iPod nano - the sexy thing! - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Periferie

iPod nano - the sexy thing!

22. září 2005, 00.00 | Pokud jste si mysleli, že iPod, který používáte, je ta nejkrásnější hračka, kterou jste si pořídili, měli jste pravdu. Ovšem pouze do 7. září, kdy Steve Jobs uvedl iPod nano - nejkrásnější iPod všech dob. Sexy přehrávač, který si ze svých předchůdců bere to nejlepší.

Pokud jste si mysleli, že iPod, který používáte, je ta nejkrásnější hračka, kterou jste si pořídili, měli jste pravdu. Ovšem pouze do 7. září, kdy Steve Jobs uvedl iPod nano - nejkrásnější iPod všech dob. Sexy přehrávač, který si ze svých předchůdců bere to nejlepší. A to myslím smrtelně vážně, i když jsem po dvou dnech pařížského Apple Expa lehce grogy, čekám na letišti let české nízkorozpočtové aerolinky a iPod nano mi právě přehrává v módu shuffle první várku písniček, kterými jsem ho včera (pár minut po nákupu) nakrmil.

iPod nano je prostě skvělý a o opaku mě jen tak někdo nepřesvědčí. Tak zní můj verdikt po prvních 24 hodinách testování černého krasavce. Ale pojďme se podívat, proč tomu tak je.

Nejlepší ze všech

iPod nano je kombinací tří předchůdců. Od velkého iPodu, kdysi photo, si vzal barevný displej a možnost prohlížení fotografií. iPod mini se na nanu podepsal v zaměření na velikost (tedy malé rozměry) a v barevných odstínech (černá a bíla) a iPod shuffle byl průkopníkem v použití paměťových karet. iPod nano nemá pevný disk, ale dvě paměťové karty (2x 1 GB od Toshiby nebo 2x 2 GB od Samsungu). Kombinací těchto tří iPodů vznikl iPod nano, placatý iPod s barevným displejem, dostatečnou kapacitou a nízkou váhou a především pořádnou dávkou stylovosti. O tom byl iPod vždy a v tomto směru je iPod nano opět celou rodinu přehrávačů od Applu posunul dál.

V balení vedle standardních bílých sluchátek, USB kabelu, samotného iPodu a manuálu s CD, naleznete i redukci na dokový stojánek. iPod nano se asi vlastního doku nedočká a redukce slouží k připojení budoucích periférií (neměl jsem možnost zkoušet, ale do doku od velkého iPodu zapojit nelze). Jak asi víte, iPod nano se vyrábí ve dvou variantách - 2GB a 4GB a dvou barevných provedeních - černá a bílá. V zahraničí je údajně úspěšnější černá verze a i já jsem po ní sáhl. Ovládání je v podstatě stejné, jako u iPodu photo, který jsme celkem do hloubky recenzovali před pár měsíci, proto se dnes zaměřím především na novinky a odlišnosti.

Novinky

Zásadní novinkou je čeština. iPod nano komunikuje kompletně česky a věřím, že řada zájemců si jej díky tomu rychle oblíbí. Uvidíme, zda se v novém iPod updatu objeví toto vylepšení i pro starší verze tohoto přehrávače. Korektně funguje i čeština v kalendáři, adresáři i v poznámkách! Zde jsou ovšem znaky s interpunkci nahrazeny lehce odlišným fontem a jsou tučnější. I přes tento nedostatek je text v poznámkách dobře čitelný. Nikde jinde než v poznámkách jsem tuto nesrovnalost nezaznamenal. Ačkoliv nemám bližší informace o tom, kdo konkrétně tuto lokalizaci dělal, předpokládám, že za ní stojí lokalizační tým, který se stará i Mac OS X (taky nás mohli informovat o překladech nových funkcí :-)). Pokud máte bližší informace, napište nám to do diskuze pod článkem. V každém případě nezbývá než s radostí přijmout, že si po několika letech Apple všiml i naší země.

Mezi další novinky patří stopky, které, jak jinak, stopují čas. Ovládání je intuitivní, stejně tak i u zámku iPodu, který má vzhled bankovního sejfu. Kdykoliv si můžete iPod zamknout a nastavit čtyřmístný kód, aby jej nikdo jiný nemohl použít. Pokud heslo zapomenete, stačí iPod připojit k počítači, aby byla ochrana vyresetována. Nenašel jsem možnost, jak nechat iPod zamykat automaticky, vždy je nutné to udělat ručně, takže pro častější použití je lepší si dát tuto volbu na úvodní stránku. Zajímavé je, jak Apple tlačí vzhled Mac OS X do iPodu. Zatímco celé rozhraní přehrávače má jednotný vzhled, stopky i zámek se dočkaly plechového pozadí - jednoho ze základních znaků Mac OS X.

Příjemnou novinkou je i možnost nastavení více časů v různých částech naší zeměkoule. Vcelku zajímavé vylepšení pro cestovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o ručičkové hodinky, je noc a den signalizováno barvou pozadí - černá = noc, bílá = den. Hádejte, jaké město je nastaveno jako primární? No přece Cupertino, centrála Applu v Californii.

Další věc, která se mi líbila, a o které si nejsem jist, zda fungovala již dříve, jsou lyrics - neboli text písně. Pokud si v iTunes u písničky přidáte v informačním panelu její slova, přenesou se vám i do iPodu nano a při poslechu skladby si můžete číst i text a pilovat si třeba jazyk dané písně. V iTunes stačí zvolit skladbu a stisknout jablíčko - I pro zobrazení informačního panelu a tam zvolit lyrics. Pokud se nepletu, existují i samostatné utilitky či AppleScripty, které text dané písně najdou na internetu a přiřadí dané písni.

Odlišnosti

A čím se iPod nano liší od dalších členů rodiny? iPod nano především neumí přehrávat fotky na externím zařízení jako je TV či projektor. Tuto funkci nabízí pouze velké iPody a iPod nano byl zcela záměrně ochuzen, aby jim nekonkuroval (alespoň předpokládám).

Další odlišností je zapojení sluchátek - zespodu vedle dokového konektoru. Je to v podstatě logičtější zapojení než přes konektor v horní části, ale chvíli trvá, než si na to člověk zvykne a přestane iPod natáčet hlavou dolů. Důvodem tohoto zapojení je bezpochyby i šňůrka na krk kombinovaná se sluchátky, která se dá dokoupit jako příslušenství. Ta má totiž konektor, který v sobě obsahuje jako dok, tak výstup na sluchátka. Dokový konektor se do iPodu zasunuje celkem ztuha a dá se předpokládat, že toto řešení iPod o váze 42 gramů na krku udrží. Osobně se nemohu zbavit dojmu, že právě šňůrka na krk dává s iPodem nano velký smysl a mrzí mě, že se v Paříži nedala koupit - dodací lhůta je zde 4-6 týdnů a tento doplněk asi Apple lehce podcenil. Nové je i klikací kolečko, které je menší než u velkých iPodů, přesto jeho funkčnost je zcela stejná. Mimochodem, dodavatel tohoto řešení již není společnost Synaptics, která se o kolečka v iPodech starala od počátků, ale pravděpodobně si je Apple vyrábí sám.

Nepříjemnosti

Abych iPod nano jen nevychválil, musím odhalit i pár méně příjemných vlastností. Za prvé USB. Majitelům PC zrušení možnosti přenosu dat přes FireWire vadit nebude. Ovšem pro uživatele starších Maců, kteří nemají USB 2.0, je to určitě nešťastná zpráva. Přenášet 4GB písní přes USB 1.0 je operace náročná na čas. Ačkoliv nelze přes FireWire přenášet skladby, lze FireWire použít na nabíjení (pokud si kabel koupíte samostatně nebo jej máte od staršího iPodu). V balení iPodu je standardně jen USB kabel.

Druhé negativum je dědictvím starších iPodů a týká se povrchu. Zadní část je standardní lesklý kov, který se "upatlá" během pikosekundy. Takže než budete chtít iPod někomu ukázat, doporučuji jej nejdříve vyleštit. Přední část iPodu je naopak z měkčího průhledného plastu, který se lehce poškrábe. Na první pohled si jemných oděrek nevšimnete, ale kdo hledá, ten najde. Rozhodně nedoporučuji nosit nano v kapse s klíči či mincemi. Osobně jsem jej měl v kapse bez ničeho, eventuelně pouze se sluchátky a audio konektor od sněhově bílých sluchátek na povrchu zapracoval. Nejedná se o žádné znatelné škody, ale je nutné na tento fakt upozornit. Subjektivně mám pocit, že na černé barvě jsou tyto "škrábance" vidět lépe, ale to je opravdu hodně subjektivní, nemám v tuto chvíli po ruce žádný bílý iPod.

I přes dvě výtky mi nezbývá, než iPod nano prohlásit nejlepším iPodem, který mi prošel rukama. Baterie dle údajů Applu vydrží až 14 hodin přehrávání hudby, osobně bych počítal spíše s cca 10 hodinami, když budete používat barevný displej i na fotky či hry. Přemýšlím nad potencionální konkurencí, ale nenapadá mě na současném trhu žádný přehrávač, který by mohl iPodu nano konkurovat. Pokud máte jiný názor, napište nám to do diskuze.

I když zatím nejsou prodeje takové, jaké by si Apple představoval, dá se očekávat, že iPod nano bude vánoční hit. Aby ne, stačí se podívat na fotky a je vám jasné, že tohle musíte mít!

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Zábava  

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Multimedia  

 » Rubriky  » Periferie  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

fotky z digitalu

Autor: rve Muž

Založeno: 22.09.2005, 00:34
Odpovědí: 0

jak je to s prenasenim fotek primo z fotaku, lze ci nelze

Odpovědět na příspěvek

RE: fotky z digitalu

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 22.09.2005, 08:40

nie nejde

Odpovědět na příspěvek

RE: fotky z digitalu

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 22.09.2005, 09:33

Jo, Apple iPod nano udělal opravdu moc pěkně. Teď ještě chybí dodělat praktičnost ..... Anebo raději ne, aby to nekonkurovalo iPod Photo. Nebo nám z Cupertina doporučí k focení na výletě mít v baťůžku iPhoto na fotky, a iPod nano na krku na hudbu? Vsadím se, že až idělají iPod video, tak tam fotky taky nepudou. Bude štěstí, když tam pak půjde hudba. A pak budeš mít sebou nakonec iPody tři. Pak budeš iPoďák každým coulem.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: fotky z digitalu

Autor: rve Muž

Založeno: 22.09.2005, 12:39

tak třeba to příjde, tak jak to nakonec přišlo do iPod phota... vždycky musi na něco zapomenout, je to děs ten trh...

Odpovědět na příspěvek

a vymena baterie?

Autor: AK-79 Muž

Založeno: 22.09.2005, 01:50
Odpovědí: 0

No hezky ze baterie vydrzi 14 hodin, ale kolikpak vydrzi mesicu nez odejde? A jak pujde vymenit? nebo ho mam zahodit potom?

Odpovědět na příspěvek

texty do iTunes

Autor: dag1 Muž

Založeno: 22.09.2005, 08:19
Odpovědí: 0

Texty do iTunes přes Dashboard = vyhledá právě hrající skladbu
http://www.apple
.com/downloads/dashboard/
music/singthatitune.html

Odpovědět na příspěvek

vymena akumulatoru

Autor: pavel 123 Muž

Založeno: 22.09.2005, 08:35
Odpovědí: 0

to AK - akumulator, jeho vydrz, zivotnost a vymena byla u iPod jinych typu a generaci siroce probirana. Staci jen chtit hledat. Na netu jsou i obrazkove navody rozebirani iPod a vymeny akumulatoru. V cenicich nekolika firem jsou jiz ceny za akumulatory prip. za praci. Nechapu tedy proc bys iPod s doslouzilym akumulatorem /zivotnost je vyssi nez par mesicu/ mel vyhazovat? To mel byt od tebe flame? P*

Odpovědět na příspěvek

nano je krasa

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 22.09.2005, 08:42
Odpovědí: 0

Vcera som mal moznost drzat v rukach biely iPod nano, sice 2 GB ale i tak to je krasa, nadhera.
Kto nevidel, neuveri, ake to je malicke a elegantne.

Absolutne suhlasim, ze sa jedna o najelegantnejsi iPod vobec. Este nech tam Apple zacne davat 32 GB cipy od Samsungu za nezmenenu cenu a je to dokonale :)

Odpovědět na příspěvek

RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 09:43

Jožo souhlasím s tebou, že je to velice povedený kousek, ale ptám se k čemu ? Já osobně si myslím, že tyto málopaměťové přehrávače nebudou mít velký úspěch na trhu. Důvod vidím, že se vše dnes stěhuje do mobilů.
Já sám už jsem na toto řešení přešel. Mám SE750 . A tak nosím jen JEDNU malou krabičku v kapse, které mi zastane právě vše co umí nano, navíc mám ssebou 2 megapixel foťák a rádio a pochopitelně telefon.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: nano je krasa

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 22.09.2005, 10:16

no, ehm, o mobiloch mam svoj nazor, radsej nepoviem naplno aby som sa NEBODAJ niekoho nedotkol :)

Myslim si ale toto: mobil zatial neposkytuje take pohodlie pre pocuvanie hudby, kapacitu, ani taku vydrz na bateriu. O stylovosti nehovoriac :)

„Fotak“ v mobile nebudem komentovat, to by som bol sprosty :) – a ono sa to nikdy nezlepsi, poriadna pouzitelna optika tam nebude

Radio – IMHO mrtva zalezitost (pritepleny pop a reklamy nemusim), sila signalu je navyse velmi chaba.

Tot len moj nazor, ak sa niekomu pacia rozmazane „fotografie“, 100 piesni pofidernej kvality s dobou prehravania 2 hodiny a k tomu nepouzitelne radio, prosim, ma tuna tu moznost ;)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 10:31

Tyhle argumenty mě vždycky dostanou :)
1.O stylovosti nehovoriac :)
Jo jo, oužesnej styl, každej tě obdivuje, hlavně že nevidí co máš v kapse :)
2.Foto
Fotím profesionálně na Nikon D2 a D100
Fotáček v mobilu je ideální na foto v mimořádných situacích, již několikrát jsem ho použil jako důkazní materiál a divil by ses jak po úpravě ty fota vapadají.
3.Nemám televizi a odmítám ji. Integrované rádio je na velice dobré úrovni a poslech zpráv ideál.
4.Ty posloucháš MP3 ve zvukotěsné kabině ? Já ne já po cestě třeba po městě a tam je spousta rušivých zvuků zvenčí. A navíc i tak nepoznáš, jestli ti do sluchátek pouštím mp3 z ipoodu nebo telefonu. Navíc ipood má tak zmšenej ekvalizer ,že hudbu stejně znehodnotí.
5.Vždy tu tvrdíš ,že člověk si má vybrat podle toho co potřebuje a co je dostačující. 90% rozumných lidí tohle stačí, protože když se vypravím cíleně fotit vezmu si profi foták, když budu chtít poslouchat kvalitně muziku pustím si kvalitní aparaturu.
Pokud chceš chodit a ukazovat lidem jak máš nádherný nano kup si ho :)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: micker Muž

Založeno: 23.09.2005, 00:36

1. mas ho na krku ne v kapse.
2. kdyz maz D100 nemuzes udelat fotku na mobil, nelzi bufo, fotograf ma svou hrdost.
3. radio? to je to jak vam nekdo rika jak nekde nekoho zabily a jak nekde nekoho okradla vlada a jak je nas pan p.... .... aaaaaaa to se omlouvam to poslouchat nemusim, chci poslouchat to co mam rad, ja totiz odpocivam... z reklam brzo zdechnem, vic lzi uz se proste unest neda .-(
4. nerozumim, ipoda posloucham po ceste v saline atd, chci ho i na kolo ale to ho asi nejak prilepim k helme abych slysel aji ostatni zvuky, ale oprvdu nejak nerozumim cos tim myslel, pokud bude mit takovy vymozenosti mobil pustim si to rad z mobilu, ale budu ho mit v kapse .-)
5. jo souhlas. co se tice digitalu mam sice jen D70 takze na tom nejsem jako ty, ale mas pravdu kdyz fotku tak z ni nebo z me stare 610 (pro neznale ne telefon ale nikon)
m

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 23.09.2005, 08:35

čau strýcu :) byl nych zvědavej, jak dlouho by ti na tom krku vydržel kdybys prošel po Francouzké ulici :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 10:42

jo a než ho někomu ukážeš tak ho zezadu vylešti hadříkem!!!! aby nebyl upatlanej:) určitě ho budeš mít dýl jak jednu nanosekundu :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: micker Muž

Založeno: 23.09.2005, 00:38

kdyz ho mas na krku tak se ti lesti sam o triko .-) tak ho lestit nemusis... stejne tak jako u ebanky .-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 23.09.2005, 09:23

fotka z mobilu SE 750 - http://www.mobilmania.cz/
Files/Obrazky/art18/SonyE
ricsson_K750i/F/22.jpg

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 23.09.2005, 10:18

nevysypal sa pri foteni na ten objektiv nahodou piesok? ;)

sorry ale toto nie je ani na web…

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 23.09.2005, 11:09

ne není, na web je to potřeba zmešit, a když to vytiskneš na 9 * 12 je to stejně dobrý jako tvoje foto : Jožo u vánočního stromečku, jožo pod vánočním stromečkem jožo a jeho nové ponožky, jožo s jednou ponožkou, jožo a jeho první svíčka. :) A zse ti to zopakuju 90% lidí řekne jé to je krásný a stačí to proč ne ?. Drž se svých slov když něco obhajuješ ty : a preboha na čo, !! vždyt to stačí !! :-D

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Fero Muž

Založeno: 23.09.2005, 21:51

Aby nahodou vsevedko nieco nezkritizoval, zjavne sa riadi zasadou prva myslienka je jedine spravna a drzi sa jej zubami nechtami.. a bude trebars aj tvrdit ze cierne je biele. No co tej fotke chyba, ha?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 24.09.2005, 13:05

drahy Ferko, uz som sa Ta parkrat pytal, co mas proti mne. Fakt som Ti zabil rodinu alebo co sa Ti nepaci? Ze som Ti podupal PDA a mam na ne iny nazor?

Ak nemas co povedat K TEME, MLC.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Fero Muž

Založeno: 24.09.2005, 13:27

Co tej fotke chyba som sa opytal...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 24.09.2005, 16:18

tej fotke na amatersky web nechyba nic. to nie. ale v reale jej chyba ostrost a kvalita bez sumu. plne si uvedomujem, ze mnohym ludom to bude stacit. to vsak nie je meritko kvality

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 24.09.2005, 16:46

zkus si ji zmenšit na velikost fotek třeba z "profi" webu apple.sk a dej si je vedle sebe. Myslím že budeš dost překvapenej !!!

iPodu pro amaterský poslech hudby nic nechybí,ale v reále zmrší hudbu při zapnutém ekvalizeru a šumí, mnoha lidem to bude stačit, to však není měřítko kvality.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Jozo Remen Muž

Založeno: 24.09.2005, 19:22

ekvalizer nepouzivam, hudba sa ma pocuvat tak ako bola vytvorena :)

no a ze sumi? ale to je predsa otazka pouziteho kodovania…

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Jirka Muž

Založeno: 24.09.2005, 22:39

Vidim, ze nevis na co je equalizer. Prave na to, aby jsi mohl poslouchat hudbu tak, jak byla vytvorena. Tim totiz dorovnas akusticke nerovnosti - rozdily mistnosti, sluchatek, nebo reproduktoru, ty vorechu!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Fero Muž

Založeno: 25.09.2005, 16:51

Riesit nieco s Remenom juniorom ci seniorom je vacsinou waste of time, neomylnost, nadutost, jediny spravny nazor atd...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: inc. Muž

Založeno: 29.12.2005, 21:15

Možno je to od veci ale zajtráááá mi priletíííí
iPod nanóóó z Áááámerikýýýý! Juchúúú! :-D

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 24.09.2005, 22:21

zkus si ji zmenšit na velikost fotek třeba z "profi" webu apple.sk a dej si je vedle sebe. Myslím že budeš dost překvapenej !!!

iPodu pro amaterský poslech hudby nic nechybí,ale v reále zmrší hudbu při zapnutém ekvalizeru a šumí, mnoha lidem to bude stačit, to však není měřítko kvality.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: nano je krasa

Autor: Martin Nano Muž

Založeno: 22.09.2005, 14:47

Domníváš se, že tyto "málopaměťové" přehrávače nebudou mít velký úspěch na trhu? Chceš tedy popřít, že ipod je nejprodávanější (nejen)mp3 přehrávač na trhu vůbec? Nejdřív si srovnej prodejnosttěch tvých SE750 s prodejností ipod a potom si otvírej hubu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 16:14

Je to jen moje úvaha, tu snad mohu mít ne ? To už si otvírám hubu ?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Ppablo Muž

Založeno: 22.09.2005, 18:52

Mas jen spatnej nazor o prodejnosti, protoze nejprodavanejsi iPod do ted byl iPod mini a ten ted nahradil nano...proste to bude jeste vetsi hit nez mini. to je proste fakt.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 19:55

iPod mini mám, u nana si tak skutečně jistej nejsem, že se stane až takovým hitem. Proč třeba tak velkej humbuk pro iTunes v motorole. Jen vím, co mi volali kamarádi z us , že to není tak žhavý s prodejem a hledaj stále raději iPood mini. Rád bych se mýlil.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Steve Muž

Založeno: 26.09.2005, 13:05

No to se TEDA mylis. Precti si clanek na www.appleinsider.com s nazvem "Second weekend 4GB iPod nano sales strong". Link: http://www.appleinsider.c
om/article.php?id=1275



iPOD Mini prodavany za stejnou cenu jako Nano je prece jasnym predchudcem Nana ve vsech ohledech: Nano je mnohem mensi, lehci, ma flash pameti (takze idelani napriklad pro behani), barevny displej, stopky, prohlizeni fotek. Proc by nekdo chtel Mini misto Nano? Jedine, ze bych chtel tu 6Gb verzi, ale i tak to nedava moc smysl, 4Gb jsou pro poslech hudby a Podcast naprosto dostacujici.

Chytnes se brzy za hlavu a reknes si jak jsi mohl mit tak spatny odhad, ze Nano nebude uspesne.

Posledni vec k Tve argumentaci ohledne vyhodnosti mit vse v jedne krabicce - mobil, MP3 prehravac, fotak atp. Do peti, sesti let TO TAK BUDE (ze bude mobil+MP3 prehravac+fotak s rozmery Nana). Dnes ale za tu cenu a s takovymi parametry (kapacita, rozmery, vaha) takovy produkt proste neexistuje.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nano je krasa

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 26.09.2005, 17:13

no Steve ten vývoj jde tak rychle dopředu že horizont 5 - 6 let se mi zdá moc.

K prodejnosti Nana ted rozhodně neprospějí i tyto poslední události :
http://beta.news.com.c
om/Problems+surfacing+wit
h+iPod+Nano+screen/2100-1
041_3-5880307.html?tag=ne
fd.top

http://flawedmu
sicplayer.com/

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: nano je krasa

Autor: zelenycaj Muž

Založeno: 23.09.2005, 08:26

Jedna krabicka nemusi byt nutne vyhoda, zvlaste pokud se jedna o mobil. Je tolik situaci a mist, kam bych si mobil nikdy nevzal, protoze vazne nepotrebuju aby mi tam nekdo volal nebo po mne neco chtel - asi si znovu koupim hodinky, protoze zvyk nepouzivani hodinek, protoze hodiny mam v mobilu, mi zacina vadit.

S "walkmanem", treba ipodem, je to uplne stejne. Radsi vic krabicek, protoze ty se daji pouzivat i samostatne.

Odpovědět na příspěvek

He he he

Autor: Ardan Muž

Založeno: 22.09.2005, 09:59
Odpovědí: 0

Nejvice sexz MP3, AAC prehravac je SonyEricsson W800i a umi dokonce fotit a telefonovat. :-D No nic je to hezka hracka, ale jak je u Aplu zvykem bude ponekud drazsi, aby se zaryti aplisti citili vylucne. :-) Lec pomer cena/vykon ... :-))

Odpovědět na příspěvek

RE: He he he

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 22.09.2005, 10:27

Jak to má W800i se synchronizací s Applem?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: He he he

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 10:32

bez problémů, zastrčíš a jedeš :) je podporován přímo systémem

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: He he he

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 22.09.2005, 11:16

Myslím přes modrozub.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: He he he

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 11:29

aha, já ho přes usb zrovna dobíjím :) ale ani tam nemám problém

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: He he he

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 22.09.2005, 11:56

Díky za typ, moje T610 už trochu zastaralá, ale jsem zvyklý na bez problémovou synchronizaci přes modrozub, tak se tak trochu pídím nějaké náhradě.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: He he he

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 11:40

aha, já ho přes usb zrovna dobíjím :) ale ani tam nemám problém

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: He he he

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 22.09.2005, 10:52

Jen je potřeba přihrát K750iGrabber, jinak když odpojíš telefon z USB, celej systém zatuhne.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: He he he

Autor: micker Muž

Založeno: 23.09.2005, 00:16

no proste super... .-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: He he he

Autor: Pavel Muž

Založeno: 23.09.2005, 09:12

to je chyba systému ne telefonu

Odpovědět na příspěvek

HMMM

Autor: Laco Muž

Založeno: 22.09.2005, 11:01
Odpovědí: 0

Mna pan redaktor napada konkurent...iRiver H10 s 5GB harddickom....Ale aj tak sa mi nano paci viac aj ked si asi bohuzial skor kupim ten iriver lebo ipod bude u nas na slovensku urcite predrazeny jak HOVADO :-))) ale zerem ho !

Odpovědět na příspěvek

RE: HMMM

Autor: MiB Muž

Založeno: 22.09.2005, 11:35

iRiver H10 je IMHO predrazenej hardiskovej kram .

Odpovědět na příspěvek

RE: HMMM

Autor: PeterASF Muž

Založeno: 22.09.2005, 11:39

No iRiver ako si nezabudol napisat ma ten HDD a NANO ma pametovku.Takze momentalne konkurenciu nema. Aj tie napodobneniny iPodu su trapne. Len ako tu niekto napisal NANO ma problem v malej kapacite tych 2 a 4 GB je podla nesnych pomerov malo. Mali s tym pockat ked budu aspon 5 a 10 GB za tu istu cenu a radsej mali predstavit ten ROKR Motorola skor vo viacerych prevedeniach/napriklad bez fotaku, vyklapaci vysuvny/ a uberat sa tym smerom a tiez zmenit iPod MINI aby mal farebny LCD, moznost ukladat fotky priamo s fotaku, zjednotit dizajn s velkymi iPodmi a ponechat HDD aj velost GB. A este trochu zlacniet a nezanevriet na FireWire, lebo USB je momentalne skor pre PC.Mam pozicany SE W800 a ten zvuk je fakt dobry, s porovnanim iPod Shuffle 512, len ta farba orange a nekomunikuje cez iTunes.

Odpovědět na příspěvek

Jedu pro iPod nano

Autor: Jirka Cech Muž

Založeno: 22.09.2005, 16:38
Odpovědí: 0

iPod nano se mi fakt libi, je super. Jedu si ho koupit. Pokud ho nekdo chcete, kouknete sem:

http://ipod-nano.
jirkacech.com/

Jirka

Odpovědět na příspěvek

RE: Jedu pro iPod nano

Autor: Marek Muž

Založeno: 22.09.2005, 20:31

Tomu rikam kurs 8-(( KOukam,z e kdyz jsem vsem moznym jabko nadsencum tahal z US veci za to co jsem je tam koupil, tak jsem asi mel podnikatelskeho ducha na dovolene.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Jedu pro iPod nano

Autor: micker Muž

Založeno: 23.09.2005, 00:18

mozna proto zes to tahal spriznenejm dusim, jirka to taha blbcum ktery vojebe... :-/
m

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Jedu pro iPod nano

Autor: lazo Muž

Založeno: 26.09.2005, 23:23

a ked si to kupim na slovensku za 10-11 tis Sk nebudem blbec? ja napr v USA nikoho nemam, kto by mi to doniesol a radsej dam nejake prachy jirkovi za namahu, ako dat este vacsie prachy ako marzu ceskym/slovenskym predajcom

Odpovědět na příspěvek

RE: Jedu pro iPod nano

Autor: Vlad Muž

Založeno: 23.09.2005, 12:48

mmmmmm........ to kdy by te poslalo, treba 100 lidi zalohu na iPod dovezes to vsem....? :-)))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Jedu pro iPod nano

Autor: Jirka Cech Muž

Založeno: 23.09.2005, 13:52

ne, asi vyberu prvnich 5-10 a podle toho kolik mi projde z kreditky to ve statech koupim, ostatnim proste vratim zalohu. Navic, kdyz bych videl na ucte ze pribylo nejak moc zaloh, zrusim objednavaci formular na strance.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Jedu pro iPod nano

Autor: Marek Muž

Založeno: 23.09.2005, 19:31

Kdyz te na Ruzyni chytnou celnici tak clo a hlavne DPH jde za tebou nebo jak to bude ?

Odpovědět na příspěvek

Jo, jasne

Autor: Jirka Cech Muž

Založeno: 23.09.2005, 23:08

myslim, ze je nejaky limit toho co si muzu dovezt. Takze bych to neresil, proste to je muj ne tvuj problem.

Odpovědět na příspěvek

Jen pro pobaveni.... :-)

Autor: Vlad Muž

Založeno: 23.09.2005, 12:33
Odpovědí: 0

MS Vista vs. OS X Tiger....... cetl jsem to na deepapple.com , prelozene do rusciny, a tady je original http://www.winsupersite.c
om/showcase/winvista_beta
1_vs_tiger_01.asp dost jsem se u toho pobavil, doufam ze nevadi ze je to trochu od tematu........ jo, a nano je opravdu sexy, mnela to bit nana .... :-))))

Odpovědět na příspěvek

RE: Jen pro pobaveni.... :-)

Autor: Jirka Muž

Založeno: 23.09.2005, 12:38

já se zase hodně pobavil nad tvou znalostí mateřského jazyka :) "Vlad dnes je to za 5 :)"

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Jen pro pobaveni.... :-)

Autor: Vlad Muž

Založeno: 23.09.2005, 12:53

no jo, ja se naucim, z toho strach nemam, jsem rus....

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Jen pro pobaveni.... :-)

Autor: jakub.s Muž

Založeno: 23.09.2005, 14:38

ted jsi mu to nandal;-) 1:0 pro Vlada

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Jen pro pobaveni.... :-)

Autor: Pavel Muž

Založeno: 23.09.2005, 16:49

hovořil jsem o jeho mateřštině ne češtině :) dost jsem se nasmál jak jsem ty stránky luštil po rusky .

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Jen pro pobaveni.... :-)

Autor: Vlad Muž

Založeno: 23.09.2005, 17:31

1.Pavel nebo Jirka?
2.http://www.wins
upersite.com/showcase/win
vista_beta1_vs_tiger_01.a
sp It’s in English !
3.a jestli jsi nasel ty články na www.deepapple.com (je to rusky server) a při tom ne mluvíš ruski ta jseš dobrej......
4.ale všechny tady milujeme jabka, doufám, tak je to dobry, ne?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Jen pro pobaveni.... :-)

Autor: Jirka Muž

Založeno: 23.09.2005, 17:46

někdo byl Jan Pavel , někdo Jiří Pavel a ty na tom nebudeš jinak :) jj louskal jsem to rusky :)

Odpovědět na příspěvek

RE: Jen pro pobaveni.... :-)

Autor: Jirka Muž

Založeno: 23.09.2005, 12:49

já se zase hodně pobavil nad tvou znalostí mateřského jazyka :) "Vlad dnes je to za 5 :)"

Odpovědět na příspěvek

iPod nano & No Photo

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 23.09.2005, 12:38
Odpovědí: 0

Ta nemožnost ukládání fotek a videa, to je jako vyrobit skvěle vypadající super sporťák, fakt pěknej, maličkej a přitom se skvělým výkonem, no prostě k sežrání. Má to jen drobnou vadu na kráse - výrobce nezajistil (nebo z jakýchsi obskurních důvodů dokonce odmítá zajistit) homologaci a tak se s ním můžeš prohánt leda tak na plácku za stodolou...

Odpovědět na příspěvek

RE: iPod nano & No Photo

Autor: jakub.s Muž

Založeno: 23.09.2005, 14:36

ja nevim, ale asi me napada dost scestny nazor:
proc ukladat na 2-4G flashdisk fotky z fotaku, kdyz si do nej muzu koupit 1G kartu?

podotykam, ze nijak zasadne nefotim a mam ipod photo, takze to je opravdu nekompetentni poznamka, ale myslel jsem si, ze fotografove, kteri si tu na tenhle problem stezuji, pouzivaji vetsi karty nez jen ty, ktere se dodavaji s fotakem

na mini to prece taky neslo a presto to nikomu zasadne nevadilo...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: iPod nano & No Photo

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 23.09.2005, 21:07

Jasně že si můžu koupit 1G kartu. Ale proč? Proč další peníze na kartu, když už budu mít s sebou iPod nano se čtyřmi giga a na něm třeba jen 2 giga hudby. A přitom Apple to omezení určitě nedělá protože by mu leželo na srdci blaho prodejců karet do foťáku. Proč to ale dělá, to je ve hvězdách.
Mě jen hrozně prudí, že pokud lze nějakou krabičku se švábem uvnitř dobře využít, tak proč to výrobce mírnixtýrnix "zakáže" a utrum. Mě nebaví kupovat a nosit při sobě spousty jednoúčelových zařízení, zejména když to není skutečně nutné. Jsou samozřejmě situace, kdy to nutné je a kdy zejména vzhledem k profesionálnímu nasazení se musí vyvinout přísně jednoúčelové zařízení. Ale to není případ iPodu nano. U něj jde o zařízení typu přenosné paměti - jeho primárním účelem je uchovávat data a distribuovat data. Omezovat jeho možnosti je na hlavu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: iPod nano & No Photo

Autor: Vladimir Muž

Založeno: 23.09.2005, 21:35

Rekapitulace:
Pokud jsi zarytý Woknař, rád fotíš na výletě a taky chceš při tom poslouchat hudbu, pak vezmeš svůj foťák a iRiver nebo cokoliv jiného a vyrazíš ven. Cestou možná podkáš stylového příznivce Applu, ten bude ale ověšený jakvánoční stromek. Na krku bude mít iPod nano na hudbu, za pasem pak iPod Photo na uložené fotky. A taky jako ty bude mít foťák a batoh. Zatímco ty budeš mít v baťohu sváču a termosku s kafem, tak on v něm bude mít stylový iBook nebo PowerBook - to aby ty fotky dostal z foťáku do iPod Phota v koukatelné podobě.
Myslím, že Applu se podařilo naplnit ducha tý podařený "reklamy" na iPod "blecha". Nano je fakt krásně prťavej, ale to ostatní co potřebuješ na import dat mi připomíná pověstné ruské digitální hodinky - ty taky uměli kde co, jen kdyby ty baterky nemuseli být ve dvou kufrech...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: iPod nano & No Photo

Autor: Steve Muž

Založeno: 26.09.2005, 11:34

Hahahaha, vy jste hosi komici.

iPod Nano je predevsim MP3 prehravac a proto si ho 90%lidi kupuje (vic nez prehravat hudbu od nej nechtej, dalsi funkce jsou jenom takovy doplnek), to ze umi zobrazit na svem barevnem displeji fotky, je funkce spise na to, aby lide meli sve oblibene fotky u sebe a mohli se jimi kochat nebo se jimi chlubit. iPod Nano je pro bezne lidi, uzivatele a ne pro nejake profesionalni fotografy. Pokud fotim digitalem tak mam 512Mb kartu, ktera mi bohate staci. A JSEM SI JIST ZE STACI I CILOVE SKUPINE iPODU NANO, PRO KTEROU BYL TENTO PREHRAVAC VYROBEN. Placete nad spatnym hrobem chlapci.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: iPod nano & No Photo

Autor: JIP Muž

Založeno: 31.12.2005, 10:08

Tobě stačí k digitálu 0.5GB?!
Co to máš za digitál??? Moc nefotíš, co?
Já nadávám, že je moje 1GB SD malá a hned bych chtěl alespoň 4GB!! Bohužel si asi budu muset ještě vystačit s 2GB, protože vývoj je šnek.

btw: iPod nano pěkně ošidili..

Odpovědět na příspěvek

mam ci nemam

Autor: Jurgen Muž

Založeno: 24.09.2005, 10:24
Odpovědí: 0

Mam, ci nemam si jej koupit? Kdo je pro,proti a proc?

Odpovědět na příspěvek

RE: mam ci nemam

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 24.09.2005, 11:45

Jsou tu dva tábory -ano -ne. Už bych dál nevířil vody a zvaž si sám co ti nejlépe vyhovuje:)

Odpovědět na příspěvek

RE: mam ci nemam

Autor: pepe Muž

Založeno: 24.09.2005, 11:47

ja myslim ze mas.... muj iPod Nano uz je na ceste z ameriky a nemuzu se dockat.... V cernem! He he hi hi a jsem vysmatej.

Odpovědět na příspěvek

upřímnou soustrast

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 26.09.2005, 13:39

http://beta.news.com.com/
Problems+surfacing+with+i
Pod+Nano+screen/2100-1041
_3-5880307.html?tag=nefd.
top

http://flawedmusic
player.com/

Odpovědět na příspěvek

perfektni

Autor: Mikin Muž

Založeno: 25.09.2005, 08:54
Odpovědí: 0

Dneska jsem ho dostal. 4GB, v cernem. Za $300Can.
Naprosto perfektni, zadne stiznosti.
Jen se to rychle umatla. Ale to ten prvni taky. Who cares.....
Jsem totiz majitelem uplne prvniho 5GB 4 let stareho iPodu a ta potvora dodnes hraje!!!

Odpovědět na příspěvek

jxskjxk chnsbkjcn cjsn,kj

Autor: iedjdj nhdsjdk Muž

Založeno: 25.09.2005, 11:42
Odpovědí: 0

mjn nljzn cnj ljxn n jxjdjlvc

Odpovědět na příspěvek

RE: jxskjxk chnsbkjcn cjsn,kj

Autor: 123456 Muž

Založeno: 25.09.2005, 11:55

jj naprosto s tebou souhlasím :)

Odpovědět na příspěvek

uz ho mam

Autor: Mates Muž

Založeno: 26.09.2005, 22:32
Odpovědí: 0

Koupil jsem si nano v Anglii,vysel me zhruba na 5500,ale je to opravdu.tak ze jsem jeste nemel v ruce nic lepsiho.Fotky se zobrazujou skvele,muzete jich tam narvat nekolik tisic.Nevahejte a bezte si ho koupit taky

Odpovědět na příspěvek

RE: uz ho mam

Autor: Jožka Muž

Založeno: 27.09.2005, 08:11

Upřímnou soustrast, napiš jak se k tobě chovali, když ho půjdeš měnit - ušmudlánka poškrábanýho :)

Odpovědět na příspěvek

Kdy bude u nas a za kolik?

Autor: deXter Muž

Založeno: 28.09.2005, 10:14
Odpovědí: 0

Diky

Odpovědět na příspěvek

RE: Kdy bude u nas a za kolik?

Autor: deXter Muž

Založeno: 28.09.2005, 10:15

No ty vole uz to vidim. 6700 s dph... Neni v USA za 200 dolacu?

Odpovědět na příspěvek

POZOR NA iPOD NANO

Autor: BlueHawk Muž

Založeno: 28.09.2005, 17:40
Odpovědí: 0

POZOR, IPOD NANO JE SMEJD. PRASKA NA NOM DISPLEJ. REKLAMACIE SA MNOZIA. NEKUPOVAT!!!


http://
www.maler.cz/index.php?id
=581
http://www.macworld
.com/news/2005/09/27/nano
screen/index.php
http://
www.appleinsider.com/arti
cle.php?id=1294
http://d
igg.com/apple/Is_your_iPo
d_Nano_Screen_cracked_
h
ttp://news.yahoo.com/s/cm
p/20050927/tc_cmp/1712007
91;_ylt=AhSH5N37a1XMcQlpj
aCks84xVrIF;_ylu=X3oDMTBi
MW04NW9mBHNlYwMlJVRPUCUl

Odpovědět na příspěvek

Texty

Autor: Vendy Muž

Založeno: 13.10.2005, 17:41
Odpovědí: 0

Nevite nekdo nahodou,jak stahnu texty k pisnim do meho ipod nano? Diky

Odpovědět na příspěvek

je super!!!

Autor: Pavel Muž

Založeno: 27.10.2005, 21:41
Odpovědí: 0

Tenhle kousek mám dva dny a nemůžu si ho vynachválit. Je fakt perfektní, už jsem ho i dostatečně nakrmil a teď mi hraje o sto šest. Mohu všem jen doporučit. Mějte se příznivci Applu

Odpovědět na příspěvek

IPOD"smejd"-nekupovat IPOD NANO!

Autor: Vlasta Muž

Založeno: 13.11.2005, 20:12
Odpovědí: 0

HAHA=) Vsem lidem co si mysli, ze IPOD NANO je EXTRA novinka: Kamarad si koupil Ipod NANO a po par dnech zjistil, ze se mu uplne poskrabal dotykovy ovladac. A HLAVNE jej z tohoto duvodu budou stahovat z prodeje. Takze radim vsem, nikdo si ho nekupujte.

Odpovědět na příspěvek

2000kc dostanu 2GB iPod Nano???

Autor: SKypeKA Muž

Založeno: 29.04.2006, 13:55
Odpovědí: 0

Jeste jedno BOMBA~~
2000kc dostanu 2GB iPod Nano???
http://www.aukro.cz/sho
w_item.php?item=100582392

http://www.aukro.cz/sho
w_item.php?item=101301877

Odpovědět na příspěvek

 

 

Odpověď na příspěvek:

Mas jen spatnej nazor o prodejnosti, protoze nejprodavanejsi iPod do ted byl iPod mini a ten ted nahradil nano...proste to bude jeste vetsi hit nez mini. to je proste fakt.


Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: