas skusenosti - viz puvodni reklamy na booka jak kluk poceste vypaluje cedecka z kamery

Odpovědět na příspěvek

RE: CESTOVANI LETADLEM

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 28.08.2005, 22:34

Letadlem necestuji, v rámci ČR to nemá moc význam. Takže nevím, ale mám pocit, jestli náhodou v souvislosti s bojem proti terorismu nejsou tyto aktivity v letadlech zakázány.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Odpověď na příspěvek:

Ono to s těmi stovkami tisíc zase tak žhavé není, nesmíš věřit všem pomluvám ;-)

Jednak jsem za ten článek dodnes neviděl honorář žádný a druhak Grafika neplatí nijak výrazně lépe, než jiné servery, nebo dokonce časopisy - spíš bych řekl, že platí o něco hůř.


Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: