Těšili jste se na Motorola ROKR? Berte radši iPod nano.. a to všema deseti! - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Periferie

Těšili jste se na Motorola ROKR? Berte radši iPod nano.. a to všema deseti!

8. září 2005, 00.00 | Včera, 7. září, se konala v 10 hodin lokálního času tisková konference, nebo chcete-li speciální událost, jejíž průběh měl pevně v rukou Steve Jobs, současný CEO a zakladatel společnosti Apple. A tato akce se nemohla konat nikde jinde než v Moscone West Convention Center v San Franciscu.

Včera, 7. září, se konala v 10 hodin lokálního času tisková konference, nebo chcete-li speciální událost, jejíž průběh měl pevně v rukou Steve Jobs, současný CEO a zakladatel společnosti Apple. A tato akce se nemohla konat nikde jinde než v Moscone West Convention Center v San Franciscu.

Steve Jobs hned v úvodu představil svého dobrého přítele Yo Yo Ma - muzikanta, jenž šestnáctkrát získal cenu Grammy a nedlouho poté se řeč stočila na iTunes Music Store. Tento obchod již opustilo na celém světě přes jeden a půl miliardy písniček v podobě jedniček a nul, které putovaly internetem přímo do jukeboxu iTunes. iTunes Music Store má v současnosti podíl na trhu 82% v USA a 80% v UK. Obchod obsahuje i sekci Audiobook (předčítané knihy), která v současnosti nabízí i kompletní set knížek vyprávějící o Harry Potterovi. Apple nabízí i gravírování pro iPod se štítem Hogwartu (z Harryho Pottera).

Události se zúčastnila i Madonna, i když v San Franciscu nebyla - návštěvníci ji měli možnost vidět pomocí iChat AV, zatímco zpěvačka byla v Londýně. Uvedla, že ačkoliv nikdy nevěřila digitální muzice a sama se od současného trendu on-line hudby snažila držet co nejdále, nakonec podlehla, neboť si nemohla své písně koupit na internetu a všech jejích patnáct alb je od včerejšího dne dostupných na iTunes Music Store.

iTunes 5

První uvedenou novinkou je nová verze iTunes 5.0. Přepracování se dočkal nejen vzhled, který získal více futuristický nádech, ale i funkce a ovládání. Konečně iTunes nabízí vnořené složky, se kterými přišlo iPhoto 5.0, novou funkci Smart Shuffle (uživatel má více možností, jak si náhodné přehrávání přizpůsobit), rodičovskou kontrolu a pro Windows uživatele i synchronizaci kontaktů a kalendářů s Outlookem a Outlookem Expres (a s iPodem). Změny se dočkalo i vyhledávání, které nabízí podobnou funkčnost jako Mail v OS X - uživatel si může zvolit, podle jakého kritéria chce klíčové slovo hledat (jméno autora, alba, písně nebo třeba ve videích, podcastech a podobně). Nové iTunes si můžete stáhnout okamžitě a to jak pro Mac, tak pro Windows.

Motorola ROKR E1

O ROKRu, neboli telefonu s logem Motoroly a integrovanými iTunes, se spekulovalo již před necelým rokem a nyní došlo k oficiálnímu představení. Jedná se o mobilní telefon, který ctí jak vzhled, tak ovládání společnosti Motorola. Nabízet jej bude operátor Cingular za cenu 250 USD v případě dvouleté smlouvy (cena za samotný přístroj není známa). Steve Jobs tento telefon uvedl jako "iPod shuffle" ve vašem telefonu. Pomocí USB kabelu (nikoliv Bluetooth) lze ROKR připojit k počítači (Mac a PC) a díky iTunes nahrát písničky stejným způsobem jako do iPodu. Dle interní paměti (TransFlash karta) lze do telefonu nahrát až 100 písniček (varianta s 512 MB). ROKR se bude dodávat s různými variantami pamětí (nejméně 128 = 25 písniček) a bude jej možné používat i jako USB klíčenku, tedy v 'target disk modu'. Nebude chybět ani nahrávání obrázků alb a jejich prohlížení na barevném displeji.

V okamžiku příchozího hovoru dojde k zastavení hudby a přepnutí do "telefonního" režimu. Sluchátka obsahují i handsfree sadu, takže lze hovor okamžitě přijmout a hovořit. Konektor pro sluchátka je v horní části telefonu a na klávesnici se nachází samostatné tlačítko s logem iTunes pro okamžitý přístup do hudební části. Telefon může fungovat i v leteckém módu, tedy pouze přehrávat hudbu bez možnosti telefonování. Ovládání je dle demonstrací totožné s iPodem, jen ROKRu chybí rolovací kolečko (alespoň předpokládám, že ta malá kulička uprostřed je spíše křížový ovladač než click wheel).

Jinak se jedná o tribandový přístroj o váze 107 gramů, s barevným displejem, fotoaparátem (s bleskem, asi se jedná pouze o přisvětlení), podporou Java aplikací a her, IM, stereo reproduktory a podporou Bluetooth.

ROKR E1 byl uveden jako Motorola iTunes telefon nabízený mobilním operátorem Cingular. Je potřeba si uvědomit, že v zahraničí (na rozdíl od nás) je větší tlak operátorů na tvůrce mobilních telefonů a oni sami si objednávají telefony a nabízejí je pod svým logem. Nejvíce patrné je to samozřejmě v Japonsku, kde je uvedení mobilního telefonu závislé především na operátorovi než na společnosti, která telefon vyvinula - ta hraje spíše druhé housle. Cingular je tedy v tomto případě důležitý partner, který bude telefon nabízet a dělat mu reklamu. Nikde jsem ale zatím nenašel zmínku o tom, že by bylo možné z telefonu hudbu rovnou nakupovat (o tom byly informace na rumor serverech) a ani nevím, jak by fungoval přenos z telefonu do počítače (kvůli ochraně práv). Vypadá to, že centrem budou stále iTunes nainstalované v počítači. Menu iTunes ani možnost nákupu nenabízí (podle prezentace). Motorola začne telefon nabízet i na dalších trzích v průběhu září (UK, Francie, Kanada, Hong Kong), Německo se jej dočká v druhé polovině 2005.

Upřímně řečeno, informacích na stránkách apple.com příliš není a více se uživatel dozví na makemedance.com. Apple tak spíše udělal krok, který musel - podvolit se trhu a dostat iTunes i do mobilního telefonu. Na druhou stranu, koupili byste si radši ROKR E1 nebo iPod nano?

iPod nano - není k sežrání?

Pokud jste si chtěli pořídit iPod mini, tak na něj zapomeňte, nebo začněte skupovat poslední kousky. iPod mini se totiž stejně jako indiáni odebral do věčných lovišť a Apple nabízí nástupce - iPod nano. Jestliže jsem v recenzi na iPod shuffle tvrdil, že pro mě osobně je shuffle nejlepší iPod, tak to platilo do první chvíle, než jsem viděl iPod nano. Obávam se, že dny mého shuffla jsou sečteny a iPod nano se stává jasným favoritem na iPod všech dob (alespoň do té doby, než přijde iPod piko, femto nebo atto).

Myslím, že obrázky mluví za vše, ale přeci jen uvedu pár technických údajů. Barevný 1,5" displej, bílá nebo černá varianta, váha 42 gramů, o 80% menší než originální iPod, klikací kolečko a tloušťka stejná jako má obyčejná tužka. Kapacita 2 GB (200 USD) a 4 GB (250 USD) a k dostání je i řada příslušenství, kde velice dobře vypadají sluchátka v podobě šňůrky na krk, ale koupěchtivý zájemce může investovat i do armbandu, docku či silikonových pouzder různých barev. To vše po 30 dolarech, pouze sluchátka stojí za 40 USD.


14 hodin přehrávání bez nabití také není k zahození, stejně jako možnost prohlížení obrázků (není možné pouštět fotky na televizi a to ani před dockový konektor, který je k iPodu nano doporučován) a zajímavě vypadá i vylepšení v podobě informací o časech v různých městech na světě. Nově lze i iPod zamknout čtyřmístným kódem a dle specifikace jsme se dočkali i české lokalizace! DĚKUJEME! iPod nano nebude umožňovat nahrávání pomocí reproduktoru a přenos fotografií z digitálního fotoaparátu.

Apple Expo

Na závěr mi nezbývá než uvést smutnou zprávu, že letošní Apple Expo se odbude bez úvodní řeči Steva Jobse. I když byla původně plánována, před pár dny byla zrušena pravděpodobně z důvodu uvedení ROKRu a iPodu nano. Apple zvolil pro uvedení raději San Francisco než Paříž, což je celkem pochopitelné vzhledem k trhu, pro který je ROKR určen primárně, nebo spíše v první vlně - USA. Pravděpodobně se v Paříži již žádné novinky neobjeví (i když kdo ví), ale představitelé společnosti by měli být na výstavní ploše k zastižení a pro média by se měly konat samostatné rozhovory. V každém případě si Apple Expo nemůžeme nechat ujít a vy se tak můžete těšit na zpravodajství, které bude pravděpodobně ve znamení hudby, tedy iPodu.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Zábava  

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Multimedia  

 » Rubriky  » Zprávy o Applu  

 » Rubriky  » Periferie  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

V Parizi se dockame patrne novych PowerMacu

Autor: RudaB Muž

Založeno: 08.09.2005, 00:11
Odpovědí: 0

G5ky 2.7 DP pry uz nejsou a Apple Europe dealerum oznamilo, ze uz ani nebudou. Doprodava se to, co maji dealeri na skladech.
V nemecku pry nejsou 15" PowerBooky v nizsi konfiguraci.

Kdo vi, mozna opravdu bude nejaky update stavajiciho HW?
Ale na Keynote to asi nestacilo.

Odpovědět na příspěvek

RE: V Parizi se dockame patrne novych PowerMacu

Autor: one Muž

Založeno: 08.09.2005, 11:14

neni o tom nejaka blizsi septanda? myslim konkretne s tema powermacama? zajimalo by me, jestli apple konecne zaplacne tu mezeru po single G5 - myslim cenovou mezeru :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: V Parizi se dockame patrne novych PowerMacu

Autor: RudaB Muž

Založeno: 08.09.2005, 21:11

Blizsi informace nejsou k dispozici. V nemeckych mediich se sice spekuluje o 3GHz PowerMacu nebo o 2 GHz PowerBooku, ale nikde se neobjevily konkretni informace.

Jednine co je jiste je, ze PowerMacy 2.7 DP nejsou a nebudou a nejsou ani 15" a 17" PowerBooky (Apple Germany pry jeste objednavky na PB 15" 1.67 GHz).

Velci dealeri situaci nijak nekomentuji a mensi dealeri jen cituji, to co uz probehlo medii. Nikdo presne nevi co v pristich tydnech bude. Jen ty maly dealeri se na Apple zlobi, ze nemaji co prodavat (nemohou si dovolit skladove zasoby).

Odpovědět na příspěvek

iPod nano

Autor: adam Muž

Založeno: 08.09.2005, 00:24
Odpovědí: 0

uz jsem to psal i na MaLera - iPod nano je fakt pecka! uvidime co v parizi...

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod nano

Autor: kasparek Muž

Založeno: 08.09.2005, 00:47

jj, nano vypada moc pekne, sice zustanu u iRiver H340, ale sem zvedavy co bude iPod nano stat v CR :)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: iPod nano

Autor: czeXit Muž

Založeno: 08.09.2005, 08:10

no vzhledem k tomu ze 99dolarovy Shuffle stal 3500,-Kc vcetne dane tak to bude asi takhle:

1. vezmeme KONCOVOU cenu v USA (199USD)
2. vynasobime 25Kc/dolar
3. ke koncove cene si prirazime JESTE NAVIC dalsi marzi prekupniku 20%
4. pridame 19% prirazku statu (DPH)
199 x 25 x 1,2 x 1,19 = cca 7000-7200Kc (realna cena porovnate-li 99USD Shuffle = 3500Kc)
(pri nakupu v USA: 5000Kc)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: iPod nano

Autor: bogo Muž

Založeno: 08.09.2005, 08:31

Nano si chci koupit,ale za nejakou odpovidajici hodnotu.
Ale nejspis to bude tak jak rikate. Proto by mozná nebyla od veci navsteva usa :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: juramac Muž

Založeno: 08.09.2005, 09:15

No jiste, tak si kup letenku za 10 a jed si koupit iPod do statu, usetris ..................

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: bogo Muž

Založeno: 08.09.2005, 09:32

samozrejme, ze bych tam jel na navstevu, proste se tam podivat. Koupe ipoda by byla pouze soucasti navstevy.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: peeticek Muž

Založeno: 08.09.2005, 19:27

No..a napadlo Ta, ze je viacej zaujemcov?
10 ti by sme sa urcite nasli a vtom pripade, je letenka GRATIS! Takze - Vyvoleny/ochotny/ bude mat výlet JETom zadara, kukne sa po USA /2-3 dni/ a prileti spat s 10timi ipodmi nano za 1000Sk marzu - spokojne budu obidve strany! Este lepsia by bola situácia, kedy by momentálone bol niekto v USA a planoval by sa vratit o mesiac, dva domov...Sranda je, že prave tam je jeden chalanisko, ale este mi neodpísal na mail..DUFAM, ze bude ochotný...
2GB verzia - cca 7 000 Sk
4GB - cca 8500Sk

A to je slusne
Realne budu dostupne na Slovesnku o 2mesiace a stat budu 8900Sk /2GB a 11200 Sk/4GB..

Jedine, co mi vadí, je absencia integrovaného mikrofonu//to plati pre vsetky iPod//. Masinky su to skvelé, ale toto je pre mňa dosť velky nedostatok //prednášky, zasadnutia, atd, atd//

Inak..po pripojení sa iPod Nano chová ako USB storage? //chcem ho aj ako USB kluc vyuzivat..alebo ide vsetko cez iTunes..??

Co sa tyka zaruky, podla mna by bolo na hlavu postavené, aby neplatila celosvetovo - ked sa amikovi dojebe iPod a je na pol roka v EU, tak asi nepoletí na skok do štátov, kvoli servisu...!

Bye

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: rasp Muž

Založeno: 08.09.2005, 16:44

jj, vypadá to super, asi do toho půjdu, ale jak je to vlastně s tou zárukou? já už si to zase nepamatuju. zdá se mi, že přenosné přístroje ji mají celosvětovou, takže i iPod nano bude mít celosvětovou záruku? pokud jo, tak je to super!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: Hynek Muž

Založeno: 08.09.2005, 17:26

Celosvětová záruka na iPody v CR neplati. Dokud tu neni Apple CR ale Apple IMC (CDS), tak se worldwide warranty na nas nevztahuje.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: rasp Muž

Založeno: 08.09.2005, 18:09

Myslím, že o tohle nejde, protože jsem si celkem jistej, že na notebooky Apple ta celosvětová záruka platí i u nás. Takže v tomhle ten problém nebude a tudíž možná ta záruka platí.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: rasp Muž

Založeno: 08.09.2005, 18:21

Teď jsem se díval na web Apple a vypadá to, že mají jiné podmínky pro iPod+iSight a pro ostatní hardware a tudíž pro iPody neplatí mezinárodní záruka.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: Martin Muž

Založeno: 08.10.2005, 23:13

Jet do USA pro ipod za 250 USD a za letenku zaplatit nejakych 20 000 Kc? Nemyslim si, ze by to bylo vyhodne. Mozna mas jiny nazor.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: iPod nano

Autor: Aleš Zítka Muž

Založeno: 08.09.2005, 09:01

Mate ten vypocet spatne. Vezmete cenu Shuffle 99 USD. Pouzijte Apple kurz mezi USD a EURo 1:1 a vyjde Vam 99 EURo. Vynasobte, pridejte DPH a dostanete tech 3500 Kc. Navic si uvedomte, ze lokalni prodejci neco prirazi, protoze narozdil od rocni zaruky Apple musi ze zakona drzet zaruku dvouletou. S timto vypoctem pak vyjde cena Nano s DPH nekde kolem 7500-8500 Kc...

P.S. Asi by nebylo problem zalozit firmu, privezt z USA kontejner iPodu Nano koupny od velkeho prodejce za tech 199 USD - 5-15% marze a prodavat je tady za 5000 Kc s DPH. Do roka vyprodat, firmu zrusit [jinak se to nikdy nemuze vyplatit s ohledem na vynucenou 2letou zaruku]. Ale i tak si nejsem jist, zda bude na trhu dostatecny zajem za tuto cenu. Prece jen je 5 KKc zhruba 1/3 prumerneho platu. Navic by clovek neco musel vrazit do reklamy, ackoli za tuto cenu se to rozkrikne pomerne rychle septandou...


S pozdravem

Ales Zitka

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: pepa Muž

Založeno: 08.09.2005, 11:40

Jenže k tomu ještě, chlapče, musíš připočíst clo EU.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: bogo Muž

Založeno: 08.09.2005, 16:35

mno, podle toho jestli se clo plati. Kdyz jsem si chtel koupit ibooka, trochu jsem zkoumal jestli to nevyjde levneji objednat v usa, volal jsem na celni urad, a tam mi rekli, ze se u PC neplati, a pc pry patri do nejaky sileny kategorie, kde jsou i podobny nesmysly, myslim, ze prave i prehravace, tam u nich to bude neco jako datovy nosic. DPH se samozrejme plati.
Da se to najit na netu na celni sprave.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: czeXit Muž

Založeno: 09.09.2005, 13:08

ten vypocet je spravne, kurs 1:1 EURO:USD je soucasti zisku prekupniku.

to ma asi stejnou logiku jako to prevadet z USD na prazske grose, z nich na anglicke libry nebo na stokoruny s gottwaldem...

proste porovnej koncovou cenu v USA a koncovou cenu v CR.
rozdil nekomu do kapsy jde a me nezajima kdo si na tom masti kapsu, jestli soudruh Subotka nebo Paparoubek na danich nebo prekupnici z Apple & spol.

Prevadet to na nejakou "mezimenu" je alibismus.

Odpovědět na příspěvek

Vypocet je spatne

Autor: Qwert Muž

Založeno: 16.09.2005, 20:35

Vypocet je spatne

http://store.ap
ple.com/Apple/WebObjects/
austrianstore?family=iPod
shuffle

Eur 99,00
(Eur 82,50 exkl. MwSt.)

Jinymy slovy rejzo je jeste vetsi .....

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: iPod nano

Autor: Martin Muž

Založeno: 08.10.2005, 23:16

prece nebude nikdo v evrope chtit za ipod, ktery se ve statech prodava za 200 - 250 USD 9000kc. chtel bych videt kdo by si ho koupil...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: iPod nano

Autor: Martin Muž

Založeno: 08.10.2005, 23:08

cena 199 USD je koncova za ipod 2 GB.4 GB - 249 USD.

Odpovědět na příspěvek

tak takhle jsem si to před 3 lety představoval...

Autor: kuk Muž

Založeno: 08.09.2005, 02:04
Odpovědí: 0

... a moc se mi to líbí. Dreams come true. Moře muziky v malé destičce o které vůbec nebudu vědět že ji mám. Hurá :D

Odpovědět na příspěvek

Audiobook nove?!

Autor: lizard Muž

Založeno: 08.09.2005, 03:23
Odpovědí: 0

Jak jste prisli na to, ze iTunes Music Store obsahuje nove sekci Audiobook? Ta uz je tam vazeni pekne dlouho! Co je noveho, je kompletni Harry Potter jako audiobook...

Odpovědět na příspěvek

RE: Audiobook nove?!

Autor: Petr Mara Muž

Založeno: 08.09.2005, 07:58

Máte pravdu, audiobooks nejsou novinka

Odpovědět na příspěvek

iPod

Autor: Kyle Muž

Založeno: 08.09.2005, 07:23
Odpovědí: 0

je presne podla mojho vkusu. Kludne by to mohlo byt aj o trosku vacsie pri rovnakej hrubke, ale inak je super. Este pockame, ako to bude hrat a uvidi sa ;-)

Odpovědět na příspěvek

Telefon

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 08.09.2005, 08:02
Odpovědí: 0

Mě by spíš zajímalo, jestli ten telefon i bez možnosti nákupu hudby bude časem prodejný i nás. Když poslouchám muziku do sluchátek, telefon nevnímám, tohle by bylo něco přesně pro mě. Jen by mě zajímalo, kolik asi může stát nedotovaná verze.

Odpovědět na příspěvek

RE: Telefon

Autor: juramac Muž

Založeno: 08.09.2005, 09:10

Nez se tenhle kram dostane sem,drive ,nez na vanoce to nebude, tak do te doby budou ostatni vyrobci delat daleko lepsi kousky. Tohle se nepovedlo, neni to Apple telefon ale obycejna prumerna Motorola s moznosti iTunes..zadny zazrak.Podpora mp3 muziky, nejen vyzvaneni , uz je dobre zvladnuta u jinych telefonu a ty s iTunes v macu spolupracuji bez problemu. Z tohodle kramu zadny trhak nebude, spis propadak, ktery se za pul roku bud radikalne zmeni a nebo zanikne, jako desitky jinych typu Motoroly....A cena ? jestli se to sem vubec dostane, tak urcite nebude nijak zavratna, tak kolem 5000 . Ale ja osobne bych za to nedal ani 2 .......Radeji si pockam na noveho SE ,

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Telefon

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 08.09.2005, 09:17

Faktem je, že po léta používám SE, a byl jsem spokojen. Jedna Motorola (postarší) se mi taky doma někde válí, ale spokejený jsem s ní nebyl. Ale neznám nové kousky této značky, tak nevím.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Telefon

Autor: micker Muž

Založeno: 08.09.2005, 10:01

hm me se taky vubec neliby, ach jo .-( tesil sem se na nejakej paradni kouse ala apple a vono tohle... mozna si to ale poridim, treba to aspon bude dobre komunikovat s mackem :-/

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Telefon

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 08.09.2005, 11:48

To bez pochyby, ale pokud jde jen o komunikaci s macem, tak mám vyzkoušené SE, většinou jsou v pohodě.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Telefon

Autor: Mates Muž

Založeno: 08.09.2005, 16:58

Ja bych ten telefon bral, ale sem dosti netrpělivej a do vanoc čekat opravdu nechci.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Telefon

Autor: micker Muž

Založeno: 08.09.2005, 17:29

ja vim kamarad mi to ukazoval, takze sem taky o SE uvazoval, ale rikal sem si ze treba nejakou uuuplnou podporu, neco jako malej osx v mobilu .-) ja vim nesmysl .-)))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Telefon

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 08.09.2005, 22:57

Chápu. Čekal jsem od toho trochu víc applevského. Ale jinak musím říct, že když jsem známému ukazoval synchro s T610, tak s Nokií podložil stůl a koupil si SE.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Telefon

Autor: micker Muž

Založeno: 08.09.2005, 23:10

no ve finale mozna skoncim u SE, mam n 6310i a porad jsem nakup neceho novejsiho odkladal jen kvuli nadeji na apple foun.
m

Odpovědět na příspěvek

RE: Telefon

Autor: Ruppert Muž

Založeno: 11.09.2005, 19:47

ROKR E1 bude u nas na trhu v dohledne dobe!!!

Odpovědět na příspěvek

iPod - proč bez možnosti ukládat foto

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 08.09.2005, 09:16
Odpovědí: 0

Proč ta nemožnost ukládat fotky? Je to snad externí paměť, tak proč to omezení? Asi aby fotograf měl na krku iPod nano a za pasem iPod Photo.... To je dost nahlavu. Ten improt (přes nástavec, samo) by měl být umožněn, jinak je to hloupost.

Odpovědět na příspěvek

iPod nano...

Autor: fandango Muž

Založeno: 08.09.2005, 09:59
Odpovědí: 0

iPod nano vypada jako luxusni kousek, cena take dobra, ale bojim se toho, ze az bude v CR, cena bude o5 premrstena :/// a nebu zase nic...

Fandango

Odpovědět na příspěvek

A kde jsou další formáty???

Autor: Multimotyl Muž

Založeno: 08.09.2005, 10:14
Odpovědí: 0

Kde je OGG Vorbis ve kterém mám většinu muziky? Kde je Monkey audio a další loseless kodeky? A Tuny a tuny dalších. Copak se tam nevejde pár desítek kilobajtů navíc???

Má to alespoň ten pitomý Mass storage???

Odpovědět na příspěvek

RE: A kde jsou další formáty???

Autor: AndroidCZ Muž

Založeno: 08.09.2005, 12:31

Jasne ze ma, a taky vzdycky melo.

Odpovědět na příspěvek

RE: A kde jsou další formáty???

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 08.09.2005, 12:38

paneboze, ja nechapem ludi, co kricia OGG OGG OGG! AAC je rovnako kvalitny. OGG nepodporuje skoro nikto. Netvrdim, ze to je zly kodek, ale ma nulovu podporu a par geekov nikoho nezaujima. Beznemu cloveku to je totalne jedno.

Musite mat vsetko GNU a open source a neviem co? iPod proste robi co ma a hotovo.

Podpora formatu nie je len o firmware, ale hlavne o dekodujucom chrobaku. A s podporou OGG ich mozno robi jediny vyrobca

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: A kde jsou další formáty???

Autor: Robo Muž

Založeno: 08.09.2005, 14:21

ipody nepodporuju OGG kvoli processorom, niekde tam je problem, ak je vtomto ipode uz novsi procak, tak staci update firmwareu a OGG pojde, lenze apple nemoze vypustit ipod nano s podporou OGG a ostatne ipody nechat bez podpory. ja to vidim na 5G ipodov

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: A kde jsou další formáty???

Autor: PZ Muž

Založeno: 08.09.2005, 16:27

paneboze - nahle je uzavrena podpora kodeku v prehravaci od Apple v poradku - je to racionalni, par geeku nikoho nezajima.

hm, kdyby se takhle choval MS, to by tu bylo revu! pokuta od EU, zverejnit zdrojaky nejlip i s technickymi vykresy! ale Apple, to je jina!
tomu rikam merit stejnym metrem.

fuck off iPOD. je to sracka.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: A kde jsou další formáty???

Autor: Robo Muž

Založeno: 08.09.2005, 18:25

promicrosoft???
ne diky, chod pisat na ine servre, si na zlom mieste...

www.fuckmicr
osoft.com

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: A kde jsou další formáty???

Autor: Don Martinello Muž

Založeno: 08.09.2005, 19:48

PZ, mas pravdu, par geekov ozaj nikoho nezaujima. IMHO je .ogg zaujimavy format, ale nevidim dovod, preco by mal iPod .ogg podporovat.

Keby si M$ nehodil v minulosti bumerang, tak by sa mu nestavali veci, o kt. pises. Poznas, -> ako sa do hory vola... ->

Ked ti iPod nevyhovuje, nic sa nedeje. Ale, pls, usetri nas tvojich nazorov nan, OK :) ?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: ogg a QT 7

Autor: Chris Muž

Založeno: 08.09.2005, 20:41

No, asi ste si vsimli, ze ogg codec, ktory fungoval s QT6 so sedmickou nefunguje...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: A kde jsou další formáty???

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 09.09.2005, 00:22

hm, to mi je paradox, ja nevidim nejake uzavrete formaty, ktore iPod podporuje (okrem Apple Lossless)

Mas snad na mysli AAC? V tom pripade si doporucujem nieco nastudovat, inak sa nema vyznam bavit.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: A kde jsou další formáty???

Autor: claire Muž

Založeno: 09.09.2005, 12:49

prohral jste, salate :)

http://en.wikipedia
.org/wiki/Advanced_Audio_
Coding

Odpovědět na příspěvek

30 GB iPod

Autor: Daniel Muž

Založeno: 08.09.2005, 10:41
Odpovědí: 0

na stranke apple sa (asi omylom) prezentuje na jednom buttone iPod s 30GB pamete na rozdiel od v sucasnosti predavaneho 20 GB modelu - takze v Parizi asi budu novinky takehoto typu...

Odpovědět na příspěvek

Zaruka - nesmysl

Autor: Adam Muž

Založeno: 08.09.2005, 19:26
Odpovědí: 0

nesmysl - pokukud mate extra zaruku (2 roky), musi vam to vyreklamovat.(mimo stolnich) Pokud ne. Staci jeden e-mail na Apple headquater a je to.
Tot ma zksuenost. Radsi budu podporovat Bushovi Irak (cca 10% WAT) nez Paroubka a sefiky z CDS, ktery misto, aby se snazili Apple v CZ protlacit, jen varej kapsu.
p.S. iPod NANO cekam pristi tyden z USA, takze se podelim o zkusenost. Jinak z US mam iPod photo a slape to super.

Odpovědět na příspěvek

iPod nano

Autor: Tomas Blaha Muž

Založeno: 08.09.2005, 21:09
Odpovědí: 0

Nikde v clanku jsem nenasel docela podstatnou informaci - je v tom HDD nebo Flash pamet? Vzhledem k velikosti bych si tipnul pamet, ale kapacita je zase nejak moc velika ...

P.S. A hele, dle http://www.tauer.cz/store
/category/196 a http://www.macrumors.com/
pages/2005/09/20050905223
121.shtml je to pamet.

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod nano

Autor: pavel 123 Muž

Založeno: 13.09.2005, 08:40

Ano, dle Apple.com je v iPod nano pamet flash. Je opravdu nezvykle velka v porovnani s velikosti pametovych karet flash a podobnych zarizeni na trhu /a cena techto vetsich karet je take ehm trosku vetsi.../. Kdyz k tomu pripoctu uzitnou hodnotu a design, tak je na trhu dalsi hit. Ted si trochu rypnu do kritiku Apple - tohle jsou ty 3 roky stare komponenty v praxi /flash pamet 4GB, barevny displej, moznost upgrade firmware - takze mozna casem dojde i na ten Ogg, kdyz ne od Apple, tak od Linux vyvojaru.../.

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod nano

Autor: Martin Muž

Založeno: 08.10.2005, 22:59

Uvnitr je Flash pamet prestoze je pomerne velka.

Odpovědět na příspěvek

nano umi cesky!

Autor: Jendik Muž

Založeno: 09.09.2005, 18:07
Odpovědí: 0

Vsimli jste si na webu apple, kde je nahled iPodaNano v QuickTime. Pod polozkou features je videt, ze je hned na tretim miste "Čeština".. hned po English a nejakem rozsypanem caji.. :)

Odpovědět na příspěvek

kolik stoji?

Autor: Pegi Muž

Založeno: 30.09.2005, 18:50
Odpovědí: 0

nikde se to neda najit

Odpovědět na příspěvek

RE: kolik stoji?

Autor: Martin Muž

Založeno: 08.10.2005, 22:56

za verzi 2 GB zaplatis 199$ za 4 GB 249$

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: kolik stoji?

Autor: Sedly Muž

Založeno: 07.11.2005, 07:34

a kolik to bude stat u nas v cesku?

Odpovědět na příspěvek

vynikajici

Autor: Martin Muž

Založeno: 08.10.2005, 23:05
Odpovědí: 0

Pratele, ipod nano vlastnim a za dobu uzivani (asi 14 dni) jsem nezaznamenal jediny problem s funkcnosti nebo cimkoliv jinym. Snad jedina vytka k verzi v cerne barve: povrch se opravdu velice rychle upatla, ale to je detail. Vrele doporucuji!

Odpovědět na příspěvek

Snurka na krk

Autor: Lin Muž

Založeno: 06.11.2005, 11:15
Odpovědí: 0

Nevite nekdo jak je to s tou snurkou na krk?
To ji lze mit jen s tema pridavnejma sluchatkama?
Ikdybych si je koupil tak jestli to nepujde aspon nejak predelat i na jiny sluchatka,ale to asi ne...Nosim vzdycky mp3 na krku a todle me fakt stve

Odpovědět na příspěvek

 

 

Odpověď na příspěvek:

uz jsem to psal i na MaLera - iPod nano je fakt pecka! uvidime co v parizi...


Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: