Macy vs. Invex 2003 - MujMAC.cz - Apple, Mac OS X, Apple iPod

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Seriály

Více seriálů



Agregator

Macy vs. Invex 2003

8. října 2003, 00.00 | Tak jako obvykle jsme se vydali propátrat veletrh Invex z pohledu nás, uživatelů Maců - které firmy prezentují svá řešení pro Macy a kolik "jablíček" může zvědavý uživatel na veletrhu zahlédnout?

Tak jako obvykle jsme se vydali propátrat veletrh Invex z pohledu nás, uživatelů Maců - které firmy prezentují svá řešení pro Macy a kolik "jablíček" může zvědavý uživatel na veletrhu zahlédnout?

Nutno přiznat, že zkušeného návštěvníka Invexu příchod na brněnské výstaviště překvapí - dva velké pavilony zejí zcela prázdnotou a také ve zbytku je vidět, že je to "nějaké jiné". Například v pavilonu B, obvykle věnované hlavně hardwarovým firmám, byl k vidění tak trochu pel-mel - ostatně právě zde můžete najít také stánek našeho vydavatelství, kousek od stánku Ministerstva vnitra ČR (ovšem i na ten vám doporučíme zavítat!). Hala Z, která byla dlouhá léta vyhrazená oboru telekomunikací, se tentokrát přerodila v Invex Home - k vidění zde byly stánky mobilních operátorů (ovšem ne tak monstrózní, jako obvykle), nějaká ta sestava pro domácí video (která se vedle dunících reproduktorů s hudbou zkoušela opravdu dobře) a především hry, hry a hry.

Obecně byl dojem oslovených vystavovatelů spíše rozpačitý - pořadatelé sice očekávají opět kolem 150 000 návštěvníků, ovšem po odborné dny rozhodně příliš plno nebylo a zda se to dožene v dalších třech dnech je otázkou. Každopádně je cítit odklon velkých firem - letos například poprvé po dlouhé době nebyl na Invexu stánek Adobe. Netroufneme si hodnotit, jaké prvky mohou za postupné snižování vážnosti a důležitosti Invexu - dá se však předpokládat, že za to může tak trochu někdo: pořadatelé, rozmach internetu, díky kterému jsou novinky na dosah ruky ihned po uvedení, a také možná změna vnímání IT obecně. Už jsme přestali vzdychat před každým rychlejším procesorem či grafickým čipem a z počítačů se po boomu a údivu stálo běžné spotřební zboží.

Po uživatelé, zaměřené na Macy a oblast kolem grafiky bylo důležité zjištění, že Adobe zde letos nevystavuje - místo toho vsadilo na samostatné prezentační akce. Je to škoda, protože díky nedávno uvedenému balíku nových programů by se bylo na co dívat - ovšem Adobe zvolilo jinou strategii. Trošku nás také zamrzelo, že jsme nenarazili na Maca na stánku Lingei (pavilon V), která vyrábí slovníky pro řadu operačních systémů, včetně Mac OS X. Odlehčená verze Lingea Lexikonu je součástí instalace podpory češtiny pro Mac OS X 10.2.

Virtuální prohlídku začneme na stránku našeho vydavatelství v pavilonu B - ve spolupráci s Institutem digitální fotografie zde vzniklo malé fotostudio, kromě toho se zde ukrývaly dvě české premiéry: již několikrát zmiňovaný duální Power Mac G5 na 2 GHz a také minulý týden vydaná publikace Mac OS X krok za krokem II z pera Ondřeje Čady, podrobně probírající operační systém Mac OS X Jaguar. Zatímco s Power Macem G5 je možné si jen pohrát a vyzkoušet, jak výkonný je, knižní novinku si návštěvník může přímo na místě zakoupit, spolu s dalšími aktuálními tituly z řady MujMAC krok za krokem...

Na stánku Ministerstva vnitra ČR jsme nalezli přesně uprostřed Maca - a ne tak ledajakého. Konkrétně je zde k vidění Macintosh Quadra 950 - pokud vám toto typové označení nic neříká, jedná se o model z roku 1992, odhadem se také asi jednalo o nejstarší počítač na výstavišti. Policie ČR na tomto počítači provozuje aplikaci Facette, což je program sloužící pro zhotovování podobizen podezřelých, takzvaných identikitů. Ačkoliv se jedná z dnešního pohledu o již poměrně historický kousek hardware, ve spojení se dvěma monitory a rozměrným tabletem Wacom stále plní svou funkci. Policie ČR má takovéto systémy dva (kromě toho používá také software na platformě Windows), o familiárním vztahu k celému systému svědčí i označení jako Xichtomat či Dřžkostroj, které používá operátor, pan policejní rada Tůma (který se přiznal, že je aktivním uživatelem Maců i v soukromí, byť má ještě staršího Classica)

Velký hliníkový stroj s logem Apple najdete rovněž na expozici Canonu v pavilonu A - zde ve spojení s řešením pro digitální nátisk Best Designer Edition. Pokud vás tato oblast zajímá, rozhodně doporučujeme si novou verzi Designer Edition pro Mac OS X prohlédnout - jedná se o zcela novou, výrazně přepracovanou verzi, která byla poprvé k vidění před několika týdny na Apple Expu v Paříží. Best by měl začít plnou verzi dodávat někdy v průběhu října.

Poměrně krátký přehled námi zaznamenaných výskytů Maců na Invexu zakončíme zmínkou o stánku firmy Centrum pro podporu počítačové grafiky, která u nás distribuuje CAD program Archicad, aktuálně ve verzi 8. Více Maců se nám objevit nepodařilo, je možné, se že někde nějaký dobře skryl. Každopádně, pro skalní uživatele Maců je takovéto zastoupení důvodem k mírnému zklamání, bohužel se nepodařilo zopakovat loňský, velmi pozitivně hodnocený stánek našeho vydavatelství, který byl ve spolupráci se společnost CDS pokusem o maximálně důstojné zastoupení Maců ve Windows přesile. Nelze tvrdit, že na Invexu nebyla řada dalších zajímavých produktů a technologií s dalších oblasti, například telekomunikací, ovšem ten kdo přicházel na Invex kvůli Macům si musí vystačit s relativně skromným zastoupením. Věříme, že alespoň dvě premiéry na stánku vydavatelství Grafika Publishing návštěvníky potěší. Veletrh trvá až do pátku, vstupné je 200, resp. 100 Kč, podrobnější informace naleznete zde.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Výstavy  

 » Rubriky  » Agregator  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Slovniky od firmy Lingea.

Autor: Peter Muž

Založeno: 08.10.2003, 09:38
Odpovědí: 0

V clanku je zmienka, ze fime Lingea vyraba jazykove slovniky aj pre Mac OS X. Na ich stranke www.lingea.cz je vsak uvedene, ze slovniky bezia pod OS X len v Classic vrstve.

Odpovědět na příspěvek

RE: Slovniky od firmy Lingea.

Autor: mol Muž

Založeno: 08.10.2003, 10:15

spatne se divate, tam je uvedeno, ze MacOS verze bezi pod OS X v classicu, ale maj tam i verzi primo pro OS X (podle vseho napsanou v Jave?):
http://www.linge
a.cz/cz/platform_macx.htm

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Slovniky od firmy Lingea.

Autor: Milanek Muž

Založeno: 08.10.2003, 10:41

Presne tak, pro OS X je Java verze... bohuzel je to znat na rychlosti (asi 17s start na G4/800 s 10.2.8)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Slovniky od firmy Lingea.

Autor: Don Martinello Muž

Založeno: 08.10.2003, 13:07

Hehe, ja som odmeral 21s na iBooku s G3/700 a 10.2.6 :-D.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Slovniky od firmy Lingea.

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 08.10.2003, 13:23

na písidle okamžitě na dual G4 867 devět vteřin :)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Slovniky od firmy Lingea.

Autor: MaLer Muž

Založeno: 09.10.2003, 00:04

Hm, to je taky duvod proc pouzivam webovy slovniky. Trochu DOST me to irituje. Vite co je (podle toho co sem slysel) duvod pro to, ze to je v Jave? ASi samozrejme je dobre ze to jde spustit teoreticky kdekoliv, ale hlavne - nedarilo se jim zamezit kopirovani hesel z aplikace slovniku pryc. Asi se boji ze by nekdo vsech 20 nebo 200 ci kolik tisic hesel vykopiroval... takze - Java Everywhere!

Odpovědět na příspěvek

Uzivatele Macu

Autor: Pes Karter Muž

Založeno: 08.10.2003, 10:32
Odpovědí: 0

Nemají byt ti "skladni uzivatele" spise "skalni uzivatele" ?

Jinak clanek OK i kdyz je to smutne, ale co jsem slysel od kolegu,(sam jsem na Invexu nebyl), tak to jde s celym Invexem nejak od desiti k peti. Konec koncu absence Adobe je toho primym dukazem.

Odpovědět na příspěvek

RE: Uzivatele Macu

Autor: czeXit Muž

Založeno: 08.10.2003, 12:04

Nakonec tam zustane jen stanek Microsoftu...
Byl jsem na Invexu jednou, jeste kdyz Microsoft "roztacel svym uzivatelum v hlavach kolecka" a uz nikdy vice.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: vojta Muž

Založeno: 08.10.2003, 12:19

MS roztoci uzivatelum v hlave kolecka, necha si je potaptat na pocitaci a lidickove predvedou a poradi ci ukazou jak nove office, tak server ci databaze a lide pak MS kupuji...... a Apple opet utre nos ;)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: enec Muž

Založeno: 08.10.2003, 12:52

Hm, a co nase skvele marketingove zastoupeni? Asi smolik, co? Ti na to uz dlabou uplne! 150 000 potencionalnich zakazniku pro ne nic neznamena!!!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 08.10.2003, 13:38

No o marketingovém zastoupení raději ani nemluvit, ale na druhé straně co by tam apple presentoval ? nějakej office , kterej chce mít každej ?, safari se kterým se běžný uživatel nedostane ani do ebanky a nepřečte si i dnes ? nedodělaný systém X se spoustou chyb ? např. při spuštení jakékoliv aplikace se odpojí USB disk, ten disk ,který je právě pro přenášení dat nejvhodnější ?, nebo na poštovního klienta ? he he a v neposlední řadě si myslím, že nikoho nenedchne 20 kg železa a hliníku potřebného pro chlazení ? to patří spíš na strojírenský veletrh !!!!! a dál , hry ? he he , dnes už asi nikoho nezajímá tetris!! Zajímá ho kvalitní lokalizace svobodná volba hardwaru .Jako uživatele macíka mě to hrozně sžírá :(

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Pes Karter Muž

Založeno: 08.10.2003, 17:51

Ja mam Tetris rad :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 08.10.2003, 18:14

he he no my starší generace ještě snad :)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Katja Muž

Založeno: 08.10.2003, 19:40

Zdar Bufo bufo (ropucha obecna u kompjutru? No, proc ne...):-) No musim s tebou v zasade souhlasit. Je mi totiz taky celkem lito, ze prezentaci obstarava pouze stanek MujMacu. Kdyz to srovnam se zacatkama, kdy vsichni byli jeste extaticti ze svych duhovych pratel, kdy se utvarely komunity a spolky fandu a lidi Applama fakt zili, tak je mi docela lito kdyz nyni se dovidam, ze vsechno jde tak nejak smer zadni tvar. Take se chystam na Invex a nejspis skoncim tradicne v Game Hallu, kde se budu snazit procpat mezi upocenymi teenagery k nejakemu tomu demu, pripadne budu sledovat mistrovstvi v pocitacovych hrach, ovsem nejak me to uz nerika tolik, jako za "mlada", mozna proto, ze ted je kazda hra jako druha, vsechno zasadne ve 3D, adventury se nedelaji skoro vubec, jen furt same Star Wars (kam se podel stary dobry Lucas Arts a jeho mistrovska dila) a strilecky, obcas do toho naka strategie... Ach jo, stary zlaty Tetris. Me srdce puka.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: micker Muž

Založeno: 08.10.2003, 21:01

zas ale Muj Mac je k nejakymu prezentovani ten nejpovolanejsi (teda podle mne :-)) recenze me prijdou uprimny a ne jenom reklamni bluf, viz predesla recenze na G5ku :-)))))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: claire Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:37

Drive bezne PC Apple v nekterych smerech nekonkurovalo ... dnes pecky jablkum davaji na frak. Takze co by Apple na Invexu delalo?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Alda Muž

Založeno: 09.10.2003, 02:15

Tak s tim pripojenim Safari do eBanky mas sakra pravdu 2xBufo, to me dost stve. Mozna se staci pohrabat v preferencich (jestli nekdo vite co s tim, tak sem s tim). 20 kg Fe a Al me osobne nevadi, aspon je za ty prachy videt kus poradnyho masa. A pak, kdybych chtel treba strihat video ve stehovacim voze, asi zvolim spis powerbooka. Apple ma jiste co presentovat a o marketingovem zastoupeni mluvme a donutme je ke komunikaci (naspali se uz dost:o).
Jinak k clanku asi neni moc co dodat, snad jen ze muzem bejt radi, ze to nekdo v nasi zaprdeny republice vubec dela. Timto chvalim mujmac (zajimalo by me z ceho MaLer zije) a krcim oboci vuci CDS, kteri by meli asi vyvynout usili tam, kde se to prinejmensim ocekava (tedy na Invexu apod.). Na druhou stranu je treba CDS pochvalit za to, ze alespon z casti prekladaji stranky Apple a ze vyvijeji CZ lokalizace. Pro mne to sice vyznam nema, ale hlavne pro novacky. Rad bych aby se nekdo z CDS v diskuzi objevil a odpovidal na otazky smutnych fandu a uzivatelu (kteri je zivi) nebo jim dal alespon nadeji. Treba by jim pak lidi mene nadavali.
Jo a reakce typu: "kdyz se vam to nelibi, tak si to podte delat sami ci vykaslu se na to" se vubec na tyto stranky nehodi :) Ciao
...special hallo to MaLer

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: MaLer Muž

Založeno: 09.10.2003, 02:32

Mno, zrovna vcera vecer se cast diskuse s kamarady v brne tykala prave eBanky - ono to funguje castecne, a jemu pry zcela. Nasledne jsme se na jinem pocitaci pripojili a fungovalo to velmi castecne, tak uvidime jestli nekdy na neco prijdeme :).

Ad MujMAC - rad bych je upozornil, ze ja jsem pouze (sef)redaktor MujMACa, nikoliv jeho majitel ci provozovatel, aby nedoslo ke zbytecnemu spojovani me s necim co nejsem. Ovsem nutno konstatovat, ze to delam predevsim kvuli tomu, ze me ta prace bavi...

Jinak ad komunikace s CSD - to uz asi vsichni vzdali. CDS se do komunikace nezapojuje nikdy, ostatne, vzhledem k tomu jak se ntekri lidi chovaji tak se neda moc divit - protoze pokud by se misto argumentace pak docetli, ze jsou **** a *****, tak bych se na to vykaslal taky, to zapotrebi preci jen nemaji. MujMAC se snazi fungovat jako urcita komunikacni brana mezi CDS a uzivateli, ale uznavam, ze se toho moc nedeje... Ale pokud budou nejake konkretni dotazy, tak proc ne (na otazku proc neni CDS na invexu vam klidne odpovim sam - nejsou penize).

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Tomáš R. Muž

Založeno: 09.10.2003, 07:15

Dobrý den,

měl bych konkrétní dotaz (možná už tu někdy zazněl a možná už zazněla i odpověď, přesto to zkusím):

1) Proč se CDS jako firma s právem výhradního zastoupení ani nepokouší vysvětlit široké veřejnosti výhody Apple?

2) Proč se nestanoví cílová skupina a nenadefinuje marketingová strategie? (Nebo nějaká je?) A neříkejte mi, že CDS nemá peníze!!! Přece pokud podnikám v jakémkoliv oboru, sestavím si podnikatelský plán na takové úrovni, aby z něj bylo zřejmé (alespoň s určitou pravděpodobností), zda se mi má činnost vyplatí a že se budu moci dobudoucna rozvíjet. Pokud zjistím, že se mi to nevyplatí, jdu dělat něco jiného.
3) Proč se 98% lidí v ČR rozhodujících se o nákupu počítače o Apple ani nedoslechne? Přece pokud je Apple tak dobrý jak se píše na jejich webových stránkách, tak to stačí veřejnosti správným způsobem odprezentovat a hned bude všem jasné, že si mají koupit Apple a bude jim i jasné proč zaplatit víc!!!

Podle mého názoru vina jednoznačně spadá na CDS. Ale možná se pletu.

Tolik prozatím ode mě.

Tomáš R.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Tomáš R. Muž

Založeno: 09.10.2003, 07:25

Omlouvám se, je ještě moc brzo ráno, dvě myšlenky jsem smotal dohromady (otázky 1 a 3) a tu třetí nedotáhl (otázka 2). V podstatě mi šlo o dvě věci:

1. Lidé o Apple nevědí. Nevědí že existuje a nevědí, proč by si ho měli kupovat. Kdo jim to má vysvětlit, předvést, spočítat? Kdo když ne CDS, když už se chlubí tím, že má právo výhradního zastoupení?

2. Jak to že CDS nemá peníze? To je tradiční česká výmluva, ale problém je někde jinde. Buď mám nápad, vizi, jsem přesvědčen že mnou nabízené zboží je NEJ a dokážu to vysvětlit potenciálním zákazníkům a tím pádem dokážu i prodat; a nebo je to naopak a potom bych měl raději jít dělat něco jiného. Pokud si CDS myslí, že patří do první kategorie, ať si vezme úvěr a jde to toho se vší parádou; pokud je to naopak, ať se na to vy... a bude to lepší pro všechny. Třeba se toho pak chytí někdo, kdo bude mít lepší vizi. Nebo že by se CDS bálo toho, že se při žádosti o úvěr musí předložit kvalitně zpracovaný podnikatelský záměr?...?

T

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Pes Karter Muž

Založeno: 09.10.2003, 08:54

ad 1, to je naprosta pravda a nejvetsi problem vubec. Jenomze bez obrovskych billboardu, celostrankovych reklam v tisku a reklamy v TV se to nemuze nikdy zlepsit. Bez reklamy se nebude prodavat v tomto svete a v teto dobe vubec zadny vyrobek, dobry nebo spatny.

Ja se pri sve profesi setkavam s mnozstvim lidi, kteri se treba rozhoduji pro notebook. Vidim jak zvazuji ruzne moznosti, ale o Apple notebooku neuvazuji vubec, vubec nevedi, ze nejaky existuje ! A ja se jim nedivim, kde by ho jako meli videt ?

Staci se podivat na posledni reklamni kampan T-Mobile. To je hnus ! Ale jak to funguje. Pritom reklama Apple by mohla byt daleko "vznesenejsi a inteligentnejsi"

Ale musi proboha nejaka byt !

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Jakub Muž

Založeno: 09.10.2003, 10:10

Mozna ze prave treba s problemem s eBankou by mohlo mistni zastoupeni resit - spojit se s vedenim eBanky a domluvit brainstorming mezi svoji skupinou odborniku a programatory z eBanky a pomoci jim prijit na to proc to nefunguje a problem odstranit. Jujky, co jsem to napsal za nesmysl? LOL, ROFL, LMAO!!!!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Martin Ler Muž

Založeno: 09.10.2003, 10:19

IMHO je to chyba Safari, nikoliv eBanky. Pockal bych, az se safari usadi.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 09.10.2003, 10:25

he he, to reknu odberatelum, pekne se posadte ja vam penizky poslu az se Safari taky usadi :o)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: MaLer Muž

Založeno: 09.10.2003, 10:42

Skoda, ze jste si nevsiml, ze na Maca existuje asi 8 dalsich prhlizecu, pricemz v polovine z nich eBanka funguje. Rovnez jste si nevsiml, ze ani na zapade ci v USA vsechny bankovni systemy se Safari nefunguji. Osobne mi tato hysterie kolem Safari a eBanky prijde mirne pritazena za vlasy, spis by me stvalo, ze pada na iDnes. Jinak, mam dojem ze ze Safari jde POSILAT penize, nelze si prohlizet seznamy plateb.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 09.10.2003, 11:06

Tomu nerozumím !! mám apple a chci používat aplikace apple !! To je jako kdyby jste mě tlačil do woknousů :)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Martin Ler Muž

Založeno: 09.10.2003, 11:17

To je mi lito, ze jste tak dlouho byl bez webu. jak jste to do ledna 2003, kdy se objevil prvni prohlizec do Apple, vydrzel? a jak delate DTP? a grafiku? tststs, ty lidi jsou divni. Timto debatu povazuju za uzavrenou, pokud jako zakaznik eBanky nejste spokojen, muzete se obratit na jejich technickou podprou, pripadne napiste do Apple. Vykriku "eBanka nefunguje" bylo dost a zbytecne marite cas svuj a ostatnich.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Tomáš R. Muž

Založeno: 09.10.2003, 11:26

Pane Lére,

ve svém příspěvku výše jste popsal MujMAC jako snahu o "urcitou komunikacni brana mezi CDS a uzivateli" v případě konkrétních dotazů.

Můžete prosím posoudit mé dva dotazy (připomínky) popsané v tomto threadu v mém prvním příspěvku a (shledáte-li je věcné) předat je do CDS?

Děkuji.
Tomáš R.

PS. Jinak Vám moc fandím a díky za to, co okolo Apple děláte.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 09.10.2003, 11:29

Dělal jsem na pc, ale na Vaši radu jsem přešel na apple a od prosince loňského roku mám PM dual G4 864 :o)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: radimV Muž

Založeno: 20.10.2003, 01:36

Chválit CDS za lokalizaci??? No nevim... mám za to že dělat lokalizaci MacOS je jedna z jejich základních povinností (předpokládám že to mají ve smlouvě s Apple Europe).
A vzhledem k tomu, že základní balík ClarisWorks/ AppleWorks byl v CZ verzi uveden naposled před mnoha a mnoha lety v roce 1996(používám ho denně), tak bych tou chválou zas tolik nehýřil. Zajímavé mi přijde i to že ClarisWorks v poslední CZ verzi byli na CZ trh uvedeny ve verzi pro Windows mnohem dříve než pro MacOS ačkoli se jedná o produkt Applu - pěknej podraz!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: Martin Ler Muž

Založeno: 20.10.2003, 14:29

pokud nechcete, aby vase kritika vypadala hloupe, sezente si spravne informace. Viz WWW.apple.cz

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: enec Muž

Založeno: 08.10.2003, 13:36

Hm, a co nase skvele marketingove zastoupeni? Asi smolik, co? Ti na to uz dlabou uplne! 150 000 potencionalnich zakazniku pro ne nic neznamena!!!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: czeXit Muž

Založeno: 09.10.2003, 11:41

hmm, mas pravdu, ale stejne by to nebylo k nicemu. parani na apple nemaji, konstrukteri jedou na unixu nebo ty chudsi na windowsu, kancelarsti sice mohou jasat, ale o nakupu IT nerozhoduji.

Rozhoduji o nich reditele, kteri jsou radi ze mys klika a word na ne mrka krasnou sponkou. Rozhoduji o nem lide z "informacniho", kteri cely den lezou po netu, sem tam prijdou zoufale uzivatelce docvaknout povytazeny kabel od tiskarny.
Pritelkyne pracuje na jednom statnim urade a ti zoufalci z "informacniho" jsou radi ze umi windows. Novell na kterem jedou servery umi jediny clovek od nich a sice vedouci. Po takovych lidech chtit neco navic... neumi Novell, neumi Mac, neumi Linux, zato umi perfektne lezt po internetu. Ale oni se to ani nechteji naucit. Co chtit po takovych lidech...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: vojta Muž

Založeno: 09.10.2003, 15:47

Je stejne absurdni tohle Tvoje tvrzeni, jako moje tvrzeni ze MacOS X je uplne na nic, protoze v ceske lokalizaci se ztracely maily.

Podle jedne chyby nelze hodnotit celek.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Uzivatele Macu

Autor: czeXit Muž

Založeno: 09.10.2003, 16:54

Bud jsi omylem odpovedel na jiny prispevek (tvrzeni, lokalizace, hodnoceni jedne chyby) nebo jsem to nepochopil...

Odpovědět na příspěvek

CDS - Mafie

Autor: Marty Muž

Založeno: 08.10.2003, 13:15
Odpovědí: 0

CDS je velmi nedustojne a predrazene zastoupeni Applu v CR. nechci se nikoho dotknout, ale svym pristupem a cenami bych je prirovnal k MAFII..!!! Je to smutne, ale radeji se VZDY obratim na nejakeho mensiho prodejce Apple, kde se mi dostane prijemnejsiho a flexibilnejsiho jednani za rozumnejsi ceny. Ma nekdo podobny, nebo uplne jiny nazor???

Odpovědět na příspěvek

RE: CDS - Mafie

Autor: JJ Muž

Založeno: 08.10.2003, 20:03

Jiný názor nemám. Jen bych si dovolil dodat, že i ten Tvůj skvělý menší prodejce Apple vlastně není nic jiného než prodloužená ruka CDS :-))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: CDS - Mafie

Autor: Martin Ler Muž

Založeno: 08.10.2003, 20:42

A co JINEHO muze delat?

Odpovědět na příspěvek

Prodejce applu

Autor: adam Muž

Založeno: 08.10.2003, 13:57
Odpovědí: 0

zdravim,
mam dotaz je v praze nejaky dobry prodejce applu ktery ma v prodejne nebo showroomu cijak to chcete pojmenovat, Apply k predvedeni a vyzkouseni?
Vim ze kdysi mel neco takoveho Tauer ale ten snad ted prodava jen pres internet.

Tak co poradi nekdo? Chci si koupit powerbook, la e potrebuju si ho vyzkouset osahat a tak.

Odpovědět na příspěvek

RE: Prodejce applu

Autor: Pavlik Muž

Založeno: 08.10.2003, 16:52

Myslim, ze staci mailnout nekteremu z prazskych prodelcu (Macsource, Maximac...) a domluvit se primo s nimi.

Odpovědět na příspěvek

RE: Prodejce applu

Autor: radimV Muž

Založeno: 20.10.2003, 01:11

Co to je za dotaz? Já jsem ještě v životě nepotkal (region Praha) dobrého prodejce Applu, u kterého bych si nemoh vyzkoušet Applu - to je totiž u Applu docela základní a normální věc. Na webu apple.cz najdete odkazy na prodejce a předpokládám že všichni vám umožní si počítadlo vyzkoušet.

Odpovědět na příspěvek

G5 a Apple

Autor: Honza Muž

Založeno: 08.10.2003, 20:58
Odpovědí: 0

Ja videl jen tu Vasi G5 a to teda bylo dost slabe, stroj skvely, ale zbytek... Letacky na 1. generaci iPodu :)))))) to je fakt sila. Skoda ze na te G5 nebyl treba Shake nebo posledni Final Cut. To je vazne takovy problem se s CDS domluvit aby neco zapujcili?Zatim zdarec a at je to pristi rok sapon o trosku lepsi

Odpovědět na příspěvek

RE: G5 a Apple

Autor: Martin Ler Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:02

Vidim, ze mozna je jednodussi tam nevozit nic a nesnazit se vubec, alespon to usetri zklamani a negativni reakce.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: G5 a Apple

Autor: Bufobufo Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:21

stařéček povídali : " než špatně, tak raději vůbec ! " :o)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: G5 a Apple

Autor: claire Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:29

No pokud chcete ukazat macy v nejlepsim svetle ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: Martin Ler Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:30

My je chceme ALESPON ukazat. Kazdopadne vidim ze vsichni vedi jak to delat lepe, takze to asi radeji my delat nebudu vubec - alespon takovy si z toho odnasim zaver.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: claire Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:40

Nic podobneho jsem nepsal. Jen ze ze podobna vec muze nakonec prokazat spise medvedi sluzbu.

Jinak ukazat komu? Vazne uz dlouho premyslim o tom, komu ukazovat resp prodavat jablka - kdyz vynecham par specialnich oblasti jako hudebni studia atp.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: Martin Ler Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:54

Nemate dneska nejakou depresivni naladu? Ja znam par lidi kteri presli na Maca z PC proste protoze je uz rozcilovalo zapasit stale s Windows, presli k tomu na desitku a jsou naprosto spokojeni.

Kazdopadne je mi opravdu lito ze jsme nemeli velky barevny stanek s mnoha pocitaci nadupanymi softwarem, ale elali jsme co bylo mozne. Maly stanek s jednim pocitacem, ktery dorazil do republiky myslim ve ctvrtek a o tom ze pojede na Invex se rozhodlo v patek. Takze myslim si ze jsme v danem kontextu udelali maximum mozneho. Chapu ze to je olibeny newspeak, ale proste tak to je. Neskladuju ve skrini Shake, ani FCP4, pokud vim tak licence kterou ma CDS k dispozici jako novinaskou a testovaci je momentalne u Ondry Cady na recenzi. Takze proste tak. Opravdu me HODNE mrzi, kdyz prijdete a zacnete rikat jak to mame delat - snazime se pro lidi udelat aspon neco, co je mozne, takze podobne reakce opravdu nepotesi. To se muzeme stejne tak vykaslat na mujmaca, protoze ho nedelame tak jak by to slo udelat poradne, protoze nejsou na to penize. Co vy na to? Taky dobry napad?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: Miloš Muž

Založeno: 09.10.2003, 07:47

Martine, nestrácejte náladu já myslím, že to co děláte, děláte dobře a asi si to myslí více lidí. Vždy se někdo najde - nejde se všem zavděčit. I když asi o vděk nejde že. Zdraví Miloš

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: ed Muž

Založeno: 09.10.2003, 09:57

Jestli muzu nejak s Mujmacem pomoct tak se hlasim! Opravdu jsem rad ze si kazdy den muzu neco precist.
Reci nemaj, cenu, to je pravda.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: claire Muž

Založeno: 09.10.2003, 12:30

Ale no tak, Martine. Znam spoustu lidi, kterym Windows nepadaji a tezko by si vzpomneli, kdy jim spadly.

Podsouvate mi neco, co jsem vubec nenapsal. Tu depresivni naladu jste mel nejspise vy :-) Prectete si jeste jednou me 2 prispevky vyse...

Sam uznavam, ze pro bezneho uzivatele byl ( a snad i je) Mac a MAc OS srozumitelnejsi, pritulnejsi, 'stabilnejsi' atp ...

Podle mne se ale s rostouci urovni uzivatele klady a zapory obou platforem vice odkryvaji, takze je to pak jen a jen na konkretnim uzivateli, jak se rozhodne.

Opravdu mne HODNE mrzi, ze mi ctete mezi radky neco, co tam neni :)

Jinak vam drzim palce.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: oc Muž

Založeno: 09.10.2003, 17:30

No, to spíš naopak, ne?

S "rostoucí úrovní" mohu v OSX používat unixový shell i scripty, mohu řídit aplikace přes AppleScript a/nebo objektové rozhraní tříd Cocoa, co z toho lze ve windoze???

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: claire Muž

Založeno: 09.10.2003, 17:39

UNIX je jiny svet :)

Ja myslel zabezpeceni a stabilitu, firewally, ssh klienta atp ... instalace s rozumem a stejne tak nastaveni s rozumem ... tzn ze okna opravdu nemusi padat a da se pod nema delat v pohode. Jsou samozrejme aplikace bezici pod Mac OS svizneji nez pod okny.

To bylo mineno spise jako komentar k tem uzivatelum nestastnym z oken ... je to individualni, ikdyz nektere MS lahudky nevydycha nikdo (bez rozdilu urovne uzivatele).

S ohledem na unix jadro masoxu se uz - podle mne - moznosti napr OS X a XP nedaji srovnavat ... nakonec je to ale o dostupnych aplikacix, servisu, lokalizacix atp ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: vojta Muž

Založeno: 10.10.2003, 11:23

Presne tak. Naprosta vetsina uzivatelu nejake skriptovani a shell stejne nepotrebuje; protoze jej a) neumi b) nechteji umet. Ten maly zbytecek ktery skriptovat potrebuje, pouzive VBSko ci si do systemu doinstaluje BASH a zbyde 5 uzivatelu na republiku, kteri potrebuji skryptovat tak, ze si nainstaluji Linux :)))

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: ed Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:40

Pozitivni zprava: v dnesnich lidovkach ( nebo to byly vcerejsi?) je cerstvy drzitel Nobelovy ceny a pred nim svete div se Apple!!! A dokonce z obrazu nevyretusovali logo :-)), jak je zvykem v reklamach:-(.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: Lukas Kalista Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:52

Docela by me zajimalo, jestli je to odstranovani loga nejak napadnutelne. Vzdyt je to v podstate zneuziti neci prace za ucelem propagace ciziho produktu

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: MaLer Muž

Založeno: 08.10.2003, 23:55

Huh??? Ted mi to nejak hlava nestiha, CCHTBŘ.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: Petr Hrncir Muž

Založeno: 14.10.2003, 19:55

Mam pocit, ze toho PowerBooka tam meli na prezentaci oni "organizatori", ale urcite to o necem svedci... Spousta slavnych lidi pouziva maci, nechci byt pesimista, ale nejpis proto, ze na to narozdil od beznejsich lidi maji vesmes lepsi fondy. V reklamach se pouzivaji vesmes kvuli vzhledu a v tech zahranicnich byva casto skryto logo, protoze je to zbytecna a neplacena skryta reklama. Ovsem dokazu si predstavit, ze casto je to placena skryta reklama:). Ve filmech se Apple urcite objevuje zejmena placene, product placement je vesmes regulerni zpusob reklamy.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: micker Muž

Založeno: 09.10.2003, 19:07

maler, neska sem sel na invex prave jen kvuli te jedine G5 co jste asi na stanku meli vy, a mozna trochu abych aji vydej jak vypadaji nekteri lide z Muj MAC :-), bohuzel asi nejakej nasr... picadlar zavolal ze tam je bomba a ja vydel uplny h..., takze sem zas odesel. nicmene diky ze aspon nekdo se snazil, kdyby si kazdej rikal, "no asi to neni uplne nejlepsi tak to radsi nikomu neukazu" tak dodnes nemame na co koukat, protoze "co je dokonale?"

PS. dik muj mac za muj mac :-)
m

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: vojta Muž

Založeno: 10.10.2003, 11:24

Co dyz to byl nasranej Applista, ze videl jen jednoho Maca? :)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: Katja Muž

Založeno: 10.10.2003, 22:48

No tak to je mila reakce. :-) G5 se mi docela libila, samozrejme trochu mi zamrzelo ze tam toho nebylo k videni vice, ale to uz jsem resila v jednom z predchozich prispevku tady ...
Jak vypadaji nekteri lide z MujMac - no tak to byste se stejne asi nedovedel. :-) Respektive tam byli spis lidi z Grafiky Publishing, coz je cely vydavatelstvi. MujMac nema stalou redakci, bohuzel to neni nic jako tisteny casopis (kez by byl, jenze kdo by ho kupoval? moc lidi asi ne, coz byl taky duvod, proc predchozi casopisy kiksly).
A co se tyce diku - tak to zahralo u srdce, aspon nekdo nase smoleni oceni. ;-) No to bych zas krivdila, kazdopadne je to fajn.
Ta bomba teda nastve, nevim co by zrovna na pavilonu hardwaru mohlo nekoho nastvat.. Snad to byl prave onen "stanek" Microsoftu, ktery me osobne pripadal zcela v duchu politiky teto liberalni spolecnosti...

Odpovědět na příspěvek

RE: G5 a Apple

Autor: Katja Muž

Založeno: 09.10.2003, 19:14

No to je pekny, ze to rikate, ja byla na Invexu dneska a skoukla jsem samozrejme i zmineny stanek MujMaca a musim rict, ze sem rada, ze ASPON naky Apple byl v Brne k videni. Kdyz to clovek srovnal s gigantickym "stankem" (spise pavilonem) Microsoftu, tak to bylo docela smutne. Jenze co se da delat, kdyz nejsou lidi,nejsou prostredky?? Ja bych mela miliony napadu, jak zlepsit a utuzit komunitu, jak nalakat nove lidi - nemyslim jen drahe reklamy ve sdelovacich prostredcich, ktere zerou finance opravdu hodne, ale treba na zminenem Invexu udelat stanek ciste pro Macy, kde by byly k prodeji propagacni predmety, zlevnene hry a software, byly by zde nejake letacky, tykajici se novinek v Applu, ani by tu nemuselo byt mnoho pocitacu na ukazku, stacila by treba jen G5 a nejaky iBook/powerbook... Aby si i lid prosty udelal predstavu, co vlastne Apple vyrabi, mohl se informovat... JENZE - holt casy se meni, lidi uz tak nak omrzelo neco budovat a drzet pri sobe, kazdej si sedi na svem piskovistatku a kafra a kafra. Budme radi, ze aspon NEKDO neco dela.
Co se tyce kvality Invexu, tak tady souhlasim, ze kvalita se snizuje, i kdyz drivejsi Invexy znam pouze z doslechu. Chybi alternativni operatori mobilnich komunikaci i internetovych pripojeni, chybi spolecnost Adobe, chybi i celkem rozsirene pocitacove casopisy. Proste se jim to nevyplati. Z dnesni zkusenosti konstatuji - pokud by se pristup na Invex zakazal osobam pod 15 let, prisel by tento veletrh o 80 % zakazniku. Smutne, co?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: G5 a Apple

Autor: vojta Muž

Založeno: 10.10.2003, 11:26

Na druhou stranu, nalijme si cisteho vina. Ti lidickove do 15 let jsou ohroumnou kupni silou, kteri donuti sve rodice do pocitacu investovat kazdy rok i v nasi male krasne zemi desitky milionu korun. Takze tak.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: Katja Muž

Založeno: 10.10.2003, 22:40

No to je jasny ze deticky kupujou nejvic her, ale ja vzdycky myslela ze Invex je spise pro dospely, lidi co se vazne zajimaj o vec (cimz nechci rict, ze deticky by tam nemely co delat, jenze co je moc, to je moc). Ja mam hry taky rada ale jen kvuli nim na Invex nelezu (a kdyby jo, tak stejne nic nevidim, mezi nama).
A kdyz vidim vsude nejaky lidi co pokrikujou do mikrofonu a delaj ze sebe zpevaky, tak se necitim jako na veletrhu pocitacovych technologii, ale jako nedobrovolny ucastnik DO-RE-MI.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: vojta Muž

Založeno: 11.10.2003, 03:35

Kdyz jsem odbornik, jdu v pondeli a utery. Kdyz jsem dite a konzument, jdu streda, ctvrtek, patek. Ja sel v pondeli a deticky tam temer nebyly, lidi akorat a vse co jsem chtel videt a zkusit jsem videl a zkusil.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: Katja Muž

Založeno: 11.10.2003, 13:12

Jo, pane, to bych taky rada, jenze to je zase vstupne 500 Kc, tusim, a ja se tam navic dopravovala autobusem v ramci skolni akce (nedisponuji vlastnim vozem). Takze to mate tezky. Me tam spis vadil jednak nezajem organizatoru o navstevniky a naopak takove prvky, ktere by podle me na invexu nemely co delat (kdo se setkal se zpivajicim "orangutanem" na estrade Stuffu, jiste vi, o cem mluvim).

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: G5 a Apple

Autor: radimV Muž

Založeno: 20.10.2003, 01:04

Přesně tak, co nevidět se rozjede byznys s aplikací čipů přímo do dětí v prenatálním věku a podíl obratu v cílové skupině lidí do 10 let silně vzroste - jsem moc rád že jsem si ještě užil dětství bez čipu...

Odpovědět na příspěvek

RE: G5 a Apple

Autor: Katja Muž

Založeno: 09.10.2003, 19:14

No to je pekny, ze to rikate, ja byla na Invexu dneska a skoukla jsem samozrejme i zmineny stanek MujMaca a musim rict, ze sem rada, ze ASPON naky Apple byl v Brne k videni. Kdyz to clovek srovnal s gigantickym "stankem" (spise pavilonem) Microsoftu, tak to bylo docela smutne. Jenze co se da delat, kdyz nejsou lidi,nejsou prostredky?? Ja bych mela miliony napadu, jak zlepsit a utuzit komunitu, jak nalakat nove lidi - nemyslim jen drahe reklamy ve sdelovacich prostredcich, ktere zerou finance opravdu hodne, ale treba na zminenem Invexu udelat stanek ciste pro Macy, kde by byly k prodeji propagacni predmety, zlevnene hry a software, byly by zde nejake letacky, tykajici se novinek v Applu, ani by tu nemuselo byt mnoho pocitacu na ukazku, stacila by treba jen G5 a nejaky iBook/powerbook... Aby si i lid prosty udelal predstavu, co vlastne Apple vyrabi, mohl se informovat... JENZE - holt casy se meni, lidi uz tak nak omrzelo neco budovat a drzet pri sobe, kazdej si sedi na svem piskovistatku a kafra a kafra. Budme radi, ze aspon NEKDO neco dela.
Co se tyce kvality Invexu, tak tady souhlasim, ze kvalita se snizuje, i kdyz drivejsi Invexy znam pouze z doslechu. Chybi alternativni operatori mobilnich komunikaci i internetovych pripojeni, chybi spolecnost Adobe, chybi i celkem rozsirene pocitacove casopisy. Proste se jim to nevyplati. Z dnesni zkusenosti konstatuji - pokud by se pristup na Invex zakazal osobam pod 15 let, prisel by tento veletrh o 80 % zakazniku. Smutne, co?

Odpovědět na příspěvek

Dotazy

Autor: Tomáš R. Muž

Založeno: 09.10.2003, 14:29
Odpovědí: 0

Pane Lére,

ve svém příspěvku níže jste popsal MujMAC jako snahu o "urcitou komunikacni branu mezi CDS a uzivateli" v případě konkrétních dotazů.

Můžete prosím posoudit mé dva dotazy (připomínky) popsané v tuším čtvrtém threadu v reakci na toto Vaše konstatování a (shledáte-li je věcné) předat je do CDS?

Děkuji.
Tomáš R.

PS. Jinak Vám moc fandím a díky za to, co okolo Apple děláte.

Odpovědět na příspěvek

smrtelne krece

Autor: DN Muž

Založeno: 10.10.2003, 09:13
Odpovědí: 0

nic proti Macum ale po procteni diskuze mam pocit ze mac pomalu, ale jiste umira Mac byl vzdy pro me ikonou super silneho super stabilniho profi stroje ale kdyz jsem sledoval jak na nem nekdo pracuje tak jsem zjistil ze ma podobne problemy jako ja na PC

Odpovědět na příspěvek

RE: smrtelne krece

Autor: Pes Karter Muž

Založeno: 10.10.2003, 11:42

Typicky Flame . . . mac umira . . . bingo !

Problemy ma uzivatel PC, uzivatel Maca, uzivatel Linuxu, uzivatel cehokoli ...

... me ted zacal zlobit CD prehravac v aute. Ze by mel Panasonic smrtelne krece ? :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: smrtelne krece

Autor: Ress Muž

Založeno: 10.10.2003, 13:56

Můžete mi napsat, co v soušasném systému X 10,2,8 jede bez prblémů ?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: smrtelne krece

Autor: Pes Karter Muž

Založeno: 10.10.2003, 14:58

Ale o to prece nejde. Ja jenom nemam rad dve veci:

1, Apple je nejlepsi, ostatni je fuj.
2, Apple umira a je ve smrtelnych krecich.

Pravda byva uprostred. Ja uzivam obe platformy (ted zrovna jsem na PC) a vsude mam nejake problemy.

A ten CD car-player jsem vycistil a zase hraje :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: smrtelne krece

Autor: Ress Muž

Založeno: 10.10.2003, 15:00

proč se vyhýbáte odpovědi ?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: smrtelne krece

Autor: Pes Karter Muž

Založeno: 10.10.2003, 15:54

A to mam vyjmenovat vsechno co jede bez problemu ?

... to by byl trochu dlouhy seznam :-)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: smrtelne krece

Autor: czeXit Muž

Založeno: 10.10.2003, 16:37

Protoze z Tebe nechce udelat blbce - ta otazka je nesmyslna, "pri vsi ucte". (jak se otrocky preklada v americkych filmech...)

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: smrtelne krece

Autor: Miloš Muž

Založeno: 10.10.2003, 19:24

Nerad se pletu do těchto diskusí, 10.2.8 nemam problem.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: smrtelne krece

Autor: Miloš Muž

Založeno: 10.10.2003, 19:27

Nerad se pletu do těchto diskusí, 10.2.8 nemam problem.

Odpovědět na příspěvek

RE: smrtelne krece

Autor: Katja Muž

Založeno: 10.10.2003, 22:52

Heh, tak jestli Mac umira tak PC by v takovem pripade bylo jiz po kremaci a rozpraseno po luzich a hajich od takoveho roku 95.. Sorry, bez urazky. Jen me podobne poznamky stvou. ;-)

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články
Apple kurzy

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: