Apple představil iPad - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Počítače

Apple představil iPad

28. ledna 2010, 00.00 | Steve Jobs skutečně předvedl tablet, nový přístroj s 9,7“ obrazovkou nazvaný iPad. Je kompatibilní s tituly App Store, ale dovoluje také používání vyspělejších aplikací (mimo jiné balíku iWork) a poslouží též jako elektronická čtečka, pro niž Apple připravil nový obchod iBook Store.

Podle očekávání včera Steve Jobs v San Franciscu představil pověstmi opředený tablet, jehož oficiální název zní iPad. Stručné shrnutí jeho vlastností najdete například tady, Apple pro něj na svém webu samozřejmě už také zřídil příslušné stránky, jeho technické specifikace se nalézají zde.

iPad, jeho software, hardwarové příslušenství a doprovodné služby byly jedinými včerejšími novinkami, žádné další (pověstmi zmiňované) nové produkty se tam neobjevily.

Podrobnější zprávu jak o včerejší akci, tak o tabletu iPad přineseme v následujících dnech, tady pouze stručně popíšeme jeho základní vlastnosti. iPad opravdu připomíná zvětšený iPhone a má podobnou hardwarovou architekturu. Používá však 9,7“ dotykový IPS displej (s rozlišením 1024 x 768) a nový 1GHz procesor Apple A4, první SoC čip vyvinutý Applem (nepochybně postavený na procesoru ARM, ale jeho bližší vlastnosti zatím nejsou známy). Tablet bude vybaven 16 až 64 GB flash paměti a dále obsahuje akcelerometr, kompas, mikrofon a integrované reproduktory (fotoaparát ani kameru nemá).

Bezdrátové připojení zajišťují adaptéry WiFi 802.11n a Bluetooth 2.1+EDR, volitelně ho navíc půjde vybavit GSM/UMTS 3G modulem (zahrnujícím i GPS přijímač). Přístroj má mít dlouhou výdrž na baterii, v nečinném stavu údajně až měsíc, při náročných úlohách typu přehrávání videa vydrží až 10 hodin. Pro iPad se rovněž nabízí nové hardwarové příslušenství, včetně doku s integrovanou klávesnicí.

Jako operační systém používá iPad rozšířený iPhone OS (verzi 3.2, určenou pouze pro iPad), takže je kompatibilní se všemi dosavadními aplikacemi App Store (jejichž oficiální počet dosáhl už 140 000), přináší však výrazně změněné uživatelské rozhraní, jež si vypůjčilo řadu prvků z Mac OS X, jak třeba dok, plovoucí okna a měnitelné pozadí pracovní plochy.

Také aplikace dodávané s iPadem jsou mnohem propracovanější, například poštovní klient a kalendář poskytují bohatší funkce než obdobné aplikace iPhonu. A přirozeně pro tablet bude možné vyvíjet nové aplikace využívající jeho rozšířených možností (zejména větší obrazovky), Apple již začal nabízet (zatím v beta verzi) odpovídající vývojářskou sadu a na akci byly předvedeny ukázky některých chystaných aplikací.

A samotný Apple pro iPad přichystal kancelářský balík iWork, upravený pro multi-touch ovládání, rozdělil ho do samostatných aplikací Pages, Numbers a Keynote, každou z nich bude možné koupit na App Store za 9,99 USD.

iPad samozřejmě poskytuje všechny mediální možnosti iPhonu a v mnoha případech je dále rozšiřuje, přináší třeba lepší možnosti přehrávání videa. A nabízí též výkonnější 3D grafiku, což se bude hodit zejména pro vývoj her.

Hlavní novinku v mediální oblasti však představuje aplikace iBooks Applu (užívající metaforu knihovničky), jež změní iPad v čtečku elektronických knih, pro ni Apple navíc připravil nový elektronický obchod iBook Store poskytující tituly významných nakladatelství (jako jsou Penguin, HarperCollins, Simon & Schuster a Hachette) ve standardním formátu ePub (použitelném i mimo iPad), Apple tedy teď má také své elektronické knihkupectví.

iPad by měl být univerzálním zařízením spojujícím funkce netbooku, mediálního přehrávače a elektronické čtečky, přesto pro něj Apple nasadil neočekávaně nízkou cenu. Ta začíná již na 499 USD pro model s WiFi připojením a 16 GB paměti, 64GB WiFi model bude stát 699 USD. Modely vybavené navíc 3G modulem budou o 130 USD dražší.

Připojení 3G modelů bude v USA opět zajišťovat AT&T, a to za poplatek 14,99 USD měsíčně při přenosu nejvýše 250 MB dat, neomezené datové připojení přijde na 29,99 USD měsíčně. Není však třeba žádná smlouva, v podstatě se jedná o předplacenou službu, 3G moduly nebudou blokované a v červnu či červenci Apple doufá mít uzavřené smlouvy o 3G připojení i s mobilními operátory v dalších zemích.

Modely iPadu s WiFi připojením by se měly začít prodávat koncem března, o měsíc později na trh snad dorazí iPady s 3G připojením.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Informace  

 » Rubriky  » Agregator  

 » Rubriky  » Počítače  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

je to „piece of junk”

Autor: jurap Muž

Založeno: 28.01.2010, 02:08
Odpovědí: 0

zdá se že je to docela na nic

Odpovědět na příspěvek

RE: je to „piece of junk”

Autor: radimv Muž

Založeno: 28.01.2010, 18:53

ad "zdá se že je to docela na nic"

- podobně jako velká část obyvatelů této planety... a taky je necháváme naživu (dokud sami nezajdou). Tak dejme demokraticky šanci i tomu zjevu!

Zatim zdar

Odpovědět na příspěvek

co je to za nesmysnej clanek

Autor: Petr Muž

Založeno: 28.01.2010, 04:06
Odpovědí: 0

pane kral i vam musi byt jasne ,ze je to predrazeny nesmysl -prachticke vyuziti zadne - ani pocicitac ani telefon a ze vydrzi 10 hodin no zatim jeste zadnej produkt applu nevidrzel ani 70% casu co appl avizoval a 10W dobijecka to znamena ze se ten kram bude dobijet ninimalne 4 hodiny stejne jako 45W pro mac book air - je to predrazeny odpovidajici cena je tak 300 $ a ne 800$ na to jsem cekal 1 rok - neverim ze to bude mit nejaky zvlastni uspech jak ja znam americky trh spis to bude propadak ,
ktery nedosahne prodejnosti ani 50% macbook airu - no ja si to rozhodne nekoupim

Odpovědět na příspěvek

RE: co je to za nesmysnej clanek

Autor: Martin Muž

Založeno: 28.01.2010, 07:55

No je spíš vidět, že americkej trh neznáš vůbec!
Uvidíš, že to bude mít úspěch. A co je to za řeči o výdrži baterky? Mám macbook pro a baterka mě na serfování po netu vydrží kolem 8hodin a někdy dokonce i víc.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: co je to za nesmysnej clanek

Autor: Petr Muž

Založeno: 28.01.2010, 08:46

ja nevim jak dlouho zijes ve statech , ale ja uz 15 let a tak si myslim ze uz to tady trosku poznam, a v podtate 8 hodin na vebu to neni argument pust si ktomu nakej film

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: co je to za nesmysnej clanek

Autor: lucas Muž

Založeno: 28.01.2010, 11:26

mam si pustit film k prohlizeni webu ? :) na co se budu divat prvni ? :)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: co je to za nesmysnej clanek

Autor: rampa.mekkvak Muž

Založeno: 28.01.2010, 13:30

skvělej argument... :) naprostá paráda...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: co je to za nesmysnej clanek

Autor: Petr Muž

Založeno: 28.01.2010, 20:06

to toho moc nestihas

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: co je to za nesmysnej clanek

Autor: Lucas Muž

Založeno: 28.01.2010, 20:31

vic toho stihat nepotrebuji :) bud se divam na film a nebo se divam na web :)

Odpovědět na příspěvek

iPad

Autor: mouseho Muž

Založeno: 28.01.2010, 06:24
Odpovědí: 0

V článku je drobná chyba v posledním odstavci - jde o "3G" modely ne o "3D", dál už je to v pořádku. ;)

Celkově mě keynote zklamala, možná proto, že se neobjevilo nic, co by se už aspoň jednou nepsalo ve formě spekulací. iPad mě osobně nejdříve nijak zvlášť nenadchl, ale když jsem o tom trochu přemýšlel, něco do sebe to má... Mám iPhone a často jsem si všiml, že radši nechám nohy na stole a napíšu mejl na iPhonu, než vstávat k počítači, mrknu na net, apod. Možná z těchto důvodů bych si dokázal představit použití iPadu, ale pořád je to trochu drahá sranda...;)

Odpovědět na příspěvek

ocakavania

Autor: hoblik Muž

Založeno: 28.01.2010, 06:29
Odpovědí: 0

a co ste cakali ? pre mna je to super extra vybavena citacka knih, ak sa pozriete na trh tak je to drahsie ako sony ale hodne lacnejsie ako que. vie to vsetko co iphone. Neviem aku mate predstavu o funkciach podobneho zariadenia. Ja nepotrebujem aby to skladalo rubikovu kocku :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: ocakavania

Autor: mouseho Muž

Založeno: 28.01.2010, 06:56

Já čekal něco revolučního, jak Apple hlásal že představí. Ve skutečnosti ale představil přesně to, co se už pár měsíců šuškalo.;) Jinak zařízení v pohodě, spíš jsem ale čekal i něco dalšího, třeba nový firm do iPhonu.;)

Odpovědět na příspěvek

RE: ocakavania

Autor: visionar007 Muž

Založeno: 28.03.2010, 17:10

No tak s tou rubikovou kostkou to je zrovna spatny priklad. Tu ti posklada aplikace na iPhone za par sekund xD, ale jinak souhlasim. Prece jenom pocitac to neni proto, aby se s tim spokojila vetsina lidi, nezabiralo to moc mista a nemuselo mit notebookovou baterku

Odpovědět na příspěvek

nic moc

Autor: Manet Muž

Založeno: 28.01.2010, 07:30
Odpovědí: 0

Čekal jsem teda něco lepšího, něco víc překvapujícího...
Doc
ela slabota :(

Odpovědět na příspěvek

Apple TV II

Autor: MN Muž

Založeno: 28.01.2010, 08:20
Odpovědí: 0

Teto Veci predpovidam podobnou budoucnost jako u Apple TV. Proste neco, co si koupi nadsenci, ale velky uspech to mit nebude...

Odpovědět na příspěvek

RE: Apple TV II

Autor: Petr Muž

Založeno: 28.01.2010, 08:54

apsolutni souhlas , kdyby to pracovalo v osx tak by to mohlo konkurovat mac book airu -vipada to dobre, ale nikdo vam nerekne a nikde nezjistite nic blisiho o A4 o grafice asi se nemek apple cim chlubit jinak by o tom padla zminka a64 Gb to je 10 filmu neco malo musiky a co dal

Odpovědět na příspěvek

MBP

Autor: unge Muž

Založeno: 28.01.2010, 08:30
Odpovědí: 0

ja chci MBP s i5 a ne iphone trpici gigantismem!

Odpovědět na příspěvek

Totálně uzavřené

Autor: Jakub Muž

Založeno: 28.01.2010, 08:59
Odpovědí: 0

Nejvíc mě vadí, že je to totálně uzavřené. Kdyby to stálo POLOVINU, tak by o tom člověk mohl uvažovat, ale takto je to jen a pouze NAFOUKNUTÝ iPod touch, který je alespoň velmi kompaktní... rozhodně nespadám do cílové skupiny... tohle je v mých očích typický Jobsuv produkt -- líbivé na pohled, nesnesitelně předražené a bez neustálého doplácení prakticky nepoužitelné... tahle politika kup si něco extra drahého a pak za každý prd plať a plať a pořád plať se mě hnusí...

Odpovědět na příspěvek

RE: Totálně uzavřené

Autor: Kanibal Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:16

To by mě zajímalo, jaký výrobce by dokázal za polovinu dodat 1GHZ procesor, SSD disk, špičkový IPS display, multitouch ovládání, desetihodinovou výdrž... Do několika měsíců tu máme obdobu jailbrake a už to pojede...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Totálně uzavřené

Autor: Jakub Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:23

Do půl roka to budou nabízet konkurenti v cenách okolo 300 USD a Apple i za dva roky pod 500 USD nepůjde... tady nejde ani tak o cenu samotnou, ale o poměr cena/výkon. Nato, že je to jen nafouknutý iPod touch to je dost drahé. Určitě to bude mít úspěch, lidé si to koupí, tomu věřím, ale použitelná bude až nějaká verze za 2-3 roky. Ostatně použitelný iPhone byl také uvedený asi dva roky od první verze. Já přeci nebudu platit za to, že ze mě bude betatester nějaké nejisté hračky ;-))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Totálně uzavřené

Autor: Petr Muž

Založeno: 28.01.2010, 20:18

nadherne napsane a vystizne, za rok tuto hracku koupite na eBay za 150$,protoze se toho budou ti kteri to proste museli mit za kazdou cenu zbavovat a bude to tezke to prodat

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Totálně uzavřené

Autor: Anonymous Coward Muž

Založeno: 28.01.2010, 14:27

SSD disk? Promin, ale Tech Specs rikaji jasne, ze "flash drive", cili flash disk. Flash disk o tehle velikosti sezenes za pakatel.

Odpovědět na příspěvek

Smíšené pocity

Autor: Jarda Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:00
Odpovědí: 0

Když Ballmer představil svůj tablet, pár applovských fanboyů remcalo, ať počkáme na bombu z Cupertina. Představení "bomby" máme za sebou, slušný design, slušná výdrž, z technického hlediska zajímavý nový procák, z komerčního pohledu zbožná snaha SJ, aby lidi shopovali elektronické knížky. Pocity smíšené. Cena ne právě nízká, vzhledem k tomu, že konkurence nabízí na tabletu plnohodnotný systém a Apple jen remake očesaného systému pro telefony (navíc pro použití iPadu jako klasického netbooku je nutné připočíst ještě čičarády okolo, na sw klávesnici toho asi moc nenapíšu - o podpoře jazyků, které si nevystačí s ASCII, jsem se taky nikde nic nedozvěděl). Takže z mého pohledu krok do slepé uličky (asi jako jablečná telka), ale pokud mají s tím procákem nějaké další plány, možná to jako první veřejný betatest není tak špatný nápad :)

Odpovědět na příspěvek

RE: Smíšené pocity

Autor: Bobík Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:32

Vzpomeňte si na první generaci iPhone. Neumělo to skoro nic, byl to jen jakýsi koncept ovládání a ukázka nového systému. Postupně tam přidávali žádané funkce až z toho je dnes plnohodnotný mobil. iPad bude podle mě minimálně první rok podobná betaverze.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Smíšené pocity

Autor: Zababa Muž

Založeno: 28.01.2010, 12:25

Rozdíl byl v tom, že po uvedení iPhonu se pro něj milióny lidí nadchly a byli ochotni si to i za ty drahý peníze koupit. U tohohle iPadu, jak se zdá, má půlka světa smíšený pocity. Za 900 $ dolarů si každej, kdo musí být ultramobilní a obejde se bez nakláněsích her, radši koupí netbook.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Smíšené pocity

Autor: Igi Muž

Založeno: 28.01.2010, 13:25

Mýlíš se - počkej za rok

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Smíšené pocity

Autor: kingtheking Muž

Založeno: 28.01.2010, 19:52

Přál bych jim uspech, ale také nejsem freneticky nadsenej. A to jsem fakt zatim vzdy byl nadsenej z novinek.

No, uvidíme za rok.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Smíšené pocity

Autor: Petr Muž

Založeno: 28.01.2010, 19:57

uvadis nepresnosti , iphone nebyl o nic drasi nez ostatni telefony adokonce levnejsi , proto si ho koupilo takove mnozstvi obycejnych amiku, ale z hlediska velkeho trhu v americe je to zatim nepodstatne procento 80 % uzivatelu telefonu v ve statech o iphonu netouzi ,ale v ostatnim mas absolutni pravdu , amerika se
meni s krizi lide dvakrat obrati dolar nez ho utrati

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Smíšené pocity

Autor: Smir Muž

Založeno: 29.01.2010, 00:26

Nikdy jsem nepochopil ty lidi co se nadchli pro iPhone. Ziju v US (ted na navsteve v cechach) a kdyz jsem videl kolik musim platit mesicne AT&T s nutnosti uvazate se na dva roky, tak mne ten iPhone vubec tak uzasnej neprisel...

Odpovědět na příspěvek

RE: Smíšené pocity

Autor: Ivo Muž

Založeno: 28.01.2010, 13:11

Pokud někdo viděl film Bootle Shock je tam jednu důležitá věta - američani jsou jako děti, dej jim hračku a jsou celí u vytržení.. Všechny zásadní keynotes jsou jako cirkusácké číslo. Mám nesmírně rád Apple produkty pro jeho jasný přístup - méně je více, ale také zklamání lehce hlavně z nedodělku, pořád sledujeme nějaké nezávislé návrhy jak by co mohlo v další verzi vypadat, resp. co by mohlo obsahovat - iPhone a podobně, ale výsledek je mnohdy hluboko pod přáním komunity. Zasunovací podvozek to zrovna nemusí mít, ale ty zažité standardy by byly dobré - čtečka do konektoru na dokoupení, proboha vždyť to má pomalu každý obyčejný telefon. Foto mi nechybí - nedokážu si ani představit s tím manipulovat jako s foťákem ale klasický iSight že to nemá to je tristní... Howgh, je třeba počkat na upgrade..

Odpovědět na příspěvek

Hovorte si kto chce co chce

Autor: Donald Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:21
Odpovědí: 0

Ja tento novy produkt nebudem radsej komentovat, kedze tak isto nezapadam to tej kategorie uzivatelov, ktori nieco podobne zhanaju. Ja len pripomeniem, ze hovorte si kto chce co chce, vdaka iPad stupli Apple za jeden den o 0,9% a to je celym cielom tohoto divadla :)

Odpovědět na příspěvek

iPad mi sedi

Autor: inan Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:26
Odpovědí: 0

mam mnozstvo knih a dokumentacie v pdf, potrebujem surfovat. Kindle mi nestacil, notebook je prilis, na pracu potrebujem silny stolni pocitac. iPad na kolenach, wifi, pizza :-) to podstatne v tom je (len pizza nie). Takychto ludi moze byt velmi vela.

Odpovědět na příspěvek

No, kdyby stejnou invenci věnovali počítačům....

Autor: Roman Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:30
Odpovědí: 0

Asi jsem protivnej konzervativec, ale zdá se mi, že u Apple promrhali hromadu času a prostředků, které mohli věnovat vývoji osobních počítačů. Jsem přecijen asi starší a tak mi cesta Apple mezi hračkářské firmy moc nesedí.
Začíná to být nějak zbytečná firma. iMacy jsou vlivem zasklených - byť ne uplně špatných - displejů k ničemu, MacPro je tak drahý a zbytečně výkonný, že si ho domů asi koupí málokdo, booky jsou také zrcadlové, jediný použitelný za jeho cenu zase vlastně nepotřebuji...
Budu muset zbastlit nějaký harware jala iMac doma, zkusit ho flashnout, aby mi tam chodil "nativně" MacOS X a s Eizo monitorem bych mohl za 25 000 Kč vytvořit celkem použitelný osobní (spíše domácí) počítač s aůespoň nějakou užitnou hodnotou.
Bohužel, v nabídce Apple jsou kromě Maců Pro už jenom hračky pro náctileté...

Odpovědět na příspěvek

RE: No, kdyby stejnou invenci věnovali počítačům....

Autor: kingtheking Muž

Založeno: 28.01.2010, 19:47

Nastesti uz je mozne koupit MacbookyPro i s matným displejem.

Také mne některé věci ve vývoji na applu mrzí, také nejsem uplne nadseny novym iPadem, ale netvrdil bych, ze vyrabi uz jen hracky pro nactilete.

Kdybych nemel Macbooka, ale iMaca, tak bych o tomto tabletu i klidne premyslel. Láká mne jako čtečka knih, ale to jeste bude záležet na nabídce knih...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: No, kdyby stejnou invenci věnovali počítačům....

Autor: Smir Muž

Založeno: 29.01.2010, 00:06

Ano ano, ...netvrdil bych, ze vyrabi uz jen hracky pro nactilete.

Musim souhlasit... Mese napriklad na Applu libi to ze diky jeho Final Cutu byl nuce Avid zlevnit svuj Media Copmposer z 5000$ na 2400$, takze jeho prinos pro pro profesionalni uzivatele tu nesporne je...

Koupil jsem si Avid! Diky Steve

Odpovědět na příspěvek

Sklamanie

Autor: Marvinn Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:37
Odpovědí: 0

Apple to mozno prehnal s manipulaciou pred uvedenim iPadu: ocakavania boli obrovske, takze aj sklamanie je velke. Preco to nema kameru? Preco to nema citacku kariet? Preco to nema USB? Naco je dobra ta smiesna cenova politika na urovni teleshoppingu, ked jediny ako-tak pouzitelny je najdrahsi model? Toto teda rozhodne nie je nijaka konkurencia pre "smiesne, nevykonne, slabe, nedokonale" ale lacne netbooky!

Odpovědět na příspěvek

RE: Sklamanie

Autor: JirSoft Muž

Založeno: 28.01.2010, 11:24

Čtečka existuje jako příslušenství. Proč je použitelný jen nejvyšší model? Všechny své filmy/fotky/hudbu s sebou vždy tahat nemusím, sesynchronizuji si vždy to, co potřebuji (a knihy a aplikace moc místa nezabírají...)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Sklamanie

Autor: Marvinn Muž

Založeno: 28.01.2010, 14:27

Drzme sa faktov! Citacka kariet z volitelneho prislusenstva sluzi vylucne na prenos fotografii z fotoaparatu do iPadu. Okrem toho, ze vyzera nechutne, urcite nebude sluzit na rozsirenie pamate iPadu. A ta je naozaj smiesne mala. Mozno je zalohovanie a synchronizacia vase hobby, ale ja potrebujem urcite kvantum dat, aby som mohol pracovat. A na zabavu si kupujem ine veci...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Sklamanie

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 28.01.2010, 15:39

To bude mozna ten problem. iPad neni "pocitac", je to multimedialni mobilni zarizeni. Neni urcen k tomu aby nahradil pocitac, ale aby jej doplnil. Pres MobileMe nabizi synchronizaci zivych dat (kalendar, kontakty, emaily), umoznuje pristup k datum na vasem domacim datovem serveru (WiFi) a je urcen k tomu, ze to co si do nej dam, to mohu prezentovat.

Pokud hledate vykonny tablet, pak je iPad spatne. Pokud hledate prijemny multimedialni prehravac, tak jste dobre ...

Odpovědět na příspěvek

RE: Sklamanie - absence kamery

Autor: radimv Muž

Založeno: 28.01.2010, 18:35

ad "Preco to nema kameru?"

- např. protože klíčové globální korporace často nedovolují do svých objektů vstup kohokoli se zařízením schopným obrazového záznamu (nevyjímaje ředitele společnosti).

/osobn
jsem v životě nepořídil fotku ničim jiným než foťákem, ačkoli těch "kamer" mám na různých mobilních zařízení několik... a nemám v úmyslu tento přístup měnit :-)
ale mám velkou pakárnu z toho že mne nepustí do některých budov s MacBookem páč tam mám vestavěnou "kameru"/

Zatim

Odpovědět na příspěvek

evoluce

Autor: Tomin Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:38
Odpovědí: 0

Já si myslím, že to je jediný další krok, který může následovat po revoluci iPhone. Tohle je přesně to zařízení, které lidstvo chtělo používat už od dob, kdy se vynalezly počítače = ťuknu prstem a operace se provede. Vemte si jen scifi za posledních 10 let. Ve většině se používají právě takovéto zařízení. Protože to dává smysl. Žádné vyklápění displaye, kde hrozí ulomení pantů. Žádná špinavá klávesnice, do které zapadávají drobky a vlasy.
Zamyslete se nad tím, jakým způsobem 90% lidí používá počítače. Web, mail, kalendář, kontakty, texťák, fotky, hudba, video, hry. Tohle přesně iPad zvládá tím nejjednodušším způsobem - ťukám prstem, ukazuji co chci. Teď si vemte ty další kvanta aplikací, které jsou pro iPhone. Od her až po profesionální hudební aplikace. A teď to půjde všechno ovládat ještě pohodlněji na větším displayi.
V neposlední řadě je velký bonus synchronizace, zálohování a vůbec instalace softu. Víc jednoduché a intuitivní to snad ani být nemůže. Myslím si, že za pár let zařízení jako iPad uplně vytlačí z trhu notebooky, které budou používat jen specialisté na konkrétní aplikace. Ti, kteří potřebují mobilní výkon s plnohodnotným OS, zůstanou u notebooku. Běžný uživatel bude chtít jednoduché zařízení, kde se nemusí o nic starat.

Odpovědět na příspěvek

RE: evoluce

Autor: Jakub Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:01

ano, ale toto zařízení není počítač, bude dělat jen to, co si zrovna zaplatíš, na AppStore je sice 140000 aplikací, ale kolik z nich stojí za to? 1-2% ? Pokud potřebuji jen občas přečíst/napsat poštu a projít web, tak mi stačí něco o velikosti +- iPod touch, tohle je ale větší než A4, do kapsy se to nevejde, ale krom většího rozlišení to nic podstatného oproti iPodu touch neumí a navíc je to za 5 x vyšší cenu... tohle snad lidstvo nechce, nebo se svět už dočista zbláznil ;–) zlatý NEWTON!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: evoluce

Autor: Tomin Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:23

iPad není počítač jak ho známe. Máš zažitou představu jak počítač používat. Pokud bys v životě počítač neměl v ruce a začal používat iPad, tak v okamžiku kdy by tě někdo nutil pracovat s normálním počítačem, tak si budeš ťukat na čelo, proč je tak všechno složité.
Nikdo nepotřebuje používat 140 tisíc aplikací. Každému stačí přesně to 1%. A může si vybrat. Já používám přesně to 1% a jsem nadmíru spokojený. ToDo, kalendář s upomínkama, adresář, správa a editace fotek, hudební soft, hry...
Jde o to, že iPad a podobné zařízení mají nahradit notebooky. U těch taky neřešíš, že se nevlezou do kapsy.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: evoluce

Autor: Jakub Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:35

Měl jsem v ruce i revolučnější věci než iPad, ale o to tu nejde...

a) netbook je menší
b) netbook není 100% uzavřený systém
c) netbook je až o polovinu levnější

Pokud budu chtít "nepočítačové" zařízení na občasnou práci s internetem, prezentace, přehrávání videí apod, tak budu chtít něco do kapsy... já netvrdím, že směr, kterým iPad jde, je zcela špatný, mě se jen nelíbí, že mi nedovoluje nic než jiného než "nakupovat v obchodech apple".

Kdyby na tom běžel klasický Mac OS X a mohlo se to připojit v diskovém režimu k jinému počítači, tak bych mluvil úplně jinak.

Jediný důvod, proč setrvávám u Apple je totiž systém Mac OS X -- zatím jsem nenašel nic, co by mi poskytovalo takovou svobodu práce... i když už poslední verze 10.6 dost možnost ořezala, stále je to na trhu to nejlepší...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: evoluce

Autor: Vitt Muž

Založeno: 28.01.2010, 17:27

Jen by mne zajimalo, co presne podle vas Apple orezal v 10.6. Nehodlam trollovat, ale uprimne jsem zvedavy, co tim myslite.

A abych pridal svou trosku do mlyna..

a) netbook neni mensi, mozna pokud ulomite display a zbytek zahodite nekam daleko
b) netbook take nema zadny potencial, netbook uz bude navzdy jen netbook
c) pokud chcete srovnavat nejlevnejsi Acer netbooky, tak prosim potom muze byt mozna o polovinu levnejsi, nicmene vetsina alespon pseudo-kvalitnich netbooku stoji obvykle prave $500

Musite se podivat na cast keynote, kde vyvojari predvadeli aplikace urcene pro iPad (zduraznil bych tu posledni MLB). Pokud ani potom nebude viditelny potencial celeho zarizeni, pravdepodobne nejste cilovy zakaznik.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: evoluce

Autor: Vitt Muž

Založeno: 28.01.2010, 17:32

pridavam link na usek z keynote

http://www.you
tube.com/watch?v=D4c2vbzR
v_I

Odpovědět na příspěvek

RE: evoluce

Autor: hoblik Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:02

to je presne ono. Predsa na tom nechcem strihat filmy a riesit excel. Nepozeram sa na to ako na revoluciu notebookov ale ako na evoluciu iphonu. a jailbrake tu bude o chvilku :-)

Pre tych ktorym je to drahe tu budu do pol roka cinske klony

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: evoluce

Autor: Phoenix Muž

Založeno: 28.01.2010, 21:55

No vidíte, a já si přesně umím představit, že pojedu někam vlakem nebo jako spolujezdec autem na služebku, budu to mít položené před sebou/na kolenou a klidně přes SW klávesnici v tom budu bušit nějakou excelovou tabulku :-)

Odpovědět na příspěvek

iPad

Autor: zdeny Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:50
Odpovědí: 0

Není to tak dávno, kdy Palm vyrukoval s něčím trochu podobným, s Palmem Foleo. Lehký, skvělý na cesty, okamžitý start systému a synchronizace zpráv z Trea. Očekávání velkého množství palmovských aplikací uzpůsobených pro Foleo.Zajímavý produkt. Zařízli ho ješt dřív, než ho spustili. A starý PalmOS šel na odpočinek. iPad může být něco podobného, určitě dokonalejšího a osobně věřím, že uspěje. Nebudu psát, k čemu všemu se může hodit, ale představit si to umím.

Odpovědět na příspěvek

RE: iPad

Autor: Siegfried Muž

Založeno: 11.03.2010, 10:58

FOleo by som s iPadom zrovna neporovnával. Foleo vyšlo tesne pred EEPC, ktoré odštartovalo netbookovú éru. Išlo o úplne nový operačný systém na báze Linuxu a bolo to dvojnásobne drahé. Kompetibilita s Palm aplikáciami prakticky nulová.

iPad bude ťažiť z toho, že milióny ľudí sa naučilo na iPhone čo znamená komfortné ovládanie. Spätná kompatibilita s iPhone aplikaciami je zabezpečená.

Možno táto vecička nie je pre každého... ale to sa vravelo aj o netbookoch. A dnes sa poyrite po medzinárodných letiskách koľko ľudí ťahá zo sebou 17" nadupaný notebook. Ani jeden. Každý má netbook, iPhone alebo nejaký praveké PDA s WiFi.

Mne osobne sa páči a plne vyhovuje rozsahom svojich funkcií a ako doplnok Macbooku.

Odpovědět na příspěvek

Líbí

Autor:Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:34
Odpovědí: 0

Říkejte si co chcete, ale mně se to líbí. Prohlíží to web, přehrává to video v 720p (s tím má můj černý MacBook občas problémy), má to intuitivní a velmi svižné uživatelské prostředí, upravuje to dokumenty, přehrává prezentace přes projektor, je to menší, lehčí a levnější než MacBook, na IPS LED displayi budou fotky a filmy vypadat určitě úžasně. Za rok bude v AppStoru spousta aplikací. Jediná výtka je k "pouze" 64 GB disku. Ten bych si představoval větší.

Odpovědět na příspěvek

RE: Líbí

Autor: Aquos Muž

Založeno: 28.01.2010, 23:57

Skromný dotaz - k čemu vám je, že to přehrává video 720p na 10" displeji?

DivX v SD o 1/4 velikosti bude na tom prckovi vypadat cca. stejně.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Líbí

Autor:Muž

Založeno: 29.01.2010, 09:39

Ale ono to jde připojit i k televizi, to dělám dost často už dnes s iPhonem. Kvalita výstupu téhle věcičky bude ovšem určitě daleko lepší.

Odpovědět na příspěvek

Klávesnice

Autor: Zababa Muž

Založeno: 28.01.2010, 12:16
Odpovědí: 0

Jsem zvědavej, jak si Češi a Slováci poraděj z tou trojřadou klávesnicí, když všechny háčky a čárky máme na v číselný řadě. Jestli tu klávestnici pro češtinu nepřizpůsoběj, bude to škoda.

Odpovědět na příspěvek

RE: Klávesnice

Autor: Jakub Muž

Založeno: 28.01.2010, 12:30

jedině psát ASCII, protože Language support for English, French, German, Japanese, Dutch, Italian, Spanish, Simplified Chinese, Russian

a navíc jen klávesnice QWERTY...

třeba bude časem česká klávesnice za 9.99, české písmo jedno za 4.99 a český slovník za 29.99 :-))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Klávesnice

Autor:Muž

Založeno: 28.01.2010, 13:04

Klávesnice bude určitě řešená podobně jako na iPhonu. Při podržení prstu na písmenu se nabídnou všechny znaky s diakritikou. Časem bude určitě i česká klávesnice.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Klávesnice

Autor: Zed Muž

Založeno: 28.01.2010, 13:17

Uplně stejně jako na iPhone. Vedle L je čárka a vedle m háček.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Klávesnice

Autor: Jakub Muž

Založeno: 28.01.2010, 13:33

Podpora klávesnice u iPhone:

Keyboard support for English, French, French (Switzerland), German, Traditional Chinese (Handwriting, Pinyin, Zhuyin), Simplified Chinese (Handwriting, Pinyin), Dutch, Italian, Spanish, Portuguese (Brazil), Portuguese (Portugal), Danish, Swedish, Finnish, Norwegian, Korean, Japanese (QWERTY), Japanese (Kana), Russian, Polish, Turkish, Ukrainian, Estonian, Hungarian, Icelandic, Lithuanian, Latvian, Flemish, Arabic, Thai, Czech, Greek, Hebrew, Indonesian, Malay, Romanian, Slovak, Croatian, Bulgarian, and Serbian

Podpora klávesnic u iPadu:

Keyboard support for English, French, German, Japanese (QWERTY), Dutch, Flemish, Spanish, Italian, Simplified Chinese, Russian


Takže bych se raději držel faktů...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Klávesnice

Autor:Muž

Založeno: 28.01.2010, 14:17

No však jsem taky psal, že časem bude česká klávesnice (neřekl jsem, že je teď), na iPhonu taky ze začátku nebyla a řešilo se to právě podržením prstu na příslušném písmenu.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Klávesnice

Autor: omur Muž

Založeno: 28.01.2010, 14:25

nene, když nebyla česká klávesnice na iPhonu, tak tam prostě nebyla. Když ji přidali, tak teprve přisly obě možnosti psaní. Jak podržení klavesy, tak čárka a háček extra na klavesnici.
Ale to je detail a už vůbec neřeší problém s českou klávesnicí na iPadu

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Klávesnice

Autor:Muž

Založeno: 28.01.2010, 15:14

To není pravda. Znaky z háčky a čárkami šly psát na iPhonu vždy, i když tam ještě česká klávesnice nebyla. Česká klávesnice byla až v OS 3.0 a já měl iPhone už předtím, takže vím o čem mluvím.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Klávesnice

Autor: Jakub Muž

Založeno: 28.01.2010, 15:52

to je sice hezké, potvrdit to nemohu, ale vím jistě, že pokud v písmu není český znak, tak je ti jakýkoliv způsob zápisu na dvě věci... a první iPhony s tím problémy měly...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Klávesnice

Autor: JirSoft Muž

Založeno: 28.01.2010, 16:40

Od začátku do teďka mám iPhone 2G z USA, klávesnici a jazyk nastaven na English a čárky a háčky píšu přidržením. Šlo to vždy...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Klávesnice

Autor: ms Muž

Založeno: 01.02.2010, 02:25

tiším že nešlo Ř. taky jsemuser iphonu pred OS3

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Klávesnice... to urtiče :-)

Autor: radimv Muž

Založeno: 28.01.2010, 18:22

ad "Časem bude určitě i..."

- já myslim že ve známém vesmíru je jistá jen jedna věc... že nikdy nic neni jistý!

Odpovědět na příspěvek

miluju takovéhle diskuze:-)))

Autor: Fil Muž

Založeno: 28.01.2010, 13:18
Odpovědí: 0

na tohle jsem se těšil, až začne ta diskuze nad novym produktem a půlka lidí bude tvrdit, že je to hnus, předražené, zbytečné a že je to nesmysl...
...tak jako o iPhone...
nejlepší je jak se to někomu zdá málo revoluční... a přitom nejlepší jim přijde notebook...
kdyby takhle uvažovali všichni, tak tu stále ještě tukáme příkazy v DOSu:-))
Apple (SJ) se už poučil a ví, že moc revoluční to být nemůže (jako Newton) už takhle se to někomu zdá moc nesmyslné.
Já jsem rád, že se to tu někdo snaží posouvat dopředu a i kdyby se to vždy nepovedlo je to skvělé.
(a opravdu pochybuji, že někdo do roka přijde s kopií, co by to asi mělo za systém??? MS? MS mobile? - bude to jen napodobonina na první pohled, nic víc, ale mnohým to stačí:-))
Diskuzi a všem zdar!

Odpovědět na příspěvek

ipad je ok

Autor: MiBi Muž

Založeno: 28.01.2010, 14:29
Odpovědí: 0

Chybi mi tam moznost s tim telefonovat , treba pres BT Handsfree ..., vsak on to nekdo hackne , jinak v podstate jako nahrada netbooku / ebooku zcela v pohode . Za 500 USD za zakladni model je super cena , stejne jako barazove ceny za iwork / ilife oproti desktopum.

Odpovědět na příspěvek

Tolik veci tomu chybi...

Autor: Anonymous Coward Muž

Založeno: 28.01.2010, 14:37
Odpovědí: 0

Takze, co mi u toho chybi:

* zadna podpora multitaskingu (u mobilu na hranici pochopeni, u takovehle velke masiny uz nehoraznost)

* zadna podpora vice uzivatelu (mobil si clovek koupi kazdy pro sebe ale tohle zarizeni bych 4x do rodiny nekupoval)

* zadne zabudovane USB, takze chaba podpora vsech tech zarizeni, co clovek ma doma

* zadna zabudovana ctecka karet, pan Jobs asi nefoti a neukazuje fotky doma

* zadny zabudovany video vystup, takze z toho nemuzu promitat prezentaci nebo fotky do televize/monitoru

* zavislost na mnoha placenych aplikacich z App Store, aby to aspon neco umelo (jo, neco tam je zadarmo, ale to jsou vetsinou Lite verze tech placenych)

* zavislost na mnoha placenych doplncich (treba ta externi ctecka karet atd.... a asi nepujde zapojit klavesnice a ctecka najednou)

* vykastrovany OS (kam se hrabe na OS X)

Vsem doporucuji, aby si nechali sve penezenky doma a tim ukazali Applu, ze chceme, aby nase periferie a operacni systemy "just works", ne "not works". iPad ctvrte generace mozna bude za neco stat.

Odpovědět na příspěvek

RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: J J Muž

Založeno: 28.01.2010, 15:49

Jdi do háje... To, že to nedělá něco, co Ty chceš, neznamená, že to je na nic. Původní iPhone taky spoustu věcí neuměl, ale byl to jediný mobil, na kterém dokázala s mailem pracovat ai moje matka. Takže pokud to, co dělá, dělá iPad pořádně, kupce si najde.

Jakkoli s některými výhradami po faktické stránce souhlasím, tak iPad umí pár věcí, které mně osobně pomohou v určitých situacích a proto si ho koupím. Někomu ho vnucovat ale nemám zapotřebí.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: Anonymous Coward Muž

Založeno: 28.01.2010, 16:51

Vtipne, posilas mne do haje a pritom jsem jen vypsal veci, ktere *mne* chybi a ostatnim by mohly taky... dokonce Tobe taky, a presto se musis vztekat.

Apple prece nejsi Ty, ne? Tak to neber osobne. Kdybych jeste byl nekdo, kdo nevlastni Macbook a na nem nemel Mac OS X, tak bych Tvuj osobni utok pochopil, ale jsem "jeden z Macaru".

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: Petr Muž

Založeno: 28.01.2010, 19:16

pro se ospravedlnujes mas absolutni pravdu je to hezka hracka a nic vic, myslim ze to apple nezvladl a bude to prapadak , je to zarizeni , ktere zvisuje vetsi zavislost na itunes a tudiz ma po dolarku vytahovat nenapadne penize z kapes -proste ani pocitac ani telefon ,kdyz to same udelam na iphonu tak naco kupovat dalsi kus srotu sice hezkyho, ale uz jsem si davno prestal kupovat vsechny novinky od applu takze mozna tak za 3 roky za to bude neco umet -ale verim ze si to par lidi a hlavne v cesku koupi hlavne aby se ukazali -snobstvi ceskeho naroda je na vysoke urovni a tak vyhodi z okna za16GB (tak to me tam nevejde ani musika a jestli bude kvalita mono reprodukce na stejne kvalite jako u macbook airu tak to neni k poslouchani ani musiky ani k hrani filmu )540$(cena499+40tax)ja to tedy za vlosku to nedam

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: zdenek74 Muž

Založeno: 28.01.2010, 22:25

tak v tomhle bych nesouhlasil, bude to úspěch jako byl iPhone, je tolik lidí, co rádo browsí na netu u kafe a nechce vysedávat u počítačů, apple to zase podchytil. mimojiné, každej výrobce má dopředu studie o prodejnosti a má zmapovanou cílovku, a o tom, že tohle jobs a apple umí nemusíme polemizovat

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: Pavel51 Muž

Založeno: 28.01.2010, 22:38

iPhone už pomalu přestává být zajímavý. Američané se vrací spíše k Motorole. Sám myslím, že iPad se žádným trhákem nestane.
Osoně evím k čemu bych já /opakuji já !/ použil. Pro mne je to nezajímavé. A to jsem tablet chtěl.

Odpovědět na příspěvek

RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: radimv Muž

Založeno: 28.01.2010, 18:17

to Anonymous Coward:

Ve výčtu toho co vám chybí mám dojem že se vaše úvahy soustředí na nějaké "mechanické konektory", což je asi právě ten diametrální rozdíl mezi "technokratickým" přístupem a visionářským posouváním do dalších "levelů" -> mechanické konektory nutně omezují konektivitu -> proto je nutné přejít na konektivitu "nemechanickou" (např. bezdrátovou) aby bylo možno připojit snadno všechno co jste uvedl a k tomu ještě další tisíce úplně jiných standardů a periferií které ještě doposud nikdo nevyrobil... doufám že pochopíte že neni možné na takto prťavé zařízení umístit všechny mechanické konektory které lidstvo v posledních letech pro komunikaci, řízení a přenosy používá.

Já osobně bych na takovém zařízení nikdy nechtěl vidět nějakou "díru" pro předpotopní CF kartu apod. -> to by byl jednoznačný signál pro distancování se od takového "zpátečnického" zařízení.

Ta karta se mi tam musí nabídnout jako device připojený někde v dosahu wifi nebo internetu apod. (bezdrátově), jinak je to pro Apple-usera neakceptovatelný (switcher je něco jinýho!)

Zatim zdar

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: Becher Muž

Založeno: 28.01.2010, 20:19

Přesně s tebou souhlasím. Když něco nafotím (Canonen či iPhonem) dávám to na Apple MobileMe a pak se dívám přes Apple TV a v budoucnu iPadem. Naco čtečku. Stejně se všichni divili v minulém tisíciletí, jak si někdo může koupit počítač (tehdy první iMac), který neměl disketovku a měl jakési USB - tehdy pro Wokna něco nevídaného...

Odpovědět na příspěvek

RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 28.01.2010, 21:09

Podle mne je zasadni problem v tom, jak nekteri toto zarizeni chapu. Rada si mysli, ze je to nahrada za notebook, jenze to tak neni. Neni to klasicky pocitac, je to "koncove zarizeni". Cerna bezudrzbova skrinka. Stejne jako ipod. Kdyby to melo usb pro pripojeni te "cele rady zarizeni", okamzite vyvstava problem s ovladaci, stabilitou atd. Uznavam, ze rada lidi by to tak asi uvitala vic. Ja si naopak myslim, ze tohle je idealni pro velkou skupinu lidi. Predevsim technicke antitalenty, nebot je to vyrazne mene narocne na udrzbu a ovladani, nez klasicky system. Zkratka pristroj, o jehoz strevech nemuseji nc znat...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: Phoenix Muž

Založeno: 28.01.2010, 21:50

Tohle je přesně názor, který mám já :-) Nicméně stejně jako u iPhonu, i tady bude dobré počkat na 2. či 3. generaci, která vychytá některé drobnosti, které se během času ukážou :-) A dokonce mám i takovou kacířskou myšlenku, že to klidně do budoucna nahradí můj notebook :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: Tolik veci tomu chybi...

Autor: Pavel Muž

Založeno: 02.03.2010, 19:29

jako dlouholetemu uzivateli produktu spolecnosti Apple mi na tomto zarizeni nic nechybi .... pokud mate doma jine produkty apple tak je to skvely doplnek ... Priklad nahrajete si fotografie z fotoaparatu do Macbooku odtud se automaticky synchronizuji na router od applu a odtud dale do iPhonu iPodu a iPadu ... podobne je to s managovanim mailu kontaktu synchro kalendaru a mnoho dalsich veci. Chcete-li pouzivat tento produkt na maximum musite ho vyuzivat v prostredi pro nej stvorenem. iPhone taky umi telefonovat ale plna funkcnost se projevi az v kombinaci s ostatnimi produkty Apple.
rozcilovat nebo stezovat si na to ze tento pristroj neco neumi je jako stezovat si ze nemate v Unixu pod wine plnou podporu directx knihoven ... -> poridte si windows ... tento produkt je urcen pro specificke uzivatele ... ne na obecne pouziti
pracujete na windows ? poridte si nejaky smartphone co ma win a nemusite nic resit stejne tak i "tablet"
pracujete li na MAC OS x volba je jasna ...

Odpovědět na příspěvek

iPad je přesně to, co mi chybělo!

Autor: Kakaxa Muž

Založeno: 28.01.2010, 15:41
Odpovědí: 0

Nevím, třeba, kdybych v roce 1999 kývnul na nabídku Chaose a nechal si od jeho Linuxářů postavit "nabušený písíčko", tak bych na tyhle zprávy reagoval jinak... :-)
Takhle jsem ale vážně nadšenej.

Tahle firma mění svět a to se mi líbí.

Já mohu být jen pyšný, že jsem to už kdysi rozpoznal a držel se téhle firmy i v jejích docela ještě špatných časech.

A třeba ve 3bees taky něco málo změníme...

Odpovědět na příspěvek

Ipad- chapu ho

Autor: johnny5 Muž

Založeno: 28.01.2010, 16:14
Odpovědí: 0

Je to urcite zajimava vecicka pokud se dokazete spokojit s tim co to umi. Precist si na tom zpravy u kavy, poslouchat muziku scihnout nejaky trailery, odpovedet na nejaky emaily...a to vsechno komfortnejs nez na iphonu...a ty prezentace u klientu...Pro me to smysl ma a rad za to vyhodim 700 dolacu...

Odpovědět na příspěvek

RE: Ipad- chapu ho

Autor: Pavel51 Muž

Založeno: 30.01.2010, 13:18

I trabant je zajímav, pokud se spokojím s tím co umí :)

Odpovědět na příspěvek

neco pro zasmani a nebo k placi?

Autor: Petr Muž

Založeno: 28.01.2010, 18:54
Odpovědí: 0

http://www.youtube.com/wa
tch?v=lQnT0zp8Ya4

Odpovědět na příspěvek

A bude mít jailbreak?

Autor: lukáš Muž

Založeno: 28.01.2010, 21:58
Odpovědí: 0

na iphona mi jailbreak přišel vždy dost neohrabany ale na ipada by byl docela vhodný..i proto, že výkon bude přece jinde než u iphone...;-)

Odpovědět na příspěvek

elektronické knihy

Autor: jurap Muž

Založeno: 28.01.2010, 22:32
Odpovědí: 0

mám dotaz: přidají do iTunes obchodu novou sekci s knihama? Bude je možné je nakupovat a číst i bez iPadu?

Odpovědět na příspěvek

Proc tablet?

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 28.01.2010, 23:03
Odpovědí: 0

Jen by mne zajimalo, ktereho blba napadlo pojmenovavat tento druh pocitacu tabletem. Tablet je preci uplne jine zarizeni. Kdyby bylo malo zname a rozsirene, tak bych to treba jeste pochopil. Ale takle???

Odpovědět na příspěvek

vse o Apple iPad

Autor: ipadzona Muž

Založeno: 26.02.2010, 15:47
Odpovědí: 0

http://www.ipadzona.cz

Odpovědět na příspěvek

propadák

Autor: Redaktor Muž

Založeno: 29.03.2010, 15:19
Odpovědí: 0

hej ale nemuselo to tolik stát a navíc jen 64GB tak a za to chcou 12 723kč no tak nejsou blbí a vdyť je to jen zasranej i pod ve zvečený velikosti krej nemá ani foťák!!! Takže uplnej Shit

Odpovědět na příspěvek

RE: propadák

Autor: AHA Muž

Založeno: 04.05.2010, 08:14

njn, tohle musím napsat uplný kokot, který vůbec newí k čemu iPad vůbec je...

Odpovědět na příspěvek

iPad mám již objednaný a nemůži se dočka

Autor: Pitrsonek Muž

Založeno: 08.04.2010, 01:46
Odpovědí: 0

iPad mám již objednáný a nemůžu se dočkat snad seženu nějakou rozumnou bezdrátovou klávesnici, aby se dalo i občas psát něco na ní.

Bude to super.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Odpověď na příspěvek:

To není pravda. Znaky z háčky a čárkami šly psát na iPhonu vždy, i když tam ještě česká klávesnice nebyla. Česká klávesnice byla až v OS 3.0 a já měl iPhone už předtím, takže vím o čem mluvím.


Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: