Mojebanka na Apple? Má to své ale... - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Software

Mojebanka na Apple? Má to své ale...

23. listopadu 2007, 10.00 | Po několika dlouhých letech se konečně ledy pohnuly a 24. 11. 07 bude spuštěno internetové bankovnictví také pro jiné operační systémy a internetové prohlížeče. Těm z nás, kteří v této bance mají svůj účet, se vše jistě zjednoduší, protože odpadne nutnost spouštět Windows ať už přes Virtual PC na počítačích s procesory PowerPC, nebo přes Parallels Desktop či VMware Fusion na těch, co používají Intel.

Vše bude jednodušší, bude stačit spustit buď Safari 3.0.3, nebo Firefox 2.0.2. a mít nainstalovanou Javu z tohoto odkazu. Problém je ale v tom, že konkrétně informaci o tom, kde Javu stáhnout, už se na stránce technické podporynedozvíte. I když totiž bude mojebanka funkční i v jiných OS, technická podpora bude zajištěna pouze pro Windows. Vyjádření Komerční banky, kde naleznete také odkaz na zmíněnou Javu, je zde. Nikde ale není uvedeno, že je to modul pouze pro Windows. Jistě se najde nejeden z méně počítačově zdatných uživatelů počítačů Apple, který bude chtít tuto PC verzi instalovat do svého Maca.

Napsal jsem o tomto problému na technickou podporu KB a bylo mi odpovězeno toto: „Aplikace mojebanka byla na uvedeném systému otestována a od 24.11.2007 ji bude možné s tímto systémem využívat. Technická podpora však z naší stany není v tomto případě zajišťována, tudíž ani není na našich stránkách uveden odkaz pro stažení komponenty JAVA pro Mac OS.“ Uživatelé jiných operačních systémů mají tedy smůlu, a pokud u nich nastane nějaký problém, informace si budou muset shánět, kde se dá. Jistě najdeme na toto téma další příspěvky a dotazy v diskusním fóru.

Okno aplikace mojebanka spuštěné přes VirtuaPC na Macu s procesorem PowerPC

Další omezující věcí je nefunkčnost čteček čipových karet v jiných OS než Windows, v technických podmínkách je výslovně uvedeno, že čtečka čipových karet musí splňovat následující požadavky - operační systém Windows 2000, Server 2003, XP, Vista a API's Microsoft PC/SC + ovladače. Toto omezení je jistě dalším nepříjemným faktem. Nezbývá než doufat, že s další aktualizací aplikace mojebanka bude tato věc vyřešena.

V technických podmínkách jsou také uvedeny konkrétní podporované prohlížeče. Jak jsem již v úvodu tohoto článku uvedl, jsou jimi Safari 3.0.3 a Firefox 2.0.0. Ostatní mají zřejmě smůlu. Věřím ale, že to určitě někdo zkusí spustit i jinde a třeba se najde i nějaká ta obezlička ke spuštění třeba v Opeře. Toto omezení už ale není tak markantní.

Každopádně i přes toto všechno jde o velký pokrok, já sám jsem usiloval o funkčnost tohoto internetového bankovnictví od roku 2002. Již tenkrát jsem byl ujišťován, že si je Komerční banka vědoma této situace a že v tomto směru podnikne kroky. To, že se tak stalo až po pěti letech, kdy byly odpovědi ze strany technické podpory banky často protichůdné a nijak nevypovídající o konkrétním stavu, hovoří za vše. Na toto téma proběhlo několik diskuzí ve zdejším fóru, kde se s podobnými zkušenostmi s komunikací s bankou svěřovali i ostatní diskutující. Jedno je například zde a další na tomto místě a nejnovější zde.

Okno aplikace mojebanka spuštěné v Mac OSX ve Firefoxu 2.0.2

Internetové bankovnictví Komerční banky tedy zítra, 24. 11. 2007, bude konečně funkční i pod Mac OS a doufejme, že vše bude fungovat bez problémů tak, jak jsme u Apple zvyklí. Budu rád, když své zkušenosti a případné problémy popíšete v některé diskuzi na fóru, abychom počítačově méně zdatným pomohli s případnými problémy.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Tipy a Triky  

 » Rubriky  » Software  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Java a Leopard

Autor: Karimartin Muž

Založeno: 23.11.2007, 10:20
Odpovědí: 0

Zprvu se me to zdálo jako vynikající zpráva, ale pak jsem zjistil, ze instalator Javy nepodporuje Leoparda. Je nejake jine reseni ? Verzi na 10.5 jsem nikde nenasel

Odpovědět na příspěvek

RE: Java a Leopard

Autor: mha Muž

Založeno: 23.11.2007, 11:06

Java 5 je na Leopardovi nainstalovana default s instalaciou OS. Ten balik je teda iba pre Tigra.

Odpovědět na příspěvek

pekna analogie :)

Autor: mexi Muž

Založeno: 23.11.2007, 10:30
Odpovědí: 0

ted bycj chtel videt komentare nekterych napr. JURAMAC, ze :) ...na tuto problematiku.

v pripade iPhone se az do kreve rvou za tezi AKCEPTUJ produkt tak jak ho PRODEJCE nabizi ( omezeni, blokace, upis smluv ) a sklapni nebo nech byt !

V tomto pripade KB nabizi produkt a RIKA BUD MS Windows pro ctecky anebo sklapni a nech byt :) Chces podporu pro MAC OS, tudle !

JAK PROSTE ZE ? :)

Odpovědět na příspěvek

RE: pekna analogie :)

Autor: Melebius Muž

Založeno: 23.11.2007, 10:56

Ano, přesně tohle jsem řešil. Tak jsem si vybral Českou spořitelnu a internetové bankovnictví mi jede na čemkoli. ;-)

Odpovědět na příspěvek

RE: pekna analogie :)

Autor: Gillan Muž

Založeno: 24.11.2007, 22:01

Ano je to proste, v komercni bance me nikdo nikdy neuvidi. Neberu, nechavam byt. Je to velmi proste.

Odpovědět na příspěvek

ebanka

Autor: petrskr Muž

Založeno: 23.11.2007, 10:34
Odpovědí: 0

Myslim, ze by bylo dobre zde zminit internet banking eBanky.
Ten fungoval uz v MAC OS 9. Bez problemu.

Odpovědět na příspěvek

RE: ebanka

Autor: Ručka Muž

Založeno: 23.11.2007, 12:57

Z důvodu toho, že mi KB nedokázala poskytnout internetové bankovnictví jsem tam zrušil postupně všechny účty. Ještě mi nějakou dobu volali s nejrůznějšími nabídkami (včetně internetového bankovnictví), ale poté co jsem je poslal opravdu surově někam už mi nevolají, protože jsem surovec co má ten strašně drahý počítač...

Odpovědět na příspěvek

RE: ebanka

Autor: Pavel Bart Muž

Založeno: 29.11.2007, 20:02

Musim take potvrdit, ze celkem nechapu nejake oslavy, ze nekdo neco rozchodil, protoze ja pouzivam ebanku jiz od dob expandie banky a jejich internetove bankovnictvi + elektronicky klic mi prijde jako dokonala vec, a to jiz leta.

Odpovědět na příspěvek

Leopard

Autor: ota Muž

Založeno: 23.11.2007, 10:35
Odpovědí: 0

Je fakt, že se to zdá jako vynikající zpráva, ale s tím Leopardem je to úlet. Zdá se, že nejsou schopni poskytnout podporu, protože tam nemají dost lidí, kteří by se tomu věnovali soustavně.

Odpovědět na příspěvek

RE: Leopard

Autor: MaCoffee Muž

Založeno: 23.11.2007, 16:52

"Zdá se, že nejsou schopni poskytnout podporu..." no a to je rekl bych dost na povazenou... spis ted tak nejak nechapu, jak mohl doposud kdokoli kdo u KB ma ucet, vubec bez iNETbank zit, byt jen na urovni uzivatele, natoz jako podnikatelsky subjekt...tohle nepochopim... to uz je na diagnozu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Leopard

Autor: Radek.S Muž

Založeno: 24.11.2007, 10:10

moc to prožíváš...:-) Jen sem tam prostě častěji chodil a otravoval, no :-)))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Leopard

Autor: MaCoffee Muž

Založeno: 24.11.2007, 16:39

Vubec ne, ja ti ty prochazky mestem, vystavani u pultiku celkem preju (tedy pokud o to sam stojis), faktem zustava, ze az ti to jednou Komercka alespon na pul roku spusti, pochopis o cem jsem hovoril - nic ve zlem, tak to proste je.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Leopard

Autor: MaCoffee Muž

Založeno: 24.11.2007, 16:42

...ale mas vlastne pravdu, ono i to osobni setkavani na pobockach melo neco do sebe, na malomeste obvzlast... :-)

Odpovědět na příspěvek

???

Autor: Michal Zapletal Muž

Založeno: 23.11.2007, 10:44
Odpovědí: 0

Já nevím, ale mě tedy funguje internetové bankovnictví v MAC OS 10.4 i 10.5 v pohodě. Ale používám tedy ČS - Servis24

Odpovědět na příspěvek

RE: ???

Autor: Melebius Muž

Založeno: 23.11.2007, 10:55

Servis24 je samozřejmě v pohodě, protože to je normální webová aplikace – HTML + Javascript. Ovšem Mojebanka je nějaký javový nesmysl – abys to mohl na počítači vůbec spustit, musíš něco instalovat atd.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: ???

Autor: Gillan Muž

Založeno: 24.11.2007, 21:57

No servis24 je peknej humus. Ten je deravy uz od sameho zacatku, ted pridali opruz se smskama, ktery je sice stale deravy, ale zato jeste vic otravny. Od sporky jsem uz s obrovskou ulevou utekl. Nechapu jak mohli porad vyhravat netbanking roku.....

Odpovědět na příspěvek

EU

Autor: ED Muž

Založeno: 23.11.2007, 10:50
Odpovědí: 0

A co se slozit te paní z EU co prosadila zruseni (snízeni) vysokych sazeb za roaming na MacBooka. Do roka to vyda EU jako narizeni ! :-))

Odpovědět na příspěvek

Java 2 SE

Autor: fe Muž

Založeno: 23.11.2007, 12:36
Odpovědí: 0

Proč je ve článku udkaz na Java 2 SE 5.0 Release 1, když už dávno je k dospozici Release 3 (http://www.apple.com/sup
port/downloads/java2se50r
elease3.html) Znamená to, že s Release 3 Moje banka nefunguje?

Odpovědět na příspěvek

RE: Java 2 SE

Autor: Karl Schönfeld Muž

Založeno: 23.11.2007, 15:26

No, to by mě také zajímalo. Asi to zjistíme až zítra. Arogance KB v jejím přístupu k uživatelům jiných OS než jsou widle mě ale nepřekvapuje stejně jako to, že nejsou schopni (nebo ochotni) ani říct, ani jak to bude fungovat.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Java 2 SE

Autor: detepak Muž

Založeno: 23.11.2007, 18:31

Ano, s novější Javou to nefunguje. Stejné je to ale i u Windows, kde je Java 1.6, ale chodí to s 1.5
Jako celek je totiž ten jejich internetbanking postavenej na hlavu...

Odpovědět na příspěvek

JRE 1.6 + Britske ostrovy

Autor: Franta Muž

Založeno: 24.11.2007, 17:46

Nevim proc kazdy porad opakuje ten nehorazny nesmysl, ze Mojebanka nechodi s Javou 1.6 na Windows!

Osobne pouzivam, JRE (JDK) 1.6 uz pres rok uz od nejake tusim alfa verze a nemam s Mojibankou.cz ani ten nejmensi problem! Podotykam, ze 1.5 jsem odinstaloval hned ve chvili kdy jsem nainstaloval JDK 1.6 a ze moc dobre vim, co delam. Vzdycky se akorat smeju, kdyz nekde na NETu ctu jak Mojebanka pod JRE 1.6 nechodi. :))

Mimochodem k te kritice IB KB - uz roky ziji na Britskych ostrovech a neni tady ANI JEDNINA BANKA, to se tyka jak UK tak Republic of Ireland, ktera by internetovemu bankovnictvi KB sahala ANI PO KOTNIKY!! Spise mi ta situace tady a v Irsku pripomina situaci v Cechach tak pred 10 - 15 lety.

Odpovědět na příspěvek

RE: JRE 1.6 + Britske ostrovy

Autor: ? Muž

Založeno: 13.12.2007, 11:19

no jan nevim s Lloyds nebo Barclays problem nepozoruju

Odpovědět na příspěvek

CSOB - Sporitelna OK

Autor: daag Muž

Založeno: 23.11.2007, 13:46
Odpovědí: 0

Jak jednoduché když je kam přesunout účet kde to funguje.

Odpovědět na příspěvek

ČSOB - bez problémů

Autor: Tad Muž

Založeno: 23.11.2007, 14:34
Odpovědí: 0

ČSOB Internetbanking používám na Apple prostřednictvím Safari již léta - a bez jediného problému ...

Odpovědět na příspěvek

RE: ČSOB - bez problémů

Autor: j.t.d. Muž

Založeno: 23.11.2007, 17:43

Právě kvůli vazbě komerčky na Widle jsem si účet založil u ČSOB - a taky s tím nemám problém.
Moment, jdu si zkontrolovat zůstatek :o)

Odpovědět na příspěvek

Mojebanka neni bezpečná

Autor: Jiri Teichmann Muž

Založeno: 23.11.2007, 14:56
Odpovědí: 0

Od užívání systému Mojebanka jsem upustil poté, co jsem zjistil, že mne k tomu nutí smlouva s KB. Sami totiž do svých podmínek píšou, že údaje posílané veřejnými kanály (např. SMS) nejsou bezpečné a nemají se používat pro důvěrná data a přitom mi tímto kanálech chtěli posílat svůj jednorázový kód (tj, ten nejdůležitější bezpečností údaj). Protože mne v jiném ustanovení zavázali zabezpečit důvěrné údaje, napsal jsem jim že se jedná o podvod na klientech, kteří to nečtou tak důkladně jako já, protože tím klienta uvedou do situace že každé zneužití účtu bude v plné tíži na něm, klient měl totiž zajistit, aby se SMS kod nedostal do nepovolaných rukou. Sice mi odepsali že to podvod není, ale dál nedokázali vysvětlit proč. Takže jen čekám, kdy tuto slabinu někdo masivně zneužije. Technická úroveň zabezpeční systému Mojebanka je nízká a bez podpory čipové karty (která taky není bůhvíjak bezpečná, ale na Macu je snad riziko nižší než na Win) by ho používal skutečné jen klient, který si píše PINy na platební karty a má pocit že je to bezpečné.

Odpovědět na příspěvek

Proč se na ně nevykašlete

Autor: Bobík Muž

Založeno: 23.11.2007, 15:26
Odpovědí: 0

Proč se jednoduše na tuto banku nevakašlete? Je přece spoustu jiných alternativ.

Konkrétn
s e-bankou jsem nikdy neměl problém na jakékoliv platformě. Stačí napsat webovou aplikaci podle standardů a nemají problém kdekoliv. Šifrované SMS na autorizační kódy si rozumí snad s každým GSM telefonem.

Odpovědět na příspěvek

Už bych u té banky nebyl ...

Autor: QuickShare Muž

Založeno: 23.11.2007, 15:55
Odpovědí: 0

Nechápu, proč důvěřovat něčemu, čemu KB nebo ČS říkají internetové bankovnictví, které je závisle na Windows, IE a běda, když uživatel aktualizuje na novější verzi IE nebo Javy rychleji než vývojáři. Teď se tedy KB krapet hnula z místa. V roce 2007? Docela výsměch ... Osobně mám účet u RB, konto funguje bez problémů na jakémkoli systému, prohlížeči a bez sebemenších problémů. Přístup některých bank mi přijde směšný.

Odpovědět na příspěvek

RE: Už bych u té banky nebyl ...

Autor: MaCoffee Muž

Založeno: 23.11.2007, 16:47

Jiz jsem to take psal jinde, duverovat bance, ktera tohle masti kdo vi jak, a vime jak jiz dlouho... docela odvaha sverovat takto dulezita data.
Jinak u CS jsem s NETbank spokojen, NIKDY, opravdu nikdy jsem s nicim za dnes vic jak dva roky nemel ZADNY problem - transakce a vstup do uctu zpravidla provadim tak 10x do mesice - tedy nekomercne, ciste uzivatelsky.

Odpovědět na příspěvek

článek

Autor: ERT Muž

Založeno: 23.11.2007, 16:07
Odpovědí: 0

přínosné a konečně s obrázky,jen by to mohly být jen okna ne celé plochy či být zvětšitelné.

Chvál
ím!!!

a taky přidat registraci na foru i pro příspěvky tady či je rovnou přesunout.

Odpovědět na příspěvek

Volksbank a Poštovní

Autor: LP Muž

Založeno: 23.11.2007, 16:48
Odpovědí: 0

U Poštovní funguje s ověřením přes SMS, tak to zase není takový zázrak, ale u Volksbank funguje v pohodě i s certifikátem, obojí ze Safari.

Komerční banka už jednou udělala to, že když byly vysoké úroky u dlouhodobých vkladů, zrušila platné smlouvy všem klientům, aby to nemusela platit. Od té doby bych si tam nedal ani pětikorunu.

Odpovědět na příspěvek

nechapu

Autor: MartyM Muž

Založeno: 23.11.2007, 18:56
Odpovědí: 0

banka, ktera neumi udelat stranky fungujici na safari si nezaslouzi mou duveru, maji tolik penez a nemuzou to udelat?
kdybych mel ucet u KB, tak bych odesel - uz jenom z principu kvuli jejich ignoranci

Odpovědět na příspěvek

Ctecky a podpora obecne

Autor: Martin Ler Muž

Založeno: 23.11.2007, 22:45
Odpovědí: 0

ad ctecky: obavam se ze ty nepojedou jen tak. Resp. musela by ta ctecka vubec fungovat na Macu - funguje? Ma k ni system pristup?

ad obecne banky: uprimne nechapu co drzi bezneho uzivatele (pokud neni svazan s bankou dalsimi sluzbami, np. hypoteka a tak) u banky, ktera ho nuti pouzivat jiny OS. Driv jsem pouzival Expandia banku, nyni Sporku, no problem. U firmy chapu, ze tam jsou priority jine.

Odpovědět na příspěvek

RE: Ctecky a podpora obecne

Autor: OC Muž

Založeno: 24.11.2007, 17:43

Ctecky Mac OS X podporuje uz nekdy od verse 10.1, ne-li vubec 10.0. Detaily (specialne jak moc je problematicka vazba na browser, tam asi pujde o nejakou javskou veleprasecinu!) ale neznam, nikdy jsem to moc nepotreboval -- jen po mne kdysi jeden klient chtel nacist z karty pripojene pres USB nejaka data, a to je (a uz tehdy bylo) na dva radky zdrojaku v C.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Ctecky a podpora obecne

Autor: black shadow Muž

Založeno: 26.11.2007, 12:04

ha ha ha, tak to uz staci, ne?

Odpovědět na příspěvek

V zahraničí bez problémů

Autor: Aleš Jungmann Muž

Založeno: 24.11.2007, 08:54
Odpovědí: 0

Mám eBanku, v Německu pak tohle
https://sicherheit
.sparkasse-oberlausitz-ni
ederschlesien.de/module/c
z/index.php
už se těším až v roce 2008 otevřou také českou pobočku, neporovnatelné služby a přístup

Odpovědět na příspěvek

RE: V zahraničí bez problémů

Autor: MaCoffee Muž

Založeno: 24.11.2007, 16:26

:-)))) tak jestli pujde o neco co se zde na jiz jednou snazilo neco vytvaret, s nezamenitelne podobnym nazvem - do 1.10.2004 Sparkasse Mühlviertel-West banka a.s., dnes stejne nemozna Oberbank AG - tak potes, nabidky zahranicnich bank jsou zde v Cesku obecne stejne "upravene" - rekneme jako kartel oblastnich cerpacich stanic.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: V zahraničí bez problémů

Autor: Aleš Muž

Založeno: 25.11.2007, 11:18

Tak to asi byla spořitelna rakouská, ty patří pod Erste a není se čemu divit. Žádná německá spořitelna tu ještě není, v Německu to funguje jako sdružení nezávislých regionálních bank, to je taky hlavní poblém proč tu nejsou, je to proti regionálnímu principu.

Je tu ale zajímavá novinka, mrkněte na Maléra :-)))

Odpovědět na příspěvek

Funguje

Autor: Kopis Muž

Založeno: 24.11.2007, 17:27
Odpovědí: 0

Právě jsem vyzkoušel MojiBanku na MacBooku Pro s OS 10.4.11, standartní instalace (nestahoval jsem žádnou jinou Javu) a vše funguje bez problémů. Dokonce samotné přihlášení a další práce je o dost rychlejší, než pod Win.
Konečně!

Odpovědět na příspěvek

RE: Funguje

Autor: Benny Muž

Založeno: 24.11.2007, 18:12

Funguje i na MacOSX 10.5.1 Leopard v prohlizecich FF (v. 2.0.0.9), Safari (v. 3.0.4), Opera (v. 9.2.3) bez nutnosti cokoliv instalovat.

Tak jsme se snad dockali :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: Funguje

Autor: Cocolia Muž

Založeno: 25.11.2007, 11:39

Protoze pokud mas 10.4.11, tak ten uz danou Javu obsahuje... resp. vyssi verzi, nez je link v clanku...

Odpovědět na příspěvek

TECHNICKA PODPORA PRO MAC FUNGUJE

Autor: Maus Muž

Založeno: 25.11.2007, 22:13
Odpovědí: 0

Nemohu souhlasit s článkem ohledně technické podpory pro Mac. Dotazoval jsem se konkrétně nastavení javy v prohlížečích, kde se java dá stáhnout a podpora prohlížečů. Na všechny dotazy jsem dostal ze strany KB odpověď včetně návodů v pdf.

Odpovědět na příspěvek

RE: TECHNICKA PODPORA PRO MAC FUNGUJE

Autor: detepak Muž

Založeno: 26.11.2007, 14:59

Možná změnili svůj přístup k tomuto problému, ale zde je jejich vyjádření, které jsem citoval i v článku:

Vazeny pane Krausi,

dekujeme Vam za zaslane pripominky.

Aplikace mojebanka byla na uvedenem systemu otestovana a od 24.11.2007 ji bude mozne s timto systemem vyuzivat. Technicka podpora vsak z nasi stany neni v tomto pripade zajistovana, tudiz ani neni na nasich strankach uveden odkaz pro stazeni komponenty JAVA pro Mac OS.

Dekujeme za pochopeni.

Komercni banka, a.s., Vam preje hezky den.
Milan Vobruba a Viktor Masarik - utvar pece o zakazniky

Odpovědět na příspěvek

Jednoduché řešení

Autor: Martin Muž

Založeno: 26.11.2007, 12:42
Odpovědí: 0

Switch to PC

Odpovědět na příspěvek

RE: Jednoduché řešení

Autor: Evzen Muž

Založeno: 05.12.2007, 08:37

Jen kvuli KB se to jiste nevyplati. To radeji zmenit banku nezli se vratit na Windows.

Odpovědět na příspěvek

duvod vykaslat se na KB

Autor: rch Muž

Založeno: 27.11.2007, 03:25
Odpovědí: 0

nutnost pouzivat IE na provadeni elektronickych operaci jednoznacne implikovalo pro mne nutnost vymenit KB za jinou instituci (ja napr. CSOB). nabidka je siroka, tak proc se nechat srat jejich ignorantskym pristupem

Odpovědět na příspěvek

Komercni banka

Autor: Logout128 Muž

Založeno: 27.11.2007, 08:30
Odpovědí: 0

Zda se, ze nove e-bankovnictvi je napsano vyrazne univerzalneji, nez se autori sami domnivaji. Jede totiz uplne bez problemu i pod Caminem a Operou. Jedine nac jsem narazil je, ze jsou problemy pokud obsahuje certifikat v nazvu souboru diakritiku. Prejmenovani na proste "certifikat.p12" vyresilo i tento problem a ja mam od soboty e-banking KB funkcni. Kdyby meli na stranakch autori kontakt, poslal bych jim podekovani, ve svete kde vladne Win+MSIE se na to mohli zrovnatak vykaslat...

Odpovědět na příspěvek

skvělé!

Autor: Radek.S Muž

Založeno: 27.11.2007, 16:32
Odpovědí: 0

funguje mi to a ani sem nemusel nic instalovat... Prostě geniální.. Autorům patří dík... a moc děkuju i za upozornění... hádám že by si to KB nechala zase pro sebe. už si nepřipadám jako ten divnej s ještě divnějším počítačem...:-) ani sem nečekal že to bude tak hladké...

Odpovědět na příspěvek

 

 

Odpověď na příspěvek:

ted bycj chtel videt komentare nekterych napr. JURAMAC, ze :) ...na tuto problematiku.

v pripade iPhone se az do kreve rvou za tezi AKCEPTUJ produkt tak jak ho PRODEJCE nabizi ( omezeni, blokace, upis smluv ) a sklapni nebo nech byt !

V tomto pripade KB nabizi produkt a RIKA BUD MS Windows pro ctecky anebo sklapni a nech byt :) Chces podporu pro MAC OS, tudle !

JAK PROSTE ZE ? :)


Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: