Anketa - jací jste hráči? - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Hry

Anketa - jací jste hráči?

4. listopadu 2005, 08.00 | Hrajete rádi hry? Máte vyhraněný žánr? Hrajete hry po síti? Odpovězte nám na otázky následující ankety a pomozte nám získat lepší představu o tom, jací jste hráči. Dotazník vám nezabere více jak 5 minut vašeho času.

Hrajete rádi hry? Máte vyhraněný žánr? Hrajete hry po síti? Odpovězte nám na otázky následující ankety a pomozte nám získat lepší představu o tom, jací jste hráči. Dotazník vám nezabere více jak 5 minut vašeho času.

Děkujeme za váš čas

Anketa - jací jste hráči?

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Zábava  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Hry  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Mím herním přátelům...:)

Autor: iBobek-mac.one Muž

Založeno: 04.11.2005, 09:39
Odpovědí: 0

Paráda, konečně nějaká normální ankete, díky za její uveřejnění...:) Hrát, žít...
By mě zajímalo, jak dopadne otázka zda by ste se někdo přihlásili na lan party maců, doufám, že se přihlásí hodně lidí...:)
A nakonec bych chtěl všem pařanům co tráví své dny u her na macu, se zataženýmy záclonymi a starou pizzou oznámit, že brzy vznikne server s hrama na Mac, no a budou tam i samozřejmě jiné věci...:)
tak se teště!:)

Odpovědět na příspěvek

RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: v-any Muž

Založeno: 04.11.2005, 14:56

ja bych se urcite rad podival a co to bude za servr jao o co pude

Jinak fakt dobra anketa

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: iBobek-mac.one Muž

Založeno: 04.11.2005, 16:10

No, však uvidíte, bude tam vše co tady nenajdete a hlavně odkazy na stránky se vším možným, sám nesnáším hledání na netu, takže Vám pomůžu a vše tam bude:)
Tématika: hry, hudba a všelijaké pomůcky;)

Odpovědět na příspěvek

RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: filuta Muž

Založeno: 04.11.2005, 14:57

No vzhledem k tomu, ze ziju v USA jsem musel napsat, ze na LAN party asi spis neprijdu. Ostatne na hrani mam PC s Windows XP, nad hranim na Macu jsem zlomil hul uz davno - v Cechach nebyly hry na Mac k dostani, kdyz ano tak nehorazne drahe a kdyz jste si je precijen koupili, tak jste si pro jejich rozumny beh museli dokoupit jeste Macintosh za nekrestanske penize. Apple vubec postrada pocitac jako je PowerMac ale mensi, mnohem levnejsi a s nejakou rozumnou kartou pro domaci gameseni..a kdyz uz Apple musi pouzivat zastarale komponenty, tak neco jako R9800 nebo X800 a kdo ma zajem aby mel moznost si koupit za rozumne (rozumej stejne drahe jako PC verze) penize neco lepsiho a jednoduse upgradovat. Ale to Apple neudela, nemaji na tom zadny zajem. Spousta lidi by si koupila iMac nebo Mini, ale kdyz zjisti, ze se na tom neda rozumne hrat (ne skakacky nebo sachy, mluvime o 3D renderovanych FPS..), tak zjisti, ze Apple nenabizi zadnou alternativu. Takze pouzivam WinXP na hry, na ostatni OS X.

Odpovědět na příspěvek

RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: filuta Muž

Založeno: 04.11.2005, 15:41

No vzhledem k tomu, ze ziju v USA jsem musel napsat, ze na LAN party asi spis neprijdu. Ostatne na hrani mam PC s Windows XP, nad hranim na Macu jsem zlomil hul uz davno - v Cechach nebyly hry na Mac k dostani, kdyz ano tak nehorazne drahe a kdyz jste si je precijen koupili, tak jste si pro jejich rozumny beh museli dokoupit jeste Macintosh za nekrestanske penize. Apple vubec postrada pocitac jako je PowerMac ale mensi, mnohem levnejsi a s nejakou rozumnou kartou pro domaci gameseni..a kdyz uz Apple musi pouzivat zastarale komponenty, tak neco jako R9800 nebo X800 a kdo ma zajem aby mel moznost si koupit za rozumne (rozumej stejne drahe jako PC verze) penize neco lepsiho a jednoduse upgradovat. Ale to Apple neudela, nemaji na tom zadny zajem. Spousta lidi by si koupila iMac nebo Mini, ale kdyz zjisti, ze se na tom neda rozumne hrat (ne skakacky nebo sachy, mluvime o 3D renderovanych FPS..), tak zjisti, ze Apple nenabizi zadnou alternativu. Takze pouzivam WinXP na hry, na ostatni OS X.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: filuta Muž

Založeno: 04.11.2005, 15:43

safra proc je to tu 2x? odeslal jsem to jen jednou, muzete to prosim smazet (a tohle taky)? dik

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: klik Muž

Založeno: 04.11.2005, 15:47

To asi ty Win XP ;-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: db Muž

Založeno: 04.11.2005, 17:37

...písal, že PC na hry a všetko ostatné OSX, takže to bude asi tým OSX ;-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: filuta Muž

Založeno: 05.11.2005, 00:31

Jo..Safari, to je previt, ten vam dela veci

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mím herním přátelům...:)

Autor: BenB Muž

Založeno: 18.06.2006, 20:52

A neni to spis re-fresh?

Odpovědět na příspěvek

graf. karta?

Autor: pixy Muž

Založeno: 04.11.2005, 11:20
Odpovědí: 0

Jak zjistim, kolik ma ceho graficka karta? A vubec - ja mam nejakou grafickou kartu? Copak mi couha sroubovak z kapsy, abych takovyhle veci vedel?

Odpovědět na příspěvek

RE: graf. karta?

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 04.11.2005, 11:37

System Profiler, první položka v Apple menu. Například.

Odpovědět na příspěvek

myst

Autor: claire Muž

Založeno: 04.11.2005, 12:14
Odpovědí: 0

na gameexpresu maji prvni 3 dily MYSTu ve vyrocnim 'baleni' :-)

http://www.gameexp
res.cz/product_info.php/c
Path/21_36/products_id/32
22

Odpovědět na příspěvek

RE: myst

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 04.11.2005, 17:12

A k cemu to je, kdyz si to krome Exile nepustim, nebot nejsou pro Masox? :-( Ja je porad jeste schovavam a doufam, ze treba nekdy nekdo nejaky engine uvolni...

Odpovědět na příspěvek

Zoufalé...

Autor: Honzig Muž

Založeno: 04.11.2005, 14:45
Odpovědí: 0

Bohužel nesdílím váš optimizmus, pokud jde o Macy a hry. Hry staré i několik let se prodávají za plné ceny (1500—1700,- Kč) a nastavit si takto pravěkou hru na max. kvalitu zobrazení bývá dost riskantní, protože i pak většinou grafika dost nestíhá. Optimalizace her na Mac je ve většině případů dobrá, ale uvedení nejdříve několik měsíců (nebo rok) po uvedení PC verze, je také katastrofa. Grafika v Macu je také peklo. Ten, kdo má doma třeba iMac nebo eMac (což jsou stroje pro domácí nebo školní práci + hry) se asi nestačí divit, že po roce už má s novými aplikacemi značné problémy... a zahrát si nějakou novinku je na rok či dva roky starém stroji prakticky nemožné (DOOM3, Q4, CoD2...)
Přesto si denně sedám k počítači a po netu hraju Wolf3ET, G–Recon nebo nějaké starší RPG.

Odpovědět na příspěvek

RE: Zoufalé...

Autor: v-any Muž

Založeno: 04.11.2005, 14:59

Kde hrajes toho wolfa

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Zoufalé...

Autor: Honzig Muž

Založeno: 07.11.2005, 15:06

...servery:

Fueldump All The Time
Fueldump 24/7 (nejcasteji)
Nexus - 01
Nexus - 02
Nexus - 03 (nejcasteji)
Nexus - 04
Nexus - 05
GameSpy Server

nebo kde je volno :)

Odpovědět na příspěvek

RE: Zoufalé...

Autor: iBobek-mac.one Muž

Založeno: 04.11.2005, 16:07

Já vím, je to shit, mac mě sere, ta grafárna je jak do mobilu a ne do super počítače...:(
Ale budu kupovat nějakou konzoli, tak to snad pak bude lepší, hry na Mac dou sehnat, ale nejdou pařit....:( No a pka ty ceny, k tomu se ani raději nevyjadřuji, je to nehratelný a ještě o 30%dražší... fakt nechápu systém...:(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Zoufalé...

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 04.11.2005, 16:11

Jestli to nebude tím, že Macy jsou a priori na práci a ne pro gamblery. Kdyby se těch her pro Mac prodávalo víc, byl by tlak i na vývojáře.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Zoufalé...

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 04.11.2005, 17:10

S hrama to je na Macu vazne slozite. Duvody jsou podle mehu 3:
1) Hry jsou vetsinou portovane a to vetsinou znamena, ze zdaleka ne optimalizovane. Takze i na srovnatelnem HW bude na PC vyrazne rychlejsi
2) Ty grafiky casto nejsou nic moc
3) U nas se z neznamych duvodu prodavaji orezane hry. Tim mam na mysli, ze nejsou hybridni. Napriklad dovezene hry z ciziny (napriklad Diablo ale i mnoho jinych) ma instalatory pro Maca i pro PC. Jenze u nas se prodavaji diky mistnim zastoupenim pouze PC verze a Mac verze se musi dovazet kus po kuse, coz cenu vyrazne prodrazuje. :-(

Odpovědět na příspěvek

RE: Zoufalé...

Autor: pajap2 Muž

Založeno: 04.11.2005, 17:53

souhlas... presto i ja denne sedam a hraji Medal. :)

Odpovědět na příspěvek

Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: Standa Muž

Založeno: 05.11.2005, 11:12
Odpovědí: 0

Nechci se k tomu vyjadřovat ale je to jedna velká hra. Známý prodává PC a nejčastěji se setká s požadavkem "Potřebuji jen něco pro kluka, aby na tom mohl hrát ty hry." HRY, PROGRAMÁTOŘI, POČÍTAČOVÉ FIRMY A HRÁČI jsou nekonečným zdrojem peněz. Skutečné hry jsou šachy, bridge a jiné. 3D sřílečka to není hra to je pro blbnutí lidí.
Na práci, učení a tedy peněžní zisk, stačí spolehlivý, tichý, nejlevnější MAC.

Odpovědět na příspěvek

RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 05.11.2005, 12:36

Tak tak...

Odpovědět na příspěvek

RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: filuta Muž

Založeno: 06.11.2005, 01:03

Ano, pocitace nejsou na hrani her, jsou na praci. Knihy nejsou na romanticke povidky, jsou tu na vedecke informace. Auta nejsou na vylety, jsou na jezdeni do prace. Lidi neblaznete a odpustte si tyhle hloupe komentare..ja jsem velky milovnik Macu ale az budu rikat takove nesmysly jako ze pocitace nejsou na hry, tak uz to se mnou bude spatne, presel jsem prave z nadsenectvi k fanatismu. Reknu vam male tajemstvi: Pocitace nejsou na to ci ono, ony jsou jaksi tak nejak uplne na vsechno, jenom to pro ne naprogramovat. Ne, mac neni horsi nez PC proto, ze na nej nejsou hry, ale v bilanci pro/proti je tahle skutecnost na strane negativ. Ja napr. hry hraji rad a samozrejme bych byl rad, kdyby sly hrat na Macu. Ale nejde to, takze musim mit jeste PC s Windows a tam hraju hry. Ne proto, ze "Mac je na praci". Proste proto, ze kdyz chci hrat, tak Mac NENI alternativa. Tak si prestanme lhat do oci. Nicmene diky za clanky tykajici se her na Macu, rad si zahraji cokoliv na sve oblibene platforme..

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 06.11.2005, 09:31

Ale ano, netvrdím, že si občas něco nezahraji, to bych se z té práce musel jednou taky... však víte co. Jen se odmítám podřídit HW požadavkům her a nemusím mít jejich poslední verzi, je mi jedno, cco si zahraji, je to odreagování. A jestli že mi můj počítač hardwarově bohatě stačí na práci, která mě živí, jestliže bohatě splňuje požadavky pro multimédia, nebudu se rozhodně trápit nad tím, jestli 64 MB VRAM je dost pro poslední verzi jakési militantní 3D střílečky. Tomuhle se nikdy, NIKDY, nepodřídím. A snaha opatřovat si stále nové a nové hry je opravdu gamblerství, závislost, stejná, jako moje závislost na kofeinu a nikotinu.

Odpovědět na příspěvek

A ještě něco

Autor: Roman Šula Muž

Založeno: 06.11.2005, 09:53

Moje děti hrají hry na eMacu s CPU G4 1 GHz a s pouhými 256 MB RAM, což je minimum, aby fungoval Tiger. Stahují si jednak dema posledních her a fungují jim, jednak hrají i dost staré hry v Classic vrstvě. A vše jim chodí. Takže nevím, nač ty věčné pláče nad tím, zda grafika v Macích je dostatečná pro gamblery či nikoliv. Syn chodí na návštěvy za spolužáky, kteří mají doma wokenice, a tvrdí, že stejné hry pod woknama vypadají graficky hůř. Což podle mě nebude ani tak samotným počítačem nebo kartou, ale levnými monitory. Rozhodně jsem od syna neslyšel, že by chtěl raději wokna kvůli hrám.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: Standa Muž

Založeno: 07.11.2005, 11:53

Dobrý den pane filuto,
neřekl jsem že počítače nejsou na hry, jen jsem uvedl svůj názor na manipulaci s lidmi a nasměrování chtíče hráče, aby se to pohybovalo co nejrychleji a aby tam bylo co nejvíc pixelů. Vytváření virtuální reality na nejvýkonější počítače dostupné na trhu a neustálé pomalé posunování této hranice. Takže si kupte každý rok nové PC na hraní "her" a jednou se třeba budete divit, že si vaše dítě zkusí zkočit z mostu, nebo po někom vystřelit.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: Chris Muž

Založeno: 08.11.2005, 10:33

Mam Dual G5 2GHz, 2.5GB RAM a 256MB video RAM. Vykon je aj na Doom 3 dostatocny. Problem je, ze niektore hry na Maca nie su. Need For Speed, napriklad, alebo posledna F1 je sezona 2000.
Takze som to riesil poskladanim PiCidla. Priatelka ho ma na pracu (kym si nekupi PowerBook) a ja ho mam na hranie:-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: Standa Muž

Založeno: 07.11.2005, 12:30

Dobrý den pane filuto,
neřekl jsem že počítače nejsou na hry, jen jsem uvedl svůj názor na manipulaci s lidmi a nasměrování chtíče hráče, aby se to pohybovalo co nejrychleji a aby tam bylo co nejvíc pixelů. Vytváření virtuální reality na nejvýkonější počítače dostupné na trhu a neustálé pomalé posunování této hranice. Takže si kupte každý rok nové PC na hraní "her" a jednou se třeba budete divit, že si vaše dítě zkusí zkočit z mostu, nebo po někom vystřelit.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: filuta Muž

Založeno: 07.11.2005, 16:39

O moje deti rozhodne nemejte strach, z mostu neskoci ani nebudou strilet, jednoduse proto, ze deti nemam a mit nemohu. Ja myslim, ze jsem v tehle debate zbytecny, pekne jste si zanotovali, jak je to fajn, ze na Mac hry nejsou a kdyz jsou, tak moc nejedou. Ja na to koukam a neverim svym ocim, pripadam si jako nekde v blazinci, kde si libuji, ze jim v televizi jedou 24hodin denne zpravy, ono filmy by mohly odvadet od dulezitych informaci! Mne nevadi, ze Macy tak, jak se prodavaji nemuzou stacit nejmodernejsim hram, protoze obsahuji zastarale a dychavicne graficke karty - mne by stacilo, kdybych si mohl novou kartu do Maca koupit za stejne penize jako tu do PC a Mac si upgradnout. Dalsi cast problemu je optimalizace OpenGL a podpora vyvojaru. Pak je tady ten zacarovanej kruh, kdo neskousne, ze Mac neni na hrani, ten si jej neporidi a tak je mezi uzivateli macu malo hracu a neni to lakavy trh pro tvurce her, coz situaci dale zhorsuje. Osobne me to tak netrapi, hry hraji na PC s Windows, nemusim mit kazdou novou, za poslednich 5 let jsem hral asi 7 her, mne to spis mrzi, protoze to lidi odrazuje od me oblibene platformy. Ty lidi, kteri nemaji radi omezeni v typu aplikaci, ktere je jejich pocitac schopen spoustet. A ze je takovych lidi spousta!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: filuta Muž

Založeno: 07.11.2005, 16:52

A jeste k tomu strileni/skakani z mostu. Zde s vami souhlasim, to je problem. Pokud mate deti, doporucuji kontrolovat jak se bavi a zejmena co sleduji v televizi. Dusledne jim vysvetlovat, co je realne a co ne (filmy: hrdina nekoho zastereli, zadne trauma, jde se domu a vsichni jsou stastni ze jsou nazivu, akcni hrdinove uskakuji tene pred auty jedoucimi 100km/h, riti se po dalnici klickujic mezi ostatnimi, protoze oni jsou proste lepsi ridici, jako kdyby nezaviselo i na ostatnich a moznosti zmenit smer nebo rychlost v techto rychlostech nebyla znacne omezena, Schwarcenegger vyskoci ze vzletajiciho letadla do metr hlubokyho mocalu atd. atd.) - pak vidite deti, hrajici si na dalnici prebihanim pred auty apod. Hlavni je ale v detech pestovat empatii, protoze to je podle psychologu naucene chovani! Venujte mu cas, lasku a nenechte jej hrat hry, kterym jeste nemuze rozumet. Az bude starsi a jeho osobnost zformovana, tak uz muze hrat bez obav Carmageddon nebo strilecky a bude vedet, ze je to nadsazka a hra, urcite nikoho nezajede nebo nezastreli. Chyba je vzdycky ve vychove.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: Standa Muž

Založeno: 08.11.2005, 09:01

1. s těmi dětmi jsem to myslel obecně
2. je vidět že děti nevychováváte, protože byste věděl jak je těžké jim cokoliv zakazovat , kolik úsilí stojí jim vysvětlovat a bojovat s informacemi z venčí.
3. když toto vše budete svědomitě dělat, pak Vás "hry" už nebudou zajímat, nebudete mít na ně čas. Chcete-li být dítěti vzorem, pak nemůžete hrát po nocích hry, které mu zakazujete.
4. celé jsem to myslel tak, že nesouhlasím s takovouto anketou a také jsem zdůvodnil proč.
Možná, že podobně si to myslí i Steve Jobs. Proto nevyrábí novou, lepší herní konzoli ale iPod.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: filuta Muž

Založeno: 08.11.2005, 14:57

Ano, Steve je tak pocestny muz, ze neumozni ani nam bezdetnym hrat hry, mohli bychom si na to zvyknout a pak jimi kazit sve deti. Snazim se vysvetlit, ze vase moralizovani je nesmysl a Mac proste neni lepsi proto, ze na nem nejdou hrat hry. Ale to vy nepochopite a nechape to ani genialni Steve. On nevi, ze to je jeden z mnoha duvodu, proc se Mac ne a ne prosadit v bezne domacnosti. A iPod to nezachrani.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: stada Muž

Založeno: 08.11.2005, 16:01

Už mě nebavíte.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nechci se k tomu vyjadřovat ale....

Autor: filuta Muž

Založeno: 09.11.2005, 01:23

Vy mne nebavite uz od zacatku. Vsimnete si, ze se hadame jak v matersky skolce, treba nakonec zase budete ditetem a pochopite, ze deti si chteji hrat ;-). A jo a jo a milionkat jo, ja mam pravdu. Je to smesny.

Odpovědět na příspěvek

Pippin

Autor: Jakub Muž

Založeno: 08.11.2005, 03:47
Odpovědí: 0

Macu proste chybi Pippin..treba to SJ nekdy pochopi a neco toho druhu vyrobi. To by byl skutecny trojsky kun, ne iPod, iPod totiz nerozsiruje mnozstvi unikatniho software pro OS X, coz by Pippin (samozrejme v modernim provedeni, co treba Cell Apple??) dokazal. Ale treba uz na tom Apple dela, s IBM to maji domluvene a vsechny nas jeste prekvapi. Ale moc bych se divil..

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: